eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, komputerowych urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek i faksów dla Urzędu Pracy m.st. Warszawy oraz odbiór zużytych materiałów dostarczonych w ramach umowy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-25

Warszawa: Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, komputerowych urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek i faksów dla Urzędu Pracy m.st. Warszawy oraz odbiór zużytych materiałów dostarczonych w ramach umowy
Numer ogłoszenia: 102766 - 2016; data zamieszczenia: 25.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto st. Warszawa Plac Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa w ramach którego działa: Urząd Pracy m.st. Warszawy , ul. Grochowska 171B, 04-111 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 877 45 96, faks 22 837 33 40.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.up.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, komputerowych urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek i faksów dla Urzędu Pracy m.st. Warszawy oraz odbiór zużytych materiałów dostarczonych w ramach umowy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został opisany w Opisie przedmiotu zamówienia, zwanym OPZ, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ/ Załącznik nr 1 do Umowy. Model urządzenia drukującego, typ, model i markę materiału eksploatacyjnego, prognozowaną liczbę sztuk, zawiera Kalkulacja cenowa, stanowiąca Załącznik nr 2 do SIWZ/ Załącznik nr 2 do Umowy. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium w kwocie 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych), które musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt 22.1. SIWZ. 13.2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 13.2.1. w pieniądzu, 13.2.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 13.2.3. w gwarancjach bankowych, 13.2.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych, 13.2.5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku w oparciu o Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 5 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej dwie główne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych lub/i komputerowych urządzeń wielofunkcyjnych, o wartości każdej z dostaw nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodów, czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przy czym za materiały eksploatacyjne do drukarek komputerowych lub/i komputerowych urządzeń wielofunkcyjnych Zamawiający uznaje tonery, bębny, pasy transmisyjne, pojemniki na zużyty toner, głowice i wkłady atramentowe do drukarek atramentowych, rolki poboru papieru. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku w oparciu o Wykaz głównych dostaw - Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku złożenia oferty wspólnej, co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykazać go w pełnym zakresie tj. obie główne dostawy muszą być wykazane przez tego Wykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada wymaganej wiedzy i doświadczenia, może on polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy. W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu, musi wykazać go w pełnym zakresie tj. obie główne dostawy muszą być wykazane przez ten podmiot i konieczne jest jego zaangażowanie w realizację ww. zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku w oparciu o Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 5 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku w oparciu o Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 5 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku w oparciu o Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 5 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    8.4. Zamawiający dopuszcza składania ofert równoważnych. 8.4.1. Wszędzie tam, gdzie w SIWZ i jej załącznikach wymieniono z nazwy model lub producenta materiału eksploatacyjnego bądź te cechy przedmiotu zamówienia, o których mowa w art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 8.4.2. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać nie później niż na dzień składania ofert, że oferowane przez niego dostawy spełniają minimalne wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ. Dopuszcza się oferowanie równoważnych materiałów eksploatacyjnych pod warunkiem spełniania wymagań określonych w OPZ oraz dostarczenia dowodów na spełnianie parametrów techniczno-jakościowych, o których mowa w pkt 10.5 i 10.6. SIWZ. 10.5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy równoważnych materiałów eksploatacyjnych odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ, Zamawiający żąda dołączenia do oferty: 10.5.1. karty charakterystyki bezpieczeństwa zaoferowanych tonerów do drukarek komputerowych i komputerowych urządzeń wielofunkcyjnych, przygotowane zgodnie z wymogami Dyrektywy Unii Europejskiej 91/155/EEC wraz z poprawkami 2001/58/EC; 10.5.2. zaświadczenia wystawionego przez niezależny podmiot posiadający notyfikacje do badania produktów pod kątem spełnienia poniższych norm (zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności) potwierdzającego wydajność wydruków zaoferowanych równoważnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i komputerowych urządzeń wielofunkcyjnych tj. tonerów, wkładów atramentowych do drukarek atramentowych. Wydajność wydruków musi być badana zgodnie z normą ISO/IEC 19752 lub równoważną dla materiałów do monochromatycznych laserowych urządzeń drukujących oraz badana zgodnie z normą ISO/IEC 19798 lub równoważną dla materiałów do kolorowych laserowych urządzeń drukujących oraz badana zgodnie z normą ISO/IEC 24711 i 24712 lub równoważną dla wkładów atramentowych do drukarek atramentowych. Zaświadczenie musi zawierać wszystkie elementy wymagane przez ww. normy; 10.6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały eksploatacyjne spełniają minimalne wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: 10.6.1. samodzielnie sporządzone oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że oferowane materiały eksploatacyjne spełniają wymagania dotyczące równoważności opisane w OPZ zarówno od strony mechanicznej, fizycznej, jak i jakościowej; 10.6.2. uzupełniona o dodatkową informację Kalkulacja cenowa tj. Załącznik nr 2 do SIWZ m.in. w zakresie nazwy producenta lub marki, modelu zaoferowanego materiału eksploatacyjnego oraz wskazania linku do podstrony internetowej producenta lub dystrybutora danego materiału eksploatacyjnego, na której jest zamieszczona specyfikacja techniczna oferowanego materiału. Zamawiający dokona oceny spełniania (spełnia/nie spełnia) przez zaoferowany materiał parametrów: kompatybilności z urządzeniem drukującym, spełniania wymagań opisanych w pkt 10.5.1, spełnienia wymagań w zakresie wydajności równoważnych materiałów eksploatacyjnych na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w pkt 10.5.2 SIWZ i deklarowaną wydajnością uzyskiwaną przez materiały eksploatacyjne zalecane przez producenta urządzeń drukujących, o których mowa w Załączniku nr 2 do SIWZ na podstawie standardowych informacji zamieszczonych na oficjalnej stronie producenta lub dystrybutora. Dodatkowo zostanie zbadany fakt, czy zaoferowany materiał eksploatacyjny jest produkowany seryjnie. Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest załączyć wraz z ofertą aktualne dokumenty, analogiczne do zamieszczonych na podstronie internetowej producenta lub dystrybutora, np. aktualne ulotki, oświadczenia producenta lub dystrybutora, w przypadku gdyby informacje przedstawione na podstronie internetowej producenta lub dystrybutora dotyczące oferowanego przez niego asortymentu były nieaktualne.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

10.1.2. zobowiązanie - dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia (jeśli dotyczy). Wykonawca, który będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udzielający zasobu. Zobowiązanie lub inne dokumenty, na podstawie których Wykonawca udowadnia, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, powinno zawierać: 1) zakres (opis) dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów przy wykonywaniu zamówienia; 3) określenie charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; 4) określenie zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; 5) oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia przedmiotowych zasobów. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 10.4. Inne dokumenty wymagane od Wykonawcy. 10.4.1. dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty, o których mowa w pkt 10.2.2. lub 10.4.2.SIWZ. 10.4.2. pełnomocnictwo. W przypadku podpisywania oferty, poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składania wyjaśnień, uzupełniania ofert i dokonywania innych czynności wynikających z prowadzonego postępowania przez osoby niewymienione w dokumencie rejestrowym lub w ewidencji lub w innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy, należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno określać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony i zostać podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym lub w ewidencji lub w innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin dostawy - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień warunków umowy może nastąpić w przypadkach określonych w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.up.warszawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Pracy m.st. Warszawy, ul. Erazma Ciołka 10A, 01-402 Warszawa, pok. 104, 1 piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2016 godzina 14:00, miejsce: Urząd Pracy m.st. Warszawy, ul. Erazma Ciołka 10A, 01-402 Warszawa, pok. 120 (sekretariat), 1 piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Otwarcie ofert. Termin: dnia 05.05.2016 r. o godz. 14:15. Miejsce: Urząd Pracy m.st. Warszawy, ul. Erazma Ciołka 10A, 01-402 Warszawa, sala konferencyjna (pok. 221), 2 piętro. 2. Zamawiający zgodnie z art. 24 ust. 2a ustawy wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. 3. Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego - oferta wspólna reguluje pkt 11 SIWZ..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.