eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › 212/ZP/16 Dotyczypostępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej 209 000 euro na dostawy sprzętu medycznego i rękawic dla Wojewódzkiego Wielospecjalistycznego Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi,.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2017-01-18

Ogłoszenie nr 10312 - 2017 z dnia 2017-01-18 r.

Łódź: 212/ZP/16 Dotyczy: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej 209 000 euro na dostawy sprzętu medycznego i rękawic dla Wojewódzkiego Wielospecjalistycznego Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi,.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:Wojewódzkie Wielospecjalistyczne Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi ( dawny: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika w Łodzi - zmiana nazwy od 07.01.2017r)

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika, krajowy numer identyfikacyjny 29540300000, ul. ul. Pabianicka  62, 93513   Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 042 6895910, 6895912, e-mail przetargi@kopernik.lodz.pl, faks 426 895 911.
Adres strony internetowej (URL): www.kopernik.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie
www.przetargi.kopernik.lodz.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

nie
nie


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie
nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
Wojewódzkie Wielospecjalistyczne Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi, u. Pabianicka 62, Kancelaria Szpitala


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 212/ZP/16 Dotyczy: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej 209 000 euro na dostawy sprzętu medycznego i rękawic dla Wojewódzkiego Wielospecjalistycznego Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi,.
Numer referencyjny: 212/ZP/16
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego i rękawic wyszczególnionych ilościowo i asortymentowo oraz opisanych w załączniku nr 2a i 2b do SIWZ

II.5) Główny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne
Dodatkowe kody CPV:33141420-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:



II.9) Informacje dodatkowe: 1. Wymagany termin wykonania zamówienia: przedmiot zamówienia dostarczany będzie przez Wykonawcę sukcesywnie przez: a) 6 miesięcy - pakiety nr 1-41 b) 2 miesiące pakiet nr 42

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. - wystawionego nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed dniem składania ofert. 2.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert przekazuje Zamawiającemu: oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

oryginalne ulotki producenta, katalogi, karty danych technicznych w języku polskim, czytelne zdjęcia potwierdzające wymagane parametry oferowanego asortymentu (jeśli oryginalna dokumentacja jest w innym języku niż język polski to Wykonawca dostarczy wraz z oryginałem tłumaczenie na język polski). Zaleca się, aby w/w dokumenty potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego były odpowiednio oznaczone, tj. Wykonawcy powinni w prawym górnym rogu każdego dokumentu oznaczyć, której części oraz której pozycji formularza asortymentowo -cenowego dotyczy dokumentów do potwierdzenia warunków bezwzględnie wymaganych

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany przewidziane w załączniku nr 5 do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 26/01/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Ocena ofert: Pakiety 1-40, 42 Lp. Kryterium Ranga 1. Cena 60% 2 Termin dostawy 10% 3 Data ważności 10% 4 Termin realizacji reklamacji 20% Ř Pakiet nr 41 Kryterium Ranga Cena 60% Jakość/Funkcjonalność 40% RAZEM: 100%

