eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bobowa › Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu Decyduję o sobie - myślę o swojej przyszłości. Aktywizacja społeczna i zawodowa mieszkańców Gminy Bobowa.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-28

Bobowa: Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu Decyduję o sobie - myślę o swojej przyszłości. Aktywizacja społeczna i zawodowa mieszkańców Gminy Bobowa.
Numer ogłoszenia: 102551 - 2010; data zamieszczenia: 28.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , Rynek 21, 38-350 Bobowa, woj. małopolskie, tel. 18 35 14 456, faks 18 35 30 627.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.efs.bobowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu Decyduję o sobie - myślę o swojej przyszłości. Aktywizacja społeczna i zawodowa mieszkańców Gminy Bobowa..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe dla uczestników projektu Decyduję o sobie - myślę o swojej przyszłości. Aktywizacja społeczna i zawodowa mieszkańców Gminy Bobowa..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.41.12.00-0, 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0, 80.56.20.00-1, 80.57.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust 1 będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek oraz oświadczy, że jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.), tj. posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Posiadanie przez instytucję szkoleniową wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych Zamawiający sprawdzi w centralnym rejestrze instytucji szkoleniowych, dostępnym na stronie internetowej www.ris.praca.gov.pl

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust 1 będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek i jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykonał przynajmniej 2 szkolenia odpowiadające przedmiotowi zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, a w szczególności: dla I części zamówienia: min. 1 salą wykładową, z pełnym wyposażeniem niezbędnym do realizacji zamówienia wyposażoną w liczbę miejsc odpowiednią do liczby uczestników; dla II części zamówienia: min. 2 koparko-ładowarkami kl. III o stanie technicznym pozwalającym na prawidłowe przeprowadzenie kursu oraz min. 1 salą wykładową, z pełnym wyposażeniem niezbędnym do realizacji zamówienia oraz liczbą miejsc odpowiednią do liczby uczestników; dla III części zamówienia: min. jedną salą wykładową wyposażoną w taką ilość stanowisk komputerowych z pełnym, legalnym oprzyrządowaniem i oprogramowaniem, by każdy uczestnik kursu miał do dyspozycji jedno stanowisko, min. jedną salą wykładową wyposażoną w minimum trzy rodzaje różnych urządzeń fiskalnych, klasy niezbędnej do prawidłowej realizacji zamówienia, z pełnym, legalnym oprzyrządowaniem i oprogramowaniem, by na jedno stanowisko przypadały max. 2 osoby; dla IV części zamówienia: min. jedną salą wykładową z pełnym wyposażeniem niezbędnym do realizacji zamówienia oraz liczbą miejsc odpowiednią do liczby uczestników, placem manewrowym odpowiednim do praktycznej nauki jazdy, min. jednym pojazdem o stanie technicznym pozwalającym na prawidłowe przeprowadzenie kursu; dla V części zamówienia: min. jedną salą wykładową wyposażoną w taką ilość stanowisk komputerowych z pełnym, legalnym oprzyrządowaniem i oprogramowaniem, by każdy uczestnik kursu miał do dyspozycji jedno stanowisko; dla VI części zamówienia: min. jedną salą szkoleniową do przeprowadzenia zajęć praktycznych, wyposażoną w stanowisko fryzjerskie, tak by każdy uczestnik kursu miał odrębne stanowisko, min. jedną salą szkoleniową, do przeprowadzenia zajęć teoretycznych, z pełnym wyposażeniem niezbędnym do realizacji zamówienia oraz liczbą miejsc odpowiednią do liczby uczestników; dla VII części zamówienia: min. jedną salą szkoleniową do przeprowadzenia zajęć teoretycznych z pełnym wyposażeniem niezbędnym do realizacji zamówienia oraz liczbą miejsc odpowiednią do liczby uczestników, min. jedną salą umożliwiającą przeprowadzenie ćwiczeń praktycznych z wykorzystaniem reżyserowanych scenariuszy dotyczących stanów zagrożenia życia człowieka, posiadać manekin osoby dorosłej oraz manekin dziecka do nauki zewnętrznej defibrylacji, defibrylator AED lub urządzenie terningowe, maty oraz sprzęt stosowany w czynnościach pierwszej pomocy (np. maski, materiały opatrunkowe, listwy do unieruchomień, kołnierze, szyny itp.).