eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barlinek › Przetarg na wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych ogólnobudowlanych w zasobach administrowanych przez BTBS Sp. z o.o. w Barlinku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-10

Barlinek: Przetarg na wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych ogólnobudowlanych w zasobach administrowanych przez BTBS Sp. z o.o. w Barlinku
Numer ogłoszenia: 10290 - 2014; data zamieszczenia: 10.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 496282 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Barlineckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o., ul. Szpitalna 4, 74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7462348, faks 095 7462348.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Barlineckie TBS.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg na wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych ogólnobudowlanych w zasobach administrowanych przez BTBS Sp. z o.o. w Barlinku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres prac obejmuje : a) naprawy bieżące i konserwacje: -uzupełnienie, naprawa i wymiana elementów konstrukcyjnych z betonu - ściany, stropy, schody, -uzupełnienie i naprawa izolacji przeciwwilgociowych, termicznych, -wymiana, naprawa, uzupełnienie obróbek blacharskich, -uzupełnienie, przemurowanie i naprawa ścian murowanych, kominów, stropów ceramicznych, -wymiana, przemurowanie i naprawa przesklepień otworów okiennych i drzwiowych, -demontaż i osadzenie ościeżnic drzwiowych, krat, balustrad, podokienników oraz innych drobnych elementów w ścianach, -wykucie, zamurowanie bruzd, przebić w ścianach, -wykonanie rusztowań, zastaw, pomostów i daszków zabezpieczających -stemplowanie i zabezpieczenie zagrożonych ścian i stropów, balkonów, schodów, -odgrzybianie i impregnacja powierzchni ścian i stropów, -odbicie, naprawa i uzupełnienie tynków wewnętrznych i zewnętrznych, -naprawa i uzupełnienie okładzin ścian i sufitów z płyt gipsowo - kartonowych, -odbicie, uzupełnienie okładzin ściennych z płytek ceramicznych, -rozbiórka, wymiana, naprawa, uzupełnienie okładzin schodów i posadzek ceglanych, cementowych, z płytek ceramicznych, z tworzyw sztucznych, -malowanie farbami emulsyjnymi, klejowymi i olejnymi ścian i sufitów, -tapetowanie ścian, -malowanie i lakierowanie stolarki okiennej i drzwiowej, podłóg, powierzchni drewnianych, -malowanie i lakierowanie elementów metalowych - rur, grzejników, krat, balustrad, spawanie drobnych elementów, -naprawa, wymiana, uzupełnienie ogrodzeń stalowych, żelbetowych i murowanych, -wymiana, naprawa i uzupełnienie elementów małej architektury, -naprawa uzupełnienie nawierzchni dróg i chodników, -naprawa i wymiana włazów do studzienek, -awaryjna wymiana okienek piwnicznych i strychowych, -wymiana, uzupełnienie, naprawa oznakowania dróg wewnętrznych. -wykonanie innych robót o podobnym charakterze nie wymienionych powyżej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Ogólnobudowlany, Tomasz Jagielski, ul. Niepodległości 22a, 74-320 Barlinek, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37158,23 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 45983,35

  • Oferta z najniższą ceną: 45983,35 / Oferta z najwyższą ceną: 45983,35

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.