eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Przebudowa drogi powiatowej nr 1460D na odcinku Radzowice - Lipka - Wabienice (etap II Lipka - Wabienice)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-03

Ogłoszenie nr 103338 - 2017 z dnia 2017-07-03 r.

Oleśnica: Przebudowa drogi powiatowej nr 1460D na odcinku Radzowice - Lipka - Wabienice (etap II Lipka - Wabienice)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 514097-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy, krajowy numer identyfikacyjny 93196321000000, ul. ul. Wojska Polskiego , 56400 Oleśnica, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 071 3981667, 3993244, faks , e-mail zdp@zdp-olesnica.pl
Adres strony internetowej (URL): zdp-olesnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi powiatowej nr 1460D na odcinku Radzowice - Lipka - Wabienice (etap II Lipka - Wabienice)

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZDP-DT.272.82.2017.IG

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie p.n. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1460D na odcinku Radzowice - Lipka - Wabienice (etap II Lipka - Wabienice)". Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7 - Roboty budowlane 45.23.32.20-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.22-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 2. Przewidywany zakres robót: Odcinek D 1) Roboty przygotowawcze, 2) Roboty ziemne, 3) Podbudowy, 4) Nawierzchnie, 5) Zjazdy, 6) Odwodnienie, 7) Roboty wykończeniowe. Odcinek E 1) Roboty przygotowawcze, 2) Roboty ziemne, 3) Podbudowy, 4) Nawierzchnie, 5) Zjazdy, 6) Odwodnienie, 7) Roboty wykończeniowe. .3. Przedmiot inwestycji: Przedmiotem inwestycji jest wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1460D Radzowice - Lipka - Wabienice, etap II - obejmujący odcinek od miejscowości Lipka do miejscowości Wabienice, o łącznej długości 2623,0 m na działkach nr: 371/1 obręb Lipka gmina Dziadowa Kłoda oraz 555 obręb Wabienice gmina Bierutów, polegającej na przeprowadzeniu prac remontowych w/w drogi. Prace remontowe mają na celu poprawienie stanu technicznego drogi, jej żywotności i komfortu jazdy, na odcinku łączącym dwie miejscowości, tj. miejscowość Lipka z miejscowością Wabienice. Ze względów technologicznych cały odcinek podzielono na 2 pododcinki. Pododcinek D od miejscowości Lipka do Wabienic w km 3+783,0 do 5+203,0; Pododcinek E w miejscowości Wabienice w km 5+404,0 do 6+607,0. Szczegółowy przedmiot zamówienia określają załączniki stanowiące dokumentację projektową i Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót: Załącznik nr 6 do SIWZ - Dokumentacja projektowa. 4. Zakres inwestycji. Pododcinek D i E. Prace remontowe drogi na tych pododcinkach obejmują: wykonanie poszerzenia istniejącej nawierzchni jezdni z szerokości 4,5 m - 5,5 m do szerokości 6,0 m na całym pododcinku (ujednolicenie szerokości), wykonanie podbudowy pomocniczej na poszerzeniach i podbudowy zasadniczej na całej szerokości jezdni z MCE, ułożenie nowych warstw bitumicznych na poszerzeniach i całej szerokości jezdni, ścinkę poboczy, wykonanie z obu stron jezdni poboczy utwardzonych i gruntowych, o jednolitej szerokości (1,0 m + 0,5 m), utwardzenie nawierzchni istniejących zjazdów do gruntów rolnych i do posesji (37 szt.), remont istniejących przepustów O 600 pod zjazdami do gruntów rolnych (33 szt.), obejmujący oczyszczenie ich z namułu i odtworzenie stanu pierwotnego ścianek czołowych, bez zmiany dotychczasowych parametrów technicznych, remont istniejących przepustów O 400 (3 szt.) i O 600 (1 szt.) pod zjazdami, obejmujący oczyszczenie ich z namułu i odtworzenie stanu pierwotnego ścianek czołowych, bez zmiany dotychczasowych parametrów technicznych, remont istniejącego przepustu O 600 pod drogą (1 szt.), obejmujący oczyszczenie go z namułu i odtworzenie stanu pierwotnego ścianek czołowych, bez zmiany dotychczasowych parametrów technicznych, remont istniejącego przepustu O 1000 pod drogą (1 szt.), obejmujący oczyszczenie go z namułu i odtworzenie stanu pierwotnego ścianek czołowych, bez zmiany dotychczasowych parametrów technicznych, konserwację i oczyszczenie rowów przydrożnych z namułu, wraz z wycinką zakrzewień, remont istniejącego chodnika w miejscowości Lipka, o długości 27 mb str. prawa i 24 mb str. lewa. Szerokość chodnika 2m. Prace wykonywane będą w technologii: rozbiórka (frezowanie) i granulowanie istniejącej zniszczonej nawierzchni bitumicznej, wykonanie na poszerzeniach podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego cementem - grubość warstwy 20,0 cm, wyrównanie i doziarnianie kruszywem łamanym zgranulowanej nawierzchni, wzmocnienie istniejącej konstrukcji jezdni (recykling