eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Wykonanie modernizacji zieleńca przy skrzyżowaniu ulic H.Sienkiewicza i Powstańców Śląskich w Tarnowskich Górach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-19

Tarnowskie Góry: Wykonanie modernizacji zieleńca przy skrzyżowaniu ulic H.Sienkiewicza i Powstańców Śląskich w Tarnowskich Górach
Numer ogłoszenia: 102839 - 2007; data zamieszczenia: 19.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry, Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3933600, 3933855, fax 032 3933602.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.tarnowskiegory.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji zieleńca przy skrzyżowaniu ulic H.Sienkiewicza i Powstańców Śląskich w Tarnowskich Górach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na: 1.przebudowie istniejących ciągów pieszych o powierzchni ok. 791,5 m2. Należy w tym celu usunąć dotychczasową zniszczoną nawierzchnię z płyt betonowych i ułożyć w jej miejsce nową z betonowej kostki brukowej o gr. 6 cm na podbudowie złożonej z warstwy odsączającej piasku o gr. 3 cm oraz warstwy z atestowanego żużla wielkopiecowego o gr. 8 cm. Nawierzchnię chodników należy obramować betonowym obrzeżem chodnikowym ustawionym na 5 cm ławie piaskowej. 2.budowie nowych chodników z rondem praz placem półkolistym o powierzchni ok. 450 m2. Parametry wykonania jak w pkt. 1. 3.budowie parkingu o powierzchni ok. 585 m2 na 19 miejsc parkingowych usytuowanym pomiędzy budynkami przy ul. T. Kościuszki 12 i ul. Powstańców Śląskich 40. Nawierzchnię parkingu należy wykonać z betonowej kostki brukowej o gr. 8 cm ułożonej na warstwie atestowanego żużla wielkopiecowego o gr. 15 cm i podsypce cementowo - piaskowej o gr. 3 cm. Wymiary każdego stanowiska parkingowego wynoszą 2,5 m x 5 m i zaznaczone są betonową kostką brukową o innym kolorze niż pozostała nawierzchnia parkingu. 4.odprowadzenie wód opadowych z powierzchni parkingu, które należy wykonać poprzez odwodnienie liniowe o długości 12 m ułożone wzdłuż stanowisk postojowych od strony północnej. Korytka odwadniające i jedna studzienka zbiorcza wyposażona w osadnik powinny być polimerobetonowe, zintegrowane z żeliwnymi ramkami oraz żeliwnymi kratkami pokrywowymi trwale zamocowanymi do koryt. Ze studzienki zbiorczej wody opadowe należy odprowadzić rurą PCV 200 o długości ok. 4 m ze spadkiem 5% do istniejącej studzienki w kanalizacji ogólnospławnej wskazanej przez gestora sieci. 5.oświetlenie terenu zieleńca i parkingu. Na terenie zieleńca należy zastosować 9 słupów typu parkowego o wysokości ok.3 m z dwoma kulistymi oprawami z lampami sodowymi 70 W każda. Teren parkingu należy oświetlić za pomocą jednego słupa typu parkowego o wysokości ok. 4,5 m z trzema oprawami kulistymi skierowanymi w dół z lampami sodowymi 70 W. Lampy połączyć należy ziemną linią kablową przewodem YAKY 4x35 mm2 o długości ok. 350 m ułożonym na głębokości 50 cm i przyłączonym do istniejącej sieci oświetlenia ulicznego, zgodnie z warunkami przyłączenia do sieci elektroenergetycznej wydanymi przez GZE Gliwice. W miejscu krzyżowania się trasy przebiegu przewodu z ciągami pieszymi lub dojazdem do parkingu kabel chronić rurą typu AROT. Końcówki nowowybudowanej sieci należy uziemić. Jako system ochrony przeciwporażeniowej w sieci należy przewidzieć zerowanie. Przed oddaniem wykonanej sieci do eksploatacji należy wykonać pomiar stanu izolacji, oporności uziemień oraz skuteczności ochrony przeciwporażeniowej. Uwaga: wszystkie stalowe konstrukcje i elementy należy przed zabudowaniem ocynkować. 6.renowacji powierzchni trawiastej. Przed przystąpieniem do zakładania trawnika należy oczyścić teren i usunąć wszelkie kamienie, gruz, śmieci, chwasty, gałęzie, liście, elementy betonowe i stalowe, pnie i korzenie po wyciętych i wykarczowanych drzewach. Istniejącą ziemię należy przekopać na głębokość szpadla i rozplantować pomiędzy ciągami pieszymi, zachowując odpowiednia spadki. Następnie należy nawieźć 5 cm warstwę ziemi urodzajnej zmieszanej w 1/4 objętości z torfem. Zwałować teren i po uprzednim opryskaniu środkiem chwastobójczym, wysiać mieszanką nasion dobraną jak na trawnik rekreacyjny. 7.wykonaniu kwietnika. Kwietnik należy wykonać jako element wydzielony z powierzchni trawiastej i ciągów pieszych na wysokość 20 cm za pomocą palisady okrągłej o średnicy 15/12 cm i wysokości 50 cm osadzonej w ziemi na 10 cm warstwie zagęszczonego żwiru. Kwietnik należy wypełnić 10 cm warstwą rozdrobnionego keramzytu lub żwiru gruboziarnistego oraz ok. 15 cm warstwą ziemi kwiatowej. Bezpośrednio za palisadą, od strony wewnętrznej, na całej jego wysokości ułożyć warstwę odsączającą z keramzytu lub żwiru gruboziarnistego o szerokości ok. 15 cm. Nasadzenia roślin Zamawiający wykona we własnym zakresie. 8. zamontowaniu 10 ławek i 5 koszy na śmieci trwale związanych z podłożem i wyglądem nawiązującym do typu ławek i koszy istniejących w innych częściach miasta