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Implanty jąder wypełnione żelem silikonowym zawierają kawałek usuwalnego teflonu tzw. Rynnę, dzięki której naprowadzana jest igła i nie istnieje niebezpieczństwo przekłucia implantu. Rozmiary protez dopasowane do wieku dziecka. szt 5
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wkłucia dożylne z zabezpieczeniem obwodowym 18G, 20G, 22G Wkłucie dożylne z zabezpieczeniem automatycznym bez dodatkowych elementów na zewnątrz kaniuli. Poliuretanowa , zatyczka odpowietrzająca z filtrem hydrofobowym, koreczek z wewnętrzną częścią poniżej krawędzi koreczka, min. 4 paski widoczne w RTG, na opakowaniu informacja o materiale z jakiego wykonano kaniulę 0,9 22G(25mm) 1,1 20G(25mm i 33mm) 1,3 18G(33mm i 45mm) szt 7 000
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Venflon G22-0,9 25mm oraz G20-1,1 33mm Kaniula wykonana z poliuretanu z czterema pasami widocznymi pod RTG ( info na opakowaniu o materiale z jakiego wykonano kaniulę ). Gładka powierzchnia. Specjalny kształt końca poliureanowej kaniuli i igły z tylnym szlifem celem łatwego wprowadzania kaniuli do naczynia. Cienkościenna konstrukcja kaniuli dla osiągnięcia większych przepływów. Samozamykający się port. Elastyczne skrzydełka mocujące o skośnej płaszczyźnie dla lepszej stabilizacji kaniuli w żyle. Zakończenie Lock. Zatyczka z filtrem hydrofobowym, hamująca wypływ krwi. Koreczek Luer Lock szt 7 000
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przewód do cystoskopu i rectoskopu pojedyńczy. Sterylny, niepirogenny, nietoksyczny. szt 30
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Rurka tracheostomijna metalowa nr 8, średnica rurki 12, długość 80, przeznaczona dla pacjentów po zabiegu tracheotomii szt 3 2 Rurka tracheostomijna metalowa z okienkiem nr 8, średnica rurki 12, długość 80, przeznaczona dla pacjentów po zabiegu tracheotomii szt 3 3 Rurka tracheostomijna metalowa nr 9, średnica rurki 13, długość 90, przeznaczona dla pacjentów po zabiegu tracheotomii szt 3
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Tamponada nosa silikonowa, dwubalonowa 5mm jałowe, z tworzywa nietoksycznego, pakowane pojedyńczo, jednorazowe, wykonane z silikonu, posiadajaca dwa niezależnie pompowane balony. szt 40
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prowadnica do rurek intubacyjnych do trudnych intubacji CH15 jałowe, z tworzywa nietoksycznego, pakowane pojedyńczo, jednorazowe. szt 500
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 "Igła do punkcji mostka w rozmiarze 16G /15G/ 14G dł. 50 mm i 16G /15G/ 14G dł. 70 mm płynna regulacja głebokości nakłucia w zakresie 30 - 50 mm i 50-70 mm, ergonomiczny, zdejmowalny uchwyt motylkowy, ostrze skośne łącznik Luer - Lock umożliwiający podłączenie strzykawek opojemnościach od 5 - 20 ml, mandryn z mechanizmem, uniemożliwiającym jego zamknięcie w odwróconej pozycji igła wykonana z materiału o zwiększonej odporności mechanicznej, sztywne opakowanie plastikowo-papierowe zapobiegające uszkodzeniu igły." szt 1 600 2 "Igły do trepanobiopsji i aspiracji szpiku w rozmiarze 11G / 9G / 8G dł 100 mm i 11G / 9G / 8G dł 150 mm ergonomiczna rączka pokryta materiałem antyślizgowym z mechanizmem blokujacym przypadkowe wysunięcie się mandrynu, igła z piecioma krawędziami tnacymi pozwalającymi na bezinwazyjną szybką i łatwą penetrację jamy szpikowej sonda umożliwiajaca sprawdzenie wielkości bioptatu w igle łącznik Luer - Lock umożliwiajacy podłączenie strzykawek o pojemnościach od 5 - 20 ml, dodatkowy korek (zabezpieczenie przed wypływem szpiku) wprowadzany w miejsce trokara, wypychacz bioptatu z prowadnikiem, zatyczka Luer - Lock igła wykonana z materiału o zwiększonej odporności mechanicznej, sztywne opakowanie plastikowo-papierowe zapobiegające uszkodzeniu igły." szt 400
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Czyścik jałowy do elekrod szt 400
