eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › DOSTAWA URZĄDZEŃ LABORATORYJNYCH DZP.381.13.2013.DW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-14

Katowice: DOSTAWA URZĄDZEŃ LABORATORYJNYCH DZP.381.13.2013.DW
Numer ogłoszenia: 103282 - 2013; data zamieszczenia: 14.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA URZĄDZEŃ LABORATORYJNYCH DZP.381.13.2013.DW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń laboratoryjnych - zwanych dalej urządzeniami.
2.Wymagane parametry oraz szczegółowy opis zostały określone w Załącznikach nr 2A -N do SIWZ ( Opis przedmiotu zamówienia) będącymi integralną częścią SIWZ.
3.Przedmiot zamówienia został podzielony na 15 części ( od 2A do 2N ), co oznacza że Wykonawca może złożyć ofertę częściową na jedną lub więcej części zamówienia. (możliwość składania ofert częściowych na dowolną ilość części).
4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - zgodnie z poniższym podziałem:
1)Część A- Wielokanałowy Analizator - 1 sztuka
2)Część B- Programowalny Elektrometr- 1 sztuka
3)Część C- Miernik LCR - 1 sztuka
4)Część D- Precyzyjny miernik temperatury- 1 sztuka
5)Część E- Cyfrowe aparaty do pomiaru temperatury- 2 sztuki
6)Część F- Wagi techniczne precyzyjne- 6 sztuk
7)Część G- Konfokalny spektrometr ramanowski- 1 sztuka
8)Część H- Zestaw do odczytu i badań materiałów termoluminescencyjnych- 1 sztuka
9)Część I- Wyparka rotacyjna- 1 sztuka
10)Część J- Laboratoryjny dwustanowiskowy młyn miksujący- 1 sztuka
11)Część K- Młyn planetarny kulowy wraz z kompletem naczyń i kul mielących- 1 sztuka
12)Część L- Homogenizator ultradźwiękowy z wyposażeniem- 1 sztuka
13)Część Ł- Indukcyjny piec - odlewarka ciśnieniowo- próżniowa- 1 sztuka
14)Część M- Miernik- 1 sztuka
15)Część N- Waga analityczna- 1 sztuka
5.Zakres zamówienia obejmuje:
1)Wybrany w wyniku niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest:
a)dostarczyć na swój koszt oraz na swoją odpowiedzialność przedmiot zamówienia o którym mowa w pkt.1 rozdz. I SIWZ do miejsca właściwego wskazanego w SIWZ (pkt.9 rozdz. I ) wraz z wniesieniem towaru i rozładunkiem;
b)ubezpieczyć urządzenie na czas transportu(dot. części L) ;
c)uruchomić przedmiot zamówienia (przez przedstawiciela autoryzowanego serwisu producenta)(dot. części B);
d)przeprowadzić u Zamawiającego szkolenie pracowników - jednodniowe przeszkolenie 6 osób w miejscu dostawy urządzenia z zakresu użytkowania urządzenia(dot. części G).
2)Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto zapewnienie bezpłatnego serwisu technicznego urządzeń w okresie gwarancyjnym.
3)Dostawa, rozładunek, montaż, instalacja i uruchomienie urządzeń oraz szkolenie pracowników nastąpi w siedzibie Zamawiającego, zgodnie z pkt. 9 rozdz. I SIWZ - miejsce dostawy.
6.Wymagany termin gwarancji:
1)Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił pełnej gwarancji na oferowane urządzenie/a zgodnie z gwarancją producenta lub głównego dystrybutora na terenie RP, nie krótszej jednak niż:
a)Części A,B,C,D,E,F,G,H,I,K,L,Ł - min. 12 m- cy.
b)Część J- min. 24m-ce.
2)Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny.
3)Wykonawca jest zobowiązany zapewnić w okresie gwarancji bezpłatny autoryzowany serwis gwarancyjny urządzenia na terenie Polski. Czas reakcji serwisu do 48 godzin od momentu zgłoszenia w celu postawienia diagnozy(dot. części J).
