eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piaski › Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Piaski - etap II.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-07

Piaski: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Piaski - etap II.
Numer ogłoszenia: 103039 - 2013; data zamieszczenia: 07.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 84033 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Piaskach, ul. Lubelska 77, 21-050 Piaski, woj. lubelskie, tel. 81 5821020, faks 081 5821020.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Piaski - etap II..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa zestawów komputerowych, spełniających minimalne parametry techniczne określone w Specyfikacji Technicznej Sprzętu Komputerowego, stanowiącej załącznik Nr 1.1 do SIWZ oraz zgodnych z załącznikiem nr 1.2 do SIWZ - Specyfikacja oprogramowania antywirusowego, w ilości: -Zestaw komputerowy z systemem operacyjnym,- 130 szt. -Pakiet oprogramowania (antywirus, antyspam, firewall) - 130 szt. 1.Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: -Wykonawca dostarczy Zamawiającemu fabrycznie nowe, firmowe zestawy komputerowe (rok produkcji 2013), o minimalnych parametrach określonych w Załączniku Nr 1.1 do niniejszej SIWZ - Specyfikacja Techniczna Sprzętu Komputerowego. -Oprogramowania muszą być wyrobem licencjonowanym wraz z Licencją Praw Najmu (Rental Rights) co powinno być udokumentowane przez Wykonawcę w chwili dostawy sprzętu - dla 70 oprogramowań. -Oprogramowanie antywirusowe zgodne z załącznikiem nr 1.2 do SIWZ - Specyfikacja oprogramowania antywirusowego -Sprzęt komputerowy należy oznaczyć naklejkami ewidencyjnymi zgodnie ze wzorem podanym przez Zamawiającego. -Wszystkie instrukcje użytkownika, broszury instalacyjne winny być dostarczone w języku polskim. -Określone w SIWZ parametry techniczne -funkcjonalne stanowią minimalne wymagania Zamawiającego, jakie musi spełniać dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia. -Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. -Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. -Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. -Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń na terenie Gminy Piaski. -Wykonawca dokona na swój koszt instalacji i uruchomienia dostarczonych zestawów komputerowych w ilości 130 szt. w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie Gminy Piaski. -Dostawa przedmiotu zamówienia oraz uruchomienie serwisu gwarancyjnego zostaną potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym. Podpisany przez obie strony protokół zdawczo-odbiorczy bez zastrzeżeń będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę. 2.Wymagania dotyczące gwarancji: -Gwarancja obejmuje sprzęt wraz ze wszystkimi podzespołami. -Wykonawca wraz z dostawą dostarczy pisemną gwarancję w języku polskim na przedmiot umowy. -Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczone zestawy komputerowe na okres: - 84 miesięcy dla 70 zestawów komputerowych - 36 miesięcy dla 60 zestawów komputerowych od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. -Uprawnienia związane z gwarancją będą realizowali Beneficjenci Ostateczni projektu (70 zestawów) Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Piaski - etap II, na podstawie obowiązujących umów z Gminą Piaski, jak również jednostki podległe Gminie Piaski (Szkoła Podstawowa w Piaskach - 30 zestawów, Zespół Szkół w Bystrzejowicach Pierwszych - 20 zestawów, Gimnazjum w Piaskach - 10 zestawów). -Serwis gwarancyjny świadczony będzie w miejscu użytkowania sprzętu. W sytuacji, kiedy konieczne jest przetransportowanie sprzętu do naprawy w warunkach warsztatowych, Wykonawca wykonuje transport na własny koszt oraz ponosi pełną odpowiedzialność za sprzęt w fazie demontażu, transportu, naprawy oraz montażu. -Zgłoszenie awarii będzie następować we wszystkie dni robocze w godzinach od 8.00 do 15.00. Zgłoszenie awarii może być dokonane telefonicznie, poprzez email lub za pomocą faksu. -Koszty transportu do i z miejsca użytkowania sprzętu w trakcie okresu gwarancji ponosi Wykonawca. -Serwis gwarancyjny zapewni podjęcie naprawy gwarancyjnej w czasie nie dłuższym niż do końca następnego dnia roboczego od momentu zgłoszenia usterki oraz do usunięcia wady w terminie 5 dni roboczych od momentu jej zgłoszenia. -W szczególnych przypadkach termin naprawy może ulec przedłużeniu i wynosić maksymalnie 28 dni od daty zgłoszenia awarii. W takim przypadku Wykonawca zapewni na czas naprawy