eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościerzyna › Remont chodnika z wydzieleniem zatoki postojowej przy ulicy Heykego w Kościerzynie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-15

Kościerzyna: Remont chodnika z wydzieleniem zatoki postojowej przy ulicy Heykego w Kościerzynie.
Numer ogłoszenia: 102892 - 2008; data zamieszczenia: 15.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kościerzyna, ul. 3 Maja 9A, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, tel. 058 6802300, fax (058) 6802320.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscierzyna.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodnika z wydzieleniem zatoki postojowej przy ulicy Heykego w Kościerzynie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont chodnika wraz z wydzieleniem zatoki postojowej na 10 miejsc postojowych przy ulicy Heykego w Kościerzynie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium w kwocie 1.200 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz niepodlegają wykluczeniu zgodnie z art. 24 ustawy, 2)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem, 3)nie posiadają zaległości płatności w zakresie podatków i ubezpieczeń społecznych w organach US i ZUS, 4)wykonali w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 3 zamówienia odpowiadające rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie; 5)dysponują osobami zapewniającymi realizację zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, w tym kierownik budowy branży drogowej. Osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane branży drogowej, należeć do właściwej izby samorządu zawodowego (aktualne na dzień składania oferty), co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe w tym nie mniej niż trzy lata w charakterze kierownika budowy, 6)posiadają wytwórnię masy bitumicznej w odległości umożliwiającej dojazd z wytwórni do miejsca wbudowania w ciągu 1 godziny. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKONAWCY muszą złożyć w OFERCIE następujące dokumenty: 1)Formularz ofertowy , 2)Formularz cenowy , 3)Oświadczenia potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz niepodlega wykluczeniu zgodnie z art. 24 ustawy, 4)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5)Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6)Wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich 5 lat o charakterze i wartości podobnej do przedmiotu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie ; 7)Wykaz wykwalifikowanego potencjału kadrowego, tj. kierownika budowy posiadającego uprawnienia branży drogowej i należącego do właściwej izby samorządu zawodowego wraz z załaczeniem posiadanych uprawnień branży drogowej do kierowania robotami budowlanymi, aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, życiorys zawodowy; 8)Oświadczenie o posiadanym dostępie do wytwórni masy bitumicznej, zlokalizowanej w odległości umożliwiającej dojazd z wytwórni do miejsca wbudowania w ciągu 1 godziny ; 9)Parafowany projekt umowy, 10)Kserokopię dowodu wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.koscierzyna.gda.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kościerzyna, ul. 3 Maja 9A, IV pietro bud. urzędu, pok. 67..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Kościerzyna, ul. 3 Maja 9A, IV pietro bud. urzędu, pok. 67..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.