4)Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny autoryzowany serwis gwarancyjny urządzenia.(dot. części L i B)
5)Gwarancja obejmuje wszelkie czynności i usługi serwisowe związane z przeglądami i bieżącą konserwacją urządzenia.
6)Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć instrukcję obsługi urządzenia w języku polskim.
7)Gwarancja obejmuje wymianę wszystkich niezużywalnych części mechanicznych i elektrycznych oraz pracę serwisu.
8)Czas naprawy gwarancyjnej -14 dni.
9)Wykonawca zobowiązuje się wykonać dostawę w opakowaniach (paczkach) zgodnych asortymentowo jak i ilościowo z ofertą Wykonawcy na ww. adres (zgodnie z pkt. 9 rozdz. I SIWZ - miejsce dostawy) z protokołem odbioru zgodnym z umową. Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia w każdym opakowaniu z urządzeniem karty gwarancyjnej.
7.Oferowane urządzenie/a muszą być fabrycznie nowe i nie używane, pochodzić z bieżącej produkcji ( rok produkcji 2012/2013), posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające urządzenie/a do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
8.Wymagany termin realizacji zamówienia:
1)Część D, F, I, N- do 4 tygodni od daty zawarcia umowy,
2)Część A,B,C,E- do 6 tygodni od daty zawarcia umowy,
3)Część J- do 8 tygodni od daty zawarcia umowy,
4)Część K, Ł, M- do 10 tygodni od daty zawarcia umowy,
5)Część G,H, L- do 12 tygodni od daty zawarcia umowy.
9.Miejsce dostawy:
1)Część A- Zakład Fizyki Jądrowej i Jej Zastosowań, ul. Uniwersytecka 4, 40-007 Katowice,
2)Część B, C, M- Instytut Fizyki, ul. Uniwersytecka 4, 40-007 Katowice,
3)Część D- Instytut Chemii, Zakład Chemii Fizycznej, ul. Szkolna 9, 40-007 Katowice,
4)Część E, I- Instytut Chemii, Zakład Chemii Organicznej, ul. Szkolna 9, 40-007 Katowice,
5)Część F, N- Instytut Chemii, ul. Szkolna 9, 40-007 Katowice,
6)Część G- Instytut Fizyki, Zakład Biofizyki i Fizyki Molekularnej, ul. Uniwersytecka 4, 40-007 Katowice,
7)Część H- Zakład Fizyki Jądrowej i Jej Zastosowań, ul. Uniwersytecka 4, 40-007 Katowice,
8)Część K, Ł- Zakład Badań Strukturalnych, ul. 75 Pułku Piechoty 1A, 41-500 Chorzów,
9)Część J- Instytut Fizyki, Zakład Fizyki Ciała Stałego, ul. 75 Pułku Piechoty 1A, 41-500 Chorzów
10)Część L- Wydział Biologii i Ochrony Środowiska, Katedra Anatomii i Cytologii Roślin, ul. Jagiellońska 28, 40-032 Katowice.
10.Wymaga się aby Wykonawca poinformował Zamawiającego o terminie dostawy na 3 dni wcześniej.
11.Dostawa może nastąpić wyłącznie w godzinach od 08.00 do 14.00 w dni pracujące.
12.Wykonawca wystawi pojedyncze faktury VAT przyporządkowane do odpowiedniego nr indeksu.
13.Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (Załącznik nr 4 do SIWZ).
14.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
15.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
16.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż podane w SIWZ. Za równoważne Zamawiający uzna urządzenie, którego parametry techniczne i funkcjonalne oraz standardy jakościowe będą takie same lub lepsze w stosunku do urządzenia opisanego przez Zamawiającego. Wpisanie znaków towarowych (nazw urządzenia) jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą innych dostatecznie dokładnych określeń. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia podane są wskazania określonego typu urządzeń oznacza to, że Zamawiający wymaga, aby oferowane produkty wykonane były pod względem jakościowym i technicznym,w taki sposób jak przykładowe (wzorcowe) typy urządzeń i wskazane w SIWZ. Wszelkie wskazania określonego typu urządzeń należy traktować jako przykładowe i pomocnicze.
