eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzostek › Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Brzostek do szkół i placówek szkolno - wychowawczych w roku szkolnym 2017/2018 i 2018/2019

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-03

Ogłoszenie nr 103257 - 2017 z dnia 2017-07-03 r.

Brzostek: Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Brzostek do szkół i placówek szkolno - wychowawczych w roku szkolnym 2017/2018 i 2018/2019
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 521982-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzostek, krajowy numer identyfikacyjny 85166108500000, ul. Rynek 1, 39230 Brzostek, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 14 680 30 26, faks 14 680 30 25, e-mail zamowienia@brzostek.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bipbrzostek.mserwer.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Brzostek do szkół i placówek szkolno - wychowawczych w roku szkolnym 2017/2018 i 2018/2019

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Opis przedmiotu zamówienia: "Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Brzostek do szkół i placówek szkolno-wychowawczych w roku szkolnym 2017/2018 i 2018/2019" Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi przewozu uczniów niepełnosprawnych przystosowanymi pojazdami na trasie z domu do szkoły i z powrotem wraz z zapewnieniem tym uczniom opieki w czasie dowożenia we wszystkie dni funkcjonowania szkół i placówek oświatowych, które umożliwiają dzieciom realizację obowiązku szkolnego i obowiązku nauki. W przypadku odbioru uczniów ze wskazanych miejsc, kolejność miejscowości podana przez Zamawiającego jest przykładowa i może być zmieniona przez Wykonawcę w ofercie z uwzględnieniem najkrótszej z tras. Przy planowaniu trasy należy bezwzględnie wziąć pod uwagę, że uczniowie dowożeni do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego we Frysztaku rozpoczynają zajęcia o godz. 800, Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Krośnie o godz. 800, uczeń dowożony do Gimnazjum w Brzostku o godz. 800. Zajęcia w Ośrodku Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczym w Krośnie trwają do godziny 1500. Powrót uczniów z Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego we Frysztaku i Gimnazjum w Brzostku określony zostanie w harmonogramie przewozów sporządzonym wg planu zajęć szkolnych. W trakcie realizacji usługi oraz w przypadku indywidualnych zmian godzin zajęć szkolnych Wykonawca zobowiązany będzie kontaktować się z dyrektorami odpowiednich szkół. Przy planowaniu trasy należy wziąć pod uwagę, że przewóz uczniów do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego we Frysztaku i Gimnazjum w Brzostku będzie się odbywać we wszystkie dni nauki w szkołach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii zimowych, wakacji letnich i dni dodatkowo wolnych od nauki, przewóz uczniów do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Krośnie będzie się odbywać przez 11 miesięcy- termin miesięcznej przerwy wakacyjnej ustalony jest przez OREW na miesiąc lipiec. Dowozy uczniów z terenu Gminy Brzostek obejmują trasę z domu dziecka ze wskazanych miejscowości w tabeli do szkoły i z powrotem, z zapewnieniem im właściwej opieki w czasie dowozów i odwozów w okresie obowiązywania umowy. 2. Postanowienia dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 1) dowóz winien odbywać się pojazdem dopuszczonym do ruchu zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 128). Transport odbywać się będzie po drodze krajowej nr 73 oraz drogach powiatowych i gminnych, a także wewnętrznych drogach osiedlowych i wiejskich. Ponadto drogi prowadzą często po stromych podjazdach (co szczególnie w warunkach zimowych może wymuszać zastosowanie dodatkowych środków jak łańcuchy na koła lub pojazdy z napędem na wszystkie koła), 2) w trakcie przewozu na trasie dom-szkoła-dom Wykonawca zapewnia samochody obsługiwane przez opiekuna. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierowcy i opiekuna. 3) pracownik Wykonawcy sprawujący opiekę zachowa szczególną dbałość o dobro dzieci w czasie jazdy oraz odebranie uczniów sprzed domów od rodziców, zaprowadzenie do pojazdu, pomaga dzieciom przy wsiadaniu do pojazdu i wysiadaniu (w przypadku dzieci niepełnosprawnych ruchowo opiekun i/lub kierowca winien umieścić dziecko niepełnosprawne oraz wózek inwalidzki w pojeździe). Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu osób. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała czy szkoda materialna, spowodowana działalnością Wykonawcy, 4) dzieci powinny być dowiezione do szkół i placówek szkolno-wychowawczych, w takim czasie aby mogły rozpocząć naukę zgodnie z planem zajęć, 5) dzieci będą odbierane od rodziców/opiekunów prawnych spod domu o ustalonej wcześniej godzinie i podwiezieniu na zajęcia będą przekazane pod opiekę nauczyciela lub innej osoby upoważnionej do odbioru, 6) po zakończeniu zajęć dzieci będą po dowiezieniu pod dom przekazane pod opiekę rodziców/opiekunów prawnych lub upoważnionych osób, 7) dzieci ze szkoły powinny być odebrane po zakończeniu zajęć, jednak nie później niż przed zamknięciem świetlicy (Wykonawca winien ustalić godzinowy rozkład przejazdu tak, aby uczniowie zostali dowiezieni do placówek oświatowych na czas, bez nadmiernego oczekiwania na rozpoczęcie zajęć. Odbiór uczniów winien także nastąpić z uwzględnieniem godzin zakończenia zajęć przez uczniów, bez zbędnego oczekiwania na powrót do domu.), 8) przewóz wszystkich dzieci w ramach zamówienia na trasie dom-szkoła-dom powinien odbywać się w pełni sprawnymi środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, 9) środki transportu, którymi świadczona będzie usługa powinny posiadać ubezpieczenie OC i NW, aktualne badanie techniczne dopuszczające pojazd do ruchu. 10) Wykonawca utrzymuje stały kontakt z rodzicami uczniów, z dyrektorami poszczególnych szkół, a także z zamawiającym w sprawach dotyczących zmian w organizacji przewozów. 11) Pojazd przeznaczony do wykonywania zamówienia musi dodatkowo spełniać następujące wymagania: a) fotele wyposażone w pasy bezpieczeństwa, b) ogrzewanie przestrzeni pasażerskiej, c) wyposażony w windę, d) z miejscem do bezpiecznego przewiezienia osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich, w tym minimum 4 nieskładanych i przewożonych wraz z dziećmi, e) wyposażony w odpowiednie pasy mocujące wózek, f) utrzymywany w należytym stanie porządkowym, wizualnym i technicznym, g) oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami, h) rok produkcji - nie wcześniej niż 2010. 12) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu uczniów, ilości przewozów w tygodniu, terminów ich wykonywania oraz liczby dzieci, ze względu na okoliczności których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami Zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia dzieciom niepełnosprawnym dojazdu do placówek szkolnych. Istnieje możliwość zwiększenia liczby dzieci, co może powodować uruchomienie dodatkowego pojazdu. 13) W uzasadnionych przypadkach (np. awaria techniczna pojazdu, choroba kierowcy) Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zorganizowania zastępstwa zapewniającego równorzędny poziom realizacji zadania, (w czasie nie dłuższym niż 30 min. od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego) - kryterium oceny ofert nr II. 14) Wykonawca zapewnienia rzetelne wypełnianie przez kierowców kart drogowych, dokumentujących wykonanie każdego kursu, które będą podstawą do oceny realizowanych przejazdów w zakresie rzeczywistej liczby przejechanych kilometrów oraz rzeczywistych godzin odjazdów i przyjazdów, informacji na temat odchyleń od trasy przejazdu, rozkładu jazdy, a także niezrealizowanych kursów z podaniem przyczyny ich wystąpienia oraz przekazywania kart drogowych Zamawiającemu. 15) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania przed rozpoczęciem każdego miesiąca przebiegu tras dowozu i do przedstawienia ich Zamawiającemu do akceptacji. Trasę należy określić na każdy dzień tygodnia wraz z podaniem planowanej ilości kilometrów. W pierwszy miesiącu realizacji umowy ilość km będzie zgodna z wartością wskazaną w pkt 3 formularza ofertowego. W trakcie realizacji usługi trasa może być modyfikowana w zależności od potrzeb Zamawiającego lub na wniosek Wykonawcy. Dowóz należy zaplanować trasą możliwie najkrótszą. Organizacja kursów uzależniona będzie od rozkładu zajęć lekcyjnych dowożonych dzieci. Przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu zamówienia, a w okresie trwania umowy - przed rozpoczęciem każdego roku szkolnego, Zamawiający dostarczy Wykonawcy dane niezbędne do opracowania przebiegu tras dowozu uczniów do placówek oświatowych oraz powrotu do domu, tj. plany lekcji uczniów objętych dowozem (informacja o godzinie rozpoczęcia i zakończenia zajęć) oraz imienny wykaz uczniów objętych usługą dowozu i ich dokładne adresy. 