eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Buczek › Dostawa gadżetów promocyjnych i reklamowych w ramach projektu pn.:Buczkowska truskawka - marką województwa łódzkiego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-04

Buczek: Dostawa gadżetów promocyjnych i reklamowych w ramach projektu pn.:Buczkowska truskawka - marką województwa łódzkiego.
Numer ogłoszenia: 102656 - 2015; data zamieszczenia: 04.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 41429 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Buczek, ul. Główna 20, 98-113 Buczek, woj. łódzkie, tel. 043 6774495, faks 043 6774786.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa gadżetów promocyjnych i reklamowych w ramach projektu pn.:Buczkowska truskawka - marką województwa łódzkiego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: . Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów promocyjnych i reklamowych w ramach projektu pn.: Buczkowska truskawka - marką województwa łódzkiego. 2. Przedmiot zamówienia określa Załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Przygotowane przez Wykonawcę gadżety promocyjne i reklamowe określone w Zał. nr 7 SIWZ muszą posiadać umieszczone na artykułach, wymaganych przez Zamawiającego, trwałe nadruki: odpowiednich logotypów zgodnie z Wytycznymi dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 oraz według wskazówek Zamawiającego. Szczegółowe informacje na temat wytycznych w zakresie informacji i promocji dostępne na stronie internetowej: www.cop.lodzkie.pl 4. Dostarczone przez wyłonionego Wykonawcę materiały muszą charakteryzować się funkcjonalnością, estetycznym wykonaniem, trwałością i dobrą jakością zarówno samych materiałów jak i naniesionych oznakowań, w tym przede wszystkim: 1) materiały muszą zapewniać łatwe i bezproblemowe korzystanie z nich, 2) materiały piśmiennicze powinny być niezawodne w stopniu przyjętym dla artykułów danego rodzaju, np.: podczas pisania nie mogą np.: podczas pisania nie mogą przerywać po kilkukrotnej próbie zapisania, 3) poszczególne części materiałów muszą być dobrze do siebie dopasowane oraz zamocowane, 4) materiały nie mogą ulegać zniszczeniu przy korzystaniu zgodnie z ich przeznaczeniem, 5) ruchome elementy materiałów powinny zapewnić ich właściwe funkcjonowanie, 6) naniesione oznakowanie musi być odporne na ścieranie, rozmazywanie, wykruszanie itp. 7) oznakowania materiałów muszą być dokładnie naniesione (np. pola barwne nie mogą nachodzić na siebie), 8) naniesione oznakowania muszą być czytelne. 9) artykuły promocyjne muszą być wysokiej jakości, fabrycznie nowe i kompletne, 5. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach III Osi priorytetowej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 Dostawa sprzętu do Urzędu Gminy w Buczku (ul. Główna 20, 98-113 Buczek) w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00 po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym wykonana będzie na koszt i ryzyko Dostawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach III Osi priorytetowej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MOHO sp. z o.o., ul. Czereśniowa 47, 02-547 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 91276,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 112270,10

  • Oferta z najniższą ceną: 112270,10 / Oferta z najwyższą ceną: 150072,30

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.