eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć warsztatowych i szkoleniowych dlawychowanków rodzin zastępczych, rodziców zastępczych oraz osób niepełnosprawnych, pochodzących z terenu powiatu słupskiego - uczestników projektu systemowego pn. WySsze kwalifikacje zawodowe - większe moSliwości na rynku pracy, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku w ramach poddziałania 7.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-14

Słupsk: Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć warsztatowych i szkoleniowych dla: wychowanków rodzin zastępczych, rodziców zastępczych oraz osób niepełnosprawnych, pochodzących z terenu powiatu słupskiego - uczestników projektu systemowego pn. WySsze kwalifikacje zawodowe - większe moSliwości na rynku pracy, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku w ramach poddziałania 7.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 103076 - 2013; data zamieszczenia: 14.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 34242 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Al. Sienkiewicza 20, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8414311, faks 59 841 0196.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć warsztatowych i szkoleniowych dla: wychowanków rodzin zastępczych, rodziców zastępczych oraz osób niepełnosprawnych, pochodzących z terenu powiatu słupskiego - uczestników projektu systemowego pn. WySsze kwalifikacje zawodowe - większe moSliwości na rynku pracy, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku w ramach poddziałania 7.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie realizowane będzie poprzez różne formy wsparcia w poniższych zakresach tematycznych: Część I - Warsztat kompetencji społecznych 1. Grupa docelowa: Warsztat jest skierowany do 12 wychowanków rodzin zastępczych w wieku 15 - 25 lat. 2. Celem warsztatu jest wzrost kompetencji społecznych uczestników, tj. nabycie umiejętności zachowania asertywnego, poprawa komunikacji interpersonalnej i zweryfikowanie u uczestników wiedzy na temat roli kobiety i mężczyzny w rodzinie, stereotypów dotyczących płci oraz możliwości rozwiązywania konfliktów rodzinnych oraz integracja uczestników. 3. Zakres tematyczny: trening integracyjny, asertywność, komunikacja interpersonalna, rola kobiety i mężczyzny w rodzinie. Zamówienie realizowane będzie w jednej grupie 12- osobowej w łącznej w ilości 12 godzin dydaktycznych (4 spotkania po 3 godziny dydaktyczne), w tym 80% czasu trwania warsztatów przeprowadzić należy za pomocą aktywnych metod pracy z grupą, tj.: dyskusja, ćwiczenia, gry, itp. 4. Termin realizacji części I - do 31 marca 2013 r. spotkania będą odbywały się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych, 4 spotkania po 3 godziny dydaktyczne (dokładny terminarz spotkań ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy). 5. Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku przy Al. Sienkiewicza 20. Zamawiający zapewnienia salę szkoleniową, materiały piśmiennicze dla uczestników/czek, poczęstunek dla uczestników/czek projektu, zwrot kosztów dojazdu uczestnikom/czkom na zajęcia. Inne materiały papiernicze i piśmiennicze niezbędne do realizacji warsztatu mogą zostać zapewnione przez Zamawiającego tylko i wyłącznie po wcześniejszym zgłoszeniu tego przez Wykonawcę (wykaz materiałów papierniczych i piśmienniczych musi zostać zaakceptowany przez zamawiającego). 6. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przeprowadzenia warsztatu zgodnie z umową, 2) zapewnienia materiałów szkoleniowych dla kaSdego uczestnika projektu (w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektowej), 3) zapewnienia niezbędnych akcesoriów do przeprowadzenia zajęć, 4) zapewnienia innych materiałów piśmienniczych i papierniczych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć, w przypadku gdy Wykonawca z wyprzedzeniem nie zgłosi takiej potrzeby Zamawiającemu, 5) przygotowania konspektów zajęć warsztatowych, prowadzenia dziennika zajęć wraz z listą obecności, pokwitowania odbioru materiałów szkoleniowych, 6) przygotowania i przeprowadzenia z uczestnikami ankiet początkowych (w pierwszym dniu zajęć) i ankiet końcowych (w ostatnim dniu zajęć) badających kompetencje społeczne uczestników (w tym z zakresu asertywności, komunikacji interpersonalnej, wiedzy nt. roli kobiety i mężczyzny w rodzinie, stereotypów dotyczących płci, rozwiązywania problemów) oraz sporządzenia analizy tych ankiet, 7) oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013. Część II - warsztat integracyjno- animacyjny 1. Grupa docelowa: Warsztat skierowany jest do 16 rodziców zastępczych oraz ich wychowanków. 