eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gródek › Budowa placu zabaw o pow. 500 m2 na działce o nr. ewid. 286/2 przy Zespole Szkół dla Szkoły Podstawowej im. Partyzantów Braci M. i A. Chrzanowskich w Gródku ul. Chodkiewiczów 18.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-07

Gródek: Budowa placu zabaw o pow. 500 m2 na działce o nr. ewid. 286/2 przy Zespole Szkół dla Szkoły Podstawowej im. Partyzantów Braci M. i A. Chrzanowskich w Gródku ul. Chodkiewiczów 18.
Numer ogłoszenia: 103273 - 2013; data zamieszczenia: 07.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Gródku , ul. A. i G. Chodkiewiczów 18, 16-040 Gródek, woj. podlaskie, tel. 85 7180 233, faks 85 7180 233.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gim.grodek.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół - Szkoła Podstawowa w Gródku.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placu zabaw o pow. 500 m2 na działce o nr. ewid. 286/2 przy Zespole Szkół dla Szkoły Podstawowej im. Partyzantów Braci M. i A. Chrzanowskich w Gródku ul. Chodkiewiczów 18..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa placu zabaw o pow. 500 m2 na działce o nr. ewid. 286/2 przy Zespole Szkół dla Szkoły Podstawowej im. Partyzantów Braci M. i A. Chrzanowskich w Gródku ul. Chodkiewiczów 18. na podstawie projektu budowlanego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. wpłacić wadium w kwocie: 6500.00zł (słownie zł: sześć tysięcy pięćset złotych) w sposób określony w art.45 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego nr: 38 8060 0004 0393 8191 2000 0030 Bank Spółdzielczy w Białymstoku Oddział w Gródku (tak aby znalazły się na koncie nadleśnictwa do dnia 23.06.2013 roku godz.24,00). Zamawiający zwróci wadium wszystkim oferentom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem oferenta którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust.4a.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 Pzp. 2 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp. 3 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie oświadczenia, o którym mowa w pkt VII ppkt 2a.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny czy wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie na podstawie oświadczenia, o którym mowa w pkt VII ppkt 2a.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny czy wykonawca posiada odpowiedni potencjał techniczny na podstawie oświadczenia, o którym mowa w pkt VII ppkt 2a.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków czy wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na podstawie oświadczenia, o którym mowa w pkt VII ppkt 2a.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny czy wykonawca posiada odpowiednia sytuacje ekonomiczna i finansowa do wykonania zamówienia na podstawie oświadczenia, o którym mowa w pkt VII ppkt 2a.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w niniejszej specyfikacji: Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ Wymagana forma dokumentu - oryginał Kosztorys ofertowy uproszczony opracowany z zastosowaniem przedmiaru robót - załącznik nr.2. do siwz. Wymagana forma dokumentu - oryginał 2 W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy należy przedłożyć: oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ, Wymagana forma dokumentu - oryginał 3 W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ) Wymagana forma dokumentu - oryginał aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ) Wymagana forma dokumentu: -aktualny odpis z właściwego rejestru - oryginał lub kopia poświadczona - za zgodność z oryginałem - przez Wykonawcę -oświadczenie w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp - oryginał 4 Pozostałe dokumenty tj: wypełniony załącznik nr. 7- wzór umowy, wypełniony załącznik nr.8 - oświadczenie o pozostawaniu-niepozostawaniu w grupie kapitałowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gim.grodek.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół - Szkoła Podstawowa im. Partyzantów Braci M. i A. Chrzanowskich w Gródku, ul. A. i G. Chodkiewiczów 18, 16-040 Gródek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół - Szkoła Podstawowa im. Partyzantów Braci M. i A. Chrzanowskich w Gródku, ul. A. i G. Chodkiewiczów 18, 16-040 Gródek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.