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: dla I części zamówienia: minimum dwoma osobami po studiach wyższych z zakresu psychologii, z doświadczeniem w zakresie doradczym, prowadzenia szkoleń lub warsztatów (osoby z doświadczeniem minimum dwa lata lub udział w jednym projekcie współfinansowanym z EFS) lub minimum jednym trenerem, w tym trenerem treningu grupowego bądź specjalistą terapii rodzin; dla II części zamówienia: min. 1 osobą o wykształceniu minimum zasadniczym zawodowym, z uprawnieniami instruktora, wykładowcy do prowadzenia kursu Operator koparko-ładowarki oraz min. 1 osobą legitymującą się wykształceniem kierunkowym i specjalistycznym, optymalnym do przeprowadzania kursu Operator koparko-ładowarki dla III części zamówienia: min. jednym wykładowcą z min. rocznym doświadczeniem w przeprowadzaniu kursów komputerowych lub/i innych kursów związanych z obsługą biura dla IV części zamówienia: min. jedną osobą legitymującą się min. wykształceniem średnim, posiadającą uprawnienia do prowadzenia kursu prawa jazdy określonej kategorii w zakresie teoretycznym, min. jedną osobą legitymującą się min. wykształceniem średnim, posiadającą uprawnienia do prowadzenia kursu prawa jazdy określonej kategorii w zakresie praktycznym dla V części zamówienia: min. jednym wykładowcą z min. rocznym doświadczeniem w przeprowadzaniu kursów komputerowych AUTOCAD dla VI części zamówienia: min. jedną osobą z wykształceniem kierunkowym, stylistą, fryzjerem, z dwuletnim doświadczeniem w przeprowadzaniu kursów fryzjerskich dla VII części zamówienia: min. jedną osobą z wykształceniem kierunkowym niezbędnym do realizacji zamówienia z min. 2 letnim doświadczeniem w przeprowadzaniu kursów opiekuna dla osób starszych, niepełnosprawnych oraz dzieci oraz min. jedną osobą z wykształceniem kierunkowym - Ratownik medyczny- z uprawnieniami do przeprowadzania Kursu Pierwszej pomocy przedmedycznej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust 1 będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy (WUP) właściwy ze względu na adres siedziby instytucji szkoleniowej 2) program szkolenia 3) harmonogram szkolenia 4) preliminarz kosztów

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmianę postanowień warunków umowy w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach:
1) zmiana liczby uczestników poszczególnych szkoleń - niespełniających wymogów zdrowotnych bądź rezygnujących dobrowolnie z uczestnictwa w projekcie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.efs.bobowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Bobowej ul. Rynek 21, 38-350 Bobowa pokój nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2010 godzina 08:45, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Bobowej ul. Rynek 21, 38-350 Bobowa pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia będą realizowane w ramach projektu Decyduję o sobie - myślę o swojej przyszłości. Aktywizacja społeczna i zawodowa mieszkańców Gminy Bobowa współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: SZKOLENIE - WARSZTATY PSYCHOLOGICZNE SZKOLENIE - TRENING KOMPETENCJI I UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZKOLENIE - WARSZTATY PSYCHOLOGICZNE
    Szkolenie powinno obejmować następującą tematykę:
    - autoprezentacja
