To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-30
Ogłoszenie nr 102626 - 2017 z dnia 2017-06-30 r.
Potulice: Dostawy artykułów rybnych (znak sprawy 8/2017)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 519410-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 90123-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Zakład Karny w Potulicach, ul. Al. Parkowa 1 89-120 Potulice, Regon: 000 319 635, Anna Strzelczyk tel. 52 5874424; Zakład Karny w Bydgoszczy - Fordonie, ul. Rynek 8, 85-790 Bydgoszcz, Regon: 000 319 612, Dominika Gałęcka tel. 52 3467090; Areszt Śledczy w Bydgoszczy, ul. Wały Jagiellońskie 4, , 85-128 Bydgoszcz, Regon: 091 393 218, Katarzyna Nowaczewska 52 5855252.
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny, krajowy numer identyfikacyjny
31963500000, ul.
Aleja Parkowa
1,
89120
Potulice, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
525 874 440, faks
525 874 400, e-mail
zp_potulice@sw.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Zakład Karny
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Zamówienie będzie udzielane na rzecz jednostek na podstawie pełnomocnictwa dwóch zakładów oraz w imieniu Zakładu Karnego w Potulicach. Zakład Karny w Potulicach otrzymał pełnomocnictwo do przeprowadzenia postępowania na rzecz Zakładu Karego w Bydgoszczy - Fordonie i Aresztu Śledczego w Bydgoszczy. Poszczególne jednostki przygotowują indywidualnie szacunkowe wartości zamówienia, które następnie są sumowane.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy artykułów rybnych (znak sprawy 8/2017)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DKW.2232.8.2017.AS
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Paprykarz - 3929,15 kg netto (ilość szacunkowa), w puszkach samootwieralnych o masie jednostkowej w przedziale 290g - 330g. Nomenklatura CPV: 15243000-3, Polska Norma: PN-A-86763:1991/Az 4:2001. 2. Szprot w sosie pomidorowym - 3510,84 kg netto (ilość szacunkowa), w puszkach samootwieralnych o masie jednostkowej w przedziale 290g - 330 g, Nomenklatura CPV: 15241000-9, Polska Norma: PN-A-86763:1991/Az 4:2001. 3. Sałatka rybna - 4085,89 kg netto (ilość szacunkowa), w puszkach samootwieralnych o masie jednostkowej w przedziale 290g - 330g. Nomenklatura CPV: 15240000-2, Polska Norma: PN - A -86763:1991/Az 4:2001. 2. Ilości szacunkowe dostarczanych artykułów mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Zamawiający zastrzegają sobie prawo do nieodebrania całości zamówienia, z zastrzeżeniem, że ilość dostarczonego asortymentu nie będzie mniejsza niż 70 % wielkości całego zamówienia i z tego tytułu wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe lub prawne. 3. Wykonawca dostarczać będzie ww. artykuły na swój koszt, zgodnie z wymogami sanitarnymi i systemem HACCP, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych. 4. Ww. artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości, zepsucia. Mają być świeże, o dobrym smaku, z odpowiednim okresem ważności do spożycia dla danego artykułu, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze. 5. Miejsce, sposób, terminy dostaw oraz forma i termin płatności: 1. Realizacja dostaw ww. artykułów w uzgodnionych terminach do magazynów zlokalizowanych w: 1. Zakładzie Karnym w Potulicach, Al. Parkowa 1, w godz. 7:00-11:00, 2. Zakładzie Karnym w Bydgoszczy - Fordonie, ul. Rynek 8, w godz. 7:15-11:00, 3. Areszcie Śledczym w Bydgoszczy, ul. Wały Jagiellońskie 4, w godz. 7:30 -11:00. 2. Realizacja dostaw ww. artykułów do magazynów odbywać się będzie w dostawach częściowych do poszczególnych jednostek: 3) Termin płatności: 30 dni, forma płatności: przelew. 4) Wykonawca wystawia faktury VAT za każdą dostawę zrealizowaną do poszczególnych zamawiających określonych w pkt 7 ppkt 1, zgodnie z rzeczywistą wielkością dostaw, uwzględniając asortyment i ceny określone w umowie. Każda jednostka (ZK Potulice, ZK Bydgoszcz - Fordon oraz AŚ Bydgoszcz) jest samodzielnym płatnikiem.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
15200000-0
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostawy artykułów rybnych (znak sprawy 8/2017) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT63131.13 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 66287.69 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.