eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmek › Opracowanie projektu budowlanegorozbudowa miejskiej biblioteki publicznej w Chełmku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-26

Chełmek: Opracowanie projektu budowlanego: rozbudowa miejskiej biblioteki publicznej w Chełmku
Numer ogłoszenia: 102638 - 2014; data zamieszczenia: 26.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chełmek , ul. Krakowska 11, 32-660 Chełmek, woj. małopolskie, tel. 033 8449040, 8449000, faks 033 8449019.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlanego: rozbudowa miejskiej biblioteki publicznej w Chełmku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest projekt budowlany i wykonawczy wraz z wszystkimi instalacjami wewnętrznymi /pełnobranżowy/, zagospodarowaniem terenu otaczającego i konieczną adaptacją wraz z częścią kosztorysową (z rozdziałem na poszczególne branze) i remontem istniejącego budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Chełmku przy ul. Brzozowej. Opracowanie powinno być wykonane na kanwie projektu koncepcyjnego opracowanego przez mgr inż. arch. Tomasz Göttel i mgr inż. arch. Wojciech Franzblau pt. ROZBUDOWA MIEJSKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W CHEŁMKU. Wykonawca zobowiązany jest konsultować z Zamawiającym projekty w toku przygotowywania. Dokumentacja projektowa (projekt budowlany i wykonawczy) musi zostać zaakceptowana przez wskazanych przedstawicieli Zamawiającego, oraz uzyskać pisemne potwierdzenie zgodności z zakresem zamówienia i kompletności dokumentacji. Dokumentacja przed złożeniem do pozwolenia na budowę musi posiadać komplet uzgodnień przewidzianych ustawowo. Wykonawca otrzyma niezbędne pełnomocnictwa do reprezentowania Zamawiającego przed właściwymi organami administracji państwowej i terenowej w celu uzyskania koniecznych pozwoleń na realizację robót, oraz pozwolenia na budowę. Wykaz opracowań składających się na wielobranżowy projekt budowlano-wykonawczy: - dokumentacja geologiczno-inżynieryjna wymagana dla w/w opracowania ; - inwentaryzacja : stanu istniejącego /jeżeli inwentaryzacja zawarta w projekcie koncepcji wymaga uszczegółowienia/ infrastruktury technicznej, zieleni - zakresie prawa ochrony środowiska oraz uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przy planowaniu oraz realizacji inwestycji. Projekty budowlano-wykonawcze dla każdej branży przewidzianej do realizacji, w tym co najmnej: a) projekt architektoniczy i konstrukcyjny b) projekt instalacji co i wentylacji i klimatyzacji mechanicznej w części dobudowanej. c) projekt instalacji wod-kan. d)projekt instalacji elektrycznej i niskoprądowej, system sygnalizacji napadu i telewizji dozorowej e)projekt zagospodarowania terenu wraz z proponowanym wjazdem do drogi publicznej gminnej f)projekt monitoringu obiektu oraz ochrony przeciwpożarowej wraz z uzyskaniem postanowienia Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej na odstępstwa od przepisów bezpieczeństwa pożarowego, wraz z wdrożeniem zatwierdzonych rozwiązań. g) należy przewidzieć przełożenie infrastruktury wynikającej z uzgodnień i warunków W kompletnym projekcie należy wykonać projekt aranżacji i wystroju wnętrz zawierający - dokumentację techniczną aranżacji - rzut pomieszczeń z rozmieszczeniem funkcji (tzw. projekt funkcjonalny) - projekty kolorystyki - projekty oświetlenia - specyfikację materiałową z zaznaczeniem miejsc, w których można zakupić dany materiał - foto realistyczne wizualizacje 3D głównych pomieszczeń obiektu. Dokumentacja projektowa opracowana na podstawie obowiązujących przepisów prawa, stanowić będzie podstawę do przeprowadzenia odrębnego postępowania w trybie ustawy - Prawo zamówień publicznych dla wyłonienia wykonawcy robót budowlanych objętych projektem. Wykonawca w ramach przedmiotowego zamówienia nieodpłatnie zobowiązany będzie do opracowania rozwiązań zamiennych lub uzupełniających wynikłych z błędów, pomyłek lub braków w dokumentacji projektowo kosztorysowej wykonanej na podstawie niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do udzielania szczegółowych i pisemnych wyjaśnień i odpowiedzi na pytania i zarzuty dotyczące opracowanej dokumentacji projektowej jakie mogą być składane w trakcie procedury wyboru wykonawców robót budowlanych oraz przygotowanie ewentualnych modyfikacji dokumentacji projektowej wynikających z tych pytań i udzielonych odpowiedzi - w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do wydania, na wniosek Zamawiającego, pisemnej opinii na temat parametrów wyrobów /równoważnych/ zaproponowanych przez Wykonawców robót budowlanych na etapie realizacji projektu. 3. Forma opracowania dokumentacji projektowej : a) wersja papierowa : 4 egz. projektu budowlanego + BIOZ + charakterystyka energetyczna 4 egz. projektu wykonawczego 2 egz. przedmiaru robót 2 egz. kosztorysu inwestorskiego 2 egz. STWiOR b) wersja elektroniczna : 2 x komplety na płytkach CD: 1x w formie PDF zawierające projekt budowlany + BIOZ + charakterystyka energetyczna, + projekt wykonawczy, + kosztorys inwestorski, + SSTWiOR + przedmiary. 1 x j.w.w wersjach edytowalnych: Projekt budowlany w formie plików w formacie DWG ( AutoCad) + BIOZ w formie plików w formacie DOC (MS Word) + Charakterystyka energetyczna w formie plików w formacie DOC, XLS (MS Word, Excell), projekt wykonawczy w formie plików w formacie DWG (AutoCad), przedmiar robót i kosztorys inwestorski w formie plików w formacie .ath. Projektant działając w imieniu Zamawiającego na podstawie udzielonego pełnomocnictwa - złoży wniosek zamierzenia inwestycyjnego do właściwego organu i uzyska wymagane prawem zgody i decyzje. Za wykonanie zamówienia uważać się będzie uzyskanie decyzji administracyjnej właściwego organu wydającego zgody i decyzje na jego realizację..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 główną usługę. Za jedną usługę główną zamawiający uzna: wykonanie pełno branżowego projektu budynku użyteczności publicznej o powierzchni minimum 1000 m2, pow. użytkowej. /dopuszczamy również projekty przebudowy, nadbudowy lub rozbudowy/,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności elektrycznej, uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności architektonicznej, uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności sanitarnej,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) formularz ofertowy - uzupełniony, b) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres reprezentacji, podpisane przez uprawnione osoby. c) pełnomocnictwo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, podpisane przez uprawnione osoby.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Wykonanie przez podwykonawcę innej części zamówienia, niż tą którą Wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy. 2) Realizacja przez podwykonawcę części zamówienia, której Wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy. 3) Zmiana podwykonawców na etapie realizacji zamówienia, pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne. 4) Cena oferty nie ulegnie zmianie z zastrzeżeniem urzędowej zmiany stawki podatku Vat i nie będzie podlegać waloryzacji w okresie obowiązywania umowy. 5) Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku przedłużania się procedury, wydania uzgodnień i decyzji formalnych. 6) Zmiana osób wskazanych w umowie do nadzoru.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chelmek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski ul. Krakowska 11, 32-660 Chełmek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski ul. Krakowska 11, 32-660 Chełmek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.