2. Cel warsztatu: budowanie właściwych relacji pomiędzy rodzicami zastępczymi a wychowankami, poprawa relacji rodziców/opiekunów z dziećmi, przełamanie między nimi barier, pogłębienie więzi emocjonalnych, budowa wzajemnego zaufania, poprawa komunikacji, nauka organizacji i zarządzania czasem, możliwość stworzenia odpowiednich warunków do wymiany doświadczeń między rodzicami zastępczymi. 3. Zakres tematyczny: integracja, komunikacja w rodzinie, sposoby nawiązywania kontaktów w rodzinie poprzez grę i animację. Zamówienie realizowane będzie w jednej grupie 16 rodziców zastępczych i ich wychowanków w formie wyjazdowej do Sierakowa Sławieńskiego - Wioska Hobbitów na jeden dzień, gdzie przeprowadzone zostaną warsztaty integracyjno - animacyjne, tj. gry i zabawy animacyjne, w tym zajęcia zabawy z chustą Klanzy. zabawy z animatorami, gra terenowa. Przewiduje się, iż udział w wyjeździe weźmie nie więcej niS 50 osób, jednak dokładna ilość osób zostanie wskazana na etapie realizacji zamówienia. 4. Termin realizacji części II - do dnia 30 kwietnia 2013r., realizacja zamówienia w ciągu jednego dnia - sobota, w terminie od 7 do 30 kwietnia 2013 r., co oznacza, Se najszybszy termin wyjazdu planuje się na dzień 7 kwietnia 2013r. (dokładny termin warsztatu ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy). 5. Czas pobytu w Wiosce Hobbitów w Sierakowie Sławieńskim - od godziny 10.00 do godziny 16.00, w tym 6 godzin dydaktycznych zajęć integracyjno - animacyjnych, dwie przerwy 15 - minutowe i jedna przerwa obiadowa. 6. Miejsce realizacji zamówienia: Sierakowo Sławieńskie Wioska Hobbitów (poniesienie kosztów związanych z dojazdem wszystkich uczestników warsztatu do Sierakowa Sławieńskiego oraz kosztów wySywienia uczestników warsztatu leSy po stronie Zamawiającego). 7. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przeprowadzenia warsztatu zgodnie z umową, 2) przeprowadzenia warsztatu integracyjno-animacyjnego obejmującego 6 godzin dydaktycznych za pomocą gier i zabaw animacyjnych spełniających cele dydaktyczne i wpływających na uzyskanie ww. celów (integracja, przełamanie barier), w tym m.in. zajęcia zabawy z chustą Klanzy, zabawy z animatorami, gra terenowa, 3) zapewnienia materiałów i akcesoriów niezbędnych do przeprowadzenia ww. warsztatu, 4) oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013, Część III - wyjazdowy warsztat aktywizacji społecznej 1. Grupa docelowa: Warsztat jest skierowany do 8 osób niepełnosprawnych w wieku aktywności zawodowej. 2. Celem warsztatu jest wzrost kompetencji Syciowych i umiejętności społecznych poprzez: stworzenie warunków do usamodzielnienia się osób niepełnosprawnych, wzrost ich umiejętności poruszania się poza środowiskiem naturalnym, integrację grupy w celu przełamania barier i poprawy komunikacji, naukę organizacji i zarządzania czasem. 3.Zakres tematyczny: edukacja psychospołeczna prowadzona za pomocą technik dramowych, integracja, przełamanie barier, poprawa komunikacji, nauka organizacji i zarządzania czasem. Zamówienie realizowane będzie w łącznej ilości 12 godzin dydaktycznych (3 dni: piątek, sobota, niedziela), z czego 80% czasu trwania warsztatu przeprowadzić należy za pomocą aktywnych metod pracy z grupą, tj. ćwiczeń twórczych, scenek rodzajowych, gier. 4. Termin realizacji części III- do 31 marca 2013 r., zajęcia będą odbywały się podczas 1 wyjazdu weekendowego, w dniach: piątek, sobota, niedziela w następującym podziale czasowym: piątek- 3 godz. dydaktyczne w godz. od 15:30 do 18:00, w tym jedna przerwa 15 minutowa, sobota- 6 godz. dydaktycznych w godz. od 10:00- 17:00, w tym dwie przerwy 15- minutowe i jedna 2-godzinna obiadowa, niedziela- 3 godziny dydaktyczne, w tym jedna przerwa 15 minutowa (w godzinach od 10:00 do12:30). 5. Miejsce realizacji zamówienia: Ośrodek wczasowy na terenie powiatu słupskiego (zapewnienie sali dydaktycznej, noclegu dla uczestników, wyżywienia i poczęstunku dla uczestników oraz poniesienie kosztów związanych z dojazdem uczestników do miejsca realizacji warsztatu leży po stronie Zamawiającego). Inne materiały papiernicze i piśmiennicze niezbędne do realizacji warsztatu mogą zostać zapewnione przez Zamawiającego tylko i wyłącznie po wcześniejszym zgłoszeniu tego przez Wykonawcę(wykaz materiałów papierniczych i piśmienniczych musi zostać zaakceptowany przez zamawiającego). 6. