eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozienice › Przebudowa ulic na Osiedlu Borki I wraz z infrastrukturą - ul. Borki, Przytulna, Przyjaciół

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-10

Kozienice: Przebudowa ulic na Osiedlu Borki I wraz z infrastrukturą - ul. Borki, Przytulna, Przyjaciół
Numer ogłoszenia: 10319 - 2011; data zamieszczenia: 10.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Kozienice , ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 048 6117100, faks 048 6142048.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulic na Osiedlu Borki I wraz z infrastrukturą - ul. Borki, Przytulna, Przyjaciół.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa ulic na Osiedlu Borki I wraz z infrastrukturą towarzyszącą - ul. Borki, Przytulna, Przyjaciół. Zadanie będzie realizowane w oparciu o projekt przebudowy ulic na Osiedlu Borki I w Kozienicach - ul. Przyjaciół, Przytulna, Borki (branża drogowa i organizacja ruchu, elektryczna, sanitarna: kanalizacja deszczowa, sieć gazowa,), zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej z uwzględnieniem wymagań określonych w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz z zachowaniem warunków określonych w siwz. Zakres robót: 1. Roboty drogowe: 1.1. Roboty przygotowawcze: pomiarowe; rozbiórkowe w tym: rozebranie nawierzchni z trylinki i bloczków betonowych, nawierzchni z kostki brukowej, nawierzchni betonowej, chodników z płyt chodnikowych betonowych, krawężników i obrzeży betonowych,; załadunek i wywóz gruzu z rozbiórki, regulacja wysokościowa bram wjazdowych i nawierzchni terenu posesji; ziemne w tym: wykopy i przekopy, profilowanie i zagęszczanie podłoża. 1.2. Budowa nawierzchni jezdni: 1.2.1. Ulica Przyjaciół ( odcinek od ul. Rodzinnej do ul. Przytulnej szer. 5,5 m, odcinek od ul. Przytulnej do ul. Piłsudskiego szer. 6,0 m) i ulica Przytulna ( od ul. Gwiazdkowej do ul. Borki szer. 5,5 m) - częściowa rozbiórka istniejącej nawierzchni w ul. Przyjaciół, wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego na istniejącej nawierzchni z bloczków betonowych; chodniki obustronne o szerokości 1,5-2,0 m. 1.2.2. Ulica Borki - rozbiórka istniejącej nawierzchni z bloczków, wykonanie koryta oraz nowej konstrukcji jezdni w postaci podbudowy tłuczniowej i nawierzchni z kostki brukowej betonowej szer. 4,5 m plus pobocza utwardzone szer. 1,0 - 1,5 m. Konstrukcja nawierzchni ul. Przyjaciół i Przytulnej: - nawierzchnia bitumiczna warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm, - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego, - istniejąca podbudowa z bloczków betonowych, W miejscach rozbiórki nawierzchni z bloczków: - nawierzchnia bitumiczna warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm, - nawierzchnia bitumiczna warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm, - górna warstwa podbudowy z tłucznia łamanego stabilizowanego mechanicznie ( mieszanka sortowana 0-31,5 mm) gr. 8 cm, - dolna warstwa podbudowy z tłucznia łamanego stabilizowanego mechanicznie ( mieszanka sortowana 0-63,5 mm) gr. 15 cm - warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm. Uwaga: w ul. Przyjaciół i Przytulnej nawierzchnię z mieszanki mineralno-bitumicznej należy zaprojektować i wykonać dla ruchu KR 3-6. Konstrukcja nawierzchni ul. Borki: - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej szarej gr. 8 cm (Behaton) - górna warstwa podbudowy z tłucznia łamanego stabilizowanego mechanicznie ( mieszanka sortowana 0-31,5 mm) gr. 8 cm, - dolna warstwa podbudowy z tłucznia łamanego stabilizowanego mechanicznie ( mieszanka sortowana 0-63,5 mm) gr. 15 cm, - warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm. Krawężniki betonowe wibroprasowane 15x30cm na ławie betonowej z oporem betonu B15. 1.3. Chodniki i zjazdy: Chodniki dwustronne na całej długości ulicy Przytulnej, w ulicy Przyjaciół na odcinku od ul. Rodzinnej do ul. Przytulnej. W ulicy Przyjaciół na odcinku od ul. Przytulnej do ulicy Piłsudskiego chodniki istniejące bez zmian. Krawężniki bezpośrednio przy jezdni. Chodniki dostosować do fundamentów ogrodzeń. Wjazdy dostosować do wysokości bram. W niektórych przypadkach należy wykonać regulacje bram wjazdowych i nawierzchni terenu prywatnych posesji w celu dostosowania posadowienia chodników i wjazdów. Konstrukcja chodników i wjazdów: - nawierzchnia z kostki kolorowej beżowej lub jasnobrązowej (Nostalit) gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, - podbudowa z tłucznia stabilizowanego mechanicznie - mieszanka sortowana 0/31,5mm gr. 15 cm, - warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm. Uwaga: należy przewidzieć wykonanie dodatkowego wjazdu na posesję położoną przy ul. Przyjaciół 35 - wniosek mieszkańców. Na dojściach do przejść dla pieszych należy przy obniżonym krawężniku ułożyć pas szerokości 0,5m z elementów betonowych z elementami wypukłymi sygnalizującymi dojście do przejścia osobom niewidomym. 