eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lanckorona › wykonanie zadań realizowanych w ramach usuwania skutków powodziremonty dróg gminnych, mostu, ujęcia wody

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-06

Lanckorona: wykonanie zadań realizowanych w ramach usuwania skutków powodzi: remonty dróg gminnych, mostu, ujęcia wody
Numer ogłoszenia: 102892 - 2011; data zamieszczenia: 06.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Lanckorona , ul. Krakowska 473, 34-143 Lanckorona, woj. małopolskie, tel. 033 8763595.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie zadań realizowanych w ramach usuwania skutków powodzi: remonty dróg gminnych, mostu, ujęcia wody.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: 1. Remont drogi gminnej nr 12180420032 Izdebnik - Nasiejówka na długości 350 mb. Remont polegał będzie na: - wykonanie dolnej i górnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego, - wykonanie warstwy wiążącej z asfaltobetonu, - wykonanie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu, - uzupełnienie obustronne poboczy klińcem 2. Remont drogi gminnej nr 12180420023 Izdebnik - Orłówka na długości 550 mb. Remont polegał będzie na: - wykonanie dolnej i górnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego, - wykonanie warstwy wiążącej z asfaltobetonu, - wykonanie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu, - uzupełnienie obustronne poboczy klińcem - roboty ziemne, 3. Remont drogi gminnej nr 12180420070 Izdebnik - Do Boiska na długości 250 mb. Remont polegał będzie na: - wykonanie dolnej i górnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego, - wykonanie warstwy wiążącej z asfaltobetonu, - wykonanie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu, - uzupełnienie obustronne poboczy klińcem - roboty ziemne, 4. Remont drogi gminnej nr K 470157 Skawinki - Zachełmna (Jurkówka) na długości 800 mb. Remont polegał będzie na: - wykonanie dolnej i górnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego, - wykonanie warstwy wiążącej z asfaltobetonu, - wykonanie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu, - uzupełnienie obustronne poboczy klińcem - roboty ziemne i odwodnienie drogi, 5. Remont drogi gminnej nr K 470148 Lanckorona - Dział Palecki na długości 1200 mb. Remont polegał będzie na: - wykonanie profilowania istniejącej nawierzchni bitumicznej asfaltobetonem, - wykonanie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu, - uzupełnienie obustronne poboczy klińcem, - oczyszczenie rowu. 6. Remont drogi gminnej nr K 470154 Lanckorona - Podkiecka - Jastrzębia na długości 400 mb. Remont polegał będzie na: - wykonanie profilowania istniejącej nawierzchni bitumicznej asfaltobetonem, - wykonanie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu, - uzupełnienie obustronne poboczy klińcem, - oczyszczenie rowu. 7. Remont drogi gminnej nr K 470153 Lanckorona - Pagórki na długości 400 mb. Remont polegał będzie na: - wykonanie profilowania istniejącej nawierzchni bitumicznej asfaltobetonem, - wykonanie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu, - uzupełnienie obustronne poboczy klińcem - roboty ziemne i oczyszczenie rowów, 8. Remont mostu na potoku Skawinka (remont umocnień przyczółka mostu) Remont polegał będzie na: - wykonaniu narzutu kamiennego w obrębie przyczółka, - uszczelnienie narzutu brukiem na betonie B 25, - udrożnienie i oczyszczenie koryta w obrębie mostu z zanieczyszczeń powodziowych, konary, drzewa, korzenie itp. - roboty ziemne. 9. Remont drogi gminnej nr K 470143 Izdebnik - Jastrzębia na długości 1900 mb. w tym: - na odcinku 500 mb. - na odcinku 1400 mb. Remont polegał będzie na: - wykonanie warstwy wiążąco-profilowej z asfaltobetonu, - wykonanie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu, - uzupełnienie obustronne poboczy klińcem - roboty ziemne i odwodnienie drogi. 10. Remont drogi gminnej nr K 470142 Izdebnik - Borończyk na długości 1000 mb. Remont polegał będzie na: - wykonanie warstwy wiążąco-profilowej, - wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej z asfaltobetonu, - uzupełnienie obustronne poboczy klińcem, - oczyszczenie rowu, przepusty. 11. Remont drogi gminnej nr K 470158 Skawinki - Repciowka na długości 400 mb. Remont polegał będzie na: - wykonanie dolnej i górnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego, - wykonanie warstwy wyrównawczej i profilowej, - wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu, - uzupełnienie obustronne poboczy klińcem - roboty ziemne i odwodnienie drogi. 12. Remont drogi Lanckorona - Pieczarówka - Za Górą o długości 125 mb. Remont polegał będzie na: - czyszczenie mechaniczne nawierzchni z płyt betonowych z błota, wraz z robotami rozbiórkowymi, - wykonanie podbudowy z kruszyw, położenie krawężników i obrzeży. - wykonanie warstwy wiążącej z asfaltobetonu, - wykonanie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu, - wymiana nawierzchni chodników, 13. Remont ujęcia wody Solca - wymiana zniszczonych zestawów pompowych na nowe. - wymiana sieci wodociągowych na ujęciu na nowe. - roboty ziemne. 2. Szczegółowo roboty określone są w załączonym uproszczonym projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót. 3. Wykonawca jest zobowiązany do informowania zamawiającego i inspektorów nadzoru o konieczności wykonania robót zamiennych o ile takie wystąpią w terminie 7-miu dni od daty stwierdzenia konieczności ich wykonania. 4. W przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia Inwestor zastrzega sobie prawo rezygnacji z jednego zadania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych 45.23.21.52 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zgopdnie z art. 45 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający odstąpił od wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie przedmiotu zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz na potwierdzenie spełnienia tego warunki dołączy do oferty dokumenty, w których wykaże, że: w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej trzy roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia tego warunku - budowa, przebudowa lub remont dróg z położeniem nawierzchni asfaltowej, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a ponadto przedłoży wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca winien dysponować: kierownikami budowy: - w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg i mostów, wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa, - w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa, Wykonawca winien dysponować przynajmniej po jednej osobie z w/w branży.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży opłaconą polisę wraz z dowodem opłaty, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz robót powierzonych podwykonawcom wraz z określeniem zakresu rzeczowego powierzonej części zamówienia wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do specyfikacji. Kosztorys ofertowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lanckorona.pl BIP
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lanckorona ul. Krakowska 473, 34-143 Lanckorona pokój 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2011 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Lanckorona ul. Krakowska 473, 34-143 Lanckorona pokój 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: dofinansowanie MSWiA.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.