eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Przebudowa boiska sportowego w ramach zadania Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-16

Elbląg: Przebudowa boiska sportowego w ramach zadania Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2.
Numer ogłoszenia: 10331 - 2014; data zamieszczenia: 16.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 464274 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, faks 55 239 33 34.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa boiska sportowego w ramach zadania Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Przebudowa boiska sportowego w ramach zadania Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2. Przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy boiska sportowego przy Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 przy ul. Królewieckiej 42 w Elblągu. 2. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych opracowana przez firmę EURO-PROJEKT Zbigniew Kuśmierz, ul. Królewiecka 195a, 82-300 Elbląg: A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA I. PRZEDMIARY ROBÓT: a) NAZWA INWESTYCJI : Remont i przebudowa istniejącego boiska sportowego wraz z wykonaniem elementów zadaszenia ADRES INWESTYCJI : 82-300 Elbląg, ul.Królewiecka 42 INWESTOR : Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 2 ADRES INWESTORA : 82-300 Elbląg, ul.Królewiecka 42 BRANŻA : budowlana b) NAZWA INWESTYCJI : Remonta i przebudowa istniejącego boiska sportowego wraz z jego zadaszeniem lekką konstrukcja namiotową ADRES INWESTYCJI : 82-300 Elbląg, ul.Królewiecka 42 INWESTOR : Zespół Szkół Ogólnokształcących nr II ADRES INWESTORA : 82-300 Elbląg, ul.Królewiecka 42 BRANŻA : Sanitarna - kanalizacja deszczowa Zamawiający informuje, że przedmiary robót wymienione w pkt 1) stanowią ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ. 2) PROJEKTY: a) Rodzaj opracowania: Projekt budowlany i wykonawczy Nazwa inwestycji: Remont i przebudowa istniejącego boiska sportowego wraz z jego zadaszeniem lekką konstrukcją namiotową Adres inwestycji: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr II 82-300 Elbląg ul. Królewiecka 42, dz. Nr 76 b) Rodzaj opracowania: Projekt budowlany i wykonawczy - uzupełnienie Nazwa inwestycji: Remont i przebudowa istniejącego boiska sportowego wraz z wykonaniem elementów zadaszenia Adres inwestycji: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr II 82-300 Elbląg ul. Królewiecka 42, dz. Nr 76 B. SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH: SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT Nazwa inwestycji: Remont i przebudowa istniejącego boiska sportowego wraz z elementami zadaszenia - branża budowlana Adres inwestycji: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr II 82-300 Elbląg ul. Królewiecka 42, dz. Nr 76 Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa wymieniona w pkt A. ppkt 2) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, o których mowa w pkt B., stanowią ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ. 3. Zakres zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje między innymi: a) rozbiórkę istniejącego budynku parterowego położonego obok istniejącego boiska, b) rozbiórkę nawierzchni z płyt betonowych i płytek chodnikowych przy boisku, c) rozbiórkę opaski betonowej, d) przebudowę istniejącego boiska asfaltowego na boisko o nawierzchni z poliuretanu do gry w siatkówkę, koszykówkę, piłkę ręczną oraz tenisa o wymiarach: 40,7 m x 24,1 m i powierzchni 976,87 m2, e) wykonanie fundamentów pod zadaszenie boiska, f) demontaż istniejącego i wykonanie nowego ogrodzenia boiska, g) odwodnienie powierzchni boiska, h) wykonanie chodników wokół boiska, schodów terenowych oraz trawnika, i) zamontowanie ławek oraz koszy na śmieci. Szczegółowy zakres robót do wykonania został określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących ZAŁĄCZNIK NR 7 i NR 8 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga udzielenia 36 miesięcy gwarancji licząc od daty odbioru końcowego robót. 5. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania. 6. Oferta powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót Budowlanych (STWiORB), jak również nieujęte w dokumentacji projektowej oraz STWiORB, a niezbędne do wykonania zadania, tj.: obsługę i inwentaryzację geodezyjną wykonywanych robót, roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowanie terenu budowy, utrzymanie zaplecza i terenu budowy (dostawa wody, usuwanie ścieków, wywóz śmieci, organizacja zaplecza socjalnego, oświetlenie, zasilanie w energię elektryczną telefon, dozorowanie, itp.), koszty dopuszczenia do czynnych urządzeń oraz wyposażenia budowli w instalacje i urządzenia techniczne zapewniające możliwość korzystania z nich zgodnie z ich przeznaczeniem, koszty wywozu i utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji robót, jak również wszelkich opłat związanych z odbiorem robót oraz dopuszczeniem obiektu do użytkowania. 7. W przypadku składania zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia ich w formie zgodnej ze wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. 8. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 6471 - Kodeksu Cywilnego. 9. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty oraz przekazania ww. umów Zamawiającemu w terminie do 10 dni od podpisania umowy. 10. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca opracuje w uzgodnieniu z Zamawiającym szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy robót dla realizowanego zadania i przedłoży go Zamawiającemu w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy. Ze strony Zamawiającego harmonogram zatwierdzi inspektor nadzoru robót budowlanych oraz Użytkownik - Dyrektor szkoły - Pani Agnieszka Jurewicz. 11. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót przedłużony o dwa miesiące, obejmującego: - ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego do wysokości 100% umownego wynagrodzenia, - ubezpieczenie wobec osób trzecich. 12. Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu stosownych dokumentów. 13. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PANORAMA OBIEKTY SPORTOWE Sp. z o.o., ul. Puławska 38, 05-500 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 438635,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 396643,32

  • Oferta z najniższą ceną: 340009,58 / Oferta z najwyższą ceną: 513405,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.