eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krempna › Dostawa pelletu drzewnego do kotłowni Magurskiego Parku Narodowego



Ogłoszenie z dnia 2015-01-26

Krempna: Dostawa pelletu drzewnego do kotłowni Magurskiego Parku Narodowego
Numer ogłoszenia: 10335 - 2015; data zamieszczenia: 26.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 266289 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Magurski Park Narodowy, Krempna 59, 38-232 Krempna, woj. podkarpackie, tel. 13 4414099, faks 13 4414440.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pelletu drzewnego do kotłowni Magurskiego Parku Narodowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pelletu drzewnego do kotłowni Magurskiego Parku Narodowego. 2. Wymagane parametry jakościowe pelletu: Norma jakościowa DIN 51731 Wartość opałowa 17 - 18 MJ/kg Wilgotność poniżej 7% Średnica 6 - 8 mm Długość do 30 mm Zawartość popiołu poniżej 1% Musi być pakowany w worki wentylowane bez napisów po 20 kg. 3. Przewidywana wielkość dostaw w okresie trwania umowy wynosi około 50 ton pelletu. 4. Dostawy pelletu będą odbywać się transportem Wykonawcy i na jego koszt łącznie z rozładunkiem na miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Jednorazowa wielkość dostawy nie większa niż 5 ton. 5. Wymagany termin dostawy: poszczególne dostawy realizowane będą po zgłoszeniu przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego dokonanym telefonicznie lub faksem tj. do 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia. 6. Do każdej dostawy Wykonawca dołączy wymagane atesty i certyfikaty na dostarczony pellet. 7. Zamawiający zastrzega, że ilość pelletu może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu nie więcej jednak niż o - 50 % ilości początkowego pelletu drzewnego w zależności od potrzeb Zamawiającego. 8. Rozładunek pelletu odbywać się będzie w obecności przedstawiciela Zamawiającego, wskazanego w treści umowy. 9. Odbiór poszczególnej dostawy potwierdzony zostanie spisanym na tę okoliczność protokołem odbioru. 10. Osoba upoważniona przez Zamawiającego ma prawo odmówić przyjęcia danej partii dostawy, jeżeli stwierdzi że dostarczony pellet jest złej jakości i odbiega od parametrów określonych w ofercie. Oświadczenie o odmowie złożone ustnie winno być niezwłocznie potwierdzone na piśmie ze wskazaniem przyczyny odmowy. 11. W przypadku odmowy przyjęcia danej partii dostawy, Wykonawca zobowiązuje się do: - załadunku i odbioru wadliwego pelletu na swój koszt, - dostawy pelletu o prawidłowych parametrach, nie później niż w ciągu 2 dni od oświadczenia o odmowie. 12. Zamawiający zastrzega sobie zlecenia badania jakości dostarczonego pelletu przez podmiot uprawniony do takich badań. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony pellet nie spełnia parametrów określonych w ofercie, koszty zleconego badania ponosi Wykonawca. 13. W przypadku awarii, zanieczyszczenia bądź uszkodzenia instalacji i urządzeń kotłowni spowodowanej dostarczonym pelletem niewłaściwych parametrach Wykonawca pokryje koszty związane z doprowadzeniem instalacji i urządzeń Zamawiającego do należytego stanu. Za podstawę stwierdzenia przyczyn awarii przyjmuje się protokół sporządzony przez firmę serwisującą urządzenia kotłowni..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.14.00 - Paliwa drzewne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKOSFERA Energia Odnawialna Sp. z o.o., ul. Czajkowskiego 48, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32520,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38437,50

  • Oferta z najniższą ceną: 38437,50 / Oferta z najwyższą ceną: 39913,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.