17.Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN)
18.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej
19.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia
20.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
21.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
22.Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne
.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00-6, 38.34.13.00-0, 38.40.00.00-9, 38.41.00.00-2, 33.31.00.00-1, 38.43.30.00-9, 38.43.20.00-2, 38.00.00.00-5, 42.30.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie
      szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania.
      Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,o którym mowa w rozdziale IV pkt.1 ppkt. 1) SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.W zakresie części nr: A,B,C,D,E,F,G,H,I,K,L,Ł,M,N:
      Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania.
      Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV pkt.1 ppkt. 1) SIWZ.
      2.W zakresie części nr J (Laboratoryjny dwustanowiskowy młyn miksujący):
      Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże się, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, doświadczeniem w wykonaniu lub wykonywaniu przynajmniej jednej dostawy urządzenia laboratoryjnego odpowiadającego przedmiotowi zamówienia w danej części niniejszego postępowania, o minimalnej wartości 30 000,00 PLN brutto.
      Przez jedną dostawę Zamawiający rozumie świadczenie zrealizowane na podstawie jednej umowy.
      W przypadku dostaw wykonywanych - doświadczeniem wykonawcy są usługi zrealizowane w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, do daty składania ofert w niniejszym postępowaniu. Wykonawca podaje wartość wykonanej dostawy w ramach wykonywanej umowy, a nie łączną wartość umowy.
      Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
      Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży do oferty oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie w/w warunku:
      1)oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 1B do SIWZ), oraz
      2)wykaz dostaw (przykładowy formularz wykazu dostaw do ewentualnego wykorzystania stanowi załącznik nr 1D do SIWZ )
      - o których mowa w rozdziale IV pkt. 1 ppkt 1) i 2).
      Jeżeli Wykonawca na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postepowaniu dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia wykaże się realizacja dostaw, których wartość wyrażona zostanie w walucie innej niż PLN, Zamawiający w celu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postepowaniu dokona przeliczenia wskazanej wartości według średniego kursu NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV pkt.1 ppkt. 1) SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV pkt.1 ppkt. 1) SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV pkt.1 ppkt. 1) SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • inne dokumenty

    1. Dot. części A,B,C,D,E,F,G,H,I,J,K,Ł,M,N
    Opis techniczny oferowanego urządzenia w języku polskim (zgodnie z treścią opisu przedmiotu zamówienia- załączniki nr 2A-2N do SIWZ)ORYGINAŁ LUB KOPIA poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
    Dot. części L
    Opis techniczny oferowanego urządzenia w języku polskim wraz z opisem przygotowania próbki roślinnego DNA z zastosowaniem oferowanego urządzenia. (zgodnie z treścią opisu przedmiotu zamówienia- załącznik nr 2L do SIWZ)ORYGINAŁ LUB KOPIA poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
    2. Dot. części : B,I,J,K
    Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że oferowane urządzenie posiada Certyfikat zgodności CE, ORYGINAŁ LUB KOPIA poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz dokumentów i oświadczeń, jakie należy złożyć wraz z ofertą.
I. Oświadczenia i dokumenty składane w celu oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków,o których mowa w art.22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (składane jako załączniki do Formularza oferty), oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
1. Wykaz wykonanych lub wykonywanych głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.- (przykładowy formularz wykazu dostaw do ewentualnego wykorzystania stanowi załącznik nr 1D do SIWZ -Zamawiający dopuszcza odtworzenie formularza) ORYGINAŁ LUB KOPIA poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
Dowodami, o których mowa powyżej są:
- poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- oświadczenie wykonawcy- jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnych charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. poświadczenia.
WAŻNE !!!!