16) W uzasadnionych sytuacjach - w przypadkach nagłego i niespodziewanego zamknięcia ulic bądź utrudnień uniemożliwiających przejazd ulicami, po których odbywają się przewozy zgodnie z trasami zatwierdzonymi przez Zamawiającego Wykonawca będzie mógł podjąć decyzję o zmianie trasy przejazdu. Wystąpienie powyższej sytuacji Wykonawca zobowiązany będzie opisać w sprawozdaniu o którym mowa w pkt 18. 17) W sytuacji, gdy realizacja przewozów po trasie podstawowej nie będzie możliwa (np. remonty ulic) przewóz uczniów należy wykonywać na trasie przebiegającej możliwie najbliżej trasy podstawowej. Przewozy powinny powrócić na trasę podstawową niezwłocznie po zlikwidowaniu przyczyny kursowania po trasie tymczasowej. Zaistniałe sytuacje Wykonawca zobowiązany będzie opisać w sprawozdaniu, o którym mowa w pkt 18. 18) Wykonawca zobowiązany będzie do składania miesięcznych sprawozdań z realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zawierających m.in. informację dotyczącą ilości przejechanych kilometrów oraz liczby przewiezionych uczniów w poszczególnych dniach. Sprawozdania wykonawca zobowiązany będzie przedkładać wraz z fakturą VAT. Wzór miesięcznego sprawozdania stanowi zał. nr 6 do SIWZ. 19) Wykonawca zobowiązany będzie uzgodnić godziny przyjazdów i odjazdów poszczególnych uczniów z ich rodzicami oraz z dyrektorami szkół, w taki sposób, aby zapewnić uczniom przybycie do szkoły przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych, wynikających z planów lekcji oraz odebrać każdego z uczniów po zakończeniu zajęć. Odbiór uczniów przed zajęciami będzie następował bezpośrednio z miejsca ich zamieszkania. Organizacja powrotu do domu uczniów musi uwzględniać zakończenie zajęć przez wszystkich dowożonych uczniów z danej szkoły. 20) Usługi przewozowe nie obejmują dojazdów na trasę i zjazdów do zajezdni oraz przejazdów technicznych. 21) W przypadku niedyspozycji danego ucznia objętego dowozem (np. z powodu choroby) rodzic zobowiązany będzie do wcześniejszego powiadomienia Wykonawcy o niedyspozycji dziecka a w konsekwencji o braku konieczności przyjazdu po dziecko. W sytuacji braku takiej informacji ze strony rodzica i wykonania kursu w celu dowozu ucznia do szkoły, wykonawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia za przejechane kilometry. Powyższe sytuacje wykonawca winien opisać w sprawozdaniu, o którym mowa w pkt 18. 22) Wykonawca zobowiązany będzie do przyjmowania i udzielania informacji dotyczących bieżącego funkcjonowania przewozów objętych umową, pod numerem telefonu podanym do wiadomości Zamawiającemu - numer ten zostanie przekazany rodzicom uczniów objętych dowozem oraz dyrektorom szkół, do których odbywa się dowóz. Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymywania stałego kontaktu z Zamawiającym, dyrektorami poszczególnych szkół oraz rodzicami uczniów objętych dowozem, w szczególności uzgadniania z rodzicami uczniów godzin odbioru dziecka z domu przed zajęciami i powrotu dziecka do domu oraz bieżącego informowania o zmianach w organizacji przewozów. 23) Zamawiającemu w ramach przedmiotu zamówienia przysługiwać będzie prawo do dokonywania kontroli realizacji świadczonych usług. Wykonawca będzie zobowiązany umożliwić dokonywanie upoważnionym pracownikom zamawiającego kontroli realizacji świadczonych usług oraz odnotowywanie w karcie drogowej pojazdu uchybień stwierdzonych podczas kontroli. 24) Wykonawca zamówienia musi realizować zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności w zgodzie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1907 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 128 z późn. zm.).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 60130000-8
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT289982.91
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Produkcyjno-Handlowo-Transportowa "WAFELEK" Zbigniew Szczuciński, , Januszkowice 42a, 39-230, Brzostek, kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 342286.56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 342286.56
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.