Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-16
Zabrze: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w nieruchomościach Gminy Zabrze
Numer ogłoszenia: 103161 - 2008; data zamieszczenia: 16.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami, ul. Targowa 2, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 3734810, fax 032 3734821.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jofgn.zabrze.magistrat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w nieruchomościach Gminy Zabrze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w nieruchomościach Gminy Zabrze Zakres robót do wykonania: a. Dostawa stolarki okiennej i drzwiowej b. Demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej c. Montaż nowych okien i drzwi wraz z ich regulacją i uszczelnieniem (na zasadach określonych w specyfikacji technicznej) d. Dostawa i montaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych e. Kompletną naprawę i uzupełnienie tynków wykutych podczas prac związanych w wymianą okna i drzwi f. Wykonanie podstawowych robót porządkowych w obrębie prowadzonych prac Zadanie (I) - Zakres robót związanych z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej na zasobie Punktu Obsługi Mieszkańców nr 1 (POM 1) Zadanie (II) - Zakres robót związanych z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej Punktu Obsługi Mieszkańców nr 2 (POM 2) Zadanie (III) - Zakres robót związanych z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej na zasobie Punktu Obsługi Mieszkańców nr 3 (POM 3) Zadanie (IV) - Zakres robót związanych z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej na zasobie Punktu Obsługi Mieszkańców nr 4 (POM 4) Zadanie (V) - Zakres robót związanych z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej na zasobie Punktu Obsługi Mieszkańców nr 5,6 (POM 5,6)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: - dla zadania 1 (POM nr 1) - 2000 PLN, - dla zadania 2 (POM nr 2) - 1500 PLN - dla zadania 3 (POM nr 3) - 1200 PLN - dla zadania 4 (POM nr 4) - 2000 PLN - dla zadania 5 (POM nr 5,6) - 1700 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 5.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 5.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 5.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp: A) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert B) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, C) wykaz nie mniej niż 3 wykonanych robót budowlanych, jedna o wartości co najmniej 20 000 PLN w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty, potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; D) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; Zamawiający wymaga, aby kierownik budowy posiadał uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno - budowlanej kierownika budowy wraz z aktualnym wpisem do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa E) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy nie mniejszą niż 30 000 PLN wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; F) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument - aktualny na dzień składania ofert- potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50 000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jofgn.zabrze.magistrat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami ul. Targowa 2 41-800 Zabrze.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami ul. Targowa 2 41-800 Zabrze Sekretariat (pok.14).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie (I) - Zakres robót związanych z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej na zasobie Punktu Obsługi Mieszkańców nr 1 (POM 1).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w nieruchomościach Gminy Zabrze Zakres robót do wykonania: a. Dostawa stolarki okiennej i drzwiowej b. Demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej c. Montaż nowych okien i drzwi wraz z ich regulacją i uszczelnieniem (na zasadach określonych w specyfikacji technicznej) d. Dostawa i montaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych e. Kompletną naprawę i uzupełnienie tynków wykutych podczas prac związanych w wymianą okna i drzwi f. Wykonanie podstawowych robót porządkowych w obrębie prowadzonych prac.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5, 45.42.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie (II) - Zakres robót związanych z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej Punktu Obsługi Mieszkańców nr 2 (POM 2).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w nieruchomościach Gminy Zabrze Zakres robót do wykonania: a. Dostawa stolarki okiennej i drzwiowej b. Demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej c. Montaż nowych okien i drzwi wraz z ich regulacją i uszczelnieniem (na zasadach określonych w specyfikacji technicznej) d. Dostawa i montaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych e. Kompletną naprawę i uzupełnienie tynków wykutych podczas prac związanych w wymianą okna i drzwi f. Wykonanie podstawowych robót porządkowych w obrębie prowadzonych prac.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5, 45.42.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie (III) - Zakres robót związanych z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej na zasobie Punktu Obsługi Mieszkańców nr 3 (POM 3).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w nieruchomościach Gminy Zabrze Zakres robót do wykonania: a. Dostawa stolarki okiennej i drzwiowej b. Demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej c. Montaż nowych okien i drzwi wraz z ich regulacją i uszczelnieniem (na zasadach określonych w specyfikacji technicznej) d. Dostawa i montaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych e. Kompletną naprawę i uzupełnienie tynków wykutych podczas prac związanych w wymianą okna i drzwi f. Wykonanie podstawowych robót porządkowych w obrębie prowadzonych prac.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5, 45.42.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie (IV) - Zakres robót związanych z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej na zasobie Punktu Obsługi Mieszkańców nr 4 (POM 4).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w nieruchomościach Gminy Zabrze Zakres robót do wykonania: a. Dostawa stolarki okiennej i drzwiowej b. Demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej c. Montaż nowych okien i drzwi wraz z ich regulacją i uszczelnieniem (na zasadach określonych w specyfikacji technicznej) d. Dostawa i montaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych e. Kompletną naprawę i uzupełnienie tynków wykutych podczas prac związanych w wymianą okna i drzwi f. Wykonanie podstawowych robót porządkowych w obrębie prowadzonych prac.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5, 45.42.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie (V) - Zakres robót związanych z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej na zasobie Punktu Obsługi Mieszkańców nr 5,6 (POM 5,6).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w nieruchomościach Gminy Zabrze Zakres robót do wykonania: a. Dostawa stolarki okiennej i drzwiowej b. Demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej c. Montaż nowych okien i drzwi wraz z ich regulacją i uszczelnieniem (na zasadach określonych w specyfikacji technicznej) d. Dostawa i montaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych e. Kompletną naprawę i uzupełnienie tynków wykutych podczas prac związanych w wymianą okna i drzwi f. Wykonanie podstawowych robót porządkowych w obrębie prowadzonych prac.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5, 45.42.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Dostawa sprzętu jednorazowego do cewnikowania serca i urządzeń do stymulacji serca dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.
- ,.Kompleksowa organizacja wydarzenia kulturalnego na terenie Strefy Carnall Sztolni Królowa Luiza w Zabrzu, w ramach Carnall Festiwal 2024''.
- Dostawa odczynników.
- Zakup sprzętu medycznego tj. stanowiska do audiometrii i tympanometrii oraz do badań ABR oraz stanowiska do badań: V-HIT i VEMP dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.
- ,,Cykliczna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Zabrzu na 2024 r. na część 2" II półrocze
- Sukcesywna dostawa odzieży, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu w okresie od pierwszego zamówienia przez okres 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana stolarki okiennej na ul. Kantaka 6
- Przebudowa zbiornika w Byszowie (gm. Klimontów)
- Rewitalizacja zabytkowego spichlerza w miejscowości Wybrzeże
- Modernizacja budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Krasieniec Stary
- Modernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Goleszowie
- Dostosowanie budynku Urzędu Skarbowego w Krośnie przy ul. Składowej 5 do wymagań ochrony przeciwpożarowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.