eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cieszyn › budowa wielofunkcyjnej hali sportowej z zapleczem dla sztucznie zamrażanego lodowiska przy Al. Piastowskiej w Cieszynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-25

POZYCJA 10281

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Cieszyn: budowa wielofunkcyjnej hali sportowej z zapleczem dla sztucznie zamrażanego lodowiska przy Al. Piastowskiej w Cieszynie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Cieszyn, w imieniu której działa Burmistrz Miasta Cieszyna, do kontaktów: Arkadiusz Smoczyński, Andrzej Kądziela, ul. Rynek 1 lok. 11, 12, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 033 8521538, 8521763, fax 033 8521243, 8514464, e-mail: inwestycje@um.cieszyn.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.cieszyn.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Wydział Inwestycji Miejskich Urzędu Miejskiego w Cieszynie, Arkadiusz Smoczyński, Andrzej Kądziela, ul. Kochanowskiego 14, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 33-4794353, 4794355, fax 33-4794361, e-mail: inwestycje@um.cieszyn.pl, www.um.cieszyn.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Inwestycji Miejskich Urzędu Miejskiego w Cieszynie, Arkadiusz Smoczyński, Andrzej Kądziela, ul. Kochanowskiego 14, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 33-4794353, 4794355, fax 33-4794361, e-mail: inwestycje@um.cieszyn.pl, www.um.cieszyn.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa wielofunkcyjnej hali sportowej z zapleczem dla sztucznie zamrażanego lodowiska przy Al. Piastowskiej w Cieszynie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: 43-400 Cieszyn, Al. Piastowska. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa wielofunkcyjnej hali sportowej wraz z niezbędnym wyposażeniem, funkcjonującej przez 8 miesięcy jako sztuczne lodowisko, zaś przez pozostałą część roku wykorzystywanej na inne cele po rozmrożeniu płyty lodowiska. Głównym elementem obiektu będzie jednoprzestrzenna hala, posiadająca stałą widownię na 850 miejsc z możliwością rozbudowy (widownia teleskopowa, krzesełka dostawiane) do liczby 1.750 miejsc oraz zaplecze sanitarno-szatniowe. Nowy obiekt połączony będzie z istniejącym pawilonem technologicznym przeznaczonym do remontu. Wymiary hali (dł. x szer. x wys.) 101,5 x 66 x 15,5 m. Powierzchnia zabudowy 4.482,5 m2, pow. użytkowa 3.600 m2, kubatura 47.424 m3. Konstrukcja hali: fundamenty i ściany fundamentowe - żelbetowe, ściany zewnętrzne - pustak ceramiczny, piętro szkielet drewniany pokryty blachą cynkowo-tytanową, słupy i belki - żelbetowe, stropy - prefabrykowane kanałowe i monolityczne żelbetowe, dach - trójprzegubowe łuki z drewna klejonego ze ściągiem stalowym. Instalacje wewnętrzne: - centralnego ogrzewania, dwururowa z obiegiem wymuszonym, - zasilania nagrzewnic, dwururowa wodna z obiegiem wymuszonym pompowo, - zasilania chłodnic dwururowa zasilana glikolem z obiegiem wymuszonym, - wentylacji mechanicznej widowni nawiewno-wyciągowa instalacja wentylacji realizowana za pomocą dwóch central, wyposażonych w wymienniki obrotowe. 7 nawiewno-wywiewnych instalacji wentylacji mechanicznych dla pomieszczeń zaplecza hali. Nawiew oraz wywiew realizowane będą za pomocą central wentylacyjnych. - chłodnicza - system pośredni z czynnikiem ziębniczym amoniakiem i czynnikiem pośredniczącym glikolem etylenowym. Obieg amoniakalny - termodynamiczny - sprężarkowy, jednostopniowy. Układ wyposażony w wentylatorową chłodnicę glikolu, kolektory - zasilający i powrotny, wężownicę w płycie z rur polietylenowych. System składa się z dwóch układów - jeden odpowiada za schładzanie płyty lodowiska, drugi zapewnia odprowadzenie ciepła skraplania agregatu. - elektryczne, monitoringu, sygnalizacji przeciwpożarowej, nagłośnienia, systemu sędziowskiego, kontroli i dostępu wejścia, teleinformatyczne. Przyłącza: wody, ciepła, kanalizacyjne, odprowadzenie wód deszczowych do rzeki Olzy. Dojazdy, parkingi i dojścia o łącznej pow. 6.183 m2 o nawierzchni z wibroprasowanej kostki betonowej oraz kostki granitowej. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.20 - Wielofunkcyjne obiekty sportowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.20 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60.000 euro, poniżej 5.278.000 euro. Zakres zamówienia został opisany w pkt II.1.5) Określenie przedmiotu zamówienia 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.09.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Przewiduje się wadium w wysokości 100.000 zł (sto tysięcy zł 00/100). Do wniesienia wadium zobowiązani będą wykonawcy, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu, przed terminem składania ofert. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. - wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, realizacje odpowiadające swoim rodzajem (obiekty sportowe, sale widowiskowe, roboty drogowe) i wartością (suma wartości podanych w wykazie robót nie może być niższa niż 16.000.000 zł, w tym: a) 1 obiekt z widownią o wartości min. 10.000.000 zł, b) max. 10 % roboty drogowe) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, - zapewnią osoby do kierowania budową i innymi robotami budowlanymi posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane tj. - kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - kierownik robót instalacji sanitarnych wewnętrznych i zewnętrznych posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - kierownik robót elektrycznych posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, - kierownik robót drogowych posiadający uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. - uzyskali średnioroczny przychód z okresu ostatnich trzech lat w wysokości min. 10 mln zł, - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 3.000.000 zł, - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 10.000.000 zł, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. Jeżeli liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5., zamawiający dokona oceny wniosków w odniesieniu do wykazanego we wnioskach doświadczenia wykonawców. Ocena dokonana zostanie w następujący sposób: a)za każdą wskazaną we wniosku robotę zrealizowaną w ciągu ostatnich 5 lat odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia wykonawca otrzyma: kryte lodowisko 5 pkt, hala widowiskowo-sportowa 3 pkt, hala widowiskowa 2 pkt, pozostałe 1 pkt. Suma punktów zostanie przemnożona przez wagę, która wynosi 40%, b)suma wartości zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat robót wskazanych we wniosku ocenianym zostanie podzielona przez największą sumę wartości wynikającą z wniosków i pomnożona przez wagę, która wynosi 60%. Suma punktów wyliczonych na podstawie pkt a i b będzie decydować o zaproszeniu do złożenia oferty wykonawców (max. 5). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające,że wykonawcza nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, f) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem iwartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, g) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj. dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych kwalifikacji, uprawnień, doświadczenia zawodowego oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności, h) sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; i) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych w kwocie nie mniejszej niż 3 mln zł lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 3 mln zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; j) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, k) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 2) Informacje dodatkowe: Wnioski wraz z dokumentami i oświadczeniami należy składać w kopercie opisanej \Budowa wielofunkcyjnej hali sportowej przy Al. Piastowskiej w Cieszynie\ - w Biurze podawczym Urzędu Miejskiego, Rynek 1, 43-400 Cieszyn. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.