To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-30
Ogłoszenie nr 102648 - 2017 z dnia 2017-06-30 r.
Piotrków Trybunalski: Wykonanie uproszczonych planów urządzania lasów i inwentaryzacji stanu lasów dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych, położonych na terenie obrębów ewidencyjnych gmin: Czarnocin, Łęki Szlacheckie, Sulejów-Obszar Wiejski, Wola Krzysztoporska, Wolbórz-Obszar Wiejski oraz Wolbórz-Miasto."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 512351-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Piotrkowski, krajowy numer identyfikacyjny
59064841600000, ul.
ul. Dąbrowskiego
7,
97300
Piotrków Trybunalski, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
44 732 88 00, faks
44 732 88 03, e-mail
przetargi@powiat-piotrkowski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.powiat-piotrkowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie uproszczonych planów urządzania lasów i inwentaryzacji stanu lasów dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych, położonych na terenie obrębów ewidencyjnych gmin: Czarnocin, Łęki Szlacheckie, Sulejów-Obszar Wiejski, Wola Krzysztoporska, Wolbórz-Obszar Wiejski oraz Wolbórz-Miasto."
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IM.272.26.2017.AZ
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie uproszczonych planów urządzania lasu -5377,966 ha i inwentaryzacji stanu lasów - 156,6966 ha dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych, położonych na terenie obrębów ewidencyjnych gmin: Czarnocin, Łęki Szlacheckie, Sulejów-Obszar Wiejski, Wola Krzysztoporska, Wolbórz-Obszar Wiejski oraz Wolbórz-Miasto." 3.2 Zamówienie podzielone jest na 2 Części. 3.3 Część 1 zamówienia obejmuje następujące obręby : Czarnocin, Wolę Krzysztoporską, Wolbórz - Obszar Wiejski oraz Wolbórz -Miasto. 3.3.1 Zamówienie obejmuje również wykonanie prognozy oddziaływania na środowisko projektów uproszczonych planów urządzenia lasu dla obrębów ewidencyjnych, dla których zostanie stwierdzona konieczność przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko oraz uwzględnienie w planach warunków wynikających z ww. oceny. 3.3.2 Powierzchnia gruntów objętych zamówieniem oznaczonych w ewidencji jako Ls, uzyskane z ewidencji gruntów i budynków w dniu 23 stycznia 2017 r., wynosi dla Części 1: 3.3.2.1 uproszczone plany urządzenia lasu - 2 040,139 ha 3.3.2.2 inwentaryzacje stanu lasu - 118,9609 ha 3.4 Część 2 zamówienia obejmuje następujące obręby: Łęki Szlacheckie, Sulejów - Obszar Wiejski. 3.4.1 Zamówienie obejmuje również wykonanie prognozy oddziaływania na środowisko projektów uproszczonych planów urządzenia lasu dla obrębów ewidencyjnych, dla których zostanie stwierdzona konieczność przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko oraz uwzględnienie w planach warunków wynikających z ww. oceny. 3.4.2 Powierzchnia gruntów objętych zamówieniem oznaczonych w ewidencji jako Ls, uzyskane z ewidencji gruntów i budynków w dniu 23 stycznia 2017 r. wynosi dla Części 2: 3.4.2.1 uproszczone plany urządzenia lasu - 3 297,827 ha 3.4.2.2 inwentaryzacje stanu lasu - 37,7357 ha 3.5 Wytyczne dla Wykonawcy: 3.5.1 Zleceniodawca przekazuje nieodpłatnie wykonawcy: 3.5.1.1 wykaz działek ewidencyjnych i użytków, dla których będzie sporządzony uproszczony plan urządzenia lasu i ich powierzchnię (powierzchnię użytków Ls), w celu oszacowania kosztów prac urządzeniowych 3.5.1.2 mapę ewidencyjną w postaci kopii arkusza mapy lub w postaci elektronicznej (format SWDE lub inne formaty dla danych przestrzennych np. pliki shape, dxf itp.); 3.5.1.3 dane z rejestru gruntów w formie wypisów lub w postaci plików elektronicznych (np. w formacie SWDE); 3.5.2 Zleceniodawca udostępnia nieodpłatnie wykonawcy poprzednią dokumentację urządzeniową. 