Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-01
Gdynia: Sukcesywna dostawa materiałów medycznych oraz eksploatacyjnych do aparatów.
Numer ogłoszenia: 102685 - 2009; data zamieszczenia: 01.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej , ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6998605, faks 058 6224871.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ucmmit.gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów medycznych oraz eksploatacyjnych do aparatów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa materiałów medycznych oraz materiałów eksploatacyjnych do aparatów Tina i Higieja..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.14.00.00 - Materiały medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie (dotyczy każdego z pakietów) mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - zrealizowali w ciągu ostatnich 3 lat przynajmniej 2 dostawy, porównywalne rodzajowo dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia i o wartości co najmniej 20 000,00 każda. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają, wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) oferowane przez wykonawcę dostawy spełniają wymagania określone w SIWZ przez Zamawiającego. 5.1. Dodatkowe wymagania stawiane wykonawcy: 1) wykonawca zaoferuje gwarancję utrzymania stałych cen przez 12 miesięcy od daty podpisania umowy z zastrzeżeniami zawartymi we wzorze umowy, 2) zaoferuje termin dostawy częściowej nie dłuższy niż 7 dni roboczych, 3) zaakceptuje termin płatności za dostarczony przedmiot zamówienia nie krótszy niż 30 dni, od daty doręczenia faktury Zamawiającemu, 5) Wymagania stawiane Wykonawcom ubiegającym się o zamówienie wspólnie, na zasadach określonych w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) warunki uprawniające do ubiegania się o zamówienie publiczne (warunki formalne muszą być spełnione/potwierdzone oddzielnie przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólnie; b) warunki potwierdzające zdolność do wykonania przedmiotowego zamówienia mogą być spełnione/potwierdzone łącznie (sumarycznie) przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia 7. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nr: 0256UCMMiT/AW/09 odbędzie się na zasadzie: dostarczenie właściwego dokumentu/oświadczenia, na podstawie którego można jednoznacznie stwierdzić że Wykonawca i oferowane przez niego dostawy spełniają warunki i wymagania stawiane w niniejszym postępowaniu - SPEŁNIA, nie dostarczenie (z zastrzeżeniem zawartym w art. 26, ust. 3 i 4 obowiązującego Prawa zamówień publicznych -NIE SPEŁNIA. 8. Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeni zostaną Wykonawcy, o których mowa w art. 24 Ustawy z 29 stycznia Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 oraz Dz.U. z 2008r. Nr 171, poz. 1058 ze zm)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkt 5 SIWZ wykonawca składa wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) wykaz zrealizowanych co najmniej 2 dostaw takiego samego rodzaju i wartości (każda zrealizowana dostawa o wartości co najmniej 20 000,00zł. z podaniem dla jakiej jednostki opieki zdrowotnej i w jakim okresie (od do) zamówienie zostało zrealizowane, wraz z załączonymi informacjami na temat jakości wykonanego zamówienia, wystawionymi przez upoważnionego odbiorcę tego zamówienia.(przez osoby upoważnione z aktu rejestracyjnego odbiorcy dostawy lub pełnomocnictwa), 3) Oświadczenie dotyczące art. 22, ust.1, i art. 24 i art. 44 Pzp., 4) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego wykonawca wraz z ofertą dostarcza: o opisy szczegółowe - potwierdzające że oferowany wyrób posiada cechy jakie w SIWZ określił Zamawiający (opis + zdjęcie z podaniem nr pakietu i nr pozycji).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ucmmit.gdynia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej, ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-5189 Gdyni, pok 137..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej, ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-5189 Gdyni, Kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały medyczne różne np.: cewniki, papiery medyczne, żele, opakowania plastikowe na płyny, materiały p. odlezynowe..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.03-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Linia dializacyjna, linia filtratu, substytutu, tętnicza, żylna do aparatu Higieja..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papiery do aparatów medycznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podkłady higieniczne i prześcieradła papierowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obłoenia pola operacyjnego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa i montaż komory kriogenicznej ze zbiornikiem ciekłego azotu
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy istniejących obiektów sportowych na terenie Szkoły Podstawowej nr 18 przy ul. Krasickiego w Gdyni
- SUKCESYWNE DOSTAWY PAPIERU, SKOROSZYTÓW PAPIEROWYCH, MATERIAŁÓW DO RISO ORAZ RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Prace remontowo budowlane dla potrzeb placówki Przedszkola nr 26 w Gdyni przy ul Starogardzkej 10A
- Modernizacja pomieszczeń zaplecza technicznego w zakresie budowlanym i instalacyjnym w budynku Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni
- Modernizacja budynku Wydziału Nawigacyjnego przy Al. Jana Pawła II 3 w Gdyni - korytarz poziom 200
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa drobnego jednorazowego sprzętu medycznego dla Oddziału Neonatologicznego (ZP-65/2024)
- Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych i automatycznego licznika komórek na potrzeby realizacji zadania z zakresu zdrowia publicznego w ramach NPZ - 12 części
- Dostawa środków opatrunkowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej
- Dostawy materiałów medycznych.
- ZP-5-2024 Zakup i dostawa implantów do zabiegów ortopedycznych
- Dostawy sukcesywne wyrobów medycznych hemostatycznych oraz wyrobów medycznych do witrektomii
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.