Ogłoszenie z dnia 2007-06-19
Opole: Roboty naprawczo - konserwacyjne ( urządzeń odwadniających ) w ciągu dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu w 2007 r
Numer ogłoszenia: 102982 - 2007; data zamieszczenia: 19.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu, ul. Strzelców Bytomskich 7, 45-084 Opole, woj. opolskie, tel. 077 44-14-069...71 w. 33, fax 077 44-14-070.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty naprawczo - konserwacyjne ( urządzeń odwadniających ) w ciągu dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu w 2007 r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: odtworzenie i konserwacja rowów przydrożnych, regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, czyszczenie kanalizacji, przepustów i studzienek, remont przepustów, wykonanie korytek ściekowych, studzienek i przykanalików w ciągu dróg powiatowych POWIATU OPOLSKIEGO; Szczegółowe wymagania dotyczące wykonania robót określają Ogólne i SzczegółoweSpecyfikacje Techniczne (OST, SST) Lokalizacja - drogi powiatowe administrowane przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu(wg załączonych wykazów - 3 obwody drogowe) W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: - opracowania i uzgodnienia stosownego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót - wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz jego rozbiórki po ukończeniu robót - zorganizowania odbioru odpadów, których stał się wytwórcą podczas wykonywania robót i pokrycia kosztów ich odwozu i składowania - zapewnienia bezpiecznej przeprawy pieszych przez teren robót
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 1100,- zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ( całości lub poszczególnych zadań ) mogą ubiegać się Wykonawcy lub konsorcja wykonawców ( oferta wspólna ) którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 i 24 ustawy Pzp oraz spełniają warunki szczegółowe wymienione w SIWZ tj : 1) Sytuacja formalno-prawna - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i gospodarczym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. W przypadku oferty wspólnej każdy z partnerów musi spełniać powyższy warunek. 2) Potencjał sprzętowy - wykonawca (lub partnerzy łącznie) posiada lub ma zapewniony dostęp (dzierżawa, użyczenie, itp.) do w pełni sprawnych jednostek transportowych i sprzętowych wymaganych wg Szczegółowych Specyfikacji Technicznych (SST), w tym co najmniej : - koparko - ładowarka - 1 szt. - samochód ciężarowy samowyładowczy - 1 szt. - samochód skrzyniowy - 1 szt. - ubijak spalinowy - 1 szt. - wibrator powierzchniowy - 1 szt. 3) Doświadczenie zawodowe Wykonawcy - wykonawca (lub partnerzy łącznie) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) zamówienia o podobnym charakterze tj. co najmniej: - konserwacja rowów - 7500 mb - odtworzenie rowów - 2000 mb - czyszczenie przepustów - 150 mb - ścieki z prefabrykatów - 400 mb - co winno być potwierdzone dokumentami stwierdzającymi , że roboty te wykonane zostały należycie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia - oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy Pzp. (wzór formularza - zał. nr 3) - wykaz wykonanych robót (wzór formularza - zał.nr 3a) - dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót wykazanych w zał.nr 3a (np. referencje, protokoły odbioru robót, inne) (- wykaz sprzętu (wzór formularza - zał nr 3b) (- dane dot. podwykonawców (wzór formularza - załącznik nr 4 - jeśli brak podwykonawcy ( wpisać \nie dotyczy\ i również załączyć do oferty) -aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione (lub potwierdzone przez wystawiają cego) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - pełnomocnictwo do podpisywania oferty /do reprezentacji - o ile prawo do podpisywania oferty/ do reprezentacji nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatopolski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiajacego - pok nr 7.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2007 godzina 08:50, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu 45-084 Opole, ul. Strzelców Bytomskich 7 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup i dostawa koncentratów do hemodializ na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- DOSTAWY PRODUKTÓW MIĘSNCYH I WĘDLINIARSKICH
- Świadczenie usługi pogotowia technicznego dla obiektów Opolskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. w Opolu.
- U/15/2024 - Druk i sukcesywna dostawa czasopisma "Indeks" wraz z materiałem ilustracyjnym dla Biura Marketingu i Public Relations
- Kompleksowa eksploatacja i konserwacja fontann na terenie miasta Opola w zakresie fontanny multimedialnej na terenie Stawu Zamkowego przy ul. Barlickiego w Opolu
- DOSTAWY PIECZYWA I BUŁKI TARTEJ
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Stworzenie lepszych warunków do uprawiania sportu w Ozorkowie
- Modernizacja infrastruktury drogowej, edukacyjnej oraz społecznej na terenie Powiatu Kazimierskiego
- "Letnie utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Biskupice w 2024 r."
- "Modernizację infrastruktury parkingowo-drogowej na terenie Gminy Młynary"
- "Przebudowę dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Młynary"
- Rewitalizacja murów obronnych i bramy murowanej w Bartoszycach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.