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przeprowadzenia warsztatu zgodnie z umową, 2) zapewnienia materiałów szkoleniowych dla 8 uczestników projektu oraz jeden dodatkowy do dokumentacji projektowej, 3) zapewnienie niezbędnych akcesoriów do przeprowadzenia zajęć, 4) przygotowania konspektów zajęć warsztatowych, prowadzenia dziennika zajęć wraz z listą obecności, pokwitowania odbioru materiałów szkoleniowych, 5) zapewnienia innych materiałów piśmienniczych i papierniczych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć, w przypadku gdy Wykonawca z wyprzedzeniem nie zgłosi takiej potrzeby Zamawiającemu, 6) oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013. Część IV - warsztat Szkoła rodzica 1. Grupa docelowa: Warsztat skierowany jest do 16 rodziców zastępczych oraz ich wychowanków (przewiduje się, iż udział w warsztacie weźmie nie więcej niS 50 osób, jednak dokładna ilość osób zostanie wskazana na etapie realizacji zamówienia 2. Zamówienie realizowane będzie w dwóch etapach: 1) I etap - część teoretyczna w ilości 15 godzin dydaktycznych (5 spotkań po 3 godz. Dydaktyczne). termin realizacji I etapu szkoły rodzica: do 31 marca 2013r.- spotkania będą odbywały się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od. 16:00 do godz. 18.30 (w tym jedna przerwa 15-minutowa) - dokładny terminarz zajęć ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy 2) II etap - 2-dniowy warsztat wyjazdowy w ilości 12 godzin dydaktycznych (zajęcia praktyczne), termin realizacji II etapu szkoły rodzica: do 30 kwietnia 2013r. - II etap zrealizowany w formie wyjazdu weekendowego (sobota - niedziela) w okresie od 01 kwietnia 2013 r. do 30 kwietnia 2013r. (dokładny terminarz spotkań ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy). 3. Etap I szkoły rodzica: zajęcia teoretyczne 1) Celem warsztatów jest wzrost kompetencji społecznych i wychowawczych uczestników, tj. poprawa komunikacji w rodzinie, nawiązanie głębszych relacji z dziećmi, nabycie umiejętności radzenia sobie ze stresem, uświadomienie uczestnikom istoty współpracy z rodziną biologiczną dziecka oraz właściwej roli kobiety i mężczyzny w rodzinie, rozwiązywania konfliktów rodzinnych i pokonywania trudności w sytuacjach kryzysowych, przekazywanie prawidłowych wzorców wychowawczych na dzieci i zasad dobrego wychowania z elementami savoir vivre. 2) Zakres tematyczny: treningu z komunikacji w rodzinie, metody radzenia sobie ze stresem, kryzysami w rodzinie, rozwiązywanie konfliktów w rodzinie, sposoby nawiązywania głębszych relacji z dziećmi, prawidłowe wzorce wychowawcze, zasady dobrego wychowania z elementami savoir vivre. Zamówienie realizowane będzie w łącznej ilości 15 godzin lekcyjnych (5 dni po 3 godz. lekcyjne), z czego min 80% czasu trwania warsztatów przeprowadzić należy za pomocą aktywnych metod pracy z grupą, tj.: ćwiczenia twórcze, scenki rodzajowe, gry, dyskusja itp. 3) Miejsce realizacji etapu I szkoły rodzica: siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku przy Al. Sienkiewicza 20 (zapewnienie sali szkoleniowej, poczęstunku dla uczestników/czek oraz poniesienie kosztów związanych z dojazdem uczestników na spotkania leSy po stronie Zamawiającego). Inne materiały papiernicze i piśmiennicze niezbędne do realizacji warsztatu mogą zostać zapewnione przez Zamawiającego tylko i wyłącznie po wcześniejszym zgłoszeniu tego przez Wykonawcę. 4) Wykonawca zobowiązany jest do: a) przeprowadzenia warsztatu zgodnie z umową, b) zapewnienia innych materiałów piśmienniczych i papierniczych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć, w przypadku gdy Wykonawca z wyprzedzeniem nie zgłosi takiej potrzeby Zamawiającemu, c) zapewnienia materiałów szkoleniowych dla kaSdego uczestnika projektu (w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektowej), d) zapewnienie niezbędnych akcesoriów do przeprowadzenia zajęć, e) oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013; 4. Etap II szkoły rodzica: zajęcia praktyczne 1) Celem wyjazdu jest wzrost kompetencji społecznych i wychowawczych uczestników projektu poprzez wykorzystanie w ramach zajęć praktycznych wiedzy teoretycznej zdobytej w ramach I etapu warsztatu Szkoła rodzica. Celem II etapu jest wzmocnienie poczucia odpowiedzialności rodziców za sytuację życiową dzieci, zmiany stylu wychowania, zwrócenie uwagi na potrzeby i umiejętności dzieci poprzez trening umiejętności opiekuńczo-wychowawczych i społecznych poza miejscem zamieszkania w celu pogłębienia i ocieplenia relacji pomiędzy rodzicami zastępczymi i ich wychowankami. 