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Przyrząd do drenażu jamy bęnbenkowej ucha środkowego, pediatryczny, o średnicy 0.76mm, 1.02mm i 1.14mm bez nitki i drucika. Produkt jałowy, jednorazowego użytku, pakowany po 1 sztuce. Przyrząd wykonany z materiału o dobrej biokompatybilności, gładkich powierzchniach ułatwiających odprowadzenie zalegającej wydzieliny i dobrą wentylację przestrzeni ucha środkowego. Przyrząd wykonany z fluoroplastiku, kształt ułatwiający dobre zamocowania w błoniw bębenkowej. szt. 150 2 Przyrząd do drenażu jamy bębenkowej ucha środkowego , pediatryczny, o średnicy 1.02mm x 2.5mm x 1.0mm bez nitki i drucika, typu Paparella, z nacięciem i uchwytem ułatwiającym zakładanie i wyciąganie tuby. Produkt jałowy, jednorazowego użyku, pakowany po 1 sztuce. Przyrząd wykonany z silastiku, materiału o dobrej biokompatybilności, gładkich powierzchniach ułatwiających odprowadzenie zalegającej wydzieliny i dobrą wentylację przestrzeni ucha środkowego. szt. 40
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Jednorazowe sterylne złącza 150 cm o wytrzymałości co najmniej 325 PSI szt. 720
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedłużacz 10cm, 25cm i 100cm z kranikiem trójdrożny szt. 10 000
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ostrze jednorazowe, sterylne do sternotomu typ SYSTEM 7 , wymiary 6.3mm x 0.79mm x 32mm. Ostrza kompatybilne z posiadaną przez szpital piłą. szt. 20
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Igła typu Spinocan 0,40-0,47 x 88-90mm z prowadnicą z pryzmatem wewnątrz obsadki igły sygnalizującym wypływ płynu zmianą barwy. szt. 100 Igła typu Pencan G 25/0,53/103 mm pakowana razem z prowadnicą z pryzmatem wewnątrz obsadki igły sygnalizującym wypływ płynu zmianą barwy. szt. 100
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kateter moczowodowy typu Oliwka w rozmiarach 3F,4F,5F długość.110 cm szt 80 Kateter moczowodowy typu Oliwka w rozmiarach 3F,4F,5F,6F,7F długość 70 cm szt 100
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedłużacz do drenażu dł. drenu 25 cm, średnica 12F. Połączenie drenu z jednej strony luer z drugiej połączenie, które pasuje do worka na mocz. szt. 70
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kaniula dożylna [venflon] żółty 24G\0,7 x 19mm wykonana z teflonu, ostrze wykonane ze stali nierdzewnej. Wyposażona w skrzydełka umożliwiająca stabilne przymocowanie. Posiada port injekcyjny oraz otwór boczny zakończony koreczkiem. Min. 4 paski widoczne w RTG. szt. 250
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Łącznik do drenów sterylny wykonany z medycznego tworzywa sztucznego, kompatybilny z cewnikiem i drenem do przetaczania płynów. szt. 500
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:"Zestaw do zakładania wkłucia centralnego jałowy, wykonany z materiałów nietoksycznych, serweta do rozłożenia zestawu o wym min. 45 x 75 cm dwie serwety z przylepnym otworem do do obłożenia pola operacyjnego , imadło jednorazowe metalowe 1 szt. pęseta z tworzywa 1 szt,kleszczyki typu Kocher z tworzywa 1 szt ostrze do szwów 1 szt,strzykawka jednorazowa 10 ml,igła 21G,igła 18G,min 6 kompresów z gazy o wym. 7,5 x 7,5 cm samoprzylepny opatrunek o wym 10 x 15 cm do oklejania wkłucia centralnego tupfery z gazy min 4 sztuki, " szt. 165
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Igła typu Atraucan G26 88mm pakowana z prowadnicą 20G szt 100
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 21    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:IGŁA DOTĘTNICZA-ARTERIAL CANNULA WITH FLOSWITCH LUER LOCK -skrzydełka umożliwiajace mocowanie -wkłucie do naczynia typu "VENFLON"- z zaworem typu Floswitch zapabiegającym wstecznemu przepływowi krwi - jednorazowe - pakowane pojedyńczo-z tworzywa nietoksycznego -jałowe szt 900
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 22    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rura rektoskopowa długa 25 cm szt 200
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 23    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Znacznik na bazie złota w postaci walca o średnicy do 0.4mm. Znaczniki muszą być fabrycznie umieszczone w igłę 200mm - 17-20G z możliwością obrazowania wskaźnika przy pomocy techink USK, TK i prom. Rtg. Sterylne, jednorazowego użytku, pakowane pojedyńczo. Na kazdym opakowaniu nadruk z numerem serii i datą ważności. Wraz z ofertą należy dołączyć 2 sztuki próbki w celu zweryfikowania zgodności oferowanych wyrobów z opisem przedmiotu zamówienia. szt. 180
