eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa wyrobów medycznych jednorazowego i wielokrotnego użytku dla Centralnej Wojskowej Przychodni Lekarskiej CePeLek SP ZOZ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-16

Warszawa: dostawa wyrobów medycznych jednorazowego i wielokrotnego użytku dla Centralnej Wojskowej Przychodni Lekarskiej CePeLek SP ZOZ
Numer ogłoszenia: 103028 - 2008; data zamieszczenia: 16.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska "CePeLek" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Koszykowa 78, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4291091, fax 022 6214364.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cepelek.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wyrobów medycznych jednorazowego i wielokrotnego użytku dla Centralnej Wojskowej Przychodni Lekarskiej CePeLek SP ZOZ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest podzielny i składa się z 12 pakietów. Pakiet nr 1 środki higieny Pakiet nr 2 środki opatrunkowe, Pakiet nr 3 sprzęt medyczny i nie medyczny jednorazowego użytku, Pakiet nr 4 materiały do glukometrów, Pakiet nr 5 cewniki, Pakiet nr 6 ostrza chirurgiczne Pakiet nr 7 igły, strzykawki, Pakiet nr 8 chusteczki do dezynfekcji głowic, Pakiet nr 9 pierścienie gumowe do okluzji żylaków, Pakiet nr 10 pasta ścierna do badań EEG Pakiet nr 11 szczoteczka cytologiczna Pakiet nr 12 jałowy przyrząd do biopsji skórnej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Oryginalny kod CPV: 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne Oryginalny kod CPV: 33.14.11.13 - Bandaże Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.13 - Bandaże Oryginalny kod CPV: 33.14.11.14 - Gaza medyczna Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.14 - Gaza medyczna Oryginalny kod CPV: 33.14.11.15 - Wata medyczna Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.15 - Wata medyczna Oryginalny kod CPV: 33.14.12.00 - Cewniki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.00 - Cewniki Oryginalny kod CPV: 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi Oryginalny kod CPV: 33.14.13.10 - Strzykawki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.10 - Strzykawki Oryginalny kod CPV: 33.14.13.20 - Igły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.20 - Igły medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.14.11 - Skalpele i noże chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.14.11 - Skalpele i noże chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 36.73.00.00 - Wyroby do jednorazowego użytku Kod CPV wg słownika 2008: 33.71.00.00 - Perfumy, produkty toaletowe i prezerwatywy Oryginalny kod CPV: 25.22.22.00 - Pojemniki medyczne z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.13 - Pojemniki na krew Oryginalny kod CPV: 33.15.71.10 - Maski tlenowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.71.10 - Maski tlenowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 12.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy spełniają następujące warunki: 1. Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1 prawa zamówień publicznych. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 lub 2 Prawa zamówień publicznych. 2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego może żądać umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r Dz. U. Nr 87, poz. 605 w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Zamawiający żąda złożenia: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 3. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4. oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia, że oferowane wyroby medyczne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego do oferty należy dołączyć: 1). Próbki na poz. nr 5,19,26,27,28,30 , (załącznik nr 2 pakiet nr 1) 2). Próbkę na poz. 13,23,26 i 37(załącznik nr 2 pakiet nr 2) 3). Próbki na poz.11 i 21 (załącznik nr 2 pakiet nr 3) 4). Próbka na poz. 1 (załącznik nr 2 pakiet nr 5) 5). Próbka na poz. 1,3,6 (załącznik nr 2 pakiet nr 6) 6). Próbka na poz. 5,17,18 (załącznik nr 2 pakiet nr 7) 7). Próbka na poz. 1 ( załącznik nr 2 pakiet nr 9) 8). Próbka na poz. 1 ( załącznik nr 2 pakiet nr 10) 9) Próbka na poz. 1 ( załącznik nr 2 pakiet nr 11) 10.Próbka na poz. 1 ( załącznik nr 2 pakiet nr 12) Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: ( konsorcjum, spółka cywilna) 1. Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w dziale IX pkt. 1 i 4 powinny być złożone przez każdy podmiot. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów wspomnianego powyżej. Dokumenty żądane przez Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski muszą być sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia , nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych w SIWZ dokumentach.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cepelek.mil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego pokój nr 11.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2008 godzina 10:30, miejsce: Kancelaria Centralnej Wojskowej Przychodni Lekarskiej CePeLek Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 00-911 Warszawa ul. Koszykowa 78 pokój nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: środki higieny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w pakiecie tym znajdują się takie pozycje jak:serwety z włókniny polipropylenowej nieprzemakalne, fartuchy lekarskie jednorazowego użytku, pokrowce na kozetki lekarskie i fotele stomatologiczne, zasłony na parawan śliniaki stomatologiczne, serwety z włókniny polipropylenowej i foliowo papierowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.41.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: środki opatrunkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera: gazy opatrunkowe, kompresy gazowe, watę, ligninę opaski gipsowe. opaski dziane podtrzymujace, opaski elastyczne tkane, przylepce. tupfery, wata opatrunkowa i wata podgipsowa, jałowe opatrunki samoprzylepne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-4, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: sprzęt medyczny i nie medyczny jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W pakiecie tym zgrupowano:kubki plastikowe jednorazowego uzytku, szpatułki drewniane, pałeczki do pobierania wymazów, ślinociągi, termometry lekarskie, pojemniki plastikowe na igły, do pobierania kału, miski nerkowe, maski jednorazowego uzytku,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.73.00.00-7, 33.14.70.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: cewniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cewniki o różnych rozmiarach łącznie 60 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ostrza chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ostrza chirurgiczne różne łącznie ok 3000 sztuk rurki anoskopowe 200 sztuk. rurki intubacyjne 17 sztuk urki rectoskopowe 300 sztuk rurki proctoskopowe 300 sztuk wzierniki ginekologiczne 100 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: igły, strzykawki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: igły do iniekcji różne łącznie ok. 44000 sztuk igły do punkcji 10 sztuk, igły do płukania ucha 35 sztuk, strzykawki różne łącznie 23000 sztuk, strzykawki do tuberkuliny z wymienną igłą 3000 sztuk. wenflony 120 sztuk, aparat do wlewów dożylnych 20 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.