To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-30
Ogłoszenie nr 102574 - 2017 z dnia 2017-06-30 r.
Sopot: Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu remontu sanitariatów w Zespole Szkół nr 3 w Sopocie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 98320 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Gmina Miasta Sopotu ul. Tadeusza Kościuszki 25/27 81-704 Sopot - Referat Zamówień Publicznych przeprowadza postępowanie na rzecz samodzielnego zamawiającego jakim jest Zespół Szkół nr 3 w Sopocie ul. Haffnera 55 81-715 Sopot
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Sopotu, krajowy numer identyfikacyjny
598492000000, ul.
ul. Tadeusza Kościuszki
,
81704
Sopot, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
585 213 750, faks
585 510 133, e-mail
przetargi@sopot.pl
Adres strony internetowej (URL): www.miasto.sopot.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu remontu sanitariatów w Zespole Szkół nr 3 w Sopocie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):2/Rb/P/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie sanitariatów w Zespole Szkół nr 3 w Sopocie. 2. W zakres przewidzianych prac wchodzą roboty rozbiórkowe i demontażowe, a z szczególności: - demontaż stolarki drzwiowej, - demontaż armatury sanitarnej, - rozbiórka ścianek i posadzek, 3. Roboty montażowe w swoim zakresie obejmują w szczególności: - wykonanie nowych ścianek działowych z płyt GK, - montaż armatury sanitarnej, - montaż systemowy kabin WC, - wykonanie nowych posadzek gresowych, - wykonanie nowych okładzin ściennych z płytek, - montaż stolarki drzwiowej, - wykonanie powłok malarskich, - montaż dodatkowego wyposażenia. 4. Szczegółowy zakres, standard i ilość robót remontowych zawartych w w/w grupach zawarty jest w sporządzonej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót oraz opisie technicznym remontu sanitariatów. 5. Uzupełnienie do siwz stanowi dokumentacja projektowa: - przedmiar robót; - program robót; - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 6. Warunki wykonania robót: a. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze specyfiką techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem robót, postanowieniami umowy, posiadaną wiedzą, polską normą wykonania i odbioru robót budowlanych, zasadami sztuki budowlanej i wymogami poczynionych uzgodnień. b. Zamawiający zastrzega sobie możliwość narzucania kolejności prowadzenia prac w zależności od bieżących możliwości udostępniania obiektu. Wykonanie przedmiotu zamówienia nie może pozostawać w sprzeczności z bieżącą działalnością prowadzoną w obiekcie. c. Bezpośredni nadzór nad robotami będzie sprawowany przez pracowników Wykonawcy posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane. d. Wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać stosowne atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności bądź inne dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie oraz posiadać akceptację Zamawiającego. 5. W przypadku zastosowania urządzeń wymagających zgłoszenia w Urzędzie Dozoru Technicznego, wykonawca zobowiązany jest do pozyskania stosownego zaświadczenia. Zgodnie z art. 29 ust. 5 uPzp oraz zapisami Programu Funkcjonalno Użytkowego, stanowiącego uzupełnienie do siwz, Zamawiający wymaga by realizacja przedmiotu zamówienia, na każdym etapie, przebiegała z uwzględnieniem zarówno wymagań projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników jak i wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. Wykonawca ponosi pełną i całkowitą odpowiedzialność za poprawne zrealizowanie przedmiotu zamówienia od momentu podpisania umowy do upływu okresu gwarancji za przedmiot zamówienia
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45111300-1
Dodatkowe kody CPV:
45262500-6,
45400000-1,
45431000-1,
45442100-8,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT204249.84 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 251227.30 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust.1 pkt 4
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający może zastosować tryb zamówienia z wolnej ręki jeżeli, w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Zamawiający unieważnił postępowanie na udzielenie zamówienia publicznego o wartości niższej niż wyrażona w złotych równowartość kwoty 5 225 000 euro, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, na wykonanie remontu sanitariatów w Zespole Szkół nr 3 w Sopocie na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, dalej uPzp, (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) - w postępowaniu, do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 19 czerwca 2017 r. do godz. 12:00 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.
Zostały zatem spełnione przesłanki zastosowania art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, tj.: Zamówienie pierwotne zostało uprzednio przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego (nr referencyjny postępowania 1/RB/P/2017, nr ogłoszenia 521849-N-2017 z dnia 31.05.2017 roku), Zamówienie pierwotne zostało unieważnione z powodu nie złożenia żadnych ofert, Zamówienie niniejsze dotyczy robót budowlanych o identycznych parametrach i w tej samej ilości, w tym samym terminie jak również o takim samym przeznaczeniu a warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia nie zostały w sposób istotny zmienione.
INNE PRZETARGI Z SOPOTU
więcej: przetargi w Sopocie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.