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 24    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cewnik do szynowania moczowodów typu Mono-J rozmiary: F4;F4.7;F6;F7, długość 70cm, zamknięty od strony nerki.Wykonany z poliuretanu, z otworami drenującymi rozmieszczonymi na pętli cewnika, znakowany dla dokładnego umiejscowienia. W zestawie z prowadnikiem pokrytym teflonem, prostym, sztywnym z elastyczną końcówką dł. 125cm, łącznikeim igłowym zakończonym lejkiem do worka na mocz, zaciskiem. szt 60
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 25    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:"SZCZOTECZKA CYTOLOGICZNA Szczoteczka jednorazowego użytku w osłonce ,sterylna . Średnica szczotki 2.0mm , dł. szczotki min.12 mm. Dokładnie zamykana metalową końcówką w osłonce . szczotka wysuwana z osłonki na długośćmin.1,5 cm . Długość robocza 1200 mm. Pojedyńczo pakowane, odporne na złamanie. Nie powodujące odczynów alergicznych . Łatwość wysuwania i wprowadzania szczotki do osłonki. Kompatybilne ze sprzętem bronchoskopowym. " szt. 105
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 26    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Igły doszpikowe EZ-IO dla dzieci i dorosłych. Igła doszpikowa do użycia z zestawem EZ-IO; zapakowane sterylnie; nie zawiera lateksu;jednorazowego użytku;metalowa nasada igły umożliwiająca jej przyłączenie do magnetyznego złącza napędu oraz bezpieczne i zgodne z zasadami aseptyki wyjęcie ze sterylnego opakowania;łącznik do podawania leków kompatybilny z igłą;opaska do oznaczania daty i godziny uzyskania dostępu. szt. 4
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 27    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:"Igła do aspiracji szpiku z dodatkowymi bocznymi otworami. Igła z ergonomicznym uchwytem typu "młotek" - Igła znakowana co 10 mm pozwala na kontrolę głębokości wkłucia - Produkt sterylny, jednorazowego użytku - Tuba chroniąca ostrze igły - Dostępne grubość 11G, 9G, 8G - Dostępne długość 10cm i 15cm - Igła posiadająca w części dystalnej minimum 5 otworów umożliwiających szybkie pobieranie komórek macierzystych hemopoezy z talerza biodrowego - W uchwycie kaniuli gniazdo typu Luer-Lock żeński. - Igła z ergonomicznym uchwytem typu "młotek" - Igła znakowana co 10 mm pozwala na kontrolę głębokości wkłucia - Produkt sterylny, jednorazowego użytku - Tuba chroniąca ostrze igły - Dostępne grubość 11G, 9G, 8G - Dostępne długość 10cm i 15cm - Igła posiadająca w części dystalnej minimum 5 otworów umożliwiających szybkie pobieranie komórek macierzystych hemopoezy z talerza biodrowego - W uchwycie kaniuli gniazdo typu Luer-Lock żeński. " szt. 8
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 28    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cewnik do szynowania moczowodów typu Mono-J rozmiary: F4;F4.7;F6;F7, długość 70cm, zamknięty od strony nerki.Wykonany z poliuretanu, z otworami drenującymi rozmieszczonymi na pętli cewnika, znakowany dla dokładnego umiejscowienia. W zestawie z prowadnikiem pokrytym teflonem, prostym, sztywnym z elastyczną końcówką dł. 125cm, łącznikeim igłowym zakończonym lejkiem do worka na mocz, zaciskiem. szt. 10
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 29    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:"Pojemnik do preparatyki krwi o pojemności 1000ml z drenem zakończonym portem typu Luer.Wymagania: Pojemniki muszą być sterylne, nietoksyczne, apirogenne, wyłącznie jednorazowego użytku. Muszą posiadać znak CE i być dopuszczone na terenie Polski - każdy pojemnik powinien być zamknięty w indywidualnym opakowaniu zabezpieczającym. - materiał z którego wykonane są pojemniki musi być przejrzysty i umożliwiać wizualną ocenę płynu znajdującego się w pojemniku - pojemniki muszą posiadać dren zakończony portem typu żeński Luer. Dren powinien być długości co najmniej 20cm - na wszystkich pojemnikach muszą być trwale umocowane etykiety, które nie mogą ulegać uszkodzeniom ani odklejaniu w czasie preparatyki i przechowywania - termin ważności pojemników co najmniej 24 miesięcy od momentu dostarczenia ich do naszej siedziby" szt. 8
