To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-30
Ogłoszenie nr 102680 - 2017 z dnia 2017-06-30 r.
Świdnica: Bieżące utrzymanie czystości przystanków komunikacyjnych i dworca autobusowego w Świdnicy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 515286-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świdnicy, krajowy numer identyfikacyjny
57958900000, ul.
ul. Armii Krajowej
49,
58100
Świdnica, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
748 562 850, faks
748 523 110, e-mail
mbp@um.swidnica.pl
Adres strony internetowej (URL): www.swidnica.bip-gov.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie czystości przystanków komunikacyjnych i dworca autobusowego w Świdnicy
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):P-49/VI/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pn. "Bieżące utrzymanie czystości przystanków komunikacyjnych i dworca autobusowego w Świdnicy". Przedmiot zamówienia obejmuje: a) sprzątanie przystanków komunikacyjnych i dworca autobusowego łącznie z przejściem pod-ziemnym - ZADANIE A, b) mycie wiat przystankowych i stanowiskowych na dworcu autobusowym, mycie wind - ZA-DANIE B. W okresie akcji zimowego utrzymania przystanków (niekorzystne zjawiska atmosferyczne, niskie temperatury) po pisemnym powiadomieniu Zamawiającego, mycie wiat może zostać wstrzymane do czasu ustania przyczyn jw. 2. Lokalizacja: przystanki komunikacyjne położone w granicach administracyjnych Gminy Miasto Świdnica oraz dworzec autobusowy przy ul. Kolejowej w Świdnicy - Załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 5. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 90.91.00.00-9 usługi sprzątania. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 na kwotę nie większą niż 9.700,00 zł. Ewentualny zakres usług to sprzątanie przystanków komunikacyjnych, w tym mycie wiat przystankowych. 9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych czę-ści usługi. 10. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia (art. 29 ust. 3a ustawy PZP): 1) organizacja, nadzór, zapewnienie wysokiej jakości świadczonych usług, 2) kierowanie pojazdami mechanicznymi max do 3,5 tony, 3) ręczne lub mechaniczne oczyszczanie przystanków, chodników i placów oraz usuwanie zanieczyszczeń po wybitych szybach we wiatach. 11. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak w punkcie 10, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.). W dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawi wykaz tych osób. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w/w osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez: 12.1 przedstawienie przez Wykonawcę kopii zanomizowanych umów w zakresie danych osobo-wych (imię i nazwisko nie podlega anomizacji) zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawia-jącego, nie krótszym niż 7 dni roboczych, 12.2 okazanie dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 7 dni roboczych, 12.3 sprawdzenie czy usługa będzie wykonana przez osoby wymienione w Załączniku nr 4 do umowy stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ, które zostały wskazane przez Wykonawcę. 13. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa pkt. 12, podpunkt 12.1 i 12.2 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umo-wy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w § 8 pkt. 7 wzorze umowy załączonym do SIWZ, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną. 14. Kontrola, o której mowa w pkt. 12 może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie: od 01 lipca 2017 r. do 31 grudnia 2019 r.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90910000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT212962.96 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 173938.10 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- "Dostawa urządzeń medycznych",
- I Etap prac konserwatorskich - zabezpieczenie i przygotowanie kamieniarki szczytu elewacji głównej budynku Prokuratury Rejonowej w Wałbrzychu.
- "Budowa trzech kwater grzebalnych wraz z wykonaniem alejek oraz sieci kanalizacji deszczowej na cmentarzu komunalnym przy ulicy Słowiańskiej w Świdnicy".
- "Przebudowa Teatru Miejskiego w Świdnicy"- etap II elewacje
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.