Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2016-06-24
Puławy: Przedmiotem zamówienia jest udzielenia kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym w kwocie 3.500.000 zł. wraz z obsługa bankowa dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej
w Puławach..
Numer ogłoszenia: 103083 - 2016; data zamieszczenia: 24.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Bema 1, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81 45 02 223.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpulawy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest udzielenia kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym w kwocie 3.500.000 zł. wraz z obsługa bankowa dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach...
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Ze względu na informatyczną część zamówienia usługa musi spełniać następujące wymogi: - sposób komunikacji z Bankiem - elektronicznie (internetowo) i telefonicznie - akceptowany system operacyjny: MS-Windows 7x - bezpieczeństwo systemu: - możliwość precyzyjnego określenia uprawnień użytkownika do każdej funkcji oferowanej przez system, - użytkownicy zarejestrowani w systemie muszą posiadać swój indywidualny identyfikator zabezpieczony hasłem, - poufność transmisji - kodowanie przesyłanej informacji, - autentyczność i niezaprzeczalność - identyfikacja osób podpisujących oraz zabezpieczenie przed modyfikacją przesyłki, - klucze podpisu elektronicznego powinny być zapisane na trwałym nośniku, np. indywidualnej karcie procesorowej, zabezpieczone hasłem, CD-ROM, token, itp. - program obsługi rachunku bieżącego musi działać w sieci Windows, na 6 stanowiskach komputerowych. 1.2. Bankowa obsługa Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach polegać będzie na: - Obsłudze rachunków bankowych, w tym: - otwarciu i prowadzeniu 1 rachunku bieżącego oraz, w zależności od potrzeb, możliwość otwarcia nowych rachunków bankowych w trakcie trwania umowy w PLN, bez dodatkowych opłat, - realizacji poleceń przelewów (elektronicznych i papierowych) do innych banków w systemie bankowości elektronicznej (internetowej), - realizacji poleceń przelewów wewnętrznych (elektronicznych i papierowych) między rachunkami w tym samym banku w systemie bankowości elektronicznej (internetowej), - dostarczaniu w formie elektronicznej wyciągów bankowych, zawierający pełny opis operacji gospodarczych zgodnie z dowodami źródłowymi (z możliwością generowania elektronicznych potwierdzeń przelewów), - udostępnienie informacji o stanie rachunków upoważnionym przez Zamawiającego osobom, posługujących się nośnikiem - hasłem uzgodnionym z Bankiem, - potwierdzenie autentyczności podpisów, - wydawaniu opinii bankowych, zaświadczeń i innych dokumentów, - realizacji stałych zleceń, - instalacji systemów elektronicznej (internetowej) obsługi bankowej na stanowiskach komputerowych oraz bezpłatnym przeszkoleniu wyznaczonych przez Zamawiającego (lub osoby przez niego upoważnionej) pracowników obsługujących te stanowiska, - zapewnieniu przez Wykonawcę stałego i sprawnego funkcjonowania systemu bankowości elektronicznej (internetowej), - w razie awarii systemu elektronicznej obsługi bankowej, możliwe będzie dokonanie operacji w formie papierowej, - realizacji przelewów walutowych elektronicznych (w przypadku awarii w formie papierowej), - aneksy do umowy oraz wszystkie zaświadczenia, wydawane będą w ramach wiążącej umowy, bez dodatkowych opłat. - Oprocentowaniu środków pieniężnych na rachunkach bankowych - Lokowaniu wolnych środków pieniężnych na rachunkach bankowych - Udzieleniu kredytu w rachunku bieżącym do kwoty 3 500 000,00 PLN w okresie obowiązywania umowy: - kredyt będzie postawiony do dyspozycji Zamawiającego na podstawie odrębnie zawartej umowy w okresie jej obowiązywania, - kredyt w rachunku bieżącym będzie otwarty i odnawialny - każda spłata całości części kredytu powoduje, że odnawia się on do pierwotnej wysokości i może być wielokrotnie wykorzystywany, - kredyt będzie oprocentowany według zmiennej stopy procentowej równej stawce bazowej WIBOR 1M powiększonej o marżę Wykonawcy w stałej wysokości, - oprocentowanie kredytu może zmieniać się miesięcznie uwzględniając zmianę stawki WIBOR 1M na rynku