eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Remont budynku nr 20 w kompleksie wojskowym przy ul. Sikorskiego 41 w Braniewie, w zakresie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, posadzek, instalacji elektrycznej, roboty tynkarskie i malarskie - postępowanie 80/RB

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-24

Olsztyn: Remont budynku nr 20 w kompleksie wojskowym przy ul. Sikorskiego 41 w Braniewie, w zakresie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, posadzek, instalacji elektrycznej, roboty tynkarskie i malarskie - postępowanie 80/RB
Numer ogłoszenia: 102905 - 2016; data zamieszczenia: 24.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 48575 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Saperska 1, 10-073 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 261 321600, faks 261 321689.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku nr 20 w kompleksie wojskowym przy ul. Sikorskiego 41 w Braniewie, w zakresie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, posadzek, instalacji elektrycznej, roboty tynkarskie i malarskie - postępowanie 80/RB.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont budynku nr 20 w kompleksie wojskowym przy ul. Sikorskiego 41 w Braniewie, w zakresie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, posadzek, instalacji elektrycznej, roboty tynkarskie i malarskie - postępowanie 80/RB. W ramach zamówienia należy wykonać roboty budowlane: wymiana rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich; wymiana elementów konstrukcyjnych, deskowania i łacenia dachu; przełożenie dachówki ceramicznej; wymiana stolarki wewnętrznej drzwiowej; wymiana części stolarki okiennej; wymiana zniszczonych posadzek drewnianych i z wykładziny PCV; wymiana okładzin ściennych i podłogowych w pomieszczeniach umywalni; wymiana ścianek prysznicowych tradycyjnych na ścianki systemowe z płyty HPL; wykonanie gładzi gipsowych na powierzchniach ścian i sufitów; roboty malarskie wewnętrzne; demontaż instalacji elektrycznej (oświetleniowej, gniazdowej 230V oraz tablic rozdzielczych bezpiecznikowych); wykonanie instalacji oświetlenia ogólnego; wykonanie instalacji gniazdowej; montaż tablic rozdzielczych bezpiecznikowych modułowych; częściową wymianę instalacji wod.-kan. z osprzętem i urządzeniami; wymiana rur przyłącznych do grzejników żeliwnych i z rur żebrowych; wymiana zaworów grzejnikowych prostych na zawory termostatyczne; montaż zaworów grzejnikowych odcinających powrotnych. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w załącznikach nr 2, 3, 4, 6, 7 do SIWZ. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: ul. Sikorskiego 41, 14-500 Braniewo, 21 WOG. Okres rękojmi: 5 lat - wg art. 568 § 1 K.C. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia na okres minimum 3, maksimum 5 lat.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KONSORCJUM Zakład Usług Inwestycyjnych INWEST-SERWIS Wojciech Grochowski - Lider Konsorcjum, ul. Polna 19, 10-086 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
  • INWEST-SERWIS Sp. z o.o. - Partner Konsorcjum, ul. Polna 19, 10-086 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1243171,91 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1439100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1230000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1439100,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.