3.5.3 Niezbędna do wykonania zamówienia baza danych ewidencji gruntów i budynków zostanie udostępniona Wykonawcy nieodpłatnie. 3.5.4 Wykonawca sporządzi uproszczone palny urządzenia lasu oraz inwentaryzacje stanu lasu w oparciu o: 3.5.4.1 standard uproszczonej leśnej mapy numerycznej, którego dokumentacja techniczna stanowi załącznik nr 2 do zarządzenia DGLP; 3.5.4.2 standard opracowań kartograficznych dla uproszczonych planów urządzenia lasu, którego dokumentacja techniczna stanowi załącznik nr 3. do zarządzenia DGLP; 3.5.4.3 standard wymiany danych o lasach, którego dokumentacja techniczna stanowi załącznik nr 4 do zarządzenia DGLP; 3.5.4.4 wytyczne do sporządzania projektów uproszczonych planów urządzenia lasu wraz z Aneksem nr 1, będącym szablonem dokumentu uproszczonego planu urządzenia lasu, stanowiące załącznik nr 5 do zarządzenia DGLP; 3.5.4.5 aplikację do obsługi warstw mapy numerycznej korzystającej z bazy TAKSATOR - PLANY UPROSZCZONE - do pobrania ze strony internetowej Zakładu Informatyki Lasów Państwowych i zainstalowania; 3.5.4.6 aplikację TAKSATOR - PLANY UPROSZCZONE - do pobrania ze strony internetowej Zakładu Informatyki Lasów Państwowych. 3.5.5 Wykonawca, z chwilą podpisania umowy, będzie regularnie składał Zamawiającemu pisemne informacje o zaawansowaniu prac będących przedmiotem zamówienia. 3.5.6 Wykonawca powiadomi Zamawiającego, z odpowiednim wyprzedzeniem (minimum 14 dni), o terminie przystąpienia do prac terenowych w danej gminie, a następnie uzgodni z właściwymi sołtysami sposób powiadomienia właścicieli gruntów o planowanych pracach taksacyjnych. 3.5.7 W pracach taksacyjnych należy uwzględnić grunty ujęte w ewidencji gruntów i budynków jako Ls. 3.5.8 W trakcie prac terenowych, w przypadku stwierdzenia rozbieżności między stanem faktycznym na gruncie, a ewidencją gruntów i budynków, należy sporządzić wykaz tych powierzchni. 3.5.9 Po zakończeniu prac w poszczególnych obrębach ewidencyjnych Wykonawca opracuje i przekaże do właściwych terytorialnie gmin po jednym egzemplarzu projektu dokumentacji urządzeniowej, celem wyłożenia na okres 60 dni do publicznego wglądu dla właścicieli lasów. Wyłożone w Urzędzie Gminy projekty planów muszą zawierać wszystkie części opisowe, tabelaryczne i obliczeniowe wraz z zadaniami dla poszczególnych właścicieli lasów oraz mapy gospodarcze. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzenie przekazania ww. dokumentacji do gmin oraz projekty dokumentacji urządzeniowej w formie elektronicznej. 3.5.10 Wykonawca sporządzi zadania z zakresu gospodarki leśnej dla właścicieli lasów w 1 egzemplarzu. W przypadku działek będących współwłasnością zadania gospodarcze należy sporządzić dla każdego z współwłaścicieli 3.5.11 Wykonawca poinformuje wójtów i burmistrzów właściwych terytorialnie gmin o obowiązku pisemnego zawiadomienia właścicieli lasów o wyłożeniu projektów dokumentacji urządzeniowych ze wskazaniem, że ich zapisy będą podstawą do naliczania podatku leśnego oraz o możliwości składania wniosków i zastrzeżeń. 3.5.12 W terminie 7 dni od dnia wyłożenia projektów w siedzibach gmin Wykonawca dostarczy Zamawiającemu pisemne potwierdzenia zrealizowania zapisu wynikającego z pkt 17 niniejszego przedmiotu zamówienia oraz przekaże informacje o terminie wyłożenia dokumentacji urządzeniowej. 3.5.13 W trakcie wyłożenia projektów dokumentacji urządzeniowych Wykonawca weźmie udział w spotkaniach informacyjnych (po jednym w każdej gminie) i udzieli zainteresowanym właścicielom lasów niezbędnych informacji. 