    - poznawanie silnych i słabych stron oraz wzorców motywacyjnych
    - stawianie celów - jak je wyznaczać i realizować
    - sposoby radzenia sobie ze stresem
    - zachowania w trudnych sytuacjach
    - komunikacja interpersonalna
    - wypracowanie postawy motywacji do pracy
    SZKOLENIE - TRENING KOMPETENCJI I UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH
    Szkolenie powinno obejmować następującą tematykę:
    - Przełamywanie barier - kreatywność i asertywność
    - Sztuka rozmowy - skuteczne komunikowanie się z ludźmi
    - Autoprezentacja podczas rozmowy kwalifikacyjnej
    - Likwidowanie barier uniemożliwiających aktywizację społeczną
    - Kształtowanie indywidualnych i grupowych relacji interpersonalnych
    - Budowanie własnego wizerunku poprzez komunikację
    Szkoleniem zostanie objętych 39 osób (uczestników projektu).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KURS OPERATOR KOPARKO-ŁADOWARKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotowy szkolenia zgodnie z programem zatwierdzonym przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie oraz z wykorzystaniem modułowego programu szkolenia zawodowego dla zawodu operator sprzętu do robót ziemnych (kod zawodu 833204) dostępnego w bazie danych prowadzonej przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej na stronie internetowej www.kwalifikacje.gov.pl Liczba godzin dla każdego uczestnika szkolenia nie mniej niż 170, i obejmować będzie solidne i profesjonalne przygotowanie teoretyczno-praktyczne do egzaminu końcowego i wykonywania pracy operatora. Szkoleniem zostanie objętych 9 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KURS NOWOCZESNY SPRZEDAWCA Z OBSŁUGĄ KASY FISKALNEJ I KOMPUTERA KURS PRACOWNIK BIUROWY Z OBSŁUGĄ KOMPUTERA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KURS NOWOCZESNY SPRZEDAWCA Z OBSŁUGĄ KASY FISKALNEJ I KOMPUTERA
    Szkolenie powinno zostać zrealizowane z wykorzystaniem modułowego programu szkolenia zawodowego dla zawodu sprzedawca (kod zawodu 522107) dostępnego w bazie danych prowadzonej przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej na stronie internetowej www.kwalifikacje.gov.pl
    Szkolenie powinno składać sie z następujących bloków tematycznych;
    I OBSŁUGA KASY FISKALNEJ: - część teoretyczna i część praktyczna z następujących zagadnień:
    1. Podstawowe akty prawne związane ze zastosowaniem kas fiskalnych
    2. Budowa, zasady działania oraz podział urządzeń fiskalnych
    3. Przygotowanie kasy do pracy
    4. Sprzedaż, wykonywanie raportów
    5. Współpraca kas z urządzeniami dodatkowymi: czytnikiem kodów, komputerem
    6. Praca kasjera ( odpowiedzialność, ochrona wartości pieniężnych, raport kasowy, niedobory i nadwyżki w kasie itp) 7. Kontakt z klientem ( aktywny model obsługi klienta, cechy nowoczesnego sprzedawcy, komunikacja w sprzedaży itp)
    II OBSŁUGA KOMPUTERA: - część teoretyczna i praktyczna z następujących zagadnień :
    I Metody pracy z pakietem OFFICE
    1. Podstawowe procedury Windows (uruchamianie, używanie myszki, terminologia, okno programu użytkowego, wybieranie z menu w Windows, zaznaczanie opcji w okienkach dialogowych, używanie pasków narzędzi, uruchamianie programów użytkowych, posługiwanie się oknami: minimalizacja, maksymalizacja itp)
    2. Główne metody pracy z pakietem Office (metody pracy, wprowadzanie tekstu, używanie pasków przewijania, zaznaczanie i zastępowanie tekstu, zaznaczanie i formatowanie obiektów, korzystanie z menu szybkiego dostępu, skalowanie, ustawianie marginesów na stronie, wybór drukarki i drukowanie, zapamiętywanie pliku i ponowne otwieranie, itp)
    II Przetwarzanie tekstu
    1. O Program Word (wprowadzanie i redagowanie tekstu, formatowanie znaków, akapitów, automatyczne formatowanie tekstu, formatowanie stron, tworzenie tabel, specjalne techniki Worda itp)
    2. O programie Excel ( wprowadzanie