eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Remont wolnostanów w Tychach położonych przy1. ul. Arkadowej 6/1 2. ul. Andersa 1/9 3. ul. Czysta 31/94

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-15

Tychy: Remont wolnostanów w Tychach położonych przy: 1. ul. Arkadowej 6/1 2. ul. Andersa 1/9 3. ul. Czysta 31/94
Numer ogłoszenia: 102637 - 2008; data zamieszczenia: 15.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych, ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, fax 032 2273145.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont wolnostanów w Tychach położonych przy: 1. ul. Arkadowej 6/1 2. ul. Andersa 1/9 3. ul. Czysta 31/94.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie wykonania remontów lokali mieszkalnych, z podziałem na 3 zadania: 1) Zamówienie składa się z 3 części , zwanych dalej zadaniami. 2) Oznaczenie zadań: ZADANIE Nr 1 - Remont wolnostanu - lokalu mieszkalnego, będącego własnością Miasta Tychy, przy ul. Arkadowej 6/1, administrowanego przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr I ZADANIE Nr 2 - Remont wolnostanu - lokalu mieszkalnego, będącego własnością Miasta Tychy, przy ul. Andersa 1/9 administrowanego przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr ZADANIE Nr 3 - Remont wolnostanu - lokalu mieszkalnego, będącego własnością Miasta Tychy, przy ul. Czystej 31/94 administrowanego przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr III Zakres robót obejmuje m.in.: ZADANIE Nr 1: - wymianę stolarki drzwiowej - 4 szt. - remont podłóg - 20,67m2, - malowanie emulsyjne z przetarciem tynków ścian - 66,23m2, - malowanie emulsyjne z przetarciem tynków sufitów - 20,67m2, - malowanie olejne ścian - 11,45m2, - rozebranie i uzupełnienie ścianek , - demontaż instalacji gazowej, - wymiana urządzeń higieniczno sanitarnych (brodzika, zlewozmywaka, baterii, , muszli, spłuczki), - wymiana podgrzewacz wody (bojlera), - wymiana kuchenki 2 palnikowej, - modernizacja instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, - wymiana instalacji elektrycznej wraz z wymianą osprzętu i pomiarami, - roboty porządkowe z wywozem gruzu na wysypisko śmieci. ZADANIE Nr 2: - wymianę stolarki drzwiowej - 4 szt. - wymianę stolarki okiennej na PCV - 1 szt. - regulacja skrzydeł okiennych 4szt, uzupełnienie okien w nawietrzaki higrosterowane - 2 szt, - remont podłóg - 31,00m2, - malowanie emulsyjne z przetarciem tynków ścian - 110,15m2, - malowanie emulsyjne z przetarciem tynków sufitów -31,00m2 - malowanie olejne ścian - 15,78m2 - skucie i uzupełnienie tynków na ścianach i sufitach - 36,34m2, - wymiana instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej z urządzeniami (wanna i bateria wannowa, umywalka i bateria umywalkowa , muszla i spłuczka, zlewozmywak dwukomorowy i bateria zlewozmywakowa), - wymiana instalacji gazowej na połączenia spawane wraz z wymianą pieca gazowego wieloczerpalnego i kuchni gazowej czteropalnikowej wraz z piekarnikiem, - wymiana instalacji elektrycznej wraz z wymianą osprzętu i pomiarami, - roboty porządkowe z wywozem gruzu na wysypisko śmieci. ZADANIE Nr 3: - wymianę stolarki drzwiowej - 4 szt. - dopasowanie okien - 1 szt. - remont podłóg - 36,00m2, - malowanie emulsyjne z przetarciem tynków ścian - 192,86m2, - malowanie emulsyjne z przetarciem tynków sufitów -36,00m2 - skucie i uzupełnienie tynków na ścianach i sufitach - 20,96m2, - wymiana urządzeń wod-kan (wanna i bateria wannowa, muszla i spłuczka, zlewozmywak i bateria zlewozmywakowa), - wymiana instalacji gazowej na połączenia spawane wraz z wymianą pieca gazowego wieloczerpalnego i kuchni gazowej czteropalnikowej wraz z piekarnikiem, - wymiana instalacji elektrycznej wraz z wymianą osprzętu i pomiarami, - roboty porządkowe z wywozem gruzu na wysypisko śmieci. Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót na poszczególne zadania,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.42.11.31 - Instalowanie drewnianych framug Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.11 - Instalowanie framug drzwiowych Oryginalny kod CPV: 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.26.25.22 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.22 - Roboty murarskie Oryginalny kod CPV: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych ( Dz .U z 2006 roku, Nr 164, poz 1163 z późn. zm.) , tj. : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp., oraz spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. ZAMAWIAJĄCY WYMAGA, ABY WYKONAWCA WYKAZAŁ, ŻE : 1. Dysponuje osobą / osobami do wykonania zamówienia , w szczególności uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach niezbędnych do wykonania robót budowlanych (art. 12 i 13 ustawy z dnia 7 lipca 1994r.-Prawo Budowlane ( Dz U. z 2006 r. Nr 156 , poz.118 z późn. zmianami), którzy są członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych, architektów, inżynierów budowlanych i Urbanistów, Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.), tj.: osobą / osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej Wymagane kserokopie uprawnień budowlanych jw. oraz aktualne zaświadczenia z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa 2. W okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - należy wykazać co najmniej d w i e roboty ramach odrębnych umów o charakterze podobnym tj. roboty ogólnobudowlane o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 8 000,00 zł (brutto). 3. Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 50 000,00 zł. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia , w oparciu wymagane dokumenty .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający wymaga następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełniania warunki udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 pkt. 1÷ 4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji, ( W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy składają łącznie) 2. Dokumenty potwierdzające treść złożonych oświadczeń: Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Pzp. (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz.1163 z późn.zm.). 1) aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; - W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone dokumenty wymienione w punkcie 2., p.pkt. 1) i 2) dla każdego z nich. Na potwierdzenie, że Wykonawcy posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz, że dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy- Pzp. : 3) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobą / osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, na każde z zdań. Do wykazu należy dołączyć: kserokopię uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz aktualne zaświadczenie wydane przez właściwą Izbę Inżynierów Budownictwa. - Wykaz należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców. 4) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania zamówienia - należy wykazać co najmniej d w i e roboty ramach odrębnych umów o charakterze podobnym tj. roboty ogólnobudowlane o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 8 000,00 zł (brutto). Na potwierdzenie realizacji co najmniej dwóch robót wymienionych w wykazie o charakterze podobnym tj. robót ogólnobudowlanych i wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 8 000,00 zł (brutto) należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. - Wykaz wykonanych robót o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik do SIWZ. ( W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców). Na potwierdzenie że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ( art. 22 ust.1 pkt. 3 ustawy- Pzp.): 5) aktualna polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 50 000,00 zł. Kwotę ubezpieczenia wyrażoną w innej walucie niż PLN ,Zamawiający przeliczy PLN, przyjmując do przeliczeń średni kurs danej waluty z dnia otwarcia ofert. ( W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców ) 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy - Pzp. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U.Nr 87, poz.605) 4. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego -pok. 20 - cena 15 zł (brutto).Opłata dotyczy wykonawców, którzy odbiorą SIWZ osobiście lub złożą wniosek o jej przekazanie za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, ul. Filaretów 31 - SEKRETARIAT - pokój nr 15,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE Nr 1 - Remont wolnostanu - lokalu mieszkalnego, będącego własnością Miasta Tychy, przy ul. Arkadowej 6/1, administrowanego przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr I Zakres robót m/in. obejmuje; - wymianę stolarki drzwiowej - 4 szt. - remont podłóg - 20,67m2, - malowanie emulsyjne z przetarciem tynków ścian - 66,23m2, - malowanie emulsyjne z przetarciem tynków sufitów - 20,67m2, - malowanie olejne ścian - 11,45m2, - rozebranie i uzupełnienie ścianek , - demontaż instalacji gazowej, - wymiana urządzeń higieniczno sanitarnych (brodzika, zlewozmywaka, baterii, , muszli, spłuczki), - wymiana podgrzewacz wody (bojlera), - wymiana kuchenki 2 palnikowej, - modernizacja instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, - wymiana instalacji elektrycznej wraz z wymianą osprzętu i pomiarami, - roboty porządkowe z wywozem gruzu na wysypisko śmieci. Szczegółowy zakes jest określony w przedmiarze robót,który stanowi zalazcnik do SIWZ. ci..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.00.00-0, 45.42.11.31-1, 45.43.21.10-8, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.33.30.00-0, 45.33.24.00-7, 45.31.00.00-3, 45.42.11.25-6, 45.26.25.22-6, 45.11.12.20-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont wolnostanu - lokalu mieszkalnego, będącego własnością Miasta Tychy, przy ul. Andersa 1/9 administrowanego przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr I Zakres zamówienia m.in. obejmuje: - wymianę stolarki drzwiowej - 4 szt. - wymianę stolarki okiennej na PCV - 1 szt. - regulacja skrzydeł okiennych 4szt, uzupełnienie okien w nawietrzaki higrosterowane - 2 szt, - remont podłóg - 31,00m2, - malowanie emulsyjne z przetarciem tynków ścian - 110,15m2, - malowanie emulsyjne z przetarciem tynków sufitów -31,00m2 - malowanie olejne ścian - 15,78m2 - skucie i uzupełnienie tynków na ścianach i sufitach - 36,34m2, - wymiana instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej z urządzeniami (wanna i bateria wannowa, umywalka i bateria umywalkowa , muszla i spłuczka, zlewozmywak dwukomorowy i bateria zlewozmywakowa), - wymiana instalacji gazowej na połączenia spawane wraz z wymianą pieca gazowego wieloczerpalnego i kuchni gazowej czteropalnikowej wraz z piekarnikiem, - wymiana instalacji elektrycznej wraz z wymianą osprzętu i pomiarami, - roboty porządkowe z wywozem gruzu na wysypisko śmieci. Szczegółowy zakes jest określony w przedmiarze robót,który stanowi zalazcnik do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.00.00-0, 45.42.11.31-1, 45.43.21.10-8, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.33.30.00-0, 45.33.24.00-7, 45.31.00.00-3, 45.42.11.25-6, 45.26.25.22-6, 45.11.12.20-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont wolnostanu - lokalu mieszkalnego, będącego własnością Miasta Tychy, przy ul. Czystej 31/94 administrowanego przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr III Zakres robót m.in. obejmuje: - wymianę stolarki drzwiowej - 4 szt. - dopasowanie okien - 1 szt. - remont podłóg - 36,00m2, - malowanie emulsyjne z przetarciem tynków ścian - 192,86m2, - malowanie emulsyjne z przetarciem tynków sufitów -36,00m2 - skucie i uzupełnienie tynków na ścianach i sufitach - 20,96m2, - wymiana urządzeń wod-kan (wanna i bateria wannowa, muszla i spłuczka, zlewozmywak i bateria zlewozmywakowa), - wymiana instalacji gazowej na połączenia spawane wraz z wymianą pieca gazowego wieloczerpalnego i kuchni gazowej czteropalnikowej wraz z piekarnikiem, - wymiana instalacji elektrycznej wraz z wymianą osprzętu i pomiarami, - roboty porządkowe z wywozem gruzu na wysypisko śmieci. Szczegółowy zakes jest określony w przedmiarze robót,który stanowi zalazcnik do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.00.00-0, 45.42.11.31-1, 45.43.21.10-8, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.33.30.00-0, 45.33.24.00-7, 45.31.00.00-3, 45.42.11.25-6, 45.26.25.22-6, 45.11.12.20-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.