3.5.14 Zastrzeżenia i wnioski złożone przez właścicieli lasów zostaną przekazane Wykonawcy, który przygotuje propozycje sposobu ich załatwienia i przekaże je zamawiającemu w terminie 14 dni od dnia otrzymania. W przypadku stwierdzenia konieczności dokonania oględzin w terenie, przedstawiciel Wykonawcy weźmie udział w oględzinach przeprowadzonych przez służby Starosty, a po wydaniu przez Starostę decyzji o uznaniu zastrzeżeń lub wniosków dokona stosownych zmian w dokumentacjach urządzeniowych. 3.5.15 W przypadku dofinansowania uproszczonych planów urządzenia lasów z Funduszu Leśnego Wykonawca będzie brał czynny udział w Naradach Techniczno-Gospodarczych. 3.5.16 W przypadku obrębów, dla których zostanie stwierdzony obowiązek przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, Wykonawca sporządzi prognozę oddziaływania na środowisko projektów uproszczonych planów urządzenia lasu, a po przeprowadzeniu postępowania z udziałem społeczeństwa przygotuje projekt rozpatrzenia uwag i wniosków zgłoszonych w tym postępowaniu oraz sporządzi podsumowanie, o którym mowa w art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2016 r. poz. 353, ze zm.) i dokona niezbędnych zmian w dokumentacjach urządzeniowych. 3.5.17 Wykonawca, uzyska pozytywną pisemną opinię właściwego Nadleśniczego Nadleśnictwa dla sporządzonej dokumentacji urządzeniowej. 3.5.18 Dokumentację urządzeniową należy sporządzić jako osobne opracowanie dla każdego obrębu ewidencyjnego. 3.5.19 Operaty należy wykonać w 3 egzemplarzach w formacie A4, w twardej oprawie introligatorskiej. Czystopisy operatów mają być wykonane przy użyciu drukarki komputerowej zapewniającej trwałość wydruku tzn. druk nie może rozpływać się po zamoknięciu. Strony planu należy ponumerować, zaopatrzyć w spis treści umieszczony na początku planu, a plan zaopatrzyć w stronę tytułową. Każdy egzemplarz planu winien posiadać tytuł opracowania na zewnętrznej, twardej oprawie. Rozbieżności między stanem faktycznym na gruncie, a ewidencją gruntów i budynków należy przedstawić w "Szczegółowym wykazie rozbieżności między ewidencją, a stanem na gruncie", jako integralną część dokumentacji urządzeniowych - przy opracowaniu ww. wykazu należy wskazać grunty Ls występujące w ewidencji, które nie spełniają definicji lasu wg ustawy o lasach oraz grunty inne niż Ls spełniające definicję lasu. W spisie treści należy podać ilość egzemplarzy map zamieszczonych w dokumentacji. 3.5.20 Do każdego operatu, na końcu w kieszeni (kopercie), należy dołączyć komplet map gospodarczych wykonanych na podstawie mapy ewidencyjnej, z oznaczeniem numerów działek ujętych w dokumentacjach urządzeniowych. Mapy gospodarcze winny zostać sporządzone zgodnie z Zarządzeniem nr 49 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 17 listopada 2016 roku. Jeden z egzemplarzy map powinien być podklejony na płótnie lub zafoliowany. 3.5.21 W operatach należy opisać i zaznaczyć na mapach formy ochrony przyrody znajdujące się na terenach objętych planami oraz opisać wynikające z ich występowania ograniczenia w planowaniu zabiegów gospodarczych. 3.5.22 W dokumentacjach urządzeniowych należy określić zadania z zakresu gospodarki leśnej dla właścicieli lasów wraz ze wskazaniem ostatecznego terminu ich wykonania. 3.5.23 Uproszczone plany urządzenia lasu oraz inwentaryzację stanu lasu wykonawca sporządzi również formie elektronicznej zgodnie z § 9 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 12 listopada 2012 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu sporządzania planu urządzenia lasu, uproszczonego planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu. Dane opisowe w plikach *xls, mapa cyfrowa w postaci danych wektorowych w formacie *dxf w układzie współrzędnych płaskich prostokątnych PL-2000/7. 3.5.24 Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy - licząc od dnia zatwierdzenia przez Starostę Piotrkowskiego dokumentacji urządzeniowych. Wykonawca zobowiązuje się w okresie obowiązywania gwarancji do bezpłatnego usuwania (w terminie 30 dni od daty pisemnego powiadomienia przez Zamawiającego) nieujawnionych w czasie odbioru prac, ewentualnych usterek powstałych w trakcie sporządzania dokumentacji. 