Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-26
Męcinka: MODERNIZACJA ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH
W GMINIE MĘCINKA
Numer ogłoszenia: 102972 - 2014; data zamieszczenia: 26.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Męcinka , Męcinka 11, 59-424 Męcinka, woj. dolnośląskie, tel. 076 8708623 w. 16, faks 076 8708624.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mecinka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH W GMINIE MĘCINKA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw dla oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Męcince oraz dla oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Piotrowicach : Na istniejącym terenie zielonym przy Szkole Podstawowej w Męcince o pow. 200 m2 urządzony zostanie plac zabaw. W tym celu zakupione zostaną i zamontowane : 1 zestaw zabawowy /3 wieże z dachem,2 zjeżdżalnie, kratownica, belka balansująca, trap wejściowy i drabinka/,1 karuzela tarczowa,1 huśtawka wahadłowa podwójna i 1 piaskownica /uzupełniona piaskiem przez gminę we własnym zakresie/, 3 bujaki na sprężynie /koń,pies,kogut/, 1 ławki z oparciem. Szkoła Podstawowa w Piotrowicach obok budynku , w którym usytuowany jest oddział przedszkolny posiada teren zielony o pow.364m2, na którym urządzony zostanie plac zabaw. W tym celu zakupione zostaną i zamontowane : 1 zestaw zabawowy /3 wieże z dachem, dwie zjeżdżalnie, kratownica, belka balansująca, trap wejściowy i drabinka/, 1 zestaw zabawowy /siedziska z daszkiem w kształcie samochodu/, 1 huśtawka wahadłowa podwójna, 1 bujak na sprężynie /motor/, 1 piaskownica /uzupełniona piaskiem przez Gminę we własnym zakresie/ i 2 ławki z oparciem. Wykonanie ogrodzeń placów zabaw :Wykonanie zamknięcia placu zabaw w kształcie ćwierćkoła. Długość ogrodzenia /łuk/ 32m, w tym furtka wejściowa . Wysokość ogrodzenia 123 cm, furtka wejściowa o szerokości 1,0m i wysokości 1,3m z zamkiem na klucz. Ogrodzenie z paneli, drut 4 mm ocynk + zielony; furtka z paneli w kolorze zielonym, na gotowych słupkach; podmurówka z gotowych elementów - 10cm. Zaplanowano ogrodzenie placu zabaw panelami wys. 123 cm z zamykaną furtką. Wykonanie zamknięcia placu zabaw w kształcie trapezu. Ogrodzenie 86 m z furtką wejściową. Wysokość ogrodzenia 123 cm, furtka wejściowa o szerokości 1,0m i wysokości 1,3m z zamkiem na klucz. Ogrodzenie z paneli, drut 4 mm ocynk + zielony,; furtka z paneli w kolorze zielonym, na gotowych słupkach; podmurówka 20cm. Dostosowanie pomieszczeń w oddziałach przedszkolnych:W ramach zamówienia istniejące toalety zostaną zmodernizowane i dostosowane do możliwości dzieci młodszych. Planuje się zakup oraz montaż: 5 nakładek sedesowych,7 podestów dziecięcych,3 luster,4 dozowników mydła w płynie,4 podajników ręczników papierowych i 4 wieszaków łazienkowych. Planuje się również w ramach modernizacji toalety dla nauczycieli zakup 1 dozownika do mydła w płynie i 1 suszarki do rąk. Zakupiony sprzęt zostanie zamontowany przez gminę we własnym zakresie. W ramach zamówienia istniejące toalety zostaną zmodernizowane i dostosowane do możliwości dzieci młodszych. Planuje się zakup oraz montaż: 2 suszarek do rąk, 1 spłuczki do pisuaru, 2 luster łazienkowych i 2 syfonów do umywalki. Zakupiony sprzęt zostanie zamontowany przez gminę we własnym zakresie. W ramach zamówienia zakupione zostaną następujące meble i wyposażenie: 1 pralka automatyczna, 25 krzesełek dziecięcych, 5 stolików przedszkolnych, 1 szafa, 1 regał na zabawki, 2 szafki z przegrodami i szufladami, 2 szafki ze skrzynią na kółkach i szufladami,1 szafka z pojemnikami, 1 biurko dla nauczyciela, 1 aplikacja-drzewo, 3 kanapy, 4 pufy, 5 poduch,3 poduchy sensoryczne, 2 foteliki, 5 wieszaków, 1 szafa ubraniowa,3 ławeczki szatniowe, 4 rolety, 1 ultrabook,1 projektor krótkoogniskowy z uchwytem , 1 ekran projekcyjny,1 urządzenie wielofunkcyjne,1 telewizor,1 odtwarzacz DVD, 1 kamera, 1 tablica interaktywna z oprogramowaniem , 4 programy z nią współdziałających i gry komputerowe, komplet wyposażenia zapewniającego prawidłowe warunki opieki nad dziećmi :1 apteczka,1 instrukcja udzielania 1-szej pomocy, 2 komplety zabezpieczeń gniazdka elektryczne., 1 komplet zabezpieczający narożniki i 4 obudowy zabezpieczające grzejniki; zabawki, pomoce dydaktyczne i artykuły plastyczne. Zakupiony sprzęt zostanie zamontowany przez gminę