1.4. Odwodnienie - kanalizacja deszczowa 1.4.1. Rozbudowa kanalizacji deszczowej: - przedłużenie istniejącego kolektora w ul. Przyjaciół - wykonanie kolektora z rur PCV śr. 250mm z podłączeniem do istniejącej studni rewizyjnej Si, ustawieniem studni rewizyjnych żelbetowych śr. 1000: S1- (na skrzyżowaniu ulic Przyjaciół i Przytulne)j i S2 i S3 w dalszym odcinku ulicy Przyjaciół, - rozbudowa kanalizacji deszczowej w ulicy Przytulnej - kolektor z rur PCV śr. 250mm wraz z ustawieniem studni rewizyjnych żelbetowych śr. 1000: S4 - S8, - wykonanie wpustów ulicznych K1-K16 żeliwnych typu ciężkiego na studzienkach żelbetowych z osadnikiem śr. 500mm z przykanalikami z rur PCV śr. 150mm podłączonymi do w/w studni rewizyjnych 1.4.2. Przebudowa istniejącej kanalizacji deszczowej: - rozbiórka istniejących wpustów, studzienek i przykanalików na skrzyżowaniu ulic Przytulnej i Przyjaciół, w ich miejsce wpusty K5 i K6, - przesunięcie istniejącego wpustu na w/w skrzyżowaniu związane z korektą łuku, - regulacja pozostałych wpustów ulicznych. Uwaga: Na projektowanych studniach kanalizacji deszczowej i istniejących studniach kanalizacji sanitarnej zamontować pierścienie odciążające i włazy typu ciężkiego. Płyty nastudzienne oraz pierścienie odciążające należy dobrać do średnicy studni. 2. Roboty elektroenergetyczne Istniejąca linia oświetleniowa podlega przebudowie i modernizacji polegającej na wymianie istniejących słupów oświetleniowych na słupy stalowe ośmiokątne zbieżne z oprawami sodowymi 100 W i zmianie lokalizacji słupów. Na istniejące kable nałożyć rury ochronne we wjazdach na posesje. Zakres prac: - przebudowa przyłączy, - wymiana przyłączy, - budowa linii rozdzielczej i oświetleniowej, - przełożenie opraw oświetleniowych, - demontaż istniejących słupów oświetleniowych z wysięgnikami, - demontaż opraw oświetleniowych, - demontaż przewodów i przyłączy, - ustawienie słupów oświetleniowych wys. 8m z wysięgnikiem 0,5mx1,5m - montaż opraw sodowych 100W, - badania i pomiary instalacji, Uwaga: - demontaż 7 kpl. opraw z wysięgnikami na terenie miasta Kozienice, - montaż 7 kpl. opraw z wysięgnikami ( oprawy i wysięgniki pochodzące z demontażu oświetlenia w ul. Przyjaciół - odcinek od ul. Rodzinnej do ul. Przytulnej) na terenie miasta Kozienice, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zdemontowane słupy wraz z oprawami oświetlenia, przewody oraz złom stalowy należy zdać właścicielowi - Rejonowemu Zakładowi Energetycznemu w Kozienicach (z wyjątkiem 7 kpl. opraw i wysięgników z demontażu oświetlenia w ul. Przyjaciół - odcinek od ul. Rodzinnej do ul. Przytulnej) 3.Przebudowa sieci gazowej 3.1. Przebudowa gazociągu w ul. Przytulnej na odcinku od skrzyżowania z ul. Szczęśliwą i ul. Borki do skrzyżowania z ul. Przyjaciół, w tym: - przebudowa gazociągu stalowego na gazociąg z rur śr. 40mm PE 100, SDR 11; - przebudowa przyłączy gazu z rur śr. 32mm, PE 100, SDR 11 wraz z przełączeniem przyłączy do przebudowanego gazociągu, - montaż niezbędnej armatury gazowej, w tym montaż sączków węchowych z wyprowadzeniem do obudowanych skrzynek ulicznych, -istniejącą armaturę gazową i kolidującą sieć gazową należy wyprowadzić poza krawędź projektowanej drogi z zachowaniem zalecanych odległości od krawężników i obsadzić nawiązując do poziomu przebudowanej nawierzchni, rury ochronne wyprowadzić poza krawędź projektowanej drogi, - montaż rur ochronnych. 3.2. Zabezpieczenie istniejącej sieci gazowej w ul. Przyjaciół, Przytulnej, Borki - montaż lub dostosowanie armatury gazowej do poziomu projektowanej nawierzchni, - montaż lub przedłużenie rur ochronnych, - obniżenie (regulacja) posadowienia gazociągu i przyłączy, - przesunięcie gazociągu poza krawędź projektowanej drogi. Uwaga: Prace wykonać zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez Mazowiecką Spółkę Gazownictwa Sp. z o.o. Zakład Gazowniczy w Radomiu w zakresie dotyczącym przebudowy gazociągu i warunków zabezpieczenia istniejącej sieci gazowej w ul. Przyjaciół, Przytulnej i Borki. Po zakończeniu przebudowy dokonać odpowietrzenia i próby szczelności sieci i przyłączy gazowych. 4.Organizacja ruchu: - tymczasowa na czas prowadzenia robót - opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem wymaganych zezwoleń, w tym zajęcie pasa drogowego oraz zgodne z przepisami oznakowanie ich na czas prowadzenia robót. Wykonawca nie ponosi kosztów z tytułu zajęcia pasa drogowego drogi gminnej w związku z realizacją zamówienia. - stała - oznakowanie pionowe i poziome zgodnie z projektem organizacji ruchu. 