eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pysznica › 1/ Przebudowa drogi gminnej w m. Studzieniec do remizy strażackiej o długości 370 mb, 2/ Przebudowa drogi gminnej Brandwica - Bąków o długości 1250 mb, 3/ Przebudowa drogi gminnej w m. Pysznica do zakładu stacji segregacji odpadów o długości 700 mb.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-28

Pysznica: 1/ Przebudowa drogi gminnej w m. Studzieniec do remizy strażackiej o długości 370 mb, 2/ Przebudowa drogi gminnej Brandwica - Bąków o długości 1250 mb, 3/ Przebudowa drogi gminnej w m. Pysznica do zakładu stacji segregacji odpadów o długości 700 mb.
Numer ogłoszenia: 10258 - 2009; data zamieszczenia: 28.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pysznica , ul. Wolności 277/04, 37-403 Pysznica, woj. podkarpackie, tel. 015 8410198, faks 015 8410017.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pysznica.bip.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1/ Przebudowa drogi gminnej w m. Studzieniec do remizy strażackiej o długości 370 mb, 2/ Przebudowa drogi gminnej Brandwica - Bąków o długości 1250 mb, 3/ Przebudowa drogi gminnej w m. Pysznica do zakładu stacji segregacji odpadów o długości 700 mb..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa części: 1/ Przebudowa drogi gminnej w m. Studzieniec do remizy strażackiej o długości 370 mb, 2/ Przebudowa drogi gminnej Brandwica - Bąków o długości 1250 mb, 3/ Przebudowa drogi gminnej w m. Pysznica do zakładu stacji segregacji odpadów o długości 700 mb. Wartość niniejszego zamówienia znajduje się w przedziale 14 000 do 5 150 000 euro. 45233120-6.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 w/w ustawy, w szczególności: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym. 2. Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczeniem oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) wykonali co najmniej jedno tożsame zamówienie w okresie ostatnich pięciu lat (2004-2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i o wartości brutto minimum 150000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych), z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zo?stały wykonane należycie. Warunek dotyczy każdej części z osobna tzn. jeśli Wykonawca składa ofertę na jedną część to należy złożyć w/w dokumenty na wartość minimum 150 tysięcy złotych, na dwie części - 300 tysięcy itd. b) posiadają niezbędne do wykonania zamówienia narzędzia i urządzenia, c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadają kadrę techniczną z uprawnieniami i kwalifikacjami ze wszystkich branż, które wystąpią przy realizacji przedmiotu zamówienia i które przynależą do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. 4. Nie są wykluczeni z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. 5. Oświadczą w złożonej ofercie, że: a) treść złożonej przez nich oferty będzie odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) akceptują warunki umowy i postanowienia zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik do specyfikacji. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawców w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają one z innych załączonych dokumentów; 4) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat (2004-2008), a jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy, to w tym okresie, odpowiadającego swoim rodzajem i o wartości brutto minimum 150000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Warunek dotyczy każdej części z osobna tzn. jeśli Wykonawca składa ofertę na jedną część to należy złożyć w/w dokumenty na wartość minimum 150 tysięcy złotych, na dwie części - 300 tysięcy itd. b) posiadają niezbędne do wykonania zamówienia narzędzia i urządzenia, 5) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca; 6) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia oraz dokumenty potwierdzające przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; 7) ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia; 8) oświadczenia, że: a) treść złożonej przez nich oferty będzie odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) akceptują warunki umowy i postanowienia zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik do specyfikacji..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pysznica.bip.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Pysznicy, 37-403 Pysznica ul. Wolności 277, pokój nr: 06.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Pysznicy, 37-403 Pysznica ul. Wolności 277, pokój nr: 04.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej w m. Studzieniec do remizy strażackiej o długości 370 mb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. ROBOTY POMIAROWE Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym. Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej 0,37 km, 2. KORYTO + PROFILOWANIE Koryta wykonywane mechanicznie gł. średnio 10 cm w gruncie kat. II-VI na całej szerokości jezdni wraz z profilowaniem i zagęszczeniem od km 0+000 do km 0 +370 + rozjazdy, razem = 1528 m2, 3. PODBUDOWA TŁUCZNIOWA Wyrównanie istniejącej podbudowy z niesortu kamiennego tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczanym mechanicznie o gr. 12 cm po uwałowaniu od km 0+000 do km 0+370, razem = 1528 m2, 4. WARSTWA WIĄŻĄCA Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm na dł. 370 mb x 4.00 m szer. + rozjazdy = 1528 m2, 5. WARSTWA SCIERALNA Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm na dł. 370mb x 4.00m szer. = 1528 m2, 6. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE - POBOCZA Roboty ziemne oraz dowóz pospółki lub niesortu - 55,50 m3. Plantowanie poboczy - 370.00mb x 0.50 x 2 = 370 m2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej Brandwica - Bąków o długości 1250 mb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. ROBOTY POMIAROWE Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym. Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej 1,25 km, 2. KORYTO + PROFILOWANIE Koryta wykonywane mechanicznie gł. średnio 10 cm w gruncie kat. II-VI na całej szerokości jezdni wraz z profilowaniem i zagęszczeniem od km 0+000 do km 1+250, 1250 mb x 4.00 m szer. + rozjazdy. Razem = 5028 m2, 3. PODBUDOWA TŁUCZNIOWA Wyrównanie istniejącej podbudowy z niesortu kamiennego tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczanym mechanicznie o gr. 12 cm po uwałowaniu od km 0+000 do km 1+250, razem = 5028 m2, 4. WARSTWA WIĄŻĄCA Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm na dł. 1250mb x 4.00 m szer. + rozjazdy = 5028 m2, 5. WARSTWA SCIERALNA Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm na dł. 1250mb x 4.00 szer. + rozjazdy = 5028 m2, 6. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE - POBOCZA Roboty ziemne oraz dowóz pospółki lub niesortu - 1250 mb x 0.75 x 0.15 x 2 = 281,25 m3, Plantowanie poboczy - 1250 mb x 0.75 x 2 = 1875 m2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej w m. Pysznica do zakładu stacji segregacji odpadów o długości 700 mb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. ROBOTY POMIAROWE Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym. Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej 0,7 km, 2. KORYTO + PROFILOWANIE Koryta wykonywane mechanicznie gł. średnio 10 cm w gruncie kat. II-VI na całej szerokości jezdni wraz z profilowaniem i zagęszczeniem od km 0+000 do km 0+700 + rozjazdy, razem = 2880 m2, 3. PODBUDOWA TŁUCZNIOWA Wyrównanie istniejącej podbudowy klińcem sortowanym zagęszczanym mechanicznie o gr. średnio 7 cm po uwałowaniu od km 0+000 do km 0+700, razem = 2880 m2, 4. WARSTWA WIĄŻĄCA Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm na dł. 700mb x 4.00 szer. + rozjazdy = 2880 m2, 5. WARSTWA SCIERALNA Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm na dł. 700mb x 4.00 szer. + rozjazdy = 2880 m2, 6. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE - POBOCZA Roboty ziemne oraz dowóz pospółki lub niesortu - 210 m3. Plantowanie poboczy - 700mb x 1 m x 2 = 1400 m2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.