To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-13
Pabianice: REMONT I WYMIANA PARKIETU W SALI SPORTOWEJ PRZY UL. ORLEJ 1 W PABIANICACH
Numer ogłoszenia: 102575 - 2014; data zamieszczenia: 13.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 57737 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum nr 2, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 5, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 422153513, faks 422274975.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT I WYMIANA PARKIETU W SALI SPORTOWEJ PRZY UL. ORLEJ 1 W PABIANICACH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlano - remontowych związanych z naprawą podłoża i rusztu oraz wymianą parkietu sali głównej w budynku Sali sportowej na potrzeby prowadzenia zajęć sportowych przez szkołę oraz kluby sportowe. 1.1. Zakres prac obejmuje: a) Wykonanie prac, przygotowawczych i porządkowych. b) Usunięcie istniejącej posadzki z klepek parkietowych. c) Miejscowa naprawa podłoża i rusztu (w miarę potrzeb). d) Montaż nowego parkietu. e) Szlifowanie nowego parkietu. f) Montaż listew cokołowych z wentylacją. g) Malowanie boisk. h) Trzykrotne lakierowanie posadzki. 1.2. Szczegółowo zakres prac opisują: a) Dokumentacja techniczna - załącznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. c) Kosztorys nakładczy (przedmiar robót) - załącznik nr 10 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.3. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: 95-200 Pabianice, ul. Orla 1 1.4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia. Datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru zrealizowanego przedmiotu zamówienia. Udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. 1.5. Termin realizacji zamówienia - od dnia podpisania umowy (około 01.06.2014 roku) do 15.08.2014 roku. 1.6. Uwagi realizacyjne: a) Wszędzie tam, gdzie w przedmiarze robót występują nazwy materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót. b) Materiały zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. c) Odpady powstające w trakcie robót takie jak, śmieci, opakowania po materiałach, ścinki, itp. Wykonawca będzie usuwał z pomieszczeń na bieżąco a następnie wywoził/utylizował we własnym zakresie. Zamawiający udostępni Wykonawcy miejsce do ustawienia kontenera na śmieci. d) Zdemontowane klepki parkietowe są własnością Zamawiającego i składowane będą przez Wykonawcę we wskazanym przez niego miejscu. 1.7. Główny Kod CPV: 45.00.00.00-7 roboty budowlane, 45.45.30.00-7 roboty remontowe i renowacyjne, 45.43.21.13-9 kładzenie parkietu, 45.43.21.30-4 pokrywanie podłóg..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.43.21.13-9, 45.43.21.30-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. STYL-PARKIET Rafał Otto, ul. Wspólna 18, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97559,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 88598,13
Oferta z najniższą ceną: 88598,13 / Oferta z najwyższą ceną: 153434,31
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych
- Zakup sprzętu medycznego specjalistycznego stanowiącego wyposażenie stanowiska do znieczulania i wentylacji wspomaganej/zastępczej (...) w ramach Programu inwestycyjnego (...)
- Budowa chodników i przystanków autobusowych w drogach powiatowych
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chodników przy drogach wojewódzkich nr 897 na terenie Gminy Jaśliska
- Modernizacja budynków Gminnego Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Czarnym Borze
- Budowa hali sportowej w Młodzieszynie
- Przebudowa drogi gminnej Nr 370243W relacji Malanowo Stare - Malanowo Nowe, gm. Mochowo
- Remont parkietu w XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33
- Wymiana stolarki budowlanej część nr 1 i remont korytarzy - część nr 2
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.