eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Budowa Skate Parku



Ogłoszenie z dnia 2007-06-19

Tarnowskie Góry: Budowa Skate Parku
Numer ogłoszenia: 103253 - 2007; data zamieszczenia: 19.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry, Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3933600, 3933855, fax 032 3933602.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.tarnowskiegory.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Skate Parku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Skate Park obejmującego w szczególności: - przygotowanie terenu poprzez wykonanie robót pomiarowych, wywiezienie warstwy ziemi urodzajnej, planowanie terenu oraz formowanie i zagęszczenie nasypów, - stabilizację terenu cementem przy użyciu zespołu do stabilizacji, - wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego grubości 15 cm oraz podbudowy betonowej z dylatacją grubości 20cm, - wykonanie krawężników betonowych wtopionych wraz z ławą betonową z oporem, - wykonanie nawierzchni wierzchniej warstwy, z betonu szlifowanego o grubości 10 cm, na powierzchni 1040 m2, - wykonanie odwodnienia powierzchniowego z prefabrykatów betonowych na ławie fundamentowej oraz wykonanie studzienki ściekowej Ø 500 z osadnikiem, - wykonanie ściany oporowej żelbetowej o grubości 25 cm - wykonanie ściany żelbetowej o grubości 35 cm, - wykonanie ściany betonowej o grubości 60 cm, - wykonanie schodów żelbetowych wspornikowych prostych o grubości 15 cm, - wykonanie dwóch warstw izolacji przeciwwilgociowych na powierzchni 55,8 m2, - montaż prefabrykowanej rury pochyłej, - montaż prefabrykowanego okucia boksu prostego - schody, - montaż prefabrykowanego okucia boksu łamanego, - montaż prefabrykowanego okucia boksu 4M, - wykonanie jezdni i chodnika z kostki brukowej gr. 80 mm, na podbudowie z kruszywa łamanego gr.15 cm po zagęszczeniu i podsypce piaskowej oraz z obrzeży betonowych, - wykonanie ogrodzenia z siatki wysokości 1,5 m na długości 168,45 mb oraz z furtki o szerokości 1 m i wysokości 1,6 m, - ułożenie kabla wielożyłowego w rowach kablowych na dł 33,5 mb oraz montaż dwóch słupów oświetleniowych wraz oprawami, - montaż urządzeń: kosz na śmieci 35 l - 2 kpl, stojak na rowery - 1 kpl, grindbox, mini rampa, bank, quoter, funbox z grindbox-em, bank II, rura prosta, rura łamana, manual bank, rura 3M. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest projekcie budowlanym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych , sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 97.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 zł, przed upływem terminu składania ofert. 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz . 1158, z p. zm). 2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwotę należy przelać na konto Zamawiającego BGŻ SA O/T.G. 93 2030 0045 1110 0000 0063 3490 z dopiskiem /Wadium -Budowa Skate Parku/ Wadium będzie wniesione w momencie uznania rachunku Zamawiającego to znaczy realnego wpływu przelewu wadium na rachunek Zamawiającego przed terminem otwarcia ofert. 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca winien złożyć kserokopię wadium w ofercie poświadczoną /za zgodność z oryginałem/ przez Wykonawcę. Oryginał dokumentu należy złożyć w kasie Zamawiającego. UWAGA! Kasa jest czynna w poniedziałki - od 900 do 1530 - przerwa od 1000 - 1100 w pozostałe dni tygodnia tj od wtorku do piątku - od 800 do 1400 - przerwa od 1000 - 1100 4. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia musi spełniać następujące wymagania: - nie budzące wątpliwości, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty beneficjentowi / wierzycielowi (Zamawiającemu) należności w przypadku gdy oferta zleceniodawcy / dłużnika (Wykonawcy) została wybrana a: a). zleceniodawca / dłużnik (Wykonawca) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b). zleceniodawca / dłużnik (Wykonawca) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należnego wykonania umowy; c). zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie zleceniodawcy / dłużnika (Wykonawcy) - zobowiązanie gwaranta / poręczyciela winno być nieodwołalne, bez warunkowe i płatne na pierwsze żądanie beneficjenta / wierzyciela (Zamawiającego). - gwarancja / poręczenie winny spełniać wymogi określone we właściwych przepisach. Spełnienie powyższych warunków musi wynikać z treści dokumentu gwarancji lub poręczenia. UWAGA! Wniesione wadium przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w postaci gwarancji lub poręczenia musi wyraźnie wskazywać iż jest ono wystawione na rzecz wszystkich podmiotów składających ofertę wspólną..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej siwz oraz w art. 22 ustawy Pzp, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. W oparciu o powyższe Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a) Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym polegającym na tym, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Przez \robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem i wartością\ Zamawiający rozumie robotę budowlaną polegającą na wykonaniu zbrojonych nawierzchni betonowych o powierzchni powyżej 1000 m2 z betonem szlifowanym na podbudowie z kruszywa i betonu oraz wykonaniu ścian żelbetonowych i montaż elementów prefabrykowanych. Wartość roboty nie może być mniejsza niż 150.000,00 zł (brutto) b) Wykonawca musi dysponować osobą/mi, które są uprawnione do kierowania robotami budowlanym w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, c) Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł UWAGA! Jeśli Wykonawcy przedstawią w swych ofertach wymagane wartości finansowe w innych walutach niż określone w siwz, to będą one przeliczone wg średniego kursu PLN Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu publicznym dla niniejszego postępowania. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia części zamówienia podwykonawcom. 4. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia przez podwykonawców, Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w ofercie tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, a także podania nazw (firm) proponowanych podwykonawców. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 6. W przypadku, o którym mowa w punkcie 5, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, co potwierdzą stosownym pisemnym pełnomocnictwem podpisanym przez wszystkie podmioty występujące wspólnie o udzielenie przedmiotowego zamówienia. 7. Jako spełnienie wymogu przedłożenia pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt. 6, uznaje się również złożenie umowy konsorcjum, jeżeli będzie z niej wynikać upoważnienie dla osoby występującej w postępowaniu do reprezentowania wszystkich podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, warunki udzielenia zamówienia określone w pkt. 2, mogą spełniać Wykonawcy łącznie. UWAGA! Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz warunków określonych w punkcie V siwz , od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: 1.1. Oświadczenia zgodnie z wymaganiami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, (jest załącznikiem nr 2 do siwz) 1.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia budowlane w wymaganej specjalności wraz z aktualnym zaświadczeniem właściwej izby samorządu zawodowego. 1.4. Wykaz podmiotów (podwykonawców), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności wg wzoru (stanowiącego załącznik nr 4 do siwz) UWAGA! W przypadku gdy Wykonawca nie zamierza wykonać zamówienia z udziałem podwykonawców, winien złożyć oświadczenie iż zamierza wykonać zamówienie siłami własnymi. 1.5. Wykaz robót budowlanych (oświadczenie) wraz z dokumentami potwierdzającymi (uprzednich zamawiających), że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, wykazane roboty zostały wykonane należycie. (wzór załącznik nr 3 do siwz), 1.6. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wymaganej kwocie. 2. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w punktach 1.1,1.2, i 1.6 składa każdy z podmiotów. 3. Dokumenty wymienione w pkt 1 mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej \za zgodność z oryginałem\ przez Wykonawcę. 4. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z pieczątką imienną osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). 5. W przypadku poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa wymagane dokumenty zgodnie z treścią § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.tarnowskiegory.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Rynek 4 42-600 Tarnowskie Góry Biuro Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Rynek 4 42-600 Tarnowskie Góry Biuro Zamówień Publicznych.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.