nawierzchni istniejącej) poprzez wykonanie stabilizacji MCE jako podbudowy - grubość warstwy 20,0 cm, ułożenie warstwy bitumicznej wiążącej z masy mineralno - asfaltowej AC 16W 50/70 - grubość warstwy 8,0 cm, ułożenie warstwy bitumicznej ścieralnej z masy mineralno - asfaltowej AC 11S 50/75 - grubość warstwy 4,0 cm, utwardzenie nawierzchni istniejących zjazdów do gruntów rolnych i na posesje kruszywem o ciągłym uziarnieniu 0/31,5, o grubości utwardzenia 15,0 cm, ścinka poboczy, wykonanie poboczy o szerokości 1,5m, z obu stron jezdni, w tym: pobocze utwardzone kruszywem o ciągłym uziarnieniu 0/31,5, o grubości utwardzenia 10,0 cm, o szerokości 1,0 m, pobocze gruntowe o szerokości 0,5 m, przylegające do utwardzonego. Charakterystyka wykonywanego obiektu. Prace remontowe będą prowadzone bez zmiany klasy drogi i kategorii ruchu, z zachowaniem wymaganych dotychczasowych podstawowych parametrów technicznych, za wyjątkiem szerokości jezdni, która zostanie ujednolicona na całym remontowanym odcinku z szerokości 4,5 m - 5,5 m do szerokości 6,0 m oraz za wyjątkiem szerokości poboczy (ujednolicenie do 1,5 m po obu stronach drogi). Założenia: klasa: Z (istniejąca i wykonywana), kategoria ruchu: KR 2 (istniejąca i wykonywana), prędkość projektowa: 50 km/h szerokość pasa ruchu: 3,0 m szerokość pobocza: 1,5 m, w tym utwardzonego 1,0 m, gruntowego 0,5m. Charakterystyka istniejącego stanu drogi i konieczny zakres prac remontowych. Przekrój poprzeczny drogi. Istniejąca droga jest jednojezdniowa, dwupasmowa o zmiennej szerokości jezdni od 4,5 m do 5,5 m. Wykonane poszerzenie jezdni w latach wcześniejszych jest nienośne. Istniejąca nawierzchnia jezdni jest zniszczona, z licznymi nierównościami i spękaniami. Uszkodzenia nawierzchni zlokalizowane są głównie przy krawędzi jezdni. Główną przyczyną tych uszkodzeń jest mała szerokość istniejącej jezdni, która zmusza kierujących do poruszania się przy jej krawędzi, co powoduje postępującą degradację drogi. Planuje się poszerzenie jezdni na całym odcinku drogi do szerokości 6 m, celem dostosowania jej parametrów technicznych do Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 43 poz. 430 z późniejszymi zmianami). Poszerzenie na łukach dostosowane zostanie do promienia łuku. Planuje się korektę spadków poprzecznych jednostronnych na łuku do 5% i dwustronnych 2 % na odcinkach prostych. Istniejące pobocza charakteryzują się niejednolitą szerokością i konstrukcją. Są ponadto zawyżone. Planuje się ujednolicić konstrukcję i szerokość poboczy do szerokości 1,5 metra (utwardzone kruszywem o ciągłym uziarnieniu 0/31,5, o szerokości 1,0 m; gruntowe o szerokości 0,5 m), z każdej strony, ze spadkiem poprzecznym 8%. Planuje się ścinkę poboczy, w miejscach jego zawyżenia. Rozwiązanie sytuacyjno-wysokościowe. Niweleta zostanie podniesiona o grubość konstrukcji, tj. średnio o 10-15 cm. Ukształtowanie drogi wynika z rzędnych istniejących nawierzchni. Remontowana droga zachowuje istniejący przebieg z korektą przekroju poprzecznego. Projektowane prace remontowe drogi nie wykraczają poza istniejący pas drogowy. Odwodnienie. Istniejące przepusty - pod drogą, pod zjazdami na pola oraz na posesje - są zanieczyszczone i zamulone, ze zniszczonymi ściankami czołowymi. Wymagają remontu obejmującego oczyszczenie ich z namułu i odtworzenie stanu pierwotnego ścianek czołowych, bez zmiany dotychczasowych parametrów technicznych. Rowy przydrożne są mocno zarośnięte, zamulone, miejscami zakrzaczone. Wymagają konserwacji i oczyszczenia z namułu oraz wycinki zakrzewień. Planuje się poprawienie odwodnienia drogi poprzez: ścinkę poboczy i ich utwardzenie, poprawienie spadków poprzecznych drogi, oczyszczenie i wyremontowanie przepustów, konserwację i oczyszczenie rowów. Skrzyżowania i zjazdy. Nawierzchnię gruntową istniejących zjazdów do posesji i na pola należy utwardzić kruszywem o ciągłym uziarnieniu 0/31,5, o grubości utwardzenia 15,0 cm. Nawierzchnię bitumiczną istniejących skrzyżowań należy odnowić w technologii jak dla nawierzchni jezdni. Konstrukcja drogi. Istniejące podłoże jest z piasków drobnych i średnich. Zakwalifikowano je do grupy nośności G1 - G2. Istniejąca podbudowa jest o różnych i niewystarczających grubościach, z kruszywa o różnych frakcjach, z przeważającą podbudową tłuczniową. Wykazuje w wielu miejscach brak nośności i zawilgocenie. Miejscami, zwłaszcza na krawędziach jezdni, stwierdzono brak podbudowy. Istniejąca droga posiada nawierzchnię bitumiczną, mocno zdegradowaną, z licznymi nierównościami i spękaniami, zakwalifikowaną do wymiany. Uszkodzenia nawierzchni zlokalizowane są głównie przy krawędzi jezdni. Prace remontowe nawierzchni należy wykonać zgodnie z opisem zamieszczonym