Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-26
Chełmek: Opracowanie projektu budowlanego: rozbudowa miejskiej biblioteki publicznej w Chełmku
Numer ogłoszenia: 102638 - 2014; data zamieszczenia: 26.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chełmek , ul. Krakowska 11, 32-660 Chełmek, woj. małopolskie, tel. 033 8449040, 8449000, faks 033 8449019.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlanego: rozbudowa miejskiej biblioteki publicznej w Chełmku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest projekt budowlany i wykonawczy wraz z wszystkimi instalacjami wewnętrznymi /pełnobranżowy/, zagospodarowaniem terenu otaczającego i konieczną adaptacją wraz z częścią kosztorysową (z rozdziałem na poszczególne branze) i remontem istniejącego budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Chełmku przy ul. Brzozowej. Opracowanie powinno być wykonane na kanwie projektu koncepcyjnego opracowanego przez mgr inż. arch. Tomasz Göttel i mgr inż. arch. Wojciech Franzblau pt. ROZBUDOWA MIEJSKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W CHEŁMKU. Wykonawca zobowiązany jest konsultować z Zamawiającym projekty w toku przygotowywania. Dokumentacja projektowa (projekt budowlany i wykonawczy) musi zostać zaakceptowana przez wskazanych przedstawicieli Zamawiającego, oraz uzyskać pisemne potwierdzenie zgodności z zakresem zamówienia i kompletności dokumentacji. Dokumentacja przed złożeniem do pozwolenia na budowę musi posiadać komplet uzgodnień przewidzianych ustawowo. Wykonawca otrzyma niezbędne pełnomocnictwa do reprezentowania Zamawiającego przed właściwymi organami administracji państwowej i terenowej w celu uzyskania koniecznych pozwoleń na realizację robót, oraz pozwolenia na budowę. Wykaz opracowań składających się na wielobranżowy projekt budowlano-wykonawczy: - dokumentacja geologiczno-inżynieryjna wymagana dla w/w opracowania ; - inwentaryzacja : stanu istniejącego /jeżeli inwentaryzacja zawarta w projekcie koncepcji wymaga uszczegółowienia/ infrastruktury technicznej, zieleni - zakresie prawa ochrony środowiska oraz uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przy planowaniu oraz realizacji inwestycji. Projekty budowlano-wykonawcze dla każdej branży przewidzianej do realizacji, w tym co najmnej: a) projekt architektoniczy i konstrukcyjny b) projekt instalacji co i wentylacji i klimatyzacji mechanicznej w części dobudowanej. c) projekt instalacji wod-kan. d)projekt instalacji elektrycznej i niskoprądowej, system sygnalizacji napadu i telewizji dozorowej e)projekt zagospodarowania terenu wraz z proponowanym wjazdem do drogi publicznej gminnej f)projekt monitoringu obiektu oraz ochrony przeciwpożarowej wraz z uzyskaniem postanowienia Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej na odstępstwa od przepisów bezpieczeństwa pożarowego, wraz z wdrożeniem zatwierdzonych rozwiązań. g) należy przewidzieć przełożenie infrastruktury wynikającej z uzgodnień i warunków W kompletnym projekcie należy wykonać projekt aranżacji i wystroju wnętrz zawierający - dokumentację techniczną aranżacji - rzut pomieszczeń z rozmieszczeniem funkcji (tzw. projekt funkcjonalny) - projekty kolorystyki - projekty oświetlenia - specyfikację materiałową z zaznaczeniem miejsc, w których można zakupić dany materiał - foto realistyczne wizualizacje 3D głównych pomieszczeń obiektu. Dokumentacja projektowa opracowana na podstawie obowiązujących przepisów prawa, stanowić będzie podstawę do przeprowadzenia odrębnego postępowania w trybie ustawy - Prawo zamówień publicznych dla wyłonienia wykonawcy robót budowlanych objętych projektem. Wykonawca w ramach przedmiotowego zamówienia nieodpłatnie zobowiązany będzie do opracowania rozwiązań zamiennych lub uzupełniających wynikłych z błędów, pomyłek lub braków w dokumentacji projektowo kosztorysowej wykonanej na podstawie niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do udzielania szczegółowych i pisemnych wyjaśnień i odpowiedzi na pytania i zarzuty dotyczące opracowanej dokumentacji projektowej jakie mogą być składane w trakcie procedury wyboru wykonawców robót budowlanych oraz przygotowanie ewentualnych modyfikacji dokumentacji projektowej wynikających z tych pytań i udzielonych odpowiedzi - w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do wydania, na wniosek Zamawiającego, pisemnej opinii na temat parametrów wyrobów /równoważnych/ zaproponowanych przez Wykonawców robót budowlanych na etapie realizacji projektu. 