2) Zakres tematyczny: 100% zajęć warsztatowych prowadzonych na zasadzie praktycznego treningu umiejętności opiekuńczo- wychowawczych i społecznych, wzmocnienia więzi pomiędzy rodzicami i wychowankami w wyniku przeprowadzonych różnego rodzaju gier, zabaw, aktywnych metod pracy z grupą. 3) Miejsce realizacji zamówienia: Ośrodek wczasowy na terenie powiatu słupskiego (Zamawiający zapewni uczestnikom projektu i wychowankom transport do miejsca realizacji zamówienia a następnie do miejsca zamieszkania, wyżywienie, nocleg i poczęstunek). 4) Wykonawca zobowiązany jest do: a) przeprowadzenia warsztatu zgodnie z umową, b) zapewnienia innych materiałów piśmienniczych i papierniczych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć, w przypadku gdy Wykonawca z wyprzedzeniem nie zgłosi takiej potrzeby Zamawiającemu, c) zapewnienie niezbędnych akcesoriów do przeprowadzenia zajęć, d) oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013; Część V - indywidualne konsultacje psychologiczne 1. Grupa docelowa: Indywidualnymi konsultacjami psychologicznymi objętych zostanie 30 rodziców zastępczych (zakłada się, że w przypadku pojawiającej się potrzeby ze strony rodziców zastępczych w konsultacjach udział mogą wziąć członkowie rodzin zastępczych). 2. Cel konsultacji: systematyczne wsparcie w prawidłowym oddziaływaniu na wychowanków rodzin zastępczych, rozwiązywanie bieżących problemów. 3.Zamówienie realizowane będzie w formie indywidualnych porad psychologicznych w łącznej ilości 180 godzin, tj. średnio 6 godz./ 1 rodzica zastępczego, wykorzystywanych przez rodziców zastępczych w zależności od ich indywidualnych potrzeb. 4. Termin realizacji części V - od 1 marca do 30 listopada 2013 r. w godzinach i terminach indywidualnie dostosowywanych do potrzeb uczestników projektu, przy czym zakłada się, Se konsultacje odbywać się będą systematycznie, tj. średnio 20 godzin w miesiącu. 5. Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku przy Al. Sienkiewicza 20 (zapewnienie sali szkoleniowej oraz poniesienie kosztów związanych z dojazdem uczestników na indywidualne poradnictwo leSy po stronie Zamawiającego). 6. Wykonawca zobowiązany jest do: a) przeprowadzenia indywidualnych porad psychologicznych w terminach uzgadnianych na bieżąco w trakcie trwania umowy z wyprzedzeniem co najmniej tygodniowym, b) prowadzenia dokumentacji przebiegu konsultacji indywidualne karty konsultacji, c) zapewnienia uczestnikom/czkom niezbędnych materiałów szkoleniowych (w tym 1 egzemplarz materiałów szkoleniowych do dokumentacji projektowej), d) sporządzenia indywidualnych opinii psychologicznych dotyczących kompetencji wychowawczych, kompetencji społecznych; e) oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt pn. Wysze kwalifikacje zawodowe - większe możliwości na rynku pracy, jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji. Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: WARSZTAT KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pracownia Psychologiczna i Psychoterapeutyczna ANIMA Ewa Grabowska - Klinkosz, ul. Kulczyńskiego 7a/43, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1620,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 780,00

  • Oferta z najniższą ceną: 780,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2280,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: WYJAZDOWY WARSZTAT AKTYWIZACJI SPOŁECZNEJ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HARMONIA, ul. Czerniakowska 34/3, 00-714 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1620,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 979,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6160,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: WARSZTAT SZKOŁA RODZICA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Prywatne Centrum Edukacyjne Marmołowski s.c. Alicja Marmołowska Ewa Marmołowska, ul. 11 Listopada 1,, 77-100 Bytów, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3645,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1680,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1680,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14100,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: INDYWIDUALNE KONSULTACJE PSYCHOLOGICZNE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SALUTARIS Centrum Pomocy Psychologicznej i Logopedycznej, ul. Błażeja 4H/8, 61-608 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9792,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1380,00 / Oferta z najwyższą ceną: 34200,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.