we własnym zakresie. W ramach zamówienia zakupione zostaną następujące meble i wyposażenie:1 kercher, 1 odkurzacz, 4 listwy na ścianę, 1 parawan, 1 szafa, 1 regał na zabawki , 2 szafki z przegrodami i szufladami, 5 stołów przedszk.,16 krzesełek dziec.,1 szafka ze skrzynią na kółkach,1 krzesło dla naucz.,1 szafka z pojemnikami, 1 pojemnik na książki , 1 komplet ramek na imiona,1 aplikacjia-drzewo,1 wózek plastyczny, 1 stolik; 2 kanapy, 7 puf, 2 poduszki-maty,30 poduszek, 2 poduchy, 2 stojaki na poduszki, 4 zestawy szafek z wieszakami, 1 laptop, 1 urządzenie wielofunkcyjne, 1 wizualizer, 1 router, 1 radio z odtwarzaczem CD, 1 kamera, 1 kamerka dla dzieci, 1 przenośny sprzęt nagłośnieniowy, 1 wzmacniacz z kolumnami,1 aparat fotograficzny, 1 tablica interaktywna z oprogramowaniem i projektorem i 4 programy z nią współdziałające oraz gry komp., 6 obudów zabezpieczających grzejniki, zabawki, pomoce dydaktyczne i artykuły plastyczne. Zakupiony sprzęt zostanie zamontowany przez gminę we własnym zakresie..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.22.38.00-4, 37.53.52.00-9, 45.11.12.91-4, 39.16.10.00-8, 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 37.52.00.00-9, 32.32.20.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga się
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że wykonał w sposób zgodny z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , co najmniej dwa place zabaw . Wykonawca musi wykazać, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie dostawy tożsame przedmiotowi niniejszego zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Do oferty należy dołączyć opis przedmiotu dostawy .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mecinka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Męcinka
59-424 Męcinka 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2014 godzina 11:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy Męcinka.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, priorytet: IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach , Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie: 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw dla oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Męcince oraz dla oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Piotrowicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw dla oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Męcince, Na istniejącym terenie zielonym przy Szkole Podstawowej w Męcince o pow. 200 m2 urządzony zostanie plac zabaw. W tym celu zakupione zostaną i zamontowane : 1 zestaw zabawowy (3 wieże z dachem,2 zjeżdżalnie, kratownica, belka balansująca, trap wejściowy i drabinka),1 karuzela tarczowa,1 huśtawka wahadłowa podwójna i 1 piaskownica (uzupełniona piaskiem przez gminę we własnym zakresie), 3 bujaki na sprężynie (koń,pies,kogut), 1 ławki z oparciem. Zadanie 4 - dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw dla oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Piotrowicach. Szkoła Podstawowa w Piotrowicach obok budynku , w którym usytuowany jest oddział przedszkolny posiada teren zielony o pow.364m2, na którym urządzony zostanie plac zabaw. W tym celu zakupione zostaną i zamontowane : 1 zestaw zabawowy (3 wieże z dachem, dwie zjeżdżalnie, kratownica, belka balansująca, trap wejściowy i drabinka), 1 zestaw zabawowy (siedziska z daszkiem w kształcie samochodu), 1 huśtawka wahadłowa podwójna, 1 bujak na sprężynie (motor), 1 piaskownica (uzupełniona piaskiem przez Gminę we własnym zakresie) i 2 ławki z oparciem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie ogrodzeń placów zabaw.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - ogrodzenie placu zabaw dla oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Męcince. Wykonanie zamknięcia placu zabaw w kształcie ćwierćkoła. Długość ogrodzenia (łuk) 32m, w tym furtka wejściowa . Wysokość ogrodzenia 123 cm, furtka wejściowa o szerokości 1,0m i wysokości 1,3m z zamkiem na klucz. Ogrodzenie z paneli, drut 4 mm ocynk + zielony; furtka z paneli w kolorze zielonym, na gotowych słupkach; pogrodzenie placu zabaw dla oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Piotrowicach. odmurówka z gotowych elementów - 10cm. Zaplanowano ogrodzenie placu zabaw panelami wys. 123 cm z zamykaną furtką. Wykonanie zamknięcia placu zabaw w kształcie trapezu. Ogrodzenie 86 m z furtką wejściową. Wysokość ogrodzenia 123 cm, furtka wejściowa o szerokości 1,0m i wysokości 1,3m z zamkiem na klucz. Ogrodzenie z paneli, drut 4 mm ocynk + zielony,; furtka z paneli w kolorze zielonym, na gotowych słupkach; podmurówka 20cm..