eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Męcinka › MODERNIZACJA ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH W GMINIE MĘCINKA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-26

Męcinka: MODERNIZACJA ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH W GMINIE MĘCINKA
Numer ogłoszenia: 102972 - 2014; data zamieszczenia: 26.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Męcinka , Męcinka 11, 59-424 Męcinka, woj. dolnośląskie, tel. 076 8708623 w. 16, faks 076 8708624.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mecinka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH W GMINIE MĘCINKA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw dla oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Męcince oraz dla oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Piotrowicach : Na istniejącym terenie zielonym przy Szkole Podstawowej w Męcince o pow. 200 m2 urządzony zostanie plac zabaw. W tym celu zakupione zostaną i zamontowane : 1 zestaw zabawowy /3 wieże z dachem,2 zjeżdżalnie, kratownica, belka balansująca, trap wejściowy i drabinka/,1 karuzela tarczowa,1 huśtawka wahadłowa podwójna i 1 piaskownica /uzupełniona piaskiem przez gminę we własnym zakresie/, 3 bujaki na sprężynie /koń,pies,kogut/, 1 ławki z oparciem. Szkoła Podstawowa w Piotrowicach obok budynku , w którym usytuowany jest oddział przedszkolny posiada teren zielony o pow.364m2, na którym urządzony zostanie plac zabaw. W tym celu zakupione zostaną i zamontowane : 1 zestaw zabawowy /3 wieże z dachem, dwie zjeżdżalnie, kratownica, belka balansująca, trap wejściowy i drabinka/, 1 zestaw zabawowy /siedziska z daszkiem w kształcie samochodu/, 1 huśtawka wahadłowa podwójna, 1 bujak na sprężynie /motor/, 1 piaskownica /uzupełniona piaskiem przez Gminę we własnym zakresie/ i 2 ławki z oparciem. Wykonanie ogrodzeń placów zabaw :Wykonanie zamknięcia placu zabaw w kształcie ćwierćkoła. Długość ogrodzenia /łuk/ 32m, w tym furtka wejściowa . Wysokość ogrodzenia 123 cm, furtka wejściowa o szerokości 1,0m i wysokości 1,3m z zamkiem na klucz. Ogrodzenie z paneli, drut 4 mm ocynk + zielony; furtka z paneli w kolorze zielonym, na gotowych słupkach; podmurówka z gotowych elementów - 10cm. Zaplanowano ogrodzenie placu zabaw panelami wys. 123 cm z zamykaną furtką. Wykonanie zamknięcia placu zabaw w kształcie trapezu. Ogrodzenie 86 m z furtką wejściową. Wysokość ogrodzenia 123 cm, furtka wejściowa o szerokości 1,0m i wysokości 1,3m z zamkiem na klucz. Ogrodzenie z paneli, drut 4 mm ocynk + zielony,; furtka z paneli w kolorze zielonym, na gotowych słupkach; podmurówka 20cm. Dostosowanie pomieszczeń w oddziałach przedszkolnych:W ramach zamówienia istniejące toalety zostaną zmodernizowane i dostosowane do możliwości dzieci młodszych. Planuje się zakup oraz montaż: 5 nakładek sedesowych,7 podestów dziecięcych,3 luster,4 dozowników mydła w płynie,4 podajników ręczników papierowych i 4 wieszaków łazienkowych. Planuje się również w ramach modernizacji toalety dla nauczycieli zakup 1 dozownika do mydła w płynie i 1 suszarki do rąk. Zakupiony sprzęt zostanie zamontowany przez gminę we własnym zakresie. W ramach zamówienia istniejące toalety zostaną zmodernizowane i dostosowane do możliwości dzieci młodszych. Planuje się zakup oraz montaż: 2 suszarek do rąk, 1 spłuczki do pisuaru, 2 luster łazienkowych i 2 syfonów do umywalki. Zakupiony sprzęt zostanie zamontowany przez gminę we własnym zakresie. W ramach zamówienia zakupione zostaną następujące meble i wyposażenie: 1 pralka automatyczna, 25 krzesełek dziecięcych, 5 stolików przedszkolnych, 1 szafa, 1 regał na zabawki, 2 szafki z przegrodami i szufladami, 2 szafki ze skrzynią na kółkach i szufladami,1 szafka z pojemnikami, 1 biurko dla nauczyciela, 1 aplikacja-drzewo, 3 kanapy, 4 pufy, 5 poduch,3 poduchy sensoryczne, 2 foteliki, 5 wieszaków, 1 szafa ubraniowa,3 ławeczki szatniowe, 4 rolety, 1 ultrabook,1 projektor krótkoogniskowy z uchwytem , 1 ekran projekcyjny,1 urządzenie wielofunkcyjne,1 telewizor,1 odtwarzacz DVD, 1 kamera, 1 tablica interaktywna z oprogramowaniem , 4 programy z nią współdziałających i gry komputerowe, komplet wyposażenia zapewniającego