eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wykonanie projektu rekultywacji terenu byłego składowiska odpadów w rejonie ul. Prymasa A. Hlonda w Poznaniu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-16

Poznań: Wykonanie projektu rekultywacji terenu byłego składowiska odpadów w rejonie ul. Prymasa A. Hlonda w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 103089 - 2008; data zamieszczenia: 16.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Poznań, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8785210, fax 061 8785210.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: genowefa_zielinska@um.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu rekultywacji terenu byłego składowiska odpadów w rejonie ul. Prymasa A. Hlonda w Poznaniu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu rekultywacji terenu byłego składowiska odpadów w rejonie ul. Prymasa A. Hlonda w Poznaniu. Zakres projektu obejmuje: - analizę istniejących materiałów dotyczących terenu byłego składowiska odpadów; - określenie na podstawie ww. analizy oraz rozpoznanie w terenie, zakresu prac mających na celu uporządkowanie terenu oraz zabezpieczenie przed rozprzestrzenianiem się zanieczyszczeń z terenu byłego składowiska (określenie warstw rekultywacyjnych: rodzaj, ilość, miąższość, określenie poziomu terenu przed i po rekultywacji, sposobu odprowadzenia wód opadowych i odcieków ze składowiska, odniesienie się do ewentualnego odgazowania terenu, opinia w sprawie zieleni znajdującej się na przedmiotowym terenie: czy będzie konieczne usunięcie zieleni i w jakim zakresie, określenie sposobu dalszego zagospodarowania terenu); - przygotowanie harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji prac wynikających z projektu; - uzyskanie niezbędnych uzgodnień wynikających z obowiązujących przepisów prawa Opracowanie należy wykonać w 5 egzemplarzach w formie drukowanej (kartki powinny być trwale złączone np. zbindowanie, zszycie itp.) oraz 5 egzemplarzach na nośniku magnetycznym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.14.21.20 - Usługi projektowe, inne niż w zakresie robót budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 79.42.12.00 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2.1dysponują minimum jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe techniczne w zakresie budownictwa. 2.2 wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ( 15.05.2005 r. - 15.05.2008 r) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum trzy prace polegające na wykonaniu projektu rekultywacji składowisk odpadów o wartości minimum 20.000,00 zł. każda wraz z dokumentami potwierdzającymi , że prace te zostały wykonane należycie. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Oceny spełniania w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność i poprawność złożonych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii; 2.Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków na podstawie art.22ust.1ustawy ; 3. Dokument potwierdzający posiadanie wykształcenia wyższego technicznego w zakresie budownictwa dla minimum jednej osoby przewidzianej do realizacji zamówienia. 4. Podpisany i wypełniony wykaz prac projektowych ( minimum trzech wykonanych z należytą starannością (o wartości każdej z prac minimum 20.000,00 zł ) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (15.05.2005 r. - 15.05.2008 r) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z zakresu rekultywacji składowisk odpadów wraz z dokumentami potwierdzającymi , że prace te zostały wykonane należycie; Ponadto do oferty należy załączyć: 5. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zał. nr 1 do siwz; 6. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://.bip.city.poznan.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Poznania pl. Kolegiacki 17 61-841 Poznań.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2008 godzina 09:45, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Poznania pl. Kolegiacki 17 61-841 Poznań.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 25.06.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.