eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Wykonanie i montaż stolarki drewnianej, w tym stolarki zabytkowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-19

Toruń: Wykonanie i montaż stolarki drewnianej, w tym stolarki zabytkowej
Numer ogłoszenia: 103138 - 2007; data zamieszczenia: 19.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Grudziądzka 159 B, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6577555, fax 056 6577504.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgm.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i montaż stolarki drewnianej, w tym stolarki zabytkowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Poniżej 211.000 EURO Demontaż istniejącej stolarki, wykonanie i montaż stolarki drewnianej w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu w rejonach ADM I, ADM III i ADM IV oraz demontaż istniejącej stolarki, wykonanie i montaż stolarki drewnianej zabytkowej w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu w rejonie ADM II.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.42.11.34 - Instalowanie drzwi drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi Oryginalny kod CPV: 45.42.11.35 - Instalowanie okien drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 105.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: część 1: 5500,00 zł, część 2: 4000,00 zł, część 3: 7000,00 zł, część 4: 9000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 Prawa zamówień publicznych - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych - Należycie wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, prace odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (wykonanie lub wymiana stolarki drewnianej), o łącznej wartości nie mniejszej niż suma zaproponowanych przez wykonawcę cen ofertowych za wszystkie części zamówienia, o które ubiega się wykonawca. - Wniosą wymagane wadium. Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia: - Udzielą 3 lat gwarancji na prace stanowiące przedmiot zamówienia, zgodnie z zapisem w formularzu ofertowym. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowania wykonawca obowiązany jest załączyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 9. Ocena warunków udziału w postępowaniu nastąpi według metody spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie ze wzorem Zamawiającego. 2. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 powyższej ustawy. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dla oferentów do których stosowane są przepisy o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych 8. Oświadczenie oferenta wskazujące części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 9. W przypadku oferentów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokumenty potwierdzające ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy PZP. 10. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (wykonanie lub wymiana stolarki drewnianej), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, zgodnie z pkt 11. 11. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie prac (ze wskazanych w wykazie - pkt 10) odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (wykonanie lub wymiana stolarki drewnianej), o łącznej wartości nie mniejszej niż suma zaproponowanych przez wykonawcę cen ofertowych za wszystkie części zamówienia, o które ubiega się wykonawca. Zamawiający dopuszcza sumowanie wartości należycie wykonanych prac, które zostały wskazane w wykazie. 12. Wypełnione \wyceny ofertowe\ sporządzone na podstawie otrzymanych od Zamawiającego wzorów, dla części zamówienia o które ubiega się wykonawca. 13. Oświadczenie oferenta o akceptacji warunków umowy i zobowiązaniu się oferenta do jej podpisania w czasie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zgm.torun.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Grudziądzka 159B, 87-100 Toruń, pokój 27.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2007 godzina 08:45, miejsce: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Grudziądzka 159B, 87-100 Toruń, pokój 16(kancelaria).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: STOLARKA DREWNIANA - ADM I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Demontaż istniejącej stolarki, wykonanie i montaż stolarki drewnianej w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu w rejonie ADM I - 150szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4, 45.42.11.34-2, 45.42.11.35-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 105.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: STOLARKA DREWNIANA ZABYTKOWA - ADM II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Demontaż istniejącej stolarki, wykonanie i montaż stolarki drewnianej zabytkowej w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu w rejonie ADM II - 91szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4, 45.42.11.34-2, 45.42.11.35-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 105.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: STOLARKA DREWNIANA - ADM III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Demontaż istniejącej stolarki, wykonanie i montaż stolarki drewnianej w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu w rejonie ADM III - 214szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4, 45.42.11.34-2, 45.42.11.35-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 105.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: STOLARKA DREWNIANA - ADM IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Demontaż istniejącej stolarki, wykonanie i montaż stolarki drewnianej w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu w rejonie ADM IV - 231szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4, 45.42.11.34-2, 45.42.11.35-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 105.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.