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 30    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rurka dooskrzelowa dwuświatłowa, z dwoma mankietami niskociśnieniowymi z dwoma balonami kontrolnymi, z oznaczeniem barwnym drogi oskrzelowej i tchawiczej, lewa i prawa , z ostrogą lub bez ostrogi.Linia Rtg na całej długości rurki.Rurka wykonana z PVC, bez lateksu, z prowadnicą ze stoperem.W zestawie 2 kątowe łączniki każdy podwójnie-obrotowy, z podwójnym uszczelnieniem umożliwiającym bronchoskopię, przeźroczysty łącznik Y, 2 cewniki do odsysania z kontrolą siły ssania. Sterylne.Rozmiary:35;37;39;41 szt. 250
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 31    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Maska tlenowa z rezerwuarem tlenowym:wysoka koncentracja tlenu;półotwarta, niskooporowy zawór zwrotny zapobiegający wydychaniu do worka i zapewniający usuwanie wydychanych gazów;szybkość przepływu 5-10l/min;miękki, przezroczysty winyl;bez lateksu;biologicznie czysta;jednorazowego użytku;pakowane pojedyńczo;dren do tlenu min 210cm. Rozmiar 1. szt. 200
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 32    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw do drenażu przezskórnego metodą jednostopniową do drenazu dróg żółciowych. Kateter pigtail grubość 9F dł 26cm. w zestawie igła grubość 15G dł.29cm;Cewnik do drenażu dróg żółciowych, wykonany z poliuretanu , zapewniający dużą elastyczność oraz gwarantujący powrót cewnika do pierwotnego kształtu po zagięciu;centymetrowa podziałka na szafcie ; Cewnik dobrze widoczny w skopii;Mechanizm blokujący cewnik umożliwiający łatwe i wielokrotne blokowanie i odblokowywanie bez koniecznośći wymiany cewnika;Kompatybilny z prowadnikiem 0.0038";końcówka typu 'pigtail';Metalowa kaniula usztywniająca z końcówką widoczną w USG;odległość od pigtail do skrajnego dystalnego otworu drenującego :5cm lub 2cm; duże otwory boczne; specjalna nakładka prostująca końcówkę cewnika; tapewrowana końcówka z pokryciem hydrofilnym (20cm). szt. 150
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 33    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sterylny zestaw cewnika permanentnego do hemodializ ostrych i przewlekłych; średnica 14,5 Fr i długości 19/36cm,23/40cm,33/50cm dostępny zarówno w wersji z otworami bocznymi, jak i bez otworów, (w zestawie cewnik, igła wprowadzająca, kapturki,prowadnica, rozszerzadło 12F, opatrunek,skalpel, zgłębnik do tunelowania, strzykawka). szt. 25
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 34    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przyrząd do aspiracyjnego pobierania materiału komórkowego z endometrium typu endorette szt. 50
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 35    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Taśma silikonowa, kurczliwa, do izolacji, znakowania i podtrzymywania organów wewnętrznych ( naczyń, nerwów, ścięgien). Sterylne, pakowane pojedyńczo, silikonowe niepowlekane, jednorazowego użycia, sterylizowany tlenkiem etylenu kolor niebieski 2,5 mm x 75 cm. szt. 360 2 Taśma silikonowa, kurczliwa, do izolacji, znakowania i podtrzymywania organów wewnętrznych ( naczyń, nerwów, ścięgien). Sterylne, pakowane pojedyńczo, silikonowe niepowlekane, jednorazowego użycia, sterylizowany tlenkiem etylenu kolor czerwony 1,5 mm x 75 cm szt. 240
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 36    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Sterylny, apirogenny, jednorazowy zestaw do napełniania strzykawek przy użyciu pompy perystaltycznej roztworem radiofarmaceutyku 18F - FDG. Pełna kompatybilność z dyspenserem Althea. W zestawie muszą się znajdować identyczne pod względem funkcjonalnym elementy jak w zestawie : " Filling Kit A GEMINI code 3821402005 " szt. 130 2 Sterylny, apirogenny, jednorazowy zestaw do napełniania strzykawek przy użyciu pompy perystaltycznej roztworem radiofarmaceutyku 18F - FDG . Pełna kompatybilność z dyspenserem Althea. W zestawie muszą się znajdować identyczne pod względem funkcjonalnym elementy jak w zestawie: "KIT PERFORATING SET Code 38A1A10008" szt. 130 3 Sterylna, apirogenna, jednorazowa strzykawka napełniana przy użyciu pompy perystaltycznej w dyspenserze Althea roztworem radiofarmaceutyku 18F - FDG. Pełna kompatybilność z dyspenserem Althea. W zestawie muszą się znajdować identyczne pod względem funkcjonalnym elementy jak w zestawie: "Filling Kit B GEMINI code 3821402004" szt. 2 600