powyżej, dla poszczególnych pododcinków. Istniejącą konstrukcję określono na podstawie odwiertów geologicznych. Konstrukcję do wykonania przyjęto na podstawie załączników do Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 43 poz. 430 z późniejszymi zmianami). Należy wykonać podbudowy - według technologii opisanej powyżej, dla poszczególnych pododcinków. W miejscowości Lipka, na początku odcinka do wykonania, należy rozebrać istniejący chodnik (o długości 27 m str. prawa i 24 m str. lewa szerokości 2 m) wraz z krawężnikiem i wykonać go na nowo, z wykorzystaniem kostki z rozbiórki. Krawężnik od strony drogi jak i opór dla chodnika od strony rowu należy wykonać z materiałów nowych. Z prawej strony drogi dla zabezpieczenia przed osuwaniem się chodnika do rowu należy zastosować elementy oporowe typu L. Zieleń drogowa. W ramach zadania należy wyciąć krzaki w rowach przydrożnych oraz zahumusować pobocza gruntowe i obsiać trawą. Kolizje. Przy realizacji robót nie występują kolizje z istniejącym uzbrojeniem podziemnym i naziemnym. Wszystkie roboty w obrębie sieci należy wykonywać ręcznie i pod nadzorem właścicieli sieci. Przed rozpoczęciem robót w pobliżu sieci - należy o tym powiadomić właścicieli sieci. Wykonawstwo robót. Przed przystąpieniem do robót należy dokonać wytyczenia trasy oraz oznakować strefę robót. Wykonawca robót jest zobowiązany do zabezpieczenia dojazdu do istniejącej zabudowy. Uwagi. Wykonawca zobowiązany jest do: zorganizowania i wdrożenia zastępczej organizacji ruchu na czas robót, zgodnie z zatwierdzonym projektem zastępczej organizacji ruchu, wprowadzenia docelowej organizacji ruchu (po zakończeniu robót), zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu. Oznakowanie pionowe. Nie wprowadza się zasadniczych zmian w docelowej organizacji ruchu, w zakresie oznakowania pionowego. Wprowadzone zmiany koncentrują się na uzupełnieniu i ujednoliceniu oznakowania pionowego oraz jego dostosowaniu do obowiązujących przepisów, zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu docelowego. Istniejące oznakowanie pionowe, w części nie podlegającej zmianie, należy zdemontować na czas prowadzenia robót (w przypadku kolidowania z robotami budowlanymi) i przywrócić po zakończeniu robót, zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu docelowego. Oznakowanie poziome. Nie wprowadza się nowej organizacji ruchu, w zakresie oznakowania poziomego. Istniejące oznakowanie poziome - jedno przejście dla pieszych - zostanie usunięte w wyniku remontu nawierzchni. Wymaga wykonania na nowo po ułożeniu nowej nawierzchni jezdni, zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu docelowego. 5. Wykonawca musi udzielić minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, licząc od dnia odbioru końcowego robót i podpisanego (bez uwag) protokołu odbioru oraz minimum 36 miesięcy rękojmi od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. 6. Załatwienie wszystkich formalności i koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia leżą po stronie Wykonawcy robót. 7. Podczas realizacji inwestycji Wykonawca udostępni Zamawiającemu możliwość kontroli materiałów budowlanych, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia w szczególności w zakresie ich jakości, dokumentów potwierdzających posiadane certyfikaty, itp. 8. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP określił w rozdziale 26 SIWZ wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późniejszymi zmianami). 9. W szczególnie uzasadnionych okolicznościach, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to np. okoliczności: a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego, b) powodujące poprawę parametrów technicznych, c) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmianę obowiązujących przepisów. Powyższe zmiany, muszą być każdorazowo zatwierdzane w formie pisemnej przez Zamawiającego. Wprowadzone zmiany nie mogą powodować zmiany przedmiotu zamówienia, ceny wykonania przedmiotu zamówienia, obniżenia jakości. 11. UWAGA: Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 oraz 30 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 roku, poz. 2164 ze zmianami), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażanie zawarte w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45233220-7, 45233222-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT2532930.28
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
BUDIMEX S.A., , ul. Stawki 40, 01-040, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2621778.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2621778.48
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2868658.50
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.