eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Piska › Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zlokalizowanych na terenie Gminy Biała Piska.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-30

Ogłoszenie nr 102933 - 2017 z dnia 2017-06-30 r.

Biała Piska: Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zlokalizowanych na terenie Gminy Biała Piska.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 525778-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biała Piska, krajowy numer identyfikacyjny 79067149000000, ul. Plac Adama Mickiewicza 25, 12230 Biała Piska, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 4241350, 4241363, faks 874 241 351, e-mail sslonawski@bialapiska.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.bialapiska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zlokalizowanych na terenie Gminy Biała Piska.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BiRG ZP. 271.12.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na odbiorze i transporcie zmieszanych odpadów komunalnych oraz zebranego selektywnie żużlu i popiołu z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych zlokalizowanych na terenie Gminy Biała Piska do Stacji Przeładunkowej Odpadów Komunalnych w Białej Piskiej ul. Parkowa 1 przez okres 2 lat. Popiół/żużel należy zebrać selektywnie oraz dostarczyć do Stacji Przeładunkowej Odpadów Komunalnych w Białej Piskiej i rozładować selektywnie. Wykonawca odpowiada za czystość komory pojazdu, aby zebrany selektywnie popiół/żużel nie został zanieczyszczony innymi frakcjami na etapie transportu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 części (sektorów). a)Część I (Sektor I) obejmujący miejscowości: Bełcząc, Kowalewo, Mikuty, Długi Kąt, Kózki, Szkody Kolonia, Szkody, Radysy, Sokoły. - Liczba mieszkańców (według danych z 31 grudnia 2016) - 785, - Liczba gospodarstw domowych - 183, - Obiekty użyteczności publicznej - świetlice wiejskie - 5, - Sklepy - 3, - Kaplice - 1, - Kosze przy przystankach autobusowych - 8, - Trasa około 29 km, - Szacunkowa ilość odpadów w okresie 24 miesięcy - 173,52 Mg - Szacunkowa ilość popiołu/żużlu w okresie 24 miesięcy - 29,80 Mg - Częstotliwość wywozu odpadów komunalnych - co dwa tygodnie. - Częstotliwość wywozu popiołu/żużlu - od 01 czerwca do 30 września raz na 2 miesiące, natomiast od 01 października do 30 maja raz w miesiącu. b)Część II (Sektor II) obejmujący miejscowości: Kukły, Szymki, Kumielsk, Cwaliny, Cwalinki, Jakuby, Gruzy, Grodzisko, Guzki. - Liczba mieszkańców (według danych z 31 grudnia 2016) - 633, - Liczba gospodarstw domowych - 156, - Placówki szkolno - wychowawcze - 1, - Kościoły i kaplice - 1, - Cmentarze parafialne - 1, - Obiekty użyteczności publicznej - (świetlice wiejskie, remiza OSP, przychodnia lekarska, leśniczówka) - 5, - Sklepy -1, - Kosze przy przystankach autobusowych - 6, - Trasa około 52 km, - Szacunkowa ilość odpadów w okresie 24 miesięcy - 164,28 Mg - Szacunkowa ilość popiołu/żużlu w okresie 24 miesięcy - 29,06 Mg - Częstotliwość wywozu odpadów - co dwa tygodnie. - Częstotliwość wywozu popiołu/żużlu - od 01 czerwca do 30 września raz na 2 miesiące, natomiast od 01 października do 30 maja raz w miesiącu. c)Część III (Sektor III) obejmujący miejscowości: Kolonia Kawałek, Kaliszki, Orłowo, Giętkie, Ruda, Zabielne, Oblewo. - Liczba mieszkańców (według danych z 31 grudnia 2016) - 646, - Liczba gospodarstw domowych - 144, - Hotel - 1, - Obiekty użyteczności publicznej - (świetlice wiejskie, leśniczówki) - 6, - Sklepy - 4, - Kosze przy przystankach autobusowych - 7, - Plaża miejska Ruda - jezioro Roś częstotliwość wywozu odpadów co dwa tygodnie (maj - październik), - Domki letniskowe w miejscowości Ruda około 20 - częstotliwość wywozu odpadów co dwa tygodnie (kwiecień - październik), - Trasa około 70 km, - Szacunkowa ilość odpadów w okresie 24 miesięcy - 204,60 Mg - Szacunkowa ilość popiołu/żużlu w okresie 24 miesięcy - 35,12 Mg - Częstotliwość wywozu odpadów - co dwa tygodnie. - Częstotliwość wywozu popiołu/żużlu - od 01 czerwca do 30 września raz na 2 miesiące, natomiast od 01 października do 30 maja raz w miesiącu. d)Część