prawidłowe warunki opieki nad dziećmi :1 apteczka,1 instrukcja udzielania 1-szej pomocy, 2 komplety zabezpieczeń gniazdka elektryczne., 1 komplet zabezpieczający narożniki i 4 obudowy zabezpieczające grzejniki; zabawki, pomoce dydaktyczne i artykuły plastyczne. Zakupiony sprzęt zostanie zamontowany przez gminę we własnym zakresie. W ramach zamówienia zakupione zostaną następujące meble i wyposażenie:1 kercher, 1 odkurzacz, 4 listwy na ścianę, 1 parawan, 1 szafa, 1 regał na zabawki , 2 szafki z przegrodami i szufladami, 5 stołów przedszk.,16 krzesełek dziec.,1 szafka ze skrzynią na kółkach,1 krzesło dla naucz.,1 szafka z pojemnikami, 1 pojemnik na książki , 1 komplet ramek na imiona,1 aplikacjia-drzewo,1 wózek plastyczny, 1 stolik; 2 kanapy, 7 puf, 2 poduszki-maty,30 poduszek, 2 poduchy, 2 stojaki na poduszki, 4 zestawy szafek z wieszakami, 1 laptop, 1 urządzenie wielofunkcyjne, 1 wizualizer, 1 router, 1 radio z odtwarzaczem CD, 1 kamera, 1 kamerka dla dzieci, 1 przenośny sprzęt nagłośnieniowy, 1 wzmacniacz z kolumnami,1 aparat fotograficzny, 1 tablica interaktywna z oprogramowaniem i projektorem i 4 programy z nią współdziałające oraz gry komp., 6 obudów zabezpieczających grzejniki, zabawki, pomoce dydaktyczne i artykuły plastyczne. Zakupiony sprzęt zostanie zamontowany przez gminę we własnym zakresie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.22.38.00-4, 37.53.52.00-9, 45.11.12.91-4, 39.16.10.00-8, 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 37.52.00.00-9, 32.32.20.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga się

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że wykonał w sposób zgodny z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , co najmniej dwa place zabaw . Wykonawca musi wykazać, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie dostawy tożsame przedmiotowi niniejszego zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy dołączyć opis przedmiotu dostawy .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mecinka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Męcinka 59-424 Męcinka 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2014 godzina 11:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy Męcinka.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, priorytet: IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach , Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie: 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw dla oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Męcince oraz dla oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Piotrowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw dla oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Męcince, Na istniejącym terenie zielonym przy Szkole Podstawowej w Męcince o pow. 200 m2 urządzony zostanie plac zabaw. W tym celu zakupione zostaną i zamontowane : 1 zestaw zabawowy (3 wieże z dachem,2 zjeżdżalnie, kratownica, belka balansująca, trap wejściowy i drabinka),1 karuzela tarczowa,1 huśtawka wahadłowa podwójna i 1 piaskownica (uzupełniona piaskiem przez gminę we własnym zakresie), 3 bujaki na sprężynie (koń,pies,kogut), 1 ławki z oparciem. Zadanie 4 - dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw dla oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Piotrowicach. Szkoła Podstawowa w Piotrowicach obok budynku , w którym usytuowany jest oddział przedszkolny posiada teren zielony o pow.364m2, na którym urządzony zostanie plac zabaw. W tym celu zakupione zostaną i zamontowane : 1 zestaw zabawowy (3 wieże z dachem, dwie zjeżdżalnie, kratownica, belka balansująca, trap wejściowy i drabinka), 1 zestaw zabawowy (siedziska z daszkiem w kształcie samochodu), 1 huśtawka wahadłowa podwójna, 1 bujak na sprężynie (motor), 1 piaskownica (uzupełniona piaskiem przez Gminę we własnym zakresie) i 2 ławki z oparciem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie ogrodzeń placów zabaw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - ogrodzenie placu zabaw dla oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Męcince. Wykonanie zamknięcia placu zabaw w kształcie ćwierćkoła. Długość ogrodzenia (łuk) 32m, w