dostarczenie sprzętu zastępczego równoważnego naprawianemu urządzeniu. W przypadku przekroczenia powyższego terminu Wykonawca wymieni wadliwy sprzęt na równoważny, fabrycznie nowy, w terminie 14 dni licząc od jego upływu. -W przypadku ponownego wystąpienia wady (awarii) sprzętu po wykonaniu trzech napraw, Wykonawca wymieni wadliwy sprzęt na równoważny, fabrycznie nowy, w terminie 14 dni licząc od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego czwartej wady (awarii). -Naprawom gwarancyjnym nie podlegają awarie wynikłe z nieprawidłowego użytkowania sprzętu. -Pod pojęciem sprzęt równoważny rozumie się sprzęt o funkcjonalności i wydajności nie gorszej niż w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz złożonej ofercie. -W przypadku naprawy gwarancyjnej przedłuża się czas gwarancji o pełen okres niesprawności przedmiotu umowy. 3.Zamówienie należy wykonać w oparciu o kryteria zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4.Zamówienie musi odpowiadać wymaganiom technicznym i terminowym określonym we wszystkich rozdziałach niniejszej Specyfikacji i jej załącznikach. 5.Zastosowane w niniejszej SIWZ wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone przez Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6.Wymagania dotyczące ubezpieczenia sprzętu komputerowego: Ubezpieczenie zestawów komputerowych na okres od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego sprzętu u każdego Beneficjenta Ostatecznego do dnia 30 czerwca 2015 roku. Ubezpieczeniem objętych będzie 70 sztuk zestawów komputerowych. Sprzęt komputerowy będzie znajdował się i będzie użytkowany w gospodarstwach domowych. Ochrona ubezpieczeniowa obejmuje wszelkie szkody polegające na utracie przedmiotu ubezpieczenia, jego uszkodzeniu lub zniszczeniu wskutek nieprzewidzianej i niezależnej od woli Wykonawcy, Zamawiającego lub użytkownika końcowego przyczyny. W szczególności ochrona ubezpieczeniowa obejmuje odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku: a.Działania użytkowników sprzętu, tj.: niewłaściwe użytkowanie, nieostrożność, zaniedbanie, błędną obsługę, świadome i celowe zniszczenie przez osoby trzecie; b.Działanie ognia ( w tym również działanie dymu i sadzy) oraz polegające na osmaleniu, przypaleniu, a także w wyniku wszelkiego rodzaju eksplozji, implozji, bezpośredniego uderzenia pioruna, upadku pojazdu powietrznego oraz w czasie akcji ratunkowej (np. gaszenia, burzenia, oczyszczania zgliszcz); c.Działanie wody, tj. zalania wodą z urządzeń wodno - kanalizacyjnych, burzy, powodzi, sztormu, wylewu wód podziemnych, deszczu nawalnego, wilgoci, pary wodnej i cieczy w innej postaci oraz mrozu, gradu i śniegu; d.Działanie wiatru, lawiny, osunięcie się ziemi; e.Wad produkcyjnych, błędów konstrukcyjnych, wad materiałowych, które ujawniły się dopiero po okresie gwarancji/rękojmi; f.Zwarcia, spięcia, przepięcia, uszkodzenia izolacji, w tym w skutek niewłaściwych parametrów prądu zasilania, zbyt niskie lub zbyt wysokie napięcia w sieci instalacji elektrycznej; g.Bezpośredniego i pośredniego oddziaływania wyładowań atmosferycznych i zjawisk pochodnych jak indukcja, działanie pola elektromagnetycznego itp.; h.Akcji ratowniczej (gaszenie, rozbiórka, ewakuacja) prowadzonej w związku z jakimikolwiek zdarzeniami objętymi ochroną ubezpieczeniową. Suma ubezpieczenia i wysokość odszkodowania: 1.Sumę ubezpieczenia stanowi wartość odtworzeniowa sprzętu objętego ubezpieczeniem. 2.Jako wysokość odszkodowania przyjmuje się: 1)przy szkodzie częściowej - wartość niezbędnych kosztów naprawy uszkodzonego przedmiotu z uwzględnieniem kosztów demontażu, transportu, montażu oraz innych tego typu opłat; 2)Przy szkodzie całkowitej - wartość kosztów nabycia i zainstalowania nowego przedmiotu tego samego rodzaju; 3)W przypadku, gdy naprawa uszkodzonego przedmiotu albo jego wymiana nie jest możliwa - wartość kosztów w wysokości wartości odtworzeniowej przedmiotu na dzień powstania szkody.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: zamówienie będzie finansowane ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w ramach działania 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - elnclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VICO SP. J D. Daniłowski, K. Zakrzewski, ul. Dr. Męcz. Majdanka 74, 20-325 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 413414,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 336719,40

  • Oferta z najniższą ceną: 336719,40 / Oferta z najwyższą ceną: 336719,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.