eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żukowo › CZĘŚĆ I - Modernizacja nawierzchni drogi gminnej w Czaplach CZĘŚĆ II - Modernizacja nawierzchni drogi gminnej w Barniewicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-16

Żukowo: CZĘŚĆ I - Modernizacja nawierzchni drogi gminnej w Czaplach CZĘŚĆ II - Modernizacja nawierzchni drogi gminnej w Barniewicach
Numer ogłoszenia: 103189 - 2008; data zamieszczenia: 16.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żukowo, ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo, woj. pomorskie, tel. +48 58 6858300, fax +48 58 6858300.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zukowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CZĘŚĆ I - Modernizacja nawierzchni drogi gminnej w Czaplach CZĘŚĆ II - Modernizacja nawierzchni drogi gminnej w Barniewicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I - Modernizacja nawierzchni drogi gminnej w Czaplach-nawierzchnia asfaltowa o długości 152 mb, szerokości 5,5 m - ETAP IV CZĘŚĆ II - Modernizacja nawierzchni drogi gminnej w Barniewicach -nawierzchnia asfaltowa o długości 110 mb, szerokości 5,5 m

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 2.1 Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do realizacji niniejszego zamówienia w tym dysponuje osobami dla każdej części osobno: a) kierownikiem budowy posiadający uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie uprawniającymi do kierowania robotami drogowymi oraz legitymującym się stosownym dokumentem potwierdzającym, iż jest zrzeszony we właściwych branżowo izbach samorządów zawodowych zgodnie z Dz.U Nr 5 z 2001 r poz. 42 ustawa z dnia 15.12.2000 r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. b) co najmniej 10 pracownikami, którzy będą bezpośrednio realizować niniejsze zamówienie takimi jak robotnicy, operatorzy sprzętu, itp c) geodetą posiadający stosowne uprawnienia do wytyczenia inwestycji w terenie 2.2. wykonawca posiadającym niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania umowy. Warunek będzie badany dla każdej części. Wykonawca w ofercie wykazuje, iż w ciągu ostatnich pięciu lat (maj 2003-maj 2008) lub w okresie prowadzenia działalności jeśli wykonawca działa krócej, część I - Wykonawca był wykonawcą co najmniej jednej inwestycji związanej z modernizacją lub budową drogi - nawierzchnia asfaltowa o wartości min. 100 000,00 PLN brutto; część II - Wykonawca był wykonawcą co najmniej jednej inwestycji związanej z modernizacją lub budową drogi - nawierzchnia asfaltowa o wartości min. 100 000,00 PLN 3. Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie przepisów ustawy prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia tych warunków odbędzie się na zasadzie spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych (OŚWIADCZENIE - ZAŁĄCZNIK NR 2). 2. Aktualny dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - np. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej itd.. Za aktualny dokument uważa się dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, jak również dokument wystawiony w okresie wcześniejszym, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. Z poświadczenia winno wynikać w sposób jednoznaczny, że organ potwierdzający stwierdza aktualność dokumentu ze stanem uwidocznionym w ewidencji działalności, KRS itp. Opatrzenie dokumentu pieczątką o treści typu -stwierdzam zgodność kopii z oryginałem nie spełnia wymogów potwierdzenia aktualności dokumentu 3. Oświadczenie oferenta w trybie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (OŚWIADCZENIE - ZAŁĄCZNIK NR 3). 4) Wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację robót - ZAŁĄCZNIK NR 4, z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (kserokopie uprawnień dla osób bezpośrednio odpowiedzialnych za realizację robót - projektanci, geodeta, zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządów zawodowych), 5) Wykaz części zamówień, których wykonanie Zamawiający powierza podwykonawcom (jeżeli oferent przewiduje korzystanie z podwykonawców) - ZAŁĄCZNIK NR 7. W przypadku jeżeli oferent nie będzie korzystał z podwykonawców należy wpisać -nie dotyczy 6) Wykaz robót budowlanych zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat zamówień , a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością zamówieniu stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania (ZAŁĄCZNIK NR 6) wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tychże zamówień 7) Formularz OFERTA - ZAŁĄCZNIK NR 1 9) Dokument regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie - sposób reprezentacji np. umowy, pełnomocnictwa, upoważnienia 10) Kosztorys Ofertowy - ZAŁĄCZNIK NR 5

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.zukowo.pl/bip

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Żukowo ul. Gdańska 52 83-330 Żukowo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Żukowo ul. Gdańska 52 83-330 Żukowo.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I - Modernizacja nawierzchni drogi gminnej w Czaplach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I - Modernizacja nawierzchni drogi gminnej w Czaplach-nawierzchnia asfaltowa o długości 152 mb, szerokości 5,5 m - ETAP IV.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II - Modernizacja nawierzchni drogi gminnej w Barniewicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ II - Modernizacja nawierzchni drogi gminnej w Barniewicach -nawierzchnia asfaltowa o długości 110 mb, szerokości 5,5 m.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.