eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rościszewo › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn"Wyposażenie obiektów budowlanych w system kanalizacji zbiorczej dla ścieków komunalnych w miejscowości Polik i Lipniki, budowa przydomowych oczyszczalni ścieków, zbiorników retencyjnych i wyposażenie studni w miejscowości Rościszewo i Łukomie w infrastrukturę techniczną"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-01

Ogłoszenie nr 103045 - 2017 z dnia 2017-07-01 r.

Rościszewo: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn: "Wyposażenie obiektów budowlanych w system kanalizacji zbiorczej dla ścieków komunalnych w miejscowości Polik i Lipniki, budowa przydomowych oczyszczalni ścieków, zbiorników retencyjnych i wyposażenie studni w miejscowości Rościszewo i Łukomie w infrastrukturę techniczną"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii" - wysokość dofinansowania 63,63%

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 523528-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rościszewo, krajowy numer identyfikacyjny 61101590000000, ul. ul. Armii Krajowej 1, 09204 Rościszewo, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 242 764 011, faks 242 764 201, e-mail ugrosciszewo@interia.pl
Adres strony internetowej (URL): www.rosciszewo.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn: "Wyposażenie obiektów budowlanych w system kanalizacji zbiorczej dla ścieków komunalnych w miejscowości Polik i Lipniki, budowa przydomowych oczyszczalni ścieków, zbiorników retencyjnych i wyposażenie studni w miejscowości Rościszewo i Łukomie w infrastrukturę techniczną"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RRGKB.271.4.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad dwoma etapami wykonania robót na które składają się: ETAP I: 1.1. Budowa 15 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków W ramach zadania będzie wykonane 15 sztuk kompletnych biologicznie czynnych przydomowych oczyszczalni ścieków o przepustowości 0,75 m3 na dobę. Technologia mechaniczno-biologiczna oparta na metodzie osadu czynnego. Ich działanie będzie opierać się na procesie biologicznego usuwania zanieczyszczeń ze ścieków w warunkach tlenowych przez kłaczkowate skupiska mikroorganizmów. Urządzenia będą spełniać normę PN-EN 12566-3 +A1:2009 i będą znakowane znakiem CE. 1.2. Budowa dwóch zbiorników retencyjnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz uzbrojenia otworu studziennego nr 2 i podłączenia do SUW w miejscowości Łukomie W ramach zadania będą wykonane dwa zbiorniki retencyjne pionowe, stalowe o pojemności 100 m3 każdy, oraz uzbrojenie otworu studziennego w pompę głębinową wydajności 32,2 m3/h oraz wykonanie podłączenia zbiorników i pomp do pracującej stacji uzdatniania wody. Zbiorniki będą wyposażyć w drabiny stalowe zewnętrzne i wewnętrzne oraz wewnętrzne orurowanie. W studni została przewidziana do zamontowania armatura pomiarowo zaworowa z zaworem zwrotnym. Połączenie studni z SUW będzie wykonane z rur polietylenowych PE f 225 SDR 17. Do zbiorników będą doprowadzone: - Przewody wodociągowe doprowadzające wodę uzdatnioną z SUW do zbiorników z rur polietylenowych PE fi 225 SDR 17 przeznaczonych do pracy przy ciśnienia 10 bar. - Przewody dostarczające wodę uzdatnioną do sieci wodociągowej z rur PE fi 160 SDR 17 przeznaczonych do pracy przy ciśnienia 10 bar. - Kanalizacja techniczna z rur PVC fi 160 przeznaczona do układania w ziemi W celu zasilania pompy głębinowej będą ułożone: kabel zasilające YKYs 4x35 mm2 oraz kabel sterowniczy 5x1,5 mm2 1.3. Uzbrojenie otworu studziennego nr 5 i podłączenie do SUW w miejscowości Rościszewo W ramach zadania będzie wykonane uzbrojenie otworu studziennego w pompę głębinową wydajności 125 m3/h oraz wykonanie podłączenia pompy do instalacji SUW. W studni będzie zamontowana armatura pomiarowo zaworowa z zaworem zwrotnym. Połączenie studni z SUW będzie wykonane z rur polietylenowych PE fi 225 SDR 17. W celu zasilania pompy głębinowej należy ułożyć kabel zasilający YKYs 4x35 mm2 oraz kabel sterowniczy 5x1,5 mm2 ETAP II: 1.4. