eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wywóz mebli i innych ruchomości oraz nieczystości nietypowych ( w tym gruzu, ziemi, sprzętu AGD itp.) z lokali - pustostanów będących własnością Gminy Miejskiej Kraków oraz nieruchomości zarządzanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie, z miejsc wskazanych przez Zamawiającego na miejsce odzysku, unieszkodliwienia lub recyklingu zgodnie z uchwałą Nr LXIII/917/12 Rady Miasta Krakowa z dnia 19 grudnia 2012 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Kraków (z póź. zm.) lub do depozytu ZBK.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-07

Kraków: Wywóz mebli i innych ruchomości oraz nieczystości nietypowych ( w tym gruzu, ziemi, sprzętu AGD itp.) z lokali - pustostanów będących własnością Gminy Miejskiej Kraków oraz nieruchomości zarządzanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie, z miejsc wskazanych przez Zamawiającego na miejsce odzysku, unieszkodliwienia lub recyklingu zgodnie z uchwałą Nr LXIII/917/12 Rady Miasta Krakowa z dnia 19 grudnia 2012 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Kraków (z póź. zm.) lub do depozytu ZBK.
Numer ogłoszenia: 103209 - 2013; data zamieszczenia: 07.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych , Os. Złotej Jesieni 14, 31-828 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 616 6222, faks 12 616 6229.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz mebli i innych ruchomości oraz nieczystości nietypowych ( w tym gruzu, ziemi, sprzętu AGD itp.) z lokali - pustostanów będących własnością Gminy Miejskiej Kraków oraz nieruchomości zarządzanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie, z miejsc wskazanych przez Zamawiającego na miejsce odzysku, unieszkodliwienia lub recyklingu zgodnie z uchwałą Nr LXIII/917/12 Rady Miasta Krakowa z dnia 19 grudnia 2012 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Kraków (z póź. zm.) lub do depozytu ZBK..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz mebli i innych ruchomości oraz nieczystości nietypowych ( w tym gruzu, ziemi, sprzętu AGD itp.) z lokali - pustostanów będących własnością Gminy Miejskiej Kraków oraz nieruchomości zarządzanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie, z miejsc wskazanych przez Zamawiającego na miejsce odzysku, unieszkodliwienia lub recyklingu zgodnie z uchwałą Nr LXIII/917/12 Rady Miasta Krakowa z dnia 19 grudnia 2012 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Kraków (z póź. zm.) lub do depozytu ZBK. Zamówienie obejmuje wyniesienie wszelkich rzeczy z lokalu i przynależnej do tego lokalu piwnicy, załadunek na samochód oraz wyładunek i złożenie ich do depozytu, na wysypisko lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zlecenia wywozu nieczystości , rzeczy nietypowych (odpady budowlane - gruz, elementy ceramiki, złom, odpady z drewna, tworzyw sztucznych, szkło, papa, materiały izolacyjne, ziemia, sprzęt AGD, sprzęt RTV, meble itp.) zgromadzonych w innych częściach budynków tj. strychy, korytarze piwnic itp. oraz z terenów według jego wskazania. Wywóz nieczystości na wysypisko ma być zgodny z ustawą z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /Dz.U. z 2012 r. Nr. 391 z późn.zm./, ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21) oraz uchwałą Nr LXIII/917/12 Rady Miasta Krakowa z dnia 19 grudnia 2012 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Kraków. (z póź. zm.) Do obowiązków Wykonawcy należy także: - uprzątnięcie i zabranie odpadów wysypanych w trakcie opróżniania wskazanych lokali, pomieszczeń i miejsc wskazanych w § 1 umowy, - naprawa uszkodzeń powstałych w czasie wykonywania przez niego czynności zleconych na podstawie umowy, - po zakończonych czynnościach zwrot powierzonych mu kluczy do pustostanu najpóźniej do godziny 15:30 w dniu następnym. W przypadku wywozu ruchomości do depozytu Wykonawca winien dysponować pudłami tekturowymi oraz odpowiednio mocnymi workami foliowymi. Podczas przewozu do depozytu lub innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego Wykonawca winien zabezpieczyć przewożone ruchomości przed obtarciem i uszczerbieniem (obkleić taśmą, dodatkowo obłożyć je kartonami lub folią bąbelkową), a jeżeli transport odbywa się podczas opadów Wykonawca winien zabezpieczyć ruchomości także przed działaniem deszczu lub śniegu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: . Wykonawca musi wnieść wadium na cały okres związania ofertą w wysokości: 2.400,00 zł przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, w szczególności dotyczące posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj.: a) ważnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2010 r. nr 185 poz. 1243)w zw. z art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21) - co najmniej na odpady o kodach: 15 01 06, 17 02 01, 17 02 02, 17 02 03, 17 09 04, b) aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Miejskiej Kraków dokonanego na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w Gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391) - co najmniej na odpady o kodach: 15 01 06, 17 02 01, 17 02 02, 17 02 03, 17 09 04. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach przedłożonych w ofercie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, w szczególności dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, tj. dysponują przynajmniej 1 samochodem o minimalnej pojemności skrzyni ładunkowej minimum 20 m3, Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnego potencjału technicznego na okres korzystania z niego przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach przedłożonych w ofercie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, w szczególności dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - przynajmniej 1 ekipą składającą się z minimalnie 3 osób posiadających, co najmniej nieprzerwane roczne doświadczenie uzyskane w ostatnich 3 latach w zakresie wywozu mebli i innych ruchomości z lokali (np. usługi przeprowadzek). - przynajmniej 1 osobą koordynującą zlecenia do kontaktów z Zamawiającym posiadającą, co najmniej 2 letnie doświadczenie w organizacji przedsięwzięć będących przedmiotem zamówienia. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach przedłożonych w ofercie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, w szczególności dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z prowadzoną działalnością obejmującą przedmiot zamówienia, na sumę ubezpieczenia minimum 100.000,00 zł. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach przedłożonych w ofercie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy: a) zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy na innego dysponującego, co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym; b) rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, o ile posłużenie się podwykonawcą doprowadzi do poprawienia jakości lub skrócenia czasu wykonywania poszczególnych Zleceń, zgłoszeń; c) inne zmiany spowodowane przyczynami zewnętrznymi, niezależnymi od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkującymi niemożliwością wykonania usługi na warunkach określonych w umowie (w szczególności spowodowane zmianami obowiązującego prawa w zakresie przedmiotu zamówienia, interwencjami mieszkańców lub instytucji miejskich). 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania innych zmian umowy, pod warunkiem, że są to zmiany nieistotne, a konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zrealizowanie założonego pierwotnie celu umowy byłoby bez tych zmian niemożliwe. 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentu potwierdzającego wykonanie zlecenia - Protokołu zdawczo-odbiorczego); b) zmiany danych teleadresowych; c) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych. 5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbk.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Komunalnych, Kraków, os. Złotej Jesieni 14, IV p. pok. 79. Cena wersji papierowej 8 zł płatne w kasie ZBK. Kasa czynna pn-pt 8:00-14:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2013 godzina 10:45, miejsce: Zarząd Budynków Komunalnych, os. Złotej Jesieni 14, Kraków, Punkt Obsługi Mieszkańców na parterze, czynne w godz.: pn -pt 8.00-15.00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.