eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Garwolin › Wykonanie uproszczonych planów urządzania lasu dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa na terenie gm. Trojanów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-19

Garwolin: Wykonanie uproszczonych planów urządzania lasu dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa na terenie gm. Trojanów.
Numer ogłoszenia: 103133 - 2007; data zamieszczenia: 19.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Garwolińskiego, ul. Staszica 15, 08-400 Garwolin, woj. mazowieckie, tel. 025 6824327, fax 025 682 30 10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.garwolin-starostwo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie uproszczonych planów urządzania lasu dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa na terenie gm. Trojanów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedsięwzięcia obejmuje: wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasu dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych oraz inwentaryzacji stanu lasu dla lasów rozdrobnionych o powierzchni do 10 ha, nie stanowiących własności Skarbu Państwa, na terenie gminy Trojanów na powierzchni 2582,2331 ha, zgodnie z rejestrem ewidencji geodezyjnej Starostwa. Szacuje się, że powierzchnie gruntów leśnych w terenie może być o ok. 15% większa niż w rejestrze. Starostwo Powiatowe w Garwolinie udostępni dane z ewidencji gruntów w postaci tematycznego zbioru elektronicznego za odpłatnością zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z 14 listopada 2000r. w sprawie wysokości za czynności geodezyjne i kartograficzne oraz udzielenie informacji, a także za wykonywanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego (Dz. U. Nr 115, poz. 1209). Wykaz powierzchni gruntów leśnych planowanych do opracowania uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasu Gmina Trojanów Wieś - powierzchnia do opracowania dokumentacji 1. Babice - 173,3694 ha 2. Budziska - 43,0120 ha 3. Damianów - 61,3263 ha 4. Derlatka - 34,94 ha 5. Dębówka - 71,104 ha 6. Dudki - 36,53 ha 7. Elżbietów - 9,33 ha 8. Jabłonowiec - 148,0216 ha 9. Korytnica - 48,38 ha 10. Kozice - 298,6909 ha 11. Kruszyna - 333,6751 ha 12. Majdan - 7,66 ha 13. Mościska - 83,0097 ha 14. Mroków - 92,69 ha 15. Ochodne - 42,13 ha 16. Piotrówek - 126,6123 ha 17. Podebłocie - 169,6702 ha 18. Prandocin - 18,72 ha 19. Ruda - 12,58 ha 20. Skruda - 23,8142 ha 21. Trojanów - 215,15 ha 22. Więcków - 38,2048 ha 23. Wola Korycka Dolna - 67,6412 ha 24. Wola Korycka Górna - 41,67 ha 25. Wola Życka - 121,4075 ha 26. Żabianka - 144,3469 ha 27. Życzyn - 118,5470 ha Razem - 2582,2331 ha Zamówienie należy zrealizować w dwóch etapach: Wykaz powierzchni gruntów leśnych planowanych do opracowania uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasu w I etapie realizacji zadania Gmina Trojanów Wieś - powierzchnia do opracowania dokumentacji 1. Babice - 173,3694 ha 2. Budziska - 43,0120 ha 3. Damianów - 61,3263 ha 4. Derlatka - 34,94 ha 5. Dudki - 36,53 ha 6. Elżbietów - 9,33 ha 7. Korytnica - 48,38 ha 8. Majdan - 7,66 ha 9. Mroków - 92,69 ha 10. Ochodne - 42,13 ha 11. Piotrówek - 126,6123 ha 12. Ruda - 12,58 ha 13. Skruda - 23,8142 ha 14. Trojanów - 215,15 ha 15. Więcków - 38,2048 ha 16. Wola Korycka Dolna - 67,6412 ha 17. Wola Korycka Górna - 41,67 ha 18. Żabianka - 144,3469 ha Razem - 1219,3871 ha Wykaz powierzchni gruntów leśnych planowanych do opracowania uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasu w II etapie realizacji zadania Gmina Trojanów Wieś - powierzchnia do opracowania dokumentacji 1. Dębówka - 71,104 ha 2. Jabłonowiec - 148,0216 ha 3. Kozice - 298,6909 ha 4. Kruszyna - 333,6751 ha 5. Mościska - 83,0097 ha 6. Podebłocie - 169,6702 ha 7. Prandocin - 18,72 ha 8. Wola Życka - 121,4075 ha 9. Życzyn - 118,5470 ha Razem: 1362,845 ha a. Opracowanie należy wykonać zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy o lasach z dnia 28 września 1991r. (Dz. U. z 2005r. Nr 45, poz. 435) i Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska Zasobów i Leśnictwa z dnia 20 grudnia 2005r. w sprawie szczegółowych zasad sporządzania planu urządzenia lasu, uproszczonego planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu (Dz. U. Nr 256, poz. 2151), b. Dokumentacja urządzeniowa winna być opracowana na każdy obręb geodezyjny w 3 egzemplarzach, z czego 2 egz. w oprawie twardej introligatorskiej i 1 egz. map podklejonych na płótnie lub folii, c. Zadania w zakresie gospodarki leśnej wykonane w 1 egz. dla każdego właściciela, d. Wykonawca sporządzi wykaz zmian powierzchni leśnej w stosunku do rejestru gruntów. e. Rejestr działek leśnych wg. stanu na 30.06.2007r., f. Okres obowiązywania planów przyjąć: 01.01.2008r. do 31.12.2017r., g. Dla każdego urządzanego obrębu sporządzić kartę dokumentacji źródłowej, h. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zaświadczenie z Urzędu Gminy o fakcie wyłożenia uproszczonych planów urządzenia lasu do publicznego wglądu na okres 60 dni oraz opinię Nadleśniczego Nadleśnictwa Garwolin.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej Kod CPV wg słownika 2008: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.03.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział: 1) Oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Oferenci, którzy spełnią wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Warunki udziału w postępowaniu będą sprawdzane przez komisję przetargową, jeżeli oferta nie będzie spełniać wymaganych przez zamawiającego warunków, oferta zostanie odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualne odpisy z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - wypełniony wg wzoru ustalonego załącznikiem nr 2 SIWZ. c) Oświadczenie składane przez wykonawców zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ. d) Oświadczenie składane przez wykonawców zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ e) Wykaz osób upoważnionych do występowania w imieniu oferenta załącznik nr 5 do SIWZ. f) Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. g) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.garwolin-starostwo.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Garwolinie ul. Staszica 15, 08-400 Garwolin, Bud. B, pokój nr 34..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2007 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Garwolinie ul. Staszica 15, 08-400 Garwolin, pokój nr 5 tj. sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.