3.5.25 Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z uzgodnieniami niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. 3.5.26 Wykonawca przekaże dane z uproszczonego planu urządzenia lasu dotyczące opisu drzewostanu oraz planowanych zabiegów gospodarczych do Banku Danych o Lasach (BDL) w formie pliku danych w formacie Standardu Wymiany Danych o Lasach (SWDL). Opis struktury SWDL znajduje się w załączniku nr 4 do zarządzenia nr 49 DGLP z dnia 17 listopada 2016 roku. Jest on dostępny do pobrania na stronach BDL pod adresem http://www.buligl.pl/swdl/. 3.5.27 W kwestiach nieuregulowanych powyżej, Wykonawca winien stosować się do przepisów wymienionych w punkcie 3.5.29 niniejszego przedmiotu zamówienia. 3.5.28 Wykonawca musi zapewnić wykwalifikowaną kadrę i wyposażenie niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, zgodne z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 sierpnia 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie wyposażenia technicznego i wielkości potencjału kadrowego niezbędnego do należytego i terminowego wykonywania prac urządzeniowych (Dz. U. z 2012 r. poz. 949). 3.5.29 Dokumentację urządzeniową należy wykonać w oparciu o: 3.5.29.1 ustawę z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz. U. z 2015 r., poz. 2100 ze zm.), 3.5.29.2 rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 12 listopada 2012 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu sporządzania planu urządzenia lasu, uproszczonego, planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu (Dz. U. z 2012 r. poz. 1302 z późn. zm.), 3.5.29.3 ustawę z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2016 r. poz. 353 ze zm.), 3.5.29.4 ustawę z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2016 r. poz. 2134, ze zm.), o Zarządzenie nr 49 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 17 listopada 2016 roku znak: ZU.6007.2.2016 w sprawie przeznaczania środków, związanych z funduszem leśnym, na sporządzanie uproszczonych planów urządzenia lasu, o których mowa w art. 21 ust. 1 pkt. 2 ustawy o lasach, o inne aktualnie obowiązujące przepisy w tym zakresie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
77231500-3
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: 3.3 Część 1 zamówienia obejmuje następujące obręby : Czarnocin, Wolę Krzysztoporską, Wolbórz - Obszar Wiejski oraz Wolbórz -Miasto. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 105795,90 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: 3.4 Część 2 zamówienia obejmuje następujące obręby: Łęki Szlacheckie, Sulejów - Obszar Wiejski |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 163442,57 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Sukcesywny zakup paliwa dla pojazdów i urządzeń Samodzielnego Szpitala Wojewódzkiego im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim - powtórzenie.
- PRZEBUDOWA JEZDNI UL. JEDNOŚCI NARODOWEJ WRAZ Z SIĘGACZAMI ORAZ JEZDNI UL. BELZACKIEJ OD UL. JEDNOŚCI NARODOWEJ DO UL. KOTARBIŃSKIEGO
- Administrowanie osiedlami mieszkalnymi tj. budynkami mieszkalnymi dzierżawionymi i zarządzanymi przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Piotrkowie Trybunalskim
- Sprzedaż i dostawa materiałów do sterylizacji.
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych przy Rwańskiej 1/3 m 7, Ks. P. Skargi 4 m 6, Plac Czarnieckiego 3 m 4A w Piotrkowie Trybunalskim
- Modernizacja sanitariatów w budynku internatu przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Zawodowego w Bujnach.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.