IV (Sektor IV) obejmujący miejscowości: Sulimy, Nowe Drygały, Iłki, Zalesie, Klarewo, Myszki, Zaskwierki, Dąbrówka Drygalska. - Liczba mieszkańców (według danych z 31 grudnia 2016) - 674, - Liczba gospodarstw domowych - 152, - Obiekty użyteczności publicznej - (świetlice wiejskie) - 4, - Sklepy -1, - Kosze przy przystankach autobusowych - 5, - Trasa około 57 km, - Szacunkowa ilość odpadów w okresie 24 miesięcy - 151,38 Mg - Szacunkowa ilość popiołu/żużlu w okresie 24 miesięcy - 32,00 Mg - Częstotliwość wywozu odpadów - co dwa tygodnie. - Częstotliwość wywozu popiołu/żużlu - od 01 czerwca do 30 września raz na 2 miesiące, natomiast od 01 października do 30 maja raz w miesiącu. e)Część V (Sektor V) obejmujący miejscowości: Pogorzel Mała, Pogorzel Wielka, Nitki, Monety, Rakowo Małe. - Liczba mieszkańców (według danych z 31 grudnia 2016) - 653, - Liczba gospodarstw domowych - 149, - Obiekty użyteczności publicznej - (świetlice wiejskie) - 2, - Sklepy - 2, - Kosze przy przystankach autobusowych - 2, - Trasa około 51 km, - Szacunkowa ilość odpadów w okresie 24 miesięcy - 129,16 Mg - Szacunkowa ilość popiołu/żużlu w okresie 24 miesięcy - 31,46 Mg - Częstotliwość wywozu odpadów - co dwa tygodnie. - Częstotliwość wywozu popiołu/żużlu - od 01 czerwca do 30 września raz na 2 miesiące, natomiast od 01 października do 30 maja raz w miesiącu. f)Część VI (Sektor VI) obejmujący miejscowość: Bemowo Piskie. - Liczba mieszkańców (według danych z 31 grudnia 2016) - 1 228, - Liczba gospodarstw domowych - 379, - Placówki szkolno-wychowawcze - 1, - Kościoły - 1, - Obiekty użyteczności publicznej - (świetlice wiejskie) -1, - Sklepy - 5, - Jednostka Wojskowa, - Kosze przy przystankach autobusowych oraz kosze uliczne - 10, - Tereny niezamieszkałe (ogrody działkowe kwiecień - październik, przedsiębiorstwa), - Trasa około 26 km, - Szacunkowa ilość odpadów w okresie 24 miesięcy - 1 872,00 Mg - Szacunkowa ilość popiołu/żużlu w okresie 24 miesięcy - 8,10 Mg - Częstotliwość wywozu odpadów miejscowość Bemowo Piskie: o budynki jednorodzinne - co dwa tygodnie, o tereny niezamieszkałe (ogrody działkowe) - co dwa tygodnie, o budynki wielorodzinne - 1 raz w tygodniu, o tereny niezamieszkałe (przedsiębiorstwa) - 1 raz w tygodniu, o sklepy spożywcze -1 raz w tygodniu. - Częstotliwość wywozu popiołu/żużlu: o od 01 czerwca do 30 września - budynki jednorodzinne - raz na 2 miesiące, - budynki wielorodzinne - 1 raz w miesiącu. o od 01 października do 30 maja - budynki jednorodzinne - 1 raz w miesiącu, - budynki wielorodzinne - co dwa tygodnie . Jednostka Wojskowa - od 1 lipca 2017 r. do 30 czerwca 2019 r. o pojemniki KP 7 z terenu Jednostki Wojskowej - 5 razy w tygodniu, o pojemniki P 1100 z terenu Jednostki Wojskowej - 5 razy w tygodniu, o pojemniki P 1100 z poligonu (magazyn, strzelnica) - co 2 tygodnie. g) Część VII (Sektor VII) obejmujący miejscowości: Konopki, Kolonia Konopki, Kruszewo, Lisy, Dmusy, Lipińskie. - Liczba mieszkańców (według danych z 31 grudnia 2016) - 507, - Liczba gospodarstw domowych - 90, - Obiekty użyteczności publicznej - (świetlice wiejskie, remizy OSP) - 2, - Kosze przy przystankach autobusowych - 5, - Trasa około 65 km, - Szacunkowa ilość odpadów w okresie 24 miesięcy - 129,16 Mg - Szacunkowa ilość popiołu/żużlu w okresie 24 miesięcy - 19,12 Mg - Częstotliwość wywozu odpadów - co dwa tygodnie. - Częstotliwość wywozu popiołu/żużlu: o od 01 czerwca do 30 września raz na 2 miesiące , natomiast od 01 października do 30 maja raz w miesiącu. h)Część VIII (Sektor VIII) obejmujący miejscowości: Kożuchy Małe, Komorowo, Kożuchy, Rolki, Danowo, Cibory, Świdry, Świdry Kościelne, Łodygowo, Pawłocin. - Liczba mieszkańców (według danych z 31 grudnia 2016) - 1 007, - Liczba gospodarstw domowych - 215, - Placówki szkolno-wychowawcze - 1, - Obiekty użyteczności publicznej - (świetlice wiejskie) - 4, - Sklepy - 3. - Kosze przy przystankach autobusowych - 5, - Trasa około 40 km, - Szacunkowa ilość odpadów w okresie 24 miesięcy - 269,20 Mg - Szacunkowa ilość popiołu/żużlu w okresie 24 miesięcy - 36,42 Mg - Częstotliwość wywozu odpadów - co dwa tygodnie. - Częstotliwość wywozu popiołu/żużlu - od 01 