eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Remont podłóg (posadzek) we wskazanych przez Zamawiajacego salach rozpraw i pomieszczeniach biurowych w budynku Sądu Rejonowego w Legnicy przy ul. Andersa 12-13 - etap II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-15

Legnica: Remont podłóg (posadzek) we wskazanych przez Zamawiajacego salach rozpraw i pomieszczeniach biurowych w budynku Sądu Rejonowego w Legnicy przy ul. Andersa 12-13 - etap II
Numer ogłoszenia: 102627 - 2008; data zamieszczenia: 15.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Legnicy, ul. Złotoryjska 19, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8565168 (69), fax 076 8523769.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sr.legnica.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont podłóg (posadzek) we wskazanych przez Zamawiajacego salach rozpraw i pomieszczeniach biurowych w budynku Sądu Rejonowego w Legnicy przy ul. Andersa 12-13 - etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a.I piętro - Remont podłóg pomieszczeń biurowych o nr nr 106, 107, 107A polegający na: demontażu istniejących podłóg (drewnianych pokrytych wykładziną), wywóz istniejącej izolacji (zasypek), wykonanie izolacji cieplnych i przeciwdźwiękowych z wełny mineralnej, wykonanie ślepej podłogi, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej, wykonanie rusztu oraz podłogi z płyt OSB, wykonanie warstw wyrównujących i wygładzających, położenie paneli podłogowych, wyrównanie i pomalowanie ścian, wykonanie drobnych robót elektrycznych b.II piętro - Remont podłóg pomieszczeń biurowych o nr nr 211, 211A, rodzaj robót jak w pkt a), dodatkowo wymiana drzwi pomiędzy pomieszczeniami, c.III piętro - Remont sal rozpraw o nr 307,308. Planowany rodzaj nawierzchni: sale rozpraw - płytki podłogowe. Remont obejmuje również malowanie ścian oraz przełożenie gniazd logicznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.41.00 - Odnawianie Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.41.00 - Odnawianie Oryginalny kod CPV: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu: a. oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 i 24 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną; b. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną; c. oryginały lub kserokopie zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz kadry i podwykonawców. e. dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w pdpkt d) posiadają wymagane uprawnienia t.j. kopie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, f. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ oraz dokumenty (np. Referencje, protokoły odbioru końcowego) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże iż w ciągu ostatnich 5 lat wykonał minimum 2 prace zbliżone zakresem do robót objętych przedmiotem zamówienia - załączyć referencje. Za pracę zbliżoną zamawiający uzna: - wykonanie robót o wartości minimum 60% ceny złożonej oferty, - wykonanie robót remontowych w budynku użyteczności publicznej o powierzchni minimum 600m kw. W przypadku składania oferty wspólnej ww. wykaz składają ci z wykonawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzą spełnienie warunku. Warunek uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. h. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający uzna, iż wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie będzie niższa niż 100.000zł. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie, i. zaakceptowany wzór umowy - zał. Nr 5 do SIWZ Uwaga: Kserokopie dokumentów muszą być potwierdzone przez Wykonawcę (za zgodność z oryginałem). 2. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1 lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w określonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3. Niespełnienie warunków, o których mowa w pkt 1 bądź niedołączenie do oferty wymaganych dokumentów i oświadczeń potwierdzających ich spełnienie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 4. Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: a. ofertę cenową, o której mowa w Rozdziale II pkt 3 SIWZ, W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument, b. pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale IV pkt 1 i 2 SIWZ (w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną). c. kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale X d. harmonogram rzeczowo-czasowo-finansowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jak w pkt wyżej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sr.legnica.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w legnicy ul. Złotoryjska 19 59-220 Legnica p. 301 lub 304.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Legnicy ul. Złotoryjska 19 p.301.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.