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 - Dostosowanie pomieszczeń w oddziale przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Męcince. W ramach zamówienia istniejące toalety zostaną zmodernizowane i dostosowane do możliwości dzieci młodszych. Planuje się zakup oraz montaż: 5 nakładek sedesowych,7podestów dziecięcych,3 luster,4 dozowników mydła w płynie,4 podajników ręczników papierowych i 4 wieszaków łazienkowych. Planuje się również w ramach modernizacji toalety dla nauczycieli zakup 1 dozownika do mydła w płynie i 1 suszarki do rąk. Zakupiony sprzęt zostanie zamontowany przez gminę we własnym zakresie. Zadanie 5 -Dostosowanie pomieszczeń w oddziale przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Piotrowicach. W ramach zamówienia istniejące toalety zostaną zmodernizowane i dostosowane do możliwości dzieci młodszych. Planuje się zakup oraz montaż: 2 suszarek do rąk, 1 spłuczki do pisuaru, 2 luster łazienkowych i 2 syfonów do umywalki. Zakupiony sprzęt zostanie zamontowany przez gminę we własnym zakresie. Zadanie 3 - Wyposażenie oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Męcince. W ramach zamówienia zakupione zostaną następujące meble i wyposażenie: 1 pralka automatyczna, 25 krzesełek dziecięcych, 5 stolików przedszkolnych, 1 szafa, 1 regał na zabawki, 2 szafki z przegrodami i szufladami, 2 szafki ze skrzynią na kółkach i szufladami,1 szafka z pojemnikami, 1 biurko dla nauczyciela, 1 aplikacja-drzewo, 3 kanapy, 4 pufy, 5 poduch,3 poduchy sensoryczne, 2 foteliki, 5 wieszaków, 1 szafa ubraniowa,3 ławeczki szatniowe, 4 rolety, 1 ultrabook,1 projektor krótkoogniskowy z uchwytem , 1 ekran projekcyjny,1 urządzenie wielofunkcyjne,1 telewizor,1 odtwarzacz DVD, 1 kamera, 1 tablica interaktywna z oprogramowaniem , 4 programy z nią współdziałających i gry komputerowe, komplet wyposażenia zapewniającego prawidłowe warunki opieki nad dziećmi :1 apteczka,1 instrukcja udzielania 1-szej pomocy, 2 komplety zabezpieczeń gniazdka elektryczne., 1 komplet zabezpieczający narożniki i 4 obudowy zabezpieczające grzejniki; zabawki, pomoce dydaktyczne i artykuły plastyczne. Zakupiony sprzęt zostanie zamontowany przez gminę we własnym zakresie. Zadanie 6 - Wyposażenie oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Piotrowicach. W ramach zamówienia zakupione zostaną następujące meble i wyposażenie:1 kercher, 1 odkurzacz, 4 listwy na ścianę, 1 parawan, 1 szafa, 1 regał na zabawki , 2 szafki z przegrodami i szufladami, 5 stołów przedszk.,16 krzesełek dziec.,1 szafka ze skrzynią na kółkach,1 krzesło dla naucz.,1 szafka z pojemnikami, 1 pojemnik na książki , 1 komplet ramek na imiona,1 aplikacjia-drzewo,1 wózek plastyczny, 1 stolik; 2 kanapy, 7 puf, 2 poduszki-maty,30 poduszek, 2 poduchy, 2 stojaki na poduszki, 4 zestawy szafek z wieszakami, 1 laptop, 1 urządzenie wielofunkcyjne, 1 wizualizer, 1 router, 1 radio z odtwarzaczem CD, 1 kamera, 1 kamerka dla dzieci, 1 przenośny sprzęt nagłośnieniowy, 1 wzmacniacz z kolumnami,1 aparat fotograficzny, 1 tablica interaktywna z oprogramowaniem i projektorem i 4 programy z nią współdziałające oraz gry komp., 6 obudów zabezpieczających grzejniki, zabawki, pomoce dydaktyczne i artykuły plastyczne. Zakupiony sprzęt zostanie zamontowany przez gminę we własnym zakresie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00-8, 39.16.21.00-6, 37.52.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI MĘCINKA
więcej: przetargi MĘCINKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa rowerowego placu zabaw - pumptrack w Nowogrodzie Bobrzańskim
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Mieruniszki na terenie byłego PGR-u w gminie Filipów
- Infrastruktura sportowa, turystyczna i rekreacyjna
- Dostawa wraz z montażem 4 placów zabaw w Gminie Pietrowice Wielkie.
- Rozbudowa miejskiego kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Kowalu - nr 2
- Budowa studni głębinowej oraz stacji uzdatniania wody na terenie gminy Lubanie
więcej: Urządzenia multimedialne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.