3. Forma opracowania dokumentacji projektowej : a) wersja papierowa : 4 egz. projektu budowlanego + BIOZ + charakterystyka energetyczna 4 egz. projektu wykonawczego 2 egz. przedmiaru robót 2 egz. kosztorysu inwestorskiego 2 egz. STWiOR b) wersja elektroniczna : 2 x komplety na płytkach CD: 1x w formie PDF zawierające projekt budowlany + BIOZ + charakterystyka energetyczna, + projekt wykonawczy, + kosztorys inwestorski, + SSTWiOR + przedmiary. 1 x j.w.w wersjach edytowalnych: Projekt budowlany w formie plików w formacie DWG ( AutoCad) + BIOZ w formie plików w formacie DOC (MS Word) + Charakterystyka energetyczna w formie plików w formacie DOC, XLS (MS Word, Excell), projekt wykonawczy w formie plików w formacie DWG (AutoCad), przedmiar robót i kosztorys inwestorski w formie plików w formacie .ath. Projektant działając w imieniu Zamawiającego na podstawie udzielonego pełnomocnictwa - złoży wniosek zamierzenia inwestycyjnego do właściwego organu i uzyska wymagane prawem zgody i decyzje. Za wykonanie zamówienia uważać się będzie uzyskanie decyzji administracyjnej właściwego organu wydającego zgody i decyzje na jego realizację..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 główną usługę. Za jedną usługę główną zamawiający uzna: wykonanie pełno branżowego projektu budynku użyteczności publicznej o powierzchni minimum 1000 m2, pow. użytkowej. /dopuszczamy również projekty przebudowy, nadbudowy lub rozbudowy/,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności elektrycznej, uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności architektonicznej, uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności sanitarnej,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) formularz ofertowy - uzupełniony, b) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres reprezentacji, podpisane przez uprawnione osoby. c) pełnomocnictwo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, podpisane przez uprawnione osoby.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Wykonanie przez podwykonawcę innej części zamówienia, niż tą którą Wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy. 2) Realizacja przez podwykonawcę części zamówienia, której Wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy. 3) Zmiana podwykonawców na etapie realizacji zamówienia, pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne. 4) Cena oferty nie ulegnie zmianie z zastrzeżeniem urzędowej zmiany stawki podatku Vat i nie będzie podlegać waloryzacji w okresie obowiązywania umowy. 5) Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku przedłużania się procedury, wydania uzgodnień i decyzji formalnych. 6) Zmiana osób wskazanych w umowie do nadzoru.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chelmek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski ul. Krakowska 11, 32-660 Chełmek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski ul. Krakowska 11, 32-660 Chełmek.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa biologiczno-mechanicznej oczyszczalni ścieków w Grabowie w formule zaprojektuj i wybuduj etap I
- "Przebudowa wraz z modernizacją Gminnego Ośrodka Wypoczynkowego POLANKA"
- Poprawa jakości kształcenia ogólnego w Mieście Suwałki - opracowanie dokumentacji w Zespole Szkół nr 1 w Suwałkach
- Remont budynku nr 6 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu - sprawa numer 43/2024
- Przebudowa ciągu ulic Powstańców - Szkolna - wykonanie dokumentacji projektowej
- Opracowanie koncepcji architektonicznej budowy terminala odpraw granicznych na dpg Bobrowniki - Bierestowica i dokumentacji rozbudowy monitoringu na kpg Kuźnica Białostocka - Grodno
więcej: Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.