Zgodnie z §7 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 20.02.2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. poz. 231) w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie ww. rozporządzenia tj . od dnia 20.02.2013r. do 20.02.2014r., Wykonawca w miejsce ww. poświadczeń może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw np. referencje, określone w §1 ust. 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być skąłdane. (Dz. U. Nr 226, poz. 1817. ORYGINAŁ LUB KOPIA poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
2) Jeżeli w celu wykazania spełnienia warunków określonych w art.22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy - Prawo zamówień publicznych, zobowiązany będzie udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia W załączeniu druk do ewentualnego wykorzystania.-załącznik nr 5 do SIWZ (Zamawiający dopuszcza odtworzenie formularza)-ORYGINAŁ
II. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia należy przedłożyć:
1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych:
-Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający przyjmie jako aktualne dokumenty, o których mowa powyżej jeżeli ich data wydania lub potwierdzenia za zgodność ze stanem faktycznym przez wydającego dany dokument nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed datą składania ofert. ORYGINAŁ LUB KOPIA poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
W przypadku zaistnienia zmian, nie odzwierciedlonych w ww. dokumentach, Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty będące podstawą tychże zmian (np. uchwała wspólników, prawomocny wyrok sądowy).
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, (Wykonawca zagraniczny) zamiast dokumentów, o których mowa powyżej , składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio , że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości.
Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.ORYGINAŁ LUB KOPIA poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju,w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.ORYGINAŁ LUB KOPIA poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Ww. dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III. Inne dokumenty, niezbędne do przeprowadzenia postępowania. 1. Pełnomocnictwo - wymagane, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (z wyłączeniem prokurenta) nawet, jeżeli nie jest on ujawniony w dokumencie rejestrowym.W razie wątpliwości, co do ważności lub zakresu posiadanego pełnomocnictwa Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia pełnomocnictwa przez Wykonawcę. ORYGINAŁ LUB KOPIA poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza lub mocodawcę.
2.Jeśli Wykonawca będzie realizował zamówienie z udziałem podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.W załączeniu druk do ewentualnego wykorzystania.załącznik nr 4 do SIWZ (Zamawiający dopuszcza odtworzenie formularza) ORYGINAŁ
3. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej
(jeżeli dotyczy- w przypadku Wykonawcy należącego do grupy kapitałowej- ORYGINAŁ
albo
informacja o braku przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.)- załącznik nr 6 do SIWZ -Zamawiający dopuszcza odtworzenie formularza ORYGINAŁ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2.Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy wyłącznie w sytuacji:
1)zakończenia serii produkcyjnej danego modelu urządzenia oraz rozpoczęcia produkcji nowego modelu o równych lub lepszych parametrach technicznych;
2)zmiany terminu dostawy, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, np. siła wyższa; Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty;
3)zmiany terminu dostawy, w sytuacji gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego;
4)zmiany miejsca dostawy, w sytuacji gdy brak możliwości dostarczenia urządzenia w miejsce pierwotnie wskazane przez Zamawiającego wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub z przyczyn przez niego niezawinionych np. siła wyższa;
5)ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom;
6)wydłużenia terminu gwarancji w sytuacji przedłużenia jej przez producenta urządzenia lub Wykonawcę;
7)zmiany cen w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą - na pisemny wniosek jednej ze Stron;
8)przypadku ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, polegającej na zmianie stawek podatkowych obowiązujących w umowie zgodnie z obowiązującymi przepisami; wartość umowy nie ulegnie zwiększeniu;
9)w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.us.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Śląski Dział Zamówień Publicznych; 40 - 007 Katowice, ul. Bankowa 12, pok.69.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2013 godzina 09:30, miejsce: Uniwersytet Śląski Dział Zamówień Publicznych; 40 - 007 Katowice, ul. Bankowa 12, pok.69.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielokanałowy Analizator - 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Programowalny Elektrometr- 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.34.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miernik LCR - 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.34.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część D.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Precyzyjny miernik temperatury- 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część E.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cyfrowe aparaty do pomiaru temperatury- 2 sztuki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część F.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wagi techniczne precyzyjne- 6 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.31.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część G.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konfokalny spektrometr ramanowski- 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część H.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do odczytu i badań materiałów termoluminescencyjnych- 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyparka rotacyjna- 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część J.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laboratoryjny dwustanowiskowy młyn miksujący- 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część K.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Młyn planetarny kulowy wraz z kompletem naczyń i kul mielących- 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Część L.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Homogenizator ultradźwiękowy z wyposażeniem- 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Część Ł.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Indukcyjny piec - odlewarka ciśnieniowo- próżniowa- 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.30.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Część M.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miernik- 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.34.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Część N.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Waga analityczna- 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.31.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.