eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rychtal › Pełna obsługa i konserwacja wraz z usuwaniem awarii urządzeń zaopatrujących w wodę gminę Rychtal

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-03

Rychtal: Pełna obsługa i konserwacja wraz z usuwaniem awarii urządzeń zaopatrujących w wodę gminę Rychtal
Numer ogłoszenia: 103218 - 2012; data zamieszczenia: 03.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 66140 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rychtal, ul. Rynek 1, 63-630 Rychtal, woj. wielkopolskie, tel. 062 7816823, faks 062 7816805.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełna obsługa i konserwacja wraz z usuwaniem awarii urządzeń zaopatrujących w wodę gminę Rychtal.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy zakres usług zawiera : -codzienna obsługa urządzeń hydroforni wg. technologii obsługi -konserwacja, remonty urządzeń i obiektów hydroforni -utrzymanie porządku i czystości wewnątrz hydroforni oraz na terenie przylegającym do hydroforni ( we własnym zakresie) -obecność podczas kontroli SANEPIDU- w ustalonych terminach przez SANEPID -odpowiedzialność za jakość produkowanej wody ( biologia + fizyko- chemia) -każdorazowo i w każdym czasie usuwanie awarii w celu zachowania ciągłości dostaw wody -usuwanie awarii, napraw własnymi siłami oraz własnym sprzętem -prowadzenie niezbędnych dokumentacji dotyczących urządzeń, oraz produkcji wody -zabezpieczenie obiektów przed osobami trzecimi -wyposażeni obiektów w sprzęt P-Poż ( legalizacja gaśnic) oraz uzupełnienie apteczki pierwszej pomocy realizacja zaleceń pokontrolnych sanepidu, zakładu energetycznego, dozoru technicznego, oraz Wójta Gminy Rychtal Zadania sieć wodociągowa -stała obsługa, kontrola, przeglądy sieci -usuwanie awarii na sieci - każdorazowo w każdym czasie, własnymi siłami i własnym sprzętem -kontrola sprawności hydrantów 2 razy do roku ( w miesiącach : marzec, październik) w obecności przedstawiciela straży pożarnej oraz sołtysa danej miejscowości zakończona protokołem -kontrola legalności poboru wody -kontrola zabezpieczeń wodomierzy ( plombowanie ) w trakcie zbierania za wodę -wymiana wodomierzy niesprawnych oraz montaż nowych ( bezpłatnie) -stały nadzór i analiza wysokości sprzedaży wody do produkcji wody -zbieranie opłat za wodę co 2 miesiące i systematycznie aktualizowanie bazy danych programu woda -dostarczenie zawiadomień o odcięciu wody osobom uchylającym się od płacenia należności za wodę -odcięcie wody odbiorcą wyznaczonym przez Urząd Gminy w Rychtalu Przedmiotem zamówienia jest: pełna obsługa i konserwacja wraz z usuwaniem awarii urządzeń zaopatrujących w wodę gminę Rychtal. obsługa urządzeń stacji uzdatniania wody + studnie głębinowe RYCHTAL-2 studnie głębinowe WIELKI BUCZEK -2 studnie głębinowe Charakterystyka w/w stacji uzdatniania wody znajdują się do wglądu w siedzibie Zamawiającego. SIEĆ WODOCIĄGOWA Charakterystyka - linie wodociągowe są zbudowane z następujących rur: PCV, AC, rury stalowe ( dokumentacja do wglądu w siedzibie Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARTRANS HANDEL I USŁUGI, ul. Pocztowa 4/4, 46-100 Namysłów, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 94641,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41642,33

  • Oferta z najniższą ceną: 41642,33 / Oferta z najwyższą ceną: 41642,33

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.