eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki Śląskie › Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Obornikach Śląskich przy ulicy Wyszyńskiego 24 - wykonanie ocieplenia obiektu, wymiana pokrycia dachowego wraz z ociepleniem stropu budynku szkoły, wymianą części stolarki okiennej i drzwiowej oraz wymiana instalacji centralnego ogrzewania.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-30

Ogłoszenie nr 102811 - 2017 z dnia 2017-06-30 r.

Oborniki Śląskie: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Obornikach Śląskich przy ulicy Wyszyńskiego 24 - wykonanie ocieplenia obiektu, wymiana pokrycia dachowego wraz z ociepleniem stropu budynku szkoły, wymianą części stolarki okiennej i drzwiowej oraz wymiana instalacji centralnego ogrzewania.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
RPO WD 2014-2020, Oś priorytetowa: 3 Gospodarka niskoemisyjna, Działanie: 3.3 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym, Poddziałanie: 2 - 3.3.2 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym - konkursy dla beneficjentów realizujących przedsięwzięcia na terenie ZIT WrOF

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 523748-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Oborniki Śląskie, krajowy numer identyfikacyjny 93193508100000, ul. ul. Trzebnicka 1, 55120 Oborniki Śląskie, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 071 3103519, 3103536, faks 713 102 295, e-mail inwestycje@oborniki-slaskie.pl
Adres strony internetowej (URL): www.oborniki-slaskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Obornikach Śląskich przy ulicy Wyszyńskiego 24 - wykonanie ocieplenia obiektu, wymiana pokrycia dachowego wraz z ociepleniem stropu budynku szkoły, wymianą części stolarki okiennej i drzwiowej oraz wymiana instalacji centralnego ogrzewania.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie częściowe nr 1: ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE Z OCIEPLENIEM DACHU I ŚCIAN BUDYNKU. I. LOKALIZACJA I STAN I STNIEJĄCY TERENU INWESTYCJI: 1. Lokalizacja inwestycji: - działka nr geodezyjny - 77/2, AM-10, - adres: ul. Wyszyńskiego 24, 55-120 Oborniki Śląskie 2. Istniejący stan zagospodarowania działki: - Teren inwestycji zlokalizowany jest w centralnej części Obornik Śląskich, przy ulicy Wyszyńskiego 24. II. ROBOTY ROZBIÓRKOWE I PRZYGOTOWANIE TERENU: 1. Rozbiórka pokrycia dachowego, rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich, przebicia przekucia, demontaż stolarki okiennej i drzwiowej itp.. 2. Transport i utylizacja materiałów z rozbiórki: papa, gruz, styropian, elementy stalowe itp. III. DANE OGÓLNE PRZEDMIOTU INWESTYCJI: 1. Forma budynku. Budynek zbudowany w technologii tradycyjnej. Ściany zewnętrzne sali gimnastycznej z cegły ceramicznej pełnej ocieplone styropianem gr 10 cm. Ściany zewnętrzne budynku szkoły z cegły ceramicznej pełnej ocieplony styropianem gr 5 cm. Stropy masywne, żelbetowe, prefabrykowane. Stropodach obu części żelbetowy, pokryty papą termozgrzewalną. Nad salą gimnastyczną docieplony styropianem 10 cm. Klatka schodowa żelbetowa. Stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna - stolarka okienna PCV z szybami zespolonymi. Drzwi na profilu aluminiowym oraz stalowe. 2. Dane liczbowe: Powierzchnia zabudowy: 778m2 Powierzchnia użytkowa : 1955,00m2 Kubatura budynku : 9520,50 m3 Wysokość budynku 13,22 m. IV. ROBOTY BUDOWLANE: 1. WYKONANIE NOWEGO POKRYCIA DACHOWEGO WRAZ Z WARSTWA IZOLACJI: 1.1. Przeprowadzenie prac przygotowawczych, demontażowych w tym zabezpieczenie terenu prac przed dostępem osób trzecich; 1.2. Przygotowanie podłoża (oczyszczenie powierzchni stropodachu z istniejącej papy oraz odspojonych i luźnych fragmentów szlichty betonowej, 1.3. Wykonie wyrównawczej 6 cm szlichty betonowej na stropodachu szkoły 1.4. Zamontowanie wzdłuż okapów i ścian szczytowych krawędziaki impregnowane mocowane za pomocą kotew fi 10, 1.5. Zerwanie istniejących obróbek blacharskich dachu; 1.6. Zerwanie pokrycia papowego i wylewek betonowych pod papą, 1.7. Usuniecie ewentualnych zasypek stropodachu, 1.8. Wykonanie w gzymsie oraz na ścianach elewacyjnych prac związanych z dostosowaniem, go do montażu nowych rur spustowych z uwzględnieniem grubości izolacji; 1.9. Ocieplenie gzymsów 2 cm styropianu z warstwą bazową (siatka wzmacniająca + zaprawa); 1.10. Wykonanie i montaż obróbek blacharskich; 1.11. Montaż haków rynnowych, rynien i rur spustowych; 1.12. Przyklejenie warstwy płyt wełny mineralnej współczynniku lambda 0,036 1.13. Zagruntowanie podłoża klejem bitumicznym; 1.14. Wykonanie warstwy izolacji z papy podkładowej; 1.15. Wykonanie warstwy izolacji z papy wierzchniego krycia typu - papa termozgrzewalna nawierzchniowa typu SBS, grubości 5,2mm, elastyczna do temperatury -10 stopni Celsjusza; 1.16. Montaż kominków wentylacyjnych do pokrycia papowego (1szt/20m2) 1.17. Montaż urządzeń znajdujących się na dachach budynku zdemontowanych na potrzeby wykonania prac remontowych, 1.18. Wykonanie instalacji odgromowej, 1.19. Roboty wykończeniowe. 