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 37    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Jednorazowa maska anestetyczna z wstępnie wypełnionym mankietem powietrznym o anatomicznym kształcie zapewniającym wygodne i pewne niskociśnieniowe uszczelnienie. Elastyczny zawór w części ustnej maski umożliwiający dostosowanie stopnia wypełnienia mankietu do indywidualnych potrzeb pacjenta. Mankiet i korpus maski przezroczyste, wykonane z PCV, bez zawartości ftalanów. Oznakowanie kolorystyczne, z usuwanym pierścieniem mocującym z polietylenu. Rozmiar: noworodkowa - 20ml/15mm; niemowlęca - 33ml/15mm. szt 50
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 38    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Sonda bipolarna widelec, prosta, dł. robocza 4-5cm, przewód o długości min. 3m. Sterylna, jednorazowego użytku. Kompatybilna z urządzeniem C2 Nerve Monitor. Na opakowaniu umieszczona etykieta, zawierająca numer REF., LOT., datę ważności - etykieta z możliwością wklejenia do dokumentacji medycznej. szt. 60 2 Elektroda min. 4 kanałowa, naklejana na rurkę intubacyjną, dopasowana do rozmiaru rurki od 7,5 - 9 na całej długości, powierzchnia elektrody min. 1000mm na obwodzie rurki. W komplecie elektroda neutralna nieinwazyjna. Produkt sterylny, jednorazowego użytku. Kompatybilna z urządzeniem C2 Nerve Monitor. Na opakowaniu umieszczona etykieta, zawierająca numer REF., LOT., datę ważności - etykieta z możliwością wklejenia do dokumentacji medycznej. szt. 60
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 39    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Jednorazowy pistolet do biopsji tkanek miękkich z obrotowym systemem ładującym w 2 krokach i przyciskiem do biopsji o penetracji tkanek 22mm; 14G x 16cm szt 10
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 40    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Siatka syntetyczna polipropylenowo-tytanowa do rekonstrukcji wyniosłości piersiowej o gramaturze 16 - 35g/m^2 grubość 0,2 - 0,3mm, szerokość w przedziale pomiędzy 190 - 240mm, wysokość 120 -160mm. szt 18
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 41    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rękawiczki chirurgiczne lecznicze rozm. Od 6,5 do 8,5 para 3 351
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141420-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 42    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Port naczyniowy do podawania chemioterapii z cewnikiem silikonowuym 8,5Fr; Port polisulfonowy w kształcie delty z komorą tytanową, silikonowe wypełnienie miejsc przeznaczonych do przyszycia portu (bez otworów powodujących wrastanie tkanki), wysokość portu 13,2mm, ciężar portu 8.6g, silikonowa membrana o średnicy 12mm z możliwością do 3000 wkłuć, komora o objętości 0.5ml, niepodłączony trwale do portu cewnik oznaczony co 1cm i opisany co 5 cm. Rozmiar cewnika: średnica wew. 1,1mm, średnica zew. 2,8mm, długość cewnika 800mm. Możliwość zastosowania portu w CT do iniekcji pod wysokim ciśnieniem (325psi) oraz w MRI. W jednym opakowaniu z portem powinien znajdować się zestaw wprowadzający: zestaw powinien zawierać: 2x igłę prostą 22G, igłę Seldingera 18G, strzykawkę 10ml, igłę do wlewu ze skrzydełkami, drenem i zaciskiem 20Gx20mm, drut prowadnik typu J, tunelizator tępo zakończony, rozszerzacz naczynia z koszulą rozrywalną 9Fr, łącznik mocujący cewnik z kaniulą wyjściową, z zabezpieczeniem przeciw załamaniu - 2szt. Opakowanie portu powinno posiadać instrukcję w języku polskim, zwierającą m.in. informacje na temat stosowania portu w CT i MRI oraz paszport portu także w języku polskim. szt 60
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.