eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radziejów › remont drogi powiatowej nr 2628 C Sędzin - Radziejów od km 13+340 do km 14+040 dł. 0,700 km

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-01

Radziejów: remont drogi powiatowej nr 2628 C Sędzin - Radziejów od km 13+340 do km 14+040 dł. 0,700 km
Numer ogłoszenia: 102573 - 2009; data zamieszczenia: 01.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 285-35-01, faks 054 285-35-01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont drogi powiatowej nr 2628 C Sędzin - Radziejów od km 13+340 do km 14+040 dł. 0,700 km.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac: C H O D N I K Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych drogi w terenie równinnym - 0,080 km Zdjęcie w-wy urodzajnej (humusu) o gr. w-wy średnio 20cm z wywozem - 22,88 m3 Koryto wykonywane pod krawężnik - 28,00 m2 Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod w-wy konstrukcyjne - 114,40 m2 Wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy z piasku grubości 10 cm - 114,40 m2 Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15*30*100 wraz z wykonaniem ławy betonowej z oporem z betonu B-10 - 80,00 mb Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30*8*100 - 80,00 mb Wykonanie chodników z kostki brukowej o gr. 6cm szarej na podsypce cementowo piaskowej spoiny wypełnione piaskiem - 96,0 m2 Ułożenie ścieków z prefabrykowanych elementów betonowych o wymiarach 60*50*15 na podsypce cementowo piaskowej - 18,0 mb J E Z D N I A Oczyszczenie mechaniczne w-w bitumicznych - 3500,0m2 Skropienie mechaniczne w-w konstrukcyjnych ulepszonych emulsją asfaltową - 3500,0 m2 Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką grysowo-żwirową w ilości 100 kg / m2 dla ruchu KR-2 - 350,0 t.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, spełniający warunki art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych t.j. - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert ). - informację dotyczącą robót, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radziejow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Kościuszki 20/22 88-200 Radziejów IV piętro, pokój 412.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Kościuszki 20/22 88-200 Radziejów IV piętro, pokój 409.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.