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - tłocznej Polik, Lipniki, Rościszewo gm. Rościszewo. W ramach zadania będzie wykonana: - sieć kanalizacyjna grawitacyjna z rur DN 200x5,9 - 3186,5 mb, DN 200x7,7 - 103 mb, - sieć kanalizacyjna ciśnieniowa z rur DN 63x3,8 - 3312,0 mb, - przyłącza grawitacyjne z rur DN 160x4,7 oraz DN 160x6,2 - na tracie sieci grawitacyjne będą wykonane studnie rewizyjne betonowe DN 1200 oraz studnie inspekcyjne DN 425 - rurociąg tłoczny będzie uzbrojony w studnie rewizyjne i odpowietrzająco-napowietrzające DN 1200 oraz studnie rozprężne DN 1200 - trzy przepompownie ścieków 1.5. Szczegółowy zakres usługi obejmuje: - kontrolę jakości wykonywanych robót, wbudowywanych elementów i stosowanych materiałów, zgodności robót z warunkami pozwolenia na budowę, przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa obiektu w toku budowy oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej, - kontrolę zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową oraz umową, - kontrolę ilości i wartości wykonywanych robót przed odbiorem elementu lub przedmiotu umowy, - kontrolę zgodności przebiegu robót z harmonogramem rzeczowo - finansowym w zakresie terminowości ich wykonania, - kontrolę prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, - kontrolę prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów, stwierdzających wszystkie okoliczności, mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót, - przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania wykonawcy placu budowy i uczestnictwo w tym przekazaniu, - kompletowanie dokumentacji związanych z odbiorem końcowym, - potwierdzanie gotowości do odbioru robót lub obiektu, - uczestniczenie w czynności odbioru obiektu lub robót i przekazania ich do użytku, - uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancji i rękojmi oraz kontrolowanie usuwania ujawnionych wad i usterek, - dojazd i pobyt na placu budowy co najmniej 2 razy w tygodniu oraz w szczególnie uzasadnionych przypadkach na każde telefoniczne wezwanie Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od telefonicznego wezwania, w okresie gwarancji i rękojmi minimum jeden raz w ciągu sześciu miesięcy. - informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót. - pomoc merytoryczną w przygotowaniu materiałów przetargowych (w tym aktualizację kosztorysów inwestorskich) wraz z uczestnictwem w pracach komisji przetargowej, stosownie do ustawy Prawo Zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. - merytoryczny udział w przygotowywaniu wniosków o płatność, oraz wszelkich innych dokumentów i wyjaśnień związanych z otrzymanym dofinansowaniem, - Wykonawca pełniąc czynności inspektora nadzoru inwestorskiego działa w imieniu Zamawiającego. - Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność za wyrządzone szkody, będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy. Nie ponosi natomiast odpowiedzialności za szkody wynikające z nie wykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań Wykonawcy robót oraz Zamawiającego lub innych uczestników procesu inwestycyjnego, chyba że akceptował czynności powodujące powstanie szkody. - Wykonawca czuwa nad prawidłową i terminową realizacją robót, zawiadamiając niezwłocznie Zamawiającego o ewentualnych zagrożeniach wpływających na przesunięcie terminu realizacji w/w robót. - Wykonawca w imieniu Zamawiającego dąży do oszczędnej realizacji inwestycji i zapobiega stratom i marnotrawstwu. - Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie dokonania przez Zamawiającego wydatkowania środków na realizację inwestycji zgodnie z ustawą z dnia 30 czerwca 2005r. o finansach publicznych (. Dz. U. z 2016 r. poz. 1870 z późn. zm.), poprzez należyte wypełnienie obowiązków wynikających z umowy. - Na etapie gwarancji i rękojmi do obowiązków Wykonawcy należy: - egzekwowanie od wykonawcy inwestycji terminowego usunięcia potwierdzonych wad, - protokolarne stwierdzanie usunięcia wad przez wykonawcę inwestycji, - kompletowanie dokumentacji będącej w posiadaniu inspektora nadzoru i doręczenia jej Zamawiającemu w razie sporu z wykonawcą inwestycji, - współuczestnictwo na wniosek Zamawiającego w dochodzeniu od wykonawcy inwestycji roszczeń objętych gwarancją i rękojmią.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT84770.27
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Usługi wodno-kanalizacyjne i centralnego ogrzewania Jacek Papierowski, , ul. Witosa 3, 09-204, Rościszewo, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 70359.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 70359.32
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 70359.32
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.