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 127.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 10.800,00 zł 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz . 1158, z p. zm). 3.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwoty określone powyżej należy przelać na konto Zamawiającego BGŻ SA O/T.G. 93 2030 0045 1110 0000 0063 3490 z dopiskiem \Wadium - modernizacja zieleńca\. Wadium będzie wniesione w momencie uznania rachunku Zamawiającego (to znaczy realnego wpływu przelewu wadium na rachunek Zamawiającego przed terminem otwarcia ofert). 4.W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca winien złożyć kserokopię wadium w ofercie poświadczoną \za zgodność z oryginałem\ przez Wykonawcę. Oryginał dokumentu należy złożyć w kasie Zamawiającego. Uwaga! Kasa jest czynna w poniedziałki - od 900 do 1530 - przerwa od 1000 - 1100 w pozostałe dni tygodnia tj od wtorku do piątku - od 800 do 1400 - przerwa od 1000 - 1100 5.Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia musi spełniać następujące wymagania: -nie budzące wątpliwości, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty beneficjentowi / wierzycielowi (Zamawiającemu) należności w przypadku gdy oferta zleceniodawcy / dłużnika (Wykonawcy) została wybrana a: a). zleceniodawca / dłużnik (Wykonawca) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b). zleceniodawca / dłużnik (Wykonawca) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należnego wykonania umowy; c).zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie zleceniodawcy / dłużnika (Wykonawcy) -zobowiązanie gwaranta / poręczyciela winno być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie beneficjenta / wierzyciela (Zamawiającego). -gwarancja / poręczenie winny spełniać wymogi określone we właściwych przepisach. Spełnienie powyższych warunków musi wynikać z treści dokumentu gwarancji lub poręczenia. UWAGA! Wniesione wadium przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w postaci gwarancji lub poręczenia musi wyraźnie wskazywać iż jest ono wystawione na rzecz wszystkich podmiotów składających ofertę wspólną..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej siwz oraz w art. 22 ustawy Pzp, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. W oparciu o powyższe Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a)Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; - drogowej. b)Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym polegającym na tym, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Przez \robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem i wartością\ Zamawiający rozumie robotę budowlaną polegającą na wykonaniu (budowa lub remont) parkingu, placu lub chodników o wartości robót brutto nie mniej niż 180.000,00 zł (brutto). c)Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp oraz warunków określonych w Części I punkcie V SIWZ, od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: 1.1.Oświadczenia zgodnie z wymaganiami art. 22 ust. 1 ustawy pzp, (jest załącznikiem nr 1 do formularza oferty) 1.2.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3.Wykaz wykonanych robót budowlanych (oświadczenie) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, wraz z dokumentami potwierdzającymi (uprzednich zamawiających), że wykazane roboty zostały wykonane należycie. (wzór załącznik nr 2 do formularza oferty), 1.4.Wykaz podmiotów (podwykonawców), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności wg wzoru (stanowiącego załącznik nr 3 do formularza oferty) Uwaga! W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonać zamówienia z udziałem podwykonawców, winien złożyć oświadczenie iż zamierza wykonać zamówienie siłami własnymi. 1.5.Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w wymaganej specjalności oraz aktualne zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego. 1.6.Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wymaganej kwocie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.tarnowskiegory.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Rynek 4 42-600 Tarnowskie Góry Biuro Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Rynek 4 42-600 Tarnowskie Góry Biuro Zamówień Publicznych.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.