eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Remont części operacyjnej Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-13

Bielsko-Biała: Remont części operacyjnej Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 2
Numer ogłoszenia: 102859 - 2014; data zamieszczenia: 13.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Bielsku-Białej , ul. Leszczyńsla 43, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 33 8166413, 8166414 w. 132, faks 33 8122064.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont części operacyjnej Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - wymiana posadzek w garażach dla samochodów pożarniczych o nacisku na oś 13 400 kg, na grupę osi 26 800 kg dla sekcji I i II, - wykonanie obramowania i przykrycia kanału rewizyjnego w garażach sekcji I, - wykonanie odwodnienia w garażach sekcji I wraz z podłączeniem na zewnątrz budynku, - wykonanie stanowiska postojowego zewnętrznego, - reprofilacja i naprawa pasa nawierzchni przed garażami, Szczegółowy opis robót został zamieszczony w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - remont posadzki w garażach i nawierzchni miejsc postojowych na zewnątrz budynku - załącznik nr 6 do SIWZ Przedmiar robót zawiera załącznik nr 7 do SIWZ Część II - wymiana instalacji elektrycznej wysokoprądowej wraz z rozdzielnią główną (przedmiar robót - załącznik nr 9 ,rozdział 1- Instalacje elektryczne; rozdział 3 - Roboty demontażowe; rozdział 4 - Badania i pomiary), - dostawa i montaż zestawu urządzeń dyspozytorskich do alarmowania zastępów ratowniczych (przedmiar robót - załącznik nr 9 ,rozdział 2- Instalacja słaboprądowa zawierająca: element 2.1 - System wyświetlania alarmów; element 2.2 - System monitoringu; element 2.3 - system nagłośnienia), - malowanie pomieszczeń po robotach instalacyjnych Szczegółowy opis robót został zamieszczony w Projekcie wykonawczym - remont instalacji elektrycznej i niskoprądowej garaży i pomieszczeń pomocniczych w przyziemiu - załącznik nr 8 do SIWZ z uwzględnieniem zmiany rysunku nr 3 na rys. nr 3a Plan instalacji oświetleniowej wprowadzenie oświetlenia LED. Przedmiar robót zawiera załącznik nr 9. Należy uwzględnić zamianę opraw starego typu na oprawy LED wg załącznika nr 10.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.21-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: w postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia / nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia / nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia / nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia / nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia / nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.bielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Bielsku-Białej, ul. Leszczyńska 43, 43-300 Bielsko-Biała.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2014 godzina 09:30, miejsce: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Bielsku-Białej, ul. Leszczyńska 43,43-300 Bielsko-Biała; I piętro sekretariat pok. 104.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wymiana posadzek w garażach dla samochodów pożarniczych o nacisku na oś 13 400 kg, na grupę osi 26 800 kg dla sekcji I i II, - wykonanie obramowania i przykrycia kanału rewizyjnego w garażach sekcji I, - wykonanie odwodnienia w garażach sekcji I wraz z podłączeniem na zewnątrz budynku, - wykonanie stanowiska postojowego zewnętrznego, - reprofilacja i naprawa pasa nawierzchni przed garażami, Szczegółowy opis robót został zamieszczony w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - remont posadzki w garażach i nawierzchni miejsc postojowych na zewnątrz budynku - załącznik nr 6 do SIWZ Przedmiar robót zawiera załącznik nr 7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.21-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wymiana instalacji elektrycznej wysokoprądowej wraz z rozdzielnią główną (przedmiar robót - załącznik nr 9 ,rozdział 1- Instalacje elektryczne; rozdział 3 - Roboty demontażowe; rozdział 4 - Badania i pomiary), - dostawa i montaż zestawu urządzeń dyspozytorskich do alarmowania zastępów ratowniczych (przedmiar robót - załącznik nr 9 ,rozdział 2- Instalacja słaboprądowa zawierająca: element 2.1 - System wyświetlania alarmów; element 2.2 - System monitoringu; element 2.3 - system nagłośnienia), - malowanie pomieszczeń po robotach instalacyjnych Szczegółowy opis robót został zamieszczony w Projekcie wykonawczym - remont instalacji elektrycznej i niskoprądowej garaży i pomieszczeń pomocniczych w przyziemiu...- załącznik nr 8 do SIWZ z uwzględnieniem zmiany rysunku nr 3 na rys. nr 3a Plan instalacji oświetleniowej - wprowadzenie oświetlenia LED. Przedmiar robót zawiera załącznik nr 9. Należy uwzględnić zamianę opraw starego typu na oprawy LED wg załącznika nr 10..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.21-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.