Starachowice: Utrzymanie zieleni przy drogach powiatowych na terenie Powiatu Starachowickiego.
Numer ogłoszenia: 103022 - 2016; data zamieszczenia: 26.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Starachowicach , ul. Ostrowiecka 15, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 273 19 72-73, faks (041) 273 19 74.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-starachowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie zieleni przy drogach powiatowych na terenie Powiatu Starachowickiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie zostało podzielone na trzy zadania częściowe:Utrzymanie zieleni przy drogach powiatowych na terenie Powiatu Starachowickiego. Zadanie 1 - Koszenie traw i chwastów w ciągu dróg powiatowych na terenie Gminy Mirzec. Zamówienie obejmuje:Koszenie należy wykonać na całej szerokości pobocza , skarpie, przeciwskarpie rowu oraz pasie o szerokości 0,75m poza rowem. a. zamówienie obejmuje wykonanie dwukrotnego koszenia - maksymalna ilość koszenia w ciągu trwania umowy - 87,60 km. b. pierwsze koszenie obejmuje 43,80 km , w tym 0,3 km pod barierami. Wykonawca przystąpi do koszenia po pisemnym wezwaniu przez Zamawiającego Koszenie należ wykonać w terminie 10 dni kalendarzowych od daty otrzymania wezwania. c. drugie koszenie obejmuje przewidywaną ilość - 43,80 km , w tym 0,3 km pod barierami i zostanie zlecone w zakresie wynikającym z rzeczywistych potrzeb. Zamawiający może zmniejszyć jego zakres lub nie zlecić jego wykonania. Termin wykonania koszenia zostanie ustalony przez Zamawiającego i dostosowany do zakresu koszenia. Zadanie 2 - Wycinka zakrzaczeń w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Starachowickiego. Zadanie obejmuje: wycinkę krzaków w pasie drogowym w ilości 27 500,00m2. Zadanie 3 - Wycinka drzew w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Starachowickiego. Zadanie obejmuje:- mechaniczne ścinanie drzew - 112 szt - wywozie pozyskanego drewna - uprzątnięciu gałęzi po wycince.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.20.00-0, 77.34.20.00-9, 77.21.14.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od szczegółowego opisu warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu, o których mowa w ar. 22 ust.1 ustawy Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od szczegółowego opisu warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu, o których mowa w ar. 22 ust.1 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od szczegółowego opisu warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu, o których mowa w ar. 22 ust.1 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od szczegółowego opisu warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu, o których mowa w ar. 22 ust.1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
. Umowę można zmienić, jeżeli wystąpią istotne okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy: 20.3.1. Zmian teleadresowych Stron umowy określonych w umowie; 20.3.2. Oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy; 20.3.3. Zmiana osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia ze strony Zamawiającego. 20.3.4. Zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa. 20.4. Zmiana wysokość wynagrodzenia należnego wykonawcy: a) w przypadku urzędowej zmiany podatku od towarów i usług VAT wynagrodzenie pozostałe do zafakturowania zostanie odpowiednio przeszacowane i stanowić będzie podstawę do zawarcia stosownego aneksu - każda ze stron jest zobowiązana do zatwierdzenia zmian umowy w razie zaistnienia takiej sytuacji; b) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; c) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 20.5 Wykonawca zobowiązany jest w przypadku zajścia okoliczności wskazanych pkt. 20.4 pkt. a), b) i c) do wykazania i udokumentowania okoliczności potwierdzających, że wskazane zmiany miały wpływ na koszty wykonania zamówienia. W związku z tym Zamawiający ma również prawo żądać od Wykonawcy przedstawienia dokumentów źródłowych stanowiących dowody zmian kosztów wykonania zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-starachowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Ostrowiecka 15 27-200 Starachowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Ostrowiecka 15 27-200 Starachowice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Koszenie traw i chwastów w ciągu dróg powiatowych na terenie Gminy Mirzec.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszenie należy wykonać na całej szerokości pobocza , skarpie, przeciwskarpie rowu oraz pasie o szerokości 0,75m poza rowem. a. zamówienie obejmuje wykonanie dwukrotnego koszenia - maksymalna ilość koszenia w ciągu trwania umowy - 87,60 km. b. pierwsze koszenie obejmuje 43,80 km , w tym 0,3 km pod barierami.- Wykonawca przystąpi do koszenia po pisemnym wezwaniu przez Zamawiającego Koszenie należ wykonać w terminie 10 dni kalendarzowych od daty otrzymania wezwania. c. drugie koszenie obejmuje przewidywaną ilość - 43,80 km , w tym 0,3 km pod barierami i zostanie zlecone w zakresie wynikającym z rzeczywistych potrzeb. Zamawiający może zmniejszyć jego zakres lub nie zlecić jego wykonania. Termin wykonania koszenia zostanie ustalony przez Zamawiającego i dostosowany do zakresu koszenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wycinka zakrzaczeń w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Starachowickiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wycinkę krzaków w pasie drogowym w ilości - 27 500,00 m2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.34.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wycinka drzew w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Starachowickiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje : - mechaniczne ścinanie drzew - 112 szt - wywozie pozyskanego drewna - uprzątnięciu gałęzi po wycince.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby ZDP Starachowice
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Remont drogi powiatowej nr 1776T (0568T) na odcinku Małyszyn Górny - Małyszyn Dolny"
- Wykonanie projektu remontu robót drogowych dla zadania pn. "Remont drogi powiatowej nr 1781T (0600 T) Rzepin - Rzepinek - Szerzawy - Brzezie - Łomno w miejscowości Łomno"
- Odwodnienie i remont budynku wyciągu - etap II
- Nadbudowa, przebudowa i rozbudowa budynku gospodarczego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na budynek mieszkalny przy budynku Widok 14
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pielęgnacja koron drzew, usuwanie drzew z frezowaniem pni, usuwanie krzewów oraz frezowanie pni na terenie gminy Jarocin w roku 2024
- Budowa kanalizacji deszczowej (Puccini" "Pierot")
- Wycinka drzew i zakrzaczeń w pasie drogowym dróg powiatowych
- Utrzymanie terenów zielonych pasów drogowych wraz z przyległymi do nich chodnikami i przystankami komunikacyjnymi na terenie miasta Działdowo
- Mechaniczne wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg na terenie Powiatu Konińskiego - I koszenie
- Wykaszanie traw w pasie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.