5. Roboty uzupełniające: 5.1. Wszelkie roboty przygotowawcze i porządkowe. 5.2. Wytyczenie, bieżąca obsługa i geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza obiektu w 5 egzemplarzach wraz z zestawieniem ilościowym poszczególnych obiektów tj. nawierzchni utwardzonych (jezdni, zjazdów, chodników) sieci: gazowej, przyłączy, kanalizacji deszczowej i studni, przykanalików i krat, energetycznej - słupów i linii energetycznych, 5.3. Montaż rur osłonowych na istniejące przyłącza i linie kablowe. 5.4. Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki na koszt wykonawcy. 5.5. Przywrócenie gruntów zajętych w czasie realizacji inwestycji do stanu pierwotnego sprzed ich zajęcia. 5.6. Regulacja wysokościowa urządzeń podziemnych (włazy, włazy, studnie, zasuwy, zawory itp.) do projektowanych rzędnych. 5.7. Regulacja bram wjazdowych na prywatne posesje i regulacja wysokościowa nawierzchni terenu posesji w celu dostosowania wysokości posadowienia wjazdów i chodników w obrębie posesji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • do wysokości 50% zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.12.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów naftowych i gazociągów 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.32.14.00 - 45.32.14.00 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.31.43.10 - Układanie kabli 31.52.72.00 - Oświetlenie zewnętrzne 45.23.22.10 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych 31.32.11.00 - Napowietrzne linie energetyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda zabezpieczenia oferty wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia - że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał, co najmniej jedno zamówienie obejmujące wykonanie nawierzchni z masy bitumicznej lub nawierzchni z kostki betonowej o łącznej powierzchni 3500 m2 i załączy dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe do kierowania robotami budowlanymi tj. osobą posiadającą uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane ( Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) stosowne Pełnomocnictwo do reprezentacji - jeżeli osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa - musi zostać ono złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, b) dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) w przypadku, gdy wykonawca będzie polegać na wiedzy, doświadczeniu i osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, do oferty należy dołączyć: - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia ( np. wg wzoru - załącznik nr 7 lub inny równoważny dokument- patrz uwaga do punktu 8.1.2.1.).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a/ terminu wykonania zadania w następujących przypadkach: - niesprzyjających warunków pogodowych, - niedopełnieniu przez Zamawiającego jego obowiązków wynikających z umowy, - z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, - z powodu wystąpienia dodatkowych , a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę, robót, - z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, - z powodu stanu wyższej konieczności, powodującego podjęcie działań w celu uchylenia bezpośredniego niebezpieczeństwa grożącego dobru społecznemu lub jakiemukolwiek dobru jednostki, - z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, - zawieszenie wykonania prac nie spowodowanych uchybieniami Wykonawcy, /wówczas strony ustalą nowe terminy realizacji, z tym ze minimalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie i natychmiast odnotować to w dzienniku budowy/. b/ w przypadku zaistnienia potrzeby zmiany rozwiązań technicznych, gdy proponowane rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od zaproponowanego w projekcie a jednocześnie nie spowoduje zwiększenia kosztów, c/ gdy wystąpiły takie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i na które strony nie miały wpływu, d/ w przypadku zaistnienia uzasadnionej potrzeby zmiany podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu posługiwał się zasobami dotychczasowego podwykonawcy, zmiana podwykonawcy możliwa jest po przedłożeniu przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez zaproponowanego podwykonawcę. e/ gdy nastąpi zmiana stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego. f/ gdy nastąpi zmiana przepisów prawnych mających wpływ na realizację umowy, w szczególności na jej zakres, termin, g/gdy nastąpi zmiana formy organizacyjno - prawnej lub siedziby Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozienice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2011 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, pok. nr 111.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.