To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-30
Ogłoszenie nr 102593 - 2017 z dnia 2017-06-30 r.
Inowrocław: Remonty cząstkowe dróg powiatowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 75082-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu, krajowy numer identyfikacyjny
9236636000000, ul.
ul. Poznańska
384 c,
88-100
Inowrocław, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
52 353 72 28, faks
, e-mail
inwestycje@zdpinowroclaw.com.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.zdpinowroclaw.com.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty cząstkowe dróg powiatowych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PN/8/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Zamówienie dzieli się na trzy zadania: zadanie nr 1: Remont cząstkowy grysami i emulsją zadanie nr 2: Remont cząstkowy mieszanka mineralno-bitumiczną zadanie nr 3: Roboty nawierzchniowe 2.Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 obejmuje wykonanie: 1) remontów cząstkowych grysami i emulsją w tym: - głębokości do 2 cm: 400 m2, - głębokości od 2 do 4 cm: 1000 m2, - głębokości powyżej 4 cm: 600 m2, 3.Przedmiot zamówienia w zakresie zadanie nr 2 obejmuje wykonanie: 1) remonty nawierzchni mieszanką mineralnobitumiczną: 100 ton, Przedmiot zamówienia w zakresie zadanie nr 3 obejmuje wykonanie: 1) powierzchniowe utrwalenie: 2000 m2 (droga nr 2558C) 2) naprawa podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni: 200 mb 4.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiącą załącznik do SIWZ. W zakresie realizacji niniejszego zamówienia wykonawca jest zobowiązany również do wykonania: - zabezpieczenia i oznakowania terenu robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami, - uporządkowania terenu po zakończeniu robót. - czynności podstawowych i towarzyszących zgodnie ze Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. 5. Cena jednostkowa wykonania zamówienia podana przez Wykonawcę w ofercie jest ceną ostateczną i nie może podlegać jakimkolwiek podwyżkom. Cena oferty stanowi indywidualne ryzyko Wykonawcy. 6. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny i ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno- budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił 12 miesięcznej gwarancji jakości za wykonany przedmiot zamówienia. 8. Rękojmia z tytułu wykonania przedmiotu umowy będzie wynosić 12 miesięcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45230000-8
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Remont cząstkowy grysami i emulsją - zadanie nr 1 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: w zakresie zadania nr 2 - remont cząstkowy mieszanką mineralno-bitumiczną Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP. Cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Po dokonaniu analizy finansowej, Zamawiający ustalił, że nie możne zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. Wobec powyższego Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie zadania nr 2. w zakresie zadania nr 3 - Roboty nawierzchniowe. Najkorzystniejszą ofertę w postępowaniu złożył Wykonawca Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Drogowe Sp. z o.o. . Wybrany wykonawca spełniał warunki udziału w postępowaniu, określone w SIWZ, a jego oferta nie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 89 Ustawy PZP. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Art. 94 ust. 3 Ustawy PZP stanowi, że Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zadania 22 300,00 zł brutto. Najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, była oferta Zakładu Zieleni Wacław Pokacki na kwotę 33 185,40 zł brutto. Po dokonaniu analizy finansowej, Zamawiający ustalił, że nie możne zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do zaoferowanej ceny. Wobec powyższego Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie zadania nr 3. Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 4 Ustawy PZP, Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 Ustawy PZP. Cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT36700.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 41943,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Budowa instalacji SSP w budynku Żłobka Miejskiego "Maja" w Inowrocławiu
- Leasing fabrycznie nowego samochodu ciężarowego.
- Rozdrabnianie odpadów wielkogabarytowych o kodzie: 20 03 07 oraz odpadów ulegających biodegradacji o kodzie: 20 02 01 na terenie RIPOK przy ul. Bagiennej 77 w Inowrocławiu.
- "Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno - II"
- Ochrona obiektów i mienia Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu w 2024roku - II
- Zaimpregnowanie środkiem ogniochronnym zabudowy więźby dachowej w budynku ratusza przy al. Ratuszowej 36
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.