międzybankowym, - odsetki będą naliczane od zaciągniętej i niespłaconej części kredytu; odsetki naliczane będą w okresach miesięcznych (miesiąc kalendarzowy), okresach obrachunkowych na bazie rzeczywistej liczby dni w miesiącu365 dni w roku, a ich spłata dokonywana będzie w pierwszym dniu roboczym po zakończeniu okresu obrachunkowego, - za udzielenie kredytu w rachunku bieżącym Wykonawca pobierze prowizję naliczaną jednorazowo w wysokości nie wyższej niż 1% od wysokości 3 500 000,00 PLN bez naliczania wszelkich dodatkowych prowizji techniczno-operacyjnych, prowizja będzie płatna w terminie uruchomienia kredytu, - kredytobiorca (Zamawiający) informuje, że cesja z umowy nr 03-11-03-00107-04 o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej - LECZENIE SZPITALNE wraz z Aneksem Nr 03-00-00107-16-14-05/JGP/2016 z dnia 14.04.2016 r. i Aneksem nr 03-00-00107-16-14-08/JGP/2016 zawartymi z LOW NFZ, będzie zabezpieczeniem kredytu, - kredytobiorca (Zamawiający) informuje, że zabezpieczenie nie jest wolne od cesji z kontraktu NFZ na rzecz innego podmiotu - podana powyżej umowa stanowi zabezpieczenie długoterminowego kredytu obrotowego w kwocie 3 300 000,00 zł udzielonego przez Bank Spółdzielczy w Końskowoli na okres od dnia 10.07.2015 roku do dnia 31.05.2021 roku z terminem spłat w 61 ratach miesięcznych, I rata w wysokości 54 098,40 PLN zapłacona w dniu 31.05.2016 r., ostatnia rata do dnia 31.05.2021 r., - kredytobiorca (zamawiający) informuje, że obroty średniomiesięcznie kształtują się na poziomie minimum 6 300 000,00 PLN, - kredytobiorca (Zamawiający) informuje, że w razie potrzeby podpisze oświadczenie o poddaniu się egzekucji, weksel oraz deklarację wekslową, - wpływy ze wszystkich umów z LOW NFZ będą przeprowadzane przez rachunek założony u Wykonawcy, - kredytobiorca (Zamawiający) zobowiązuje się do przedkładania w okresie obowiązywania kredytowania umowy z LOW NFZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00 - (3) Usługi bankowe i inwestycyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży: Zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36.1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1376 z późniejszymi zmianami), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy - Prawo bankowe, inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy - Prawo bankowe, lub też w przypadku wykonawcy zagranicznego, dokument wystawiony zgodnie z prawem kraju, w którym podmiot ten ma siedzibę, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wymagane w niniejszym postępowaniu dokumenty wymienione w pkt 2 oraz pkt 12, muszą być złożone przez każdy podmiot. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego i zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Z treści pełnomocnictwa winno wynikać jakiego postępowania ono dotyczy, jakich Wykonawców dotyczy, wykazywać ustanowionego Wykonawcę - pełnomocnika oraz czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania podmiotu w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich wykonawców, w tym ustanowionego Wykonawcę - pełnomocnika.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Termin uruchomienia kredytu od podpisania umowy - 2
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpulawy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 24-100 Puławy, ul. Bema 1, budynek administracyjny, parter, pokój nr 4..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2016 godzina 13:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 24-100 Puławy, ul. Bema 1, budynek administracyjny, I piętro, sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Jednorazowa dostawa odczynników laboratoryjnych i materiałów pomocniczych
- Świadczenie usługi ochrony w Zakładzie Herbologii i Technik Uprawy Roli IUNG-PIB we Wrocławiu
- Zagospodarowanie Skweru Niepodległości w Puławach.
- Budowa i modernizacja infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Puławy
- Dostawa ekstraktu chmielowego CO2 Magnum w ilości 2 000 kg alfa na potrzeby Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Nowych Syntez Chemicznych.
- Dostawa środków ochrony roślin dla IUNG-PIB w Puławach, RZD Kępa w podziale na 5 części zamówienia
więcej: przetargi w Puławach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.