tym furtka wejściowa . Wysokość ogrodzenia 123 cm, furtka wejściowa o szerokości 1,0m i wysokości 1,3m z zamkiem na klucz. Ogrodzenie z paneli, drut 4 mm ocynk + zielony; furtka z paneli w kolorze zielonym, na gotowych słupkach; pogrodzenie placu zabaw dla oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Piotrowicach. odmurówka z gotowych elementów - 10cm. Zaplanowano ogrodzenie placu zabaw panelami wys. 123 cm z zamykaną furtką. Wykonanie zamknięcia placu zabaw w kształcie trapezu. Ogrodzenie 86 m z furtką wejściową. Wysokość ogrodzenia 123 cm, furtka wejściowa o szerokości 1,0m i wysokości 1,3m z zamkiem na klucz. Ogrodzenie z paneli, drut 4 mm ocynk + zielony,; furtka z paneli w kolorze zielonym, na gotowych słupkach; podmurówka 20cm..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 - Dostosowanie pomieszczeń w oddziale przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Męcince. W ramach zamówienia istniejące toalety zostaną zmodernizowane i dostosowane do możliwości dzieci młodszych. Planuje się zakup oraz montaż: 5 nakładek sedesowych,7podestów dziecięcych,3 luster,4 dozowników mydła w płynie,4 podajników ręczników papierowych i 4 wieszaków łazienkowych. Planuje się również w ramach modernizacji toalety dla nauczycieli zakup 1 dozownika do mydła w płynie i 1 suszarki do rąk. Zakupiony sprzęt zostanie zamontowany przez gminę we własnym zakresie. Zadanie 5 -Dostosowanie pomieszczeń w oddziale przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Piotrowicach. W ramach zamówienia istniejące toalety zostaną zmodernizowane i dostosowane do możliwości dzieci młodszych. Planuje się zakup oraz montaż: 2 suszarek do rąk, 1 spłuczki do pisuaru, 2 luster łazienkowych i 2 syfonów do umywalki. Zakupiony sprzęt zostanie zamontowany przez gminę we własnym zakresie. Zadanie 3 - Wyposażenie oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Męcince. W ramach zamówienia zakupione zostaną następujące meble i wyposażenie: 1 pralka automatyczna, 25 krzesełek dziecięcych, 5 stolików przedszkolnych, 1 szafa, 1 regał na zabawki, 2 szafki z przegrodami i szufladami, 2 szafki ze skrzynią na kółkach i szufladami,1 szafka z pojemnikami, 1 biurko dla nauczyciela, 1 aplikacja-drzewo, 3 kanapy, 4 pufy, 5 poduch,3 poduchy sensoryczne, 2 foteliki, 5 wieszaków, 1 szafa ubraniowa,3 ławeczki szatniowe, 4 rolety, 1 ultrabook,1 projektor krótkoogniskowy z uchwytem , 1 ekran projekcyjny,1 urządzenie wielofunkcyjne,1 telewizor,1 odtwarzacz DVD, 1 kamera, 1 tablica interaktywna z oprogramowaniem , 4 programy z nią współdziałających i gry komputerowe, komplet wyposażenia zapewniającego prawidłowe warunki opieki nad dziećmi :1 apteczka,1 instrukcja udzielania 1-szej pomocy, 2 komplety zabezpieczeń gniazdka elektryczne., 1 komplet zabezpieczający narożniki i 4 obudowy zabezpieczające grzejniki; zabawki, pomoce dydaktyczne i artykuły plastyczne. Zakupiony sprzęt zostanie zamontowany przez gminę we własnym zakresie. Zadanie 6 - Wyposażenie oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Piotrowicach. W ramach zamówienia zakupione zostaną następujące meble i wyposażenie:1 kercher, 1 odkurzacz, 4 listwy na ścianę, 1 parawan, 1 szafa, 1 regał na zabawki , 2 szafki z przegrodami i szufladami, 5 stołów przedszk.,16 krzesełek dziec.,1 szafka ze skrzynią na kółkach,1 krzesło dla naucz.,1 szafka z pojemnikami, 1 pojemnik na książki , 1 komplet ramek na imiona,1 aplikacjia-drzewo,1 wózek plastyczny, 1 stolik; 2 kanapy, 7 puf, 2 poduszki-maty,30 poduszek, 2 poduchy, 2 stojaki na poduszki, 4 zestawy szafek z wieszakami, 1 laptop, 1 urządzenie wielofunkcyjne, 1 wizualizer, 1 router, 1 radio z odtwarzaczem CD, 1 kamera, 1 kamerka dla dzieci, 1 przenośny sprzęt nagłośnieniowy, 1 wzmacniacz z kolumnami,1 aparat fotograficzny, 1 tablica interaktywna z oprogramowaniem i projektorem i 4 programy z nią współdziałające oraz gry komp., 6 obudów zabezpieczających grzejniki, zabawki, pomoce dydaktyczne i artykuły plastyczne. Zakupiony sprzęt zostanie zamontowany przez gminę we własnym zakresie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00-8, 39.16.21.00-6, 37.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.