eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Wykonanie izolacji ścian fundamentowych wraz z drenażem opaskowym budynku biurowego Urzędu Miasta Tarnowa przy ulicy Mickiewicza Nr 2 w Tarnowie wraz z adaptacją piwnic.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-18

Tarnów: Wykonanie izolacji ścian fundamentowych wraz z drenażem opaskowym budynku biurowego Urzędu Miasta Tarnowa przy ulicy Mickiewicza Nr 2 w Tarnowie wraz z adaptacją piwnic.
Numer ogłoszenia: 102700 - 2007; data zamieszczenia: 18.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Tarnowa Wydział Inwestycji, ul. Nowa 4/327, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6882708, fax 014 6222833.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie izolacji ścian fundamentowych wraz z drenażem opaskowym budynku biurowego Urzędu Miasta Tarnowa przy ulicy Mickiewicza Nr 2 w Tarnowie wraz z adaptacją piwnic..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Osuszenie piwnic: Izolacja ścian fundamentowych od strony ul. Legionów, Mickiewicza i Piłsudskiego. Izolacja ścian fundamentowych od strony dziedzińca budynku. Drenaż opaskowy od ul. Legionów, Mickiewicza i Piłsudskiego. Drenaż opaskowy od strony dziedzińca budynku. Kanalizacja opadowa od ul. Legionów, Mickiewicza i Piłsudskiego. Kanalizacja opadowa od strony dziedzińca. Odtworzenie nawierzchni z kostki brukowej 2. Adaptacja pomieszczeń piwnic na archiwum: Roboty ogólnobudowlane i wykończeniowe. Roboty instalacji elektrycznej wewnętrznej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 6000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy, spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców odbędzie się w oparciu o dokumenty i oświadczenia załączone do oferty. 3. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 3.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie dokumentu oraz oświadczenia - pkt.VI.1 i 2. 3.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a). O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min.: - 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu izolacji ścian fundamentowych wraz z drenażem opaskowym o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000,- PLN każda (w przypadku, gdy wykonawca wykonywał roboty budowlane, których izolacja ścian fundamentowych wraz z drenażem opaskowym była częścią prac wykonanych w ramach jednego większego zamówienia, zobowiązany jest wyszczególnić oddzielnie wartość tych robót). Przy czym należyte i nie budzące zastrzeżeń wykonanie zamówienia potwierdzone musi być dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie - np. referencje, protokoły odbioru końcowego, opinie zamawiających, na rzecz których zamówienia zostały zrealizowane b). O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują: - kierownikiem robót z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych (kanalizacyjnych) wymagane doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy lub kierownik robót minimum 3 lata. - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wymagane jest doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy lub kierownik robót minimum 3 lata. - kierownikiem robót elektrycznych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, wymagane jest doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy lub kierownik robót minimum 3 lata. Osoby te muszą posiadać aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentów - pkt.VI .1, 3, 4 i 5. 3.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100.000 zł. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentu - pkt.VI .1 i 6. 3.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentów - pkt.VI . 1 - 8.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy (wg załącznika Nr 2). 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. wykaz wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie wymaganym punktem IV.3.3.2.a, z podaniem przedmiotu zamówienia, ich wartości, zamawiających oraz daty i miejsca wykonania zamówienia (wg zał. Nr 4), oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. uprawnienia budowlane do kierowania robotami sanitarnymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych (kanalizacyjnych); uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń; uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami elektrycznymi w zakresie instalacji elektrycznych. Wyżej wymienione uprawnienia należy dołączyć z aktualnymi wpisami na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (pkt.IV.3.3.2.b). 5. Wykaz osób, o których mowa (pkt.IV.3.3.2.b) wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg zał. Nr 7). 6. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. dowód wpłaty lub wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://portal.tarnow.bip-gov.info.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 33-100 Tarnów, ul Nowa 4, pok. 306.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2007 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Tarnowa, 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4, parter sala 1 - Biuro Obsługi Mieszkańców.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.