2. WYKONANIE OCIEPLENIA ELEWCJI BUDYNKU WRAZ Z WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ 2.1. Przygotowanie podłoża pod ocieplenie metodą lekką-mokrą - oczyszczenie mechaniczne i zmycie wraz z gruntowaniem, 2.2. Przyklejanie płyt styropianowych o wsp. 0,035 W/mK o gr. 16 cm na ścianach, o wsp. 0,035 W/mK o gr. 2 cm na ościeżach, 2.3. Mocowanie płyt styropianowych lub wełny mineralnej łącznikami (kołkami) w ilości 6 szt/m2 do podłoża z cegły z zakryciem kapturkami styropianowymi 2.4. Wykonanie warstwy zbrojonej z siatki na ścianach, ościeżach, podwójnie 2.5. Ochrona narożników wypukłych przy użyciu profilu narożnikowego 2.6. Malowanie elewacji farbą antygrafit 2.7. Tynk elewacyjny cienkowarstwowy silikatowy-wykonany ręcznie; warstwa pośrednia na ścianach i ościeżach, 2.8. Obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer.w rozwinięciu ponad 25 cm - parapety 2.9. Demontaż i ponowny montaż tablic na budynku 2.10. Czyszczenie przez szczotkowanie ręczne do trzeciego stopnia czystości konstrukcji kratowych (stan wyjściowy powierzchni B) - kraty i elementy metalowe wraz zmalowaniem, 2.11. Malowanie elewacji farbą silikatową 2.12. Demontaż i montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych jednodzielnych z PCV o pow. ponad 1.5 m2 - O1 2.13. Demontaż i montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych jednodzielnych z PCV o pow. ponad 1.5 m2 - O3 i O4 2.14. Demontaż i montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych jednodzielnych z PCV o pow. do 1.0 m2 - O2 2.15. Demontaż i montaż drzwi stalowe - drzwi D-1 i D-2, 2.16. Wykonanie liter przestrzennych na elewacji obiektu zgodnie z oznaczeniem na rysunkach elewacji. V. INFORMACJE DODATKOWE. 1. Na wykonawcy ciążyć będą obowiązki: a) zapewnienia nadzorów: - kierownika budowy i kierowników robót; b) uzyskanie w imieniu zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu i/lub zaświadczeń o braku sprzeciwu ze strony Państwowej Straży Pożarnej i Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz innych dokumentów wymaganych do odbioru inwestycji zgodnie z art. 56 Ustawy Prawo budowlane. c) przygotowania dokumentacji powykonawczej inwestycji wraz z przeszkoleniem pracowników d) oferowane urządzenia do ogrzewania będą charakteryzować się obowiązującym od końca 2020 r. minimalnym poziomem efektywności energetycznej i normami emisji zanieczyszczeń, które zostały określone w środkach wykonawczych do dyrektywy 2009/125/WE z dnia 21 października 2009 r. ustanawiającej ogólne zasady ustalania wymogów dotyczących ekoprojektu dla produktów związanych z energią 2. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3b ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), żąda by kierownik budowy był zatrudniony przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa. W celu prawidłowego skalkulowania oferty Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji. Wykonanie tego zalecenia Wykonawcy potwierdzą stosownym oświadczeniem na druku oferty. Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Zadanie współfinansowane jest w ramach: RPO WD 2014-2020, Oś priorytetowa: 3 Gospodarka niskoemisyjna, Działanie: 3.3 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym, Poddziałanie: 2 - 3.3.2 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym - konkursy dla beneficjentów realizujących przedsięwzięcia na terenie ZIT WrOF. Koszty uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku braku dofinansowania z środków z UE. Termin realizacji zamówienia: do 30 września 2017 roku Zadanie częściowe nr 2: WYMIANA INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA I. ROBOTY ROZBIÓRKOWE 1. Demontaż rurociągu stalowego o połączeniach spawanych o śr.15, 20, 32, 40, 50, 65 mm na ścianach. 2. Demontaż zaworu grzejnikowego lub dwuzłączki o śr.15-20mm. 3. Demontaż grzejnika żeliwnego członowego o pow. ogrzewalnej 7.5 m2. 4. Wywiezienie zdemontowanych elementów samochodami skrzyniowymi na odległość do 1 km. II. ROBOTY MONTAŻOWE 1. Montaż rur ze stali węglowej, ocynkowanych 15x1,2 mm, 18x1,2mm, 22x1,5 mm, 28x1,5 mm, 35x1,5 mm, 42x1,5 mm, 54x1,5 mm. 2. Płukanie instalacji c.o. 3. Próba szczelności instalacji c.o. w budynkach niemieszkalnych. 4. Montaż zaworów kulowych DN 32, DN 50. 5. Montaż zaworów równoważących ręcznych DN 15, DN 20, DN25, DN 40. 6. Montaż zaworów współpracujących z zaworem równoważącym DN 15, DN 25. 7. Montaż odpowietrzników automatycznych; śr. nom. 15 mm. 8. Montaż zaworów odcinających powrotnych prosty DN 15. 