czerwca do 30 września raz na 2 miesiące, natomiast od 01 października do 30 maja raz w miesiącu. i)Część IX (Sektor IX) obejmujący miejscowości: Myśliki, Wojny, Włosty, Skarżyn, Rogale Wielkie, Sokoły Jeziorne. - Liczba mieszkańców (według danych z 31 grudnia 2016) - 522, - Liczba gospodarstw domowych - 107, - Placówki szkolno-wychowawcze - 1, - Kościoły i kaplice - 1, - Cmentarze parafialne - 1, - Obiekty użyteczności publicznej - (świetlice wiejskie) - 4, - Sklepy - 3, - Kosze przy przystankach autobusowych - 6, - Tereny niezamieszkałe (domki letniskowe) około 20 - częstotliwość wywozu odpadów co dwa tygodnie (kwiecień - październik), - Plaża miejska miejscowość Sokoły Jeziorne - częstotliwość wywozu odpadów co dwa tygodnie (maj - październik), - Trasa około 40 km, - Szacunkowa ilość odpadów w okresie 24 miesięcy - 139,22 Mg - Szacunkowa ilość popiołu/żużlu w okresie 24 miesięcy - 22,62 Mg - Częstotliwość wywozu odpadów - co dwa tygodnie. - Częstotliwość wywozu popiołu/żużlu - od 01 czerwca do 30 września raz na 2 miesiące, natomiast od 01 października do 30 maja raz w miesiącu. j)Część X (Sektor X) obejmujący miejscowości: Miasto Biała Piska i Kolonia Zatorze. - Liczba mieszkańców (według danych z 31 grudnia 2016) - 4 091, - Liczba gospodarstw domowych - 1 210, - Placówki szkolno-wychowawcze - 5, - Kościoły i kaplice - 2, - Cmentarze komunalne - 2, - Obiekty sportowe (Boisko Orlik, Stadion Miejski) - 2, - Obiekty użyteczności publicznej - (M-GOK, Urząd Miejski, Banki, Poczta, MGOPS, Oczyszczalnia ścieków, Stacja uzdatniania wody, Przychodnia lekarska, Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy) - 11, - Remizy OSP - 1, - Sklepy około - 30, - Sklep Dyskont Biedronka - 1, - Punkty gastronomiczne - 4, - Warsztaty samochodowe - 4, - Stacje paliw - 2, - Kosze uliczne - 25, - Tereny niezamieszkałe (ogrody działkowe kwiecień - październik, przedsiębiorstwa) - Trasa około 25 km - Szacunkowa ilość odpadów w okresie 24 miesięcy - 2 065,70 Mg. - Szacunkowa ilość popiołu/żużlu w okresie 24 miesięcy - 92,70 Mg - Częstotliwość wywozu odpadów Biała Piska miasto: o budynki jednorodzinne - co dwa tygodnie; o Kolonia Zatorze - co dwa tygodnie; o tereny niezamieszkałe (ogrody działkowe) - co dwa tygodnie; o budynki wielorodzinne -1 raz w tygodniu; o sklepy spożywcze - 1 raz w tygodniu; o tereny niezamieszkałe (przedsiębiorstwa) - 1 raz w tygodniu; - Częstotliwość wywozu popiołu/żużlu: o od 01 czerwca do 30 września - budynki jednorodzinne - raz na 2 miesiące, - budynki wielorodzinne - raz w miesiącu. o od 01 października do 30 maja - budynki jednorodzinne - raz w miesiącu, - budynki wielorodzinne - co dwa tygodnie . k) Część XI (Sektor XI) obejmujący miejscowość: Drygały. - Liczba mieszkańców (według danych z 31 grudnia 2016) - 1 449, - Liczba gospodarstw domowych - 412, - Placówki szkolno-wychowawcze - 1, - Kościoły - 1, - Cmentarze komunalne - 1, - Obiekty sportowe (Boisko Orlik) - 1, - Obiekty użyteczności publicznej - (świetlice wiejskie, remizy OSP) - 2, - Sklepy - 7, - Przychodnia lekarska - 1, - Kosze uliczne - 10, - Tereny niezamieszkałe (przedsiębiorstwa) - Trasa około 25 km - Szacunkowa ilość odpadów w okresie 24 miesięcy - 426,68 Mg - Szacunkowa ilość popiołu/żużlu w okresie 24 miesięcy - 59,96 Mg - Częstotliwość wywozu odpadów - miejscowość Drygały: o budynki jednorodzinne - co dwa tygodnie; o budynki wielorodzinne -1 raz w tygodniu; o sklepy spożywcze -1 raz w tygodniu; - Częstotliwość wywozu popiołu/żużlu: o od 01 czerwca do 30 września - budynki jednorodzinne - raz na 2 miesiące, - budynki wielorodzinne - raz w miesiącu. o od 01 października do 30 maja - budynki jednorodzinne - 1 raz w miesiącu, -budynki wielorodzinne - co dwa tygodnie . - Nadleśnictwo Drygały - częstotliwość wywozu od 1 lipca 2017 r. do 30 czerwca 2019 r. - jeden raz w tygodniu UWAGA ! Podane powyżej ilości odpadów należy traktować jako orientacyjne i Wykonawcy nie przysługuje prawo dodatkowego wynagrodzenia i/lub odszkodowanie za odebranie innych (większych) wielkości. Podane powyżej ilości punktów odbioru odpadów mogą ulec zmianie. Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie i/lub odszkodowanie za obsługę dodatkowych punktów. Zaleca się, aby przed przygotowaniem oferty Wykonawcy szczegółowo sprawdzili w terenie warunki wykonania zamówienia, zweryfikowali ilości kilometrów, rodzaj zabudowań oraz ilość i rodzaj pojemników na śmieci. 2 Wszystkie odebrane odpady objęte niniejszym zamówieniem przekazywane będą do Stacji Przeładunkowej w Białej Piskiej będącej częścią składową regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych w Siedliskach k. Ełku prowadzonej przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami EKO-MAZURY Sp. z o.o. Należności za dostarczone do stacji odpady dla EKO-MAZURY Sp. z o. o. będzie regulował (płacił) Zamawiający tj: Gmina Biała Piska. 3 Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych gromadzonych na terenie poszczególnych nieruchomości w pojemnikach o pojemności od 110 l, do 1100 l, KP 5 i KP 7 oraz w workach typu HDPE o pojemności 30 l, 60 l, 90 l 4 Część nieruchomości wyposażona jest w pojemniki będące własnością mieszkańców. Wykonawca stworzy możliwość zaopatrzenia właściciela posesji w pojemnik lub kontener w formie wydzierżawienia lub sprzedaży. Koszt sprzedaży lub dzierżawy pojemników i kontenerów nie może być wliczony w cenę zamówienia i podlega indywidualnemu rozliczeniu pomiędzy właścicielem nieruchomości a Wykonawcą. Wykonawca odpowiada za stan techniczny i sanitarny dostarczonych pojemników do gromadzenia odpadów. 5 Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru całej ilości zgromadzonych odpadów w pojemnikach a także odpadów składowanych w workach obok pojemników. 6 Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących w trakcie trwania umowy przepisów prawa a w szczególności - ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 250), - ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1987 ze zm.), - ustawy z dnia 29 maja 2009 r. o bateriach i akumulatorach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1803 ze zm.), - Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122), Uchwały Nr XXXVIII/340/2012 Rady Miejskiej z dnia 28 grudnia 2012 r. w sprawie podziału Gminy Biała Piska na sektory odbierania odpadów komunalnych oraz Wojewódzkiego Programu Gospodarki Odpadami dla województwa Warmińsko-Mazurskiego. 7 Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble, małe opony - 1 raz w okresie trwania umowy w formie tzw. wystawki bezpośrednio sprzed terenu nieruchomości w miesiącu: maj 2018 r. oraz maj 2019 r. 8 Wykonawca zobowiązuje się do odbioru odpadów komunalnych: w sposób ciągły, nie zakłócający spoczynku nocnego w terminach wynikających z przyjętego harmonogramu niezależnie od warunków atmosferycznych, pojazdami przystosowanymi do odbierania odpadów zmieszanych w każdej ilości nagromadzonych odpadów a także odpadów leżących luzem przy pojemnikach lub kontenerach, a także do zabezpieczenia odpadów przed wysypaniem w trakcie odbioru i transportu. W przypadku wysypania Wykonawca obowiązany jest do natychmiastowego uprzątnięcia odpadów oraz skutków ich wysypania (zabrudzeń, plam itd.). 9 Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie usługi odbioru i transportu odpadów komunalnych zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 10 Jeżeli w toku realizacji zamówienia nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie pojemników ich naprawienia i doprowadzenie do stanu poprzedniego należy do Wykonawcy. W przypadku braku możliwości naprawy pojemnika Wykonawca udostępni nowy pojemnik bez uszkodzeń i wad w terminie do 5 dni roboczych od zgłoszenia. Wykonawca powinien być ubezpieczony na taką ewentualność. 11 Wykonawca zobowiązany jest w ramach zawartej umowy do odbierania odpadów na zgłoszenie Zamawiającego bez dodatkowego wynagrodzenia w wyjątkowych sytuacjach lub okresach wzmożonej intensywności wyrzucania odpadów np: dni przedświąteczne (święta Bożego Narodzenia, święta Wielkanocne), poza ustalonym harmonogramem, jeżeli odpady te zostaną zebrane i zgromadzone na nieruchomości w terminach innych niż przewiduje harmonogram ich odbioru. 