eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › REMONT I WYMIANA PARKIETU W SALI SPORTOWEJ PRZY UL. ORLEJ 1 W PABIANICACH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-13

Pabianice: REMONT I WYMIANA PARKIETU W SALI SPORTOWEJ PRZY UL. ORLEJ 1 W PABIANICACH
Numer ogłoszenia: 102575 - 2014; data zamieszczenia: 13.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 57737 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum nr 2, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 5, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 422153513, faks 422274975.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT I WYMIANA PARKIETU W SALI SPORTOWEJ PRZY UL. ORLEJ 1 W PABIANICACH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlano - remontowych związanych z naprawą podłoża i rusztu oraz wymianą parkietu sali głównej w budynku Sali sportowej na potrzeby prowadzenia zajęć sportowych przez szkołę oraz kluby sportowe. 1.1. Zakres prac obejmuje: a) Wykonanie prac, przygotowawczych i porządkowych. b) Usunięcie istniejącej posadzki z klepek parkietowych. c) Miejscowa naprawa podłoża i rusztu (w miarę potrzeb). d) Montaż nowego parkietu. e) Szlifowanie nowego parkietu. f) Montaż listew cokołowych z wentylacją. g) Malowanie boisk. h) Trzykrotne lakierowanie posadzki. 1.2. Szczegółowo zakres prac opisują: a) Dokumentacja techniczna - załącznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. c) Kosztorys nakładczy (przedmiar robót) - załącznik nr 10 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.3. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: 95-200 Pabianice, ul. Orla 1 1.4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia. Datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru zrealizowanego przedmiotu zamówienia. Udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. 1.5. Termin realizacji zamówienia - od dnia podpisania umowy (około 01.06.2014 roku) do 15.08.2014 roku. 1.6. Uwagi realizacyjne: a) Wszędzie tam, gdzie w przedmiarze robót występują nazwy materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót. b) Materiały zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. c) Odpady powstające w trakcie robót takie jak, śmieci, opakowania po materiałach, ścinki, itp. Wykonawca będzie usuwał z pomieszczeń na bieżąco a następnie wywoził/utylizował we własnym zakresie. Zamawiający udostępni Wykonawcy miejsce do ustawienia kontenera na śmieci. d) Zdemontowane klepki parkietowe są własnością Zamawiającego i składowane będą przez Wykonawcę we wskazanym przez niego miejscu. 1.7. Główny Kod CPV: 45.00.00.00-7 roboty budowlane, 45.45.30.00-7 roboty remontowe i renowacyjne, 45.43.21.13-9 kładzenie parkietu, 45.43.21.30-4 pokrywanie podłóg..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.43.21.13-9, 45.43.21.30-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U. STYL-PARKIET Rafał Otto, ul. Wspólna 18, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97559,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 88598,13

  • Oferta z najniższą ceną: 88598,13 / Oferta z najwyższą ceną: 153434,31

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.