9. Montaż zaworów termostatycznych prostych DN 15. 10. Montaż Głowic wraz z czujnikiem wbudowanym wzmocnionym. 11. Montaż grzejników stalowych. 12. Montaż kompensatorów mieszkowy o śr. zew. 28 i 42 mm w instalacji c.o. 13. Próby z dokonaniem regulacji instalacji centralnego ogrzewania (na gorąco). 14. Izolacja rurociągów śr.15 mm otulinami z pianki PE - jednowarstwowymi gr.25 mm. 15. Izolacja rurociągów śr.18 mm otulinami z pianki PE - jednowarstwowymi gr.25 mm. 16. Izolacja rurociągów śr.22 mm otulinami z pianki PE - jednowarstwowymi gr.25 mm. 17. Izolacja dwuwarstwowa rurociągów śr. 28 mm otulinami z pianki PE - gr. izolacji 40 mm. 18. Izolacja dwuwarstwowa rurociągów śr. 35 mm otulinami z pianki PE - gr. izolacji 40 mm. 19. Izolacja dwuwarstwowa rurociągów śr. 42 mm otulinami z pianki PE - gr. izolacji 50 mm. 20. Izolacja dwuwarstwowa rurociągów śr. 54 mm otulinami z pianki PE - gr. izolacji 60 mm. 21. Przebicie otworów w ścianach z cegieł o grubości na zaprawie cementowo-wapiennej 22. Zamurowanie przebić w ścianach z cegieł. 23. Uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo-wapiennej o powierzchni do 0.5 m2 na podłożach z cegły, pustaków ceramicznych, betonu na ścianach. 24. Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian i sufitów. 25. Przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby lub zdzieraniem tapet na ścianach. 26. Przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności. 27. Gruntowanie podłoży - powierzchnie pionowe - ściany za grzejnikami. 28. Usunięcie z budynku gruzu wraz z wywiezieniem gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi. 29. Drewniane osłony na grzejniki. 30. Obudowa belek i podciągów płytami gipsowo-kartonowymi na rusztach metalowych pojedynczych jednowarstwowo 50-01 - zabudowa rur. III. INFORMACJE DODATKOWE. 1. Na wykonawcy ciążyć będą obowiązki: a) zapewnienia nadzorów: - kierownika budowy i kierowników robót; b) uzyskanie w imieniu zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu i/lub zaświadczeń o braku sprzeciwu ze strony Państwowej Straży Pożarnej i Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz innych dokumentów wymaganych do odbioru inwestycji zgodnie z art. 56 Ustawy Prawo budowlane. c) przygotowania dokumentacji powykonawczej inwestycji wraz z przeszkoleniem pracowników d) oferowane urządzenia do ogrzewania będą charakteryzować się obowiązującym od końca 2020 r. minimalnym poziomem efektywności energetycznej i normami emisji zanieczyszczeń, które zostały określone w środkach wykonawczych do dyrektywy 2009/125/WE z dnia 21 października 2009 r. ustanawiającej ogólne zasady ustalania wymogów dotyczących ekoprojektu dla produktów związanych z energią 2. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3b ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), żąda by kierownik budowy był zatrudniony przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa. W celu prawidłowego skalkulowania oferty Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji. Wykonanie tego zalecenia Wykonawcy potwierdzą stosownym oświadczeniem na druku oferty. Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Zadanie współfinansowane jest w ramach: RPO WD 2014-2020, Oś priorytetowa: 3 Gospodarka niskoemisyjna, Działanie: 3.3 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym, Poddziałanie: 2 - 3.3.2 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym - konkursy dla beneficjentów realizujących przedsięwzięcia na terenie ZIT WrOF. Koszty uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku braku dofinansowania z środków z UE. Termin realizacji zamówienia: do 30 sierpnia 2017 roku

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV: 45260000-7, 45421000-4, 45331100-7,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE Z OCIEPLENIEM DACHU I ŚCIAN BUDYNKU.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT353601.14
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ROB-BUD Robert Kaczmarzyk, robert.kaczmarzyk@gmail.com, ul. Waryńskiego 19/10, 58-260 , Bielawa, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 418200.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 418200.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 599822.16
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: WYMIANA INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT231699.17
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PUH M-BUD Marcin Pyczak, m-budsc@wp.pl, ul. Powstańców Śląskich 12, 55-120, Oborniki Śląskie, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 270600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 270600.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 270600.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.