12 Wykonawca zobowiązany jest do naprawy szkód wyrządzonych podczas wykonywania usługi odbioru i transportu odpadów komunalnych na terenie gminy (uszkodzenia pojemników, chodników, punktów składowania odpadów, ogrodzeń, wjazdów, uszkodzeń mechanicznych drzew lub krzewów itp.). 13 W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamknięcie drogi) gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą i może polegać w szczególności na wyznaczeniu zastępczych miejsc gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości oraz innych terminów ich odbioru. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 14 Zamawiający stosownie do art. 29 ust.3a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy: a) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: kierowców, ładowaczy. b) Sposobu dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art.29 ust. 3a: dane osób (imię i nazwisko oraz stanowisko pracy) wykonujących czynności wskazane w pkt 1) zostaną ujęte w formie oświadczenia (załącznik nr 8 do SIWZ) i przekazane Zamawiającemu w terminie 10 dni od podpisania umowy. Powyższy obowiązek Wykonawcy dokumentowania zatrudnienia osób obejmuje także pracowników Podwykonawców i dalszych Podwykonawców, Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania zamówienia w celu weryfikacji, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez Wykonawcę. 15 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę / Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 16 Wykonawca na żądanie Zamawiającego przekaże login i hasło dostępu do systemu GPS monitorowania pozycji pojazdów wykorzystywanych w realizacji zamówienia możliwością wygenerowania raportu. W przypadku braku możliwości wygenerowania raportu Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia raportu na każde żądanie Zamawiającego. 17 Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz z fakturą: a) Zestawienie dokumentów ważenia oraz kopii dowodów ważenia. b) Przez cały okres trwania Umowy Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu sprawozdania okresowe zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 17 czerwca 2016 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 934). c) Wykonawca będzie przygotowywał sprawozdania kwartalne zgodnie ze wzorem w/w Rozporządzenia i przekazywał Zamawiającemu w terminie do końca miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 90511000-2
Dodatkowe kody CPV: 90513100-7, 90512000-9,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część I (Sektor I) obejmujący miejscowości: Bełcząc, Kowalewo, Mikuty, Długi Kąt, Kózki, Szkody Kolonia, Szkody, Radysy, Sokoły.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT34977.81
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MPO Sp. z o.o., zamowienia@mpo.bialystok.pl, ul. 42 Pułku Piechoty 48 15-950 Białystok, 15-950, Białystok, kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 25272.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 25272.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 41199.84
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część II (Sektor II) obejmujący miejscowości: Kukły, Szymki, Kumielsk, Cwaliny, Cwalinki, Jakuby, Gruzy, Grodzisko, Guzki.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT35737.91
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MPO Sp. z o.o., zamowienia@mpo.bialystok.pl, ul. 42 Pułku Piechoty 48 15-950 Białystok, 15-950, Białystok, kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27216.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27216.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 51600.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część III (Sektor III) obejmujący miejscowości: Kolonia Kawałek, Kaliszki, Orłowo, Giętkie, Ruda, Zabielne, Oblewo.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT29859.11
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
KOMA EŁK Sp. z o.o., biuro@koma.net.pl, ul. Sikorskiego 19C 19-300 Ełk, 19-300, Ełk, kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27559.92
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27559.92
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 40992.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Część IV (Sektor IV) obejmujący miejscowości: Sulimy, Nowe Drygały, Iłki, Zalesie, Klarewo, Myszki, Zaskwierki, Dąbrówka Drygalska.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT39476.02
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MPO Sp. z o.o. , zamowienia@mpo.bialystok.pl, ul. 42 Pułku Piechoty 48 15-950 Białystok, 15-950, Białystok, kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 31881.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 31881.60
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 46392.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Część V (Sektor V) obejmujący miejscowości: Pogorzel Mała, Pogorzel Wielka, Nitki, Monety, Rakowo Małe.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT36451.37
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
KOMA EŁK Sp. z o.o., biuro@koma.net.pl, ul. Sikorskiego 19C 19-300 Ełk, 19-300, Ełk, kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27700.08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27700.08
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 51600.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Część VI (Sektor VI) obejmujący miejscowość: Bemowo Piskie.
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) unieważnia przedmiotowe postępowanie dla Części VI (Sektor VI) obejmującego miejscowość Bemowo Piskie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT165854.31
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Część VII (Sektor VII) obejmujący miejscowości: Konopki, Kolonia Konopki, Kruszewo, Lisy, Dmusy, Lipińskie.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT21475.31
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
KOMA EŁK S z o.o., biuro@koma.net.pl, ul. Sikorskiego 19C 19-300 Ełk, 19-300, Ełk, kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19500.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 40992.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Część VIII (Sektor VIII) obejmujący miejscowości: Kożuchy Małe, Komorowo, Kożuchy, Rolki, Danowo, Cibory, Świdry, Świdry Kościelne, Łodygowo, Pawłocin.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT45447.81
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MPO Sp. z o.o. , zamowienia@mpo.bialystok.pl, ul. 42 Pułku Piechoty 48 15-950 Białystok, 15-950, Białystok, kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 33696.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 33696.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 51600.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Część IX (Sektor IX) obejmujący miejscowości: Myśliki, Wojny, Włosty, Skarżyn, Rogale Wielkie, Sokoły Jeziorne.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT23235.83
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
KOMA EŁK Sp. z o.o., biuro@koma.net.pl, ul. Sikorskiego 19C 19-300 Ełk, 19-300, Ełk, kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19519.92
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19519.92
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 43992.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Część X (Sektor X) obejmujący miejscowości: Miasto Biała Piska i Kolonia Zatorze.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT106267.46
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
KOMA EŁK Sp. z o.o., biuro@koma.net.pl, ul. Sikorskiego m19C 19-300 Ełk, 19-300, Ełk, kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 89460.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 89460.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 129081.60
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Część XI (Sektor XI) obejmujący miejscowość: Drygały.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT47673.70
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MPO Sp. z o.o., zamowienia@mpo.bialystok.pl, ul. 42 Pułku Piechoty 48 15-950 Białystok, 15-950, Białystok, kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 36288.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 36288.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 82392.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.