eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi w zakresie pogwarancyjnych przeglądów i konserwacji urządzeń, aparatury oraz sprzętu medycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-09

Warszawa: Usługi w zakresie pogwarancyjnych przeglądów i konserwacji urządzeń, aparatury oraz sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 103181 - 2012; data zamieszczenia: 09.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście , ul. E. Ciołka 11, 01-445 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8360191, faks 22 8378127.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozwola.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie pogwarancyjnych przeglądów i konserwacji urządzeń, aparatury oraz sprzętu medycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie regularnych pogwarancyjnych przeglądów i konserwacji urządzeń, aparatury oraz sprzętu medycznego będących na wyposażeniu Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście, zwanych dalej urządzeniami. 2. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107, poz. 676), wymogami producenta urządzenia (instrukcje serwisowe, dokumentacja techniczno-ruchowa, standardy, normy) oraz obowiązującymi przepisami BHP i p/poż. 3. Rodzaje urządzeń oraz szacunkowe roczne ilości konserwacji zostały określone w Załączniku nr 3 do SIWZ. 4. Zakres usług obejmuje w szczególności: a) demontaż i montaż urządzenia, b) zebranie informacji o zaobserwowanych przez użytkownika usterkach, wadach urządzenia, c) oględziny urządzenia, kontrolę usterek wewnętrznych i zewnętrznych, d) prace konserwacyjne określone przez producenta urządzenia, e) wymianę materiałów, części zużywalnych określonych przez producenta urządzenia, f) regulację, ustawienie wymaganych parametrów, pomiary kontrolne, g) sprawdzenie instalacji bezpieczeństwa mechanicznego, bezpieczeństwa elektrycznego, stanu technicznego, sprawdzenie działania, h) wykonanie pomiarów bezpieczeństwa elektrycznego dla urządzeń które wymagają badania, i) wykonanie w miarę potrzeby bezpłatnego instruktażu dla użytkowników, j) legalizację w przypadku urządzeń, które jej wymagają, k) kalibrację w przypadku urządzeń, które jej wymagają, l) pomiary i kalibrację promieniowania w przypadku urządzeń, które tego wymagają, m) wzorcowanie w przypadku urządzeń, które tego wymagają, n) sprawdzenie i korektę promieniowania w przypadku urządzeń, które tego wymagają, o) sprawdzenie i korektę parametrów ekspozycji, wiązki promieniowania, kompresji, kontroli ekspozycji w przypadku urządzeń, które tego wymagają, p) czyszczenie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła w przypadku urządzeń, które tego wymagają, q) aktualizację oprogramowania dla urządzeń które wymagają aktualizacji, r) wykonanie ekspertyzy urządzenia w przypadku konieczności jego wycofania z eksploatacji, wystawianie pisemnego orzeczenia technicznego, s) prowadzenie paszportów technicznych urządzeń tj. wprowadzanie każdorazowo wpisu o wykonanych czynnościach, uszkodzeniach oraz informacji o dopuszczeniu lub nie do dalszego użytkowania. 5. Zakres czynności przeglądowo-konserwacyjnych musi być zgodny z dokumentacją techniczno - ruchową producenta urządzenia. W razie potrzeby Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa zobowiązany będzie do dostarczenia kserokopii dokumentacji techniczno - ruchowej urządzenia (instrukcji serwisowej). 6. Przeglądy, konserwacje wykonywane będą zgodnie z harmonogramem znajdującym się u Zamawiającego. 7. Czynności przeglądowo-konserwacyjne muszą się odbywać w jednostkach (przychodniach) Zamawiającego (nie dotyczy legalizacji wag) w terminie od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1400. 8. Czynności związane z przeglądami i konserwacją Wykonawca będzie wykonywał przy użyciu własnych narzędzi, materiałów oraz odpowiedniej aparatury pomiarowej. W cenie za czynności przeglądowo-konserwacyjne muszą być wliczone wszelkie koszty, w tym między innymi koszty materiałów niezbędnych do konserwacji, koszty dojazdu itd. 9. Wymienione lub zużyte części zamienne, Wykonawca pozostawia w jednostce Zamawiającego, w której wykonywana była usługa. 10. Po przeprowadzeniu czynności przeglądowo-konserwacyjnych, Wykonawca dokonuje odpowiedniego wpisu w paszporcie technicznym oraz wpisuje termin następnego przeglądu konserwacji. Obie te czynności Wykonawca potwierdza w paszporcie własnoręcznym, czytelnym podpisem i pieczątką. 11. W przypadku negatywnego wyniku przeglądu Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania w paszporcie technicznym urządzenia wpisu wskazującego, że urządzenie nie jest sprawne z podaniem przyczyny niesprawności oraz umieszczenie na niesprawnym urządzeniu czytelnej informacji: urządzenie niesprawne - nie używać, lub przeznaczone do naprawy - nie używać. 12. Po dokonaniu czynności przeglądowo-konserwacyjnych Wykonawca wystawia raport serwisowy (kartę pracy), w której odnotowuje zakres wykonanych czynności, rodzaj i ilość użytych materiałów konserwacyjnych oraz umieszcza w niej zapis, że potwierdził w paszporcie wykonanie usługi oraz podał termin następnego przeglądu konserwacji. W przypadku niesprawności urządzenia opis uszkodzeń. Karta pracy musi zostać podpisanapotwierdzona przez upoważnionego pracownika ze strony Zamawiającego. Podpisany raport serwisowy karta pracy stanowią załącznik do faktury Wykonawcy. 13. Wykonawca w pełni odpowiada za zgodność i terminowość wykonania usługi. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia przedmiotu zamówienia, o ile czynniki ekonomiczne nie pozwolą na jego wykonanie lub wskazany aparat zostanie wycofany z użytkowania, czego nie można było wcześniej przewidzieć. 15. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu Zamawiającego powstałe wskutek realizacji przedmiotu zamówienia oraz zobowiązuje się do zapłaty kosztów szkód wyrządzonych Zamawiającemu lub osobom trzecim w związku z niewłaściwym wykonaniem czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia lub zaniechaniem wykonania tych czynności. 16. Wykonawca nie może powierzyć wykonania czynności wynikających z niniejszego przedmiotu zamówienia innemu podmiotowi lub osobie trzeciej bez zgody Zamawiającego. 17. Powierzenie wykonania czynności objętych przedmiotem zamówienia innemu podmiotowi lub osobie trzeciej nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności za skutki działania strony trzeciej. 18. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych dla każdego rodzaju zadania wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do SIWZ. 19. Wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia jest integralną częścią niniejszej dokumentacji a zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. 20. Wykonawca będzie zobowiązany wykonywać zamówienie zgodnie z niniejszą SIWZ, ofertą przetargową i zawartą umową..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 26.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnianie warunku w stosunku do wykonawców którzy należycie wykonali w okresie ostatnich trzech lat - usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (Załącznik nr 8 do SIWZ). Dla potrzeb niniejszego postępowania, Zamawiający rozumie przez: a) usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - opisane w Załączniku nr 8 do SIWZ; b) usługi odpowiadające wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - usługi konserwacji i przeglądów o łącznej wartości brutto co najmniej 58.060,00 zł brutto (dotyczy oferty obejmującej całość zamówienia, czyli wszystkie części); W sytuacji złożenia oferty częściowej obejmującej wybrane części, Zamawiający określa wymaganą minimalną wartość brutto usług dla poszczególnych części: Część 1 - 10.000,00 zł, Część 2 - 5.900,00 zł, Część 3 - 460,00 zł, Część 4 - 1.800,00 zł, Część 5 -1.800,00 zł, Część 6 - 550,00 zł, Część 7 - 2.200,00 zł, Część 8 - 830,00 zł, Część 9 - 270,00 zł, Część 10 - 10.000,00 zł, Część 11 - 1.470,00 zł, Część 12 - 1.750,00 zł, Część 13 - 550,00 zł, Część 14 - 640,00 zł, Część 15 - 920,00 zł, Część 16 - 5.500,00 zł , Część 17 - 270,00 zł, Część 18 - 270,00 zł, Część 19 - 550,00 zł, Część 20 - 920,00 zł, Część 21 - 920,00 zł, Część 22 - 550,00 zł, Część 23 - 640,00 zł, Część 24 - 640,00 zł, Część 25 - 360,00 zł, Część 26 - 8.300,00 zł. Razem: 58.060,00 zł. W takiej sytuacji wartość wykazanych usług (każdej oddzielnie) musi odpowiadać wartości sumie wszystkich części, na które wykonawca złoży ofertę.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnianie warunku w stosunku do wykonawców którzy Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku na podstawie oświadczenia art. 22 ustawy Pzp, zgodnie z zapisami art. 44 ustawy Pzp. Wykonawca przedstawi oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnianie przez wykonawcę tego warunku na podstawie załączonych do oferty dokumentów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik 6 do SIWZ. 1. Zmiany i uzupełnienia umowy wymagają, pod rygorem nieważności formy pisemnej w postaci obustronnie podpisanego aneksu. 2. Istotne zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy mogą dotyczyć: 1) sposobu, miejsca i terminu realizacji zamówienia; 2) podwykonawstwa: a) powierzenia podwykonawcom innej części zamówienia niż wskazana w ofercie wykonawcy, b) zmiany podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, 3) wydłużenia terminu obowiązywania umowy, w sytuacji nie zrealizowania całości usług na określoną kwotę w pierwotnym terminie w danym pakiecie 4) ograniczenia przedmiotu zamówienia, o ile czynniki ekonomiczne nie pozwolą na jego wykonanie lub wskazane urządzenie zostanie wycofane z użytkowania, czego nie można było przewidzieć. 3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą być dokonane w następujących przypadkach: 1) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 2) wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do umowy, 3) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), przy czym zmianie ulegną wyłącznie ceny jednostkowe brutto, natomiast ceny jednostkowe netto pozostaną bez zmian, 4) w przypadku zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki umowy, 5) jeżeli zmiany nie spowodują negatywnych konsekwencji dla Zamawiającego. 4. Strona wnioskująca o zmianę umowy, jest zobowiązana przedłożyć drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//www.zozwola.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ Warszawa Wola-Śródmieście, ul. Ciołka 11, pok. 204 II piętro...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2012 godzina 09:30, miejsce: SPZOZ Warszawa Wola-Śródmieście, ul. Ciołka 11, Kancelaria pokój 306 III piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja i przeglądy autoklawów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i przeglądy autoklawów zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja i przeglądy wag..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i przeglądy wag zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Konserwacja i przeglądy USG kardiologiczne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i przeglądy USG kardiologiczne zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Konserwacja i przeglądy USG Philips.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i przeglądy USG Philips, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Konserwacja i przeglądy USG Siemens.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i przeglądy USG Siemens zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Konserwacja i przeglądy USG GE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i przeglądy USG GE zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Konserwacja i przeglądy urządzeń okulistycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i przeglądy urządzeń okulistycznych zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Konserwacja i przeglądy spirometrów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i przeglądy spirometrów zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Konserwacja i przeglądy endoskopu laryngologicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i przeglądy endoskopu laryngologicznego zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Konserwacja i przeglądy urządzeń do fizykoterapii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i przeglądy urządzeń do fizykoterapii zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Konserwacja i przeglądy urządzeń do krioterapii i kriochirurgii..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i przeglądy urządzeń do krioterapii i kriochirurgii zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Konserwacja i przeglądy aparatu do EKG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i przeglądy aparatu do EKG zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Konserwacja i przeglądy aparatów elektrochirurgii..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i przeglądy aparatów elektrochirurgii zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Konserwacja i przeglądy kabin do fototerapii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i przeglądy kabin do fototerapii zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Konserwacja i przeglądy wideodermatoskopu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i przeglądy wideodermatoskopu zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Konserwacja i przeglądy mammografu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i przeglądy mammografu zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Konserwacja i przeglądy ssaków medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i przeglądy ssaków medycznych zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Konserwacja i przeglądy Holtera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i przeglądy Holtera zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Konserwacja i przeglądy aparatu do EEG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i przeglądy aparatu do EEG zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Konserwacja i przeglądy defibrylatorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i przeglądy defibrylatorów zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Konserwacja i przeglądy KTG i detektorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i przeglądy KTG i detektorów zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Konserwacja i przeglądy lamp operacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i przeglądy lamp operacyjnych zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Konserwacja i przeglądy audiometru.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i przeglądy audiometru zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Konserwacja i przeglądy foteli laryngologicznych i okulistycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i przeglądy foteli laryngologicznych i okulistycznych zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Konserwacja i przeglądy aparatu do kriochirurgii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i przeglądy aparatu do kriochirurgii zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Konserwacja i przeglądy urządzeń stomatologicznych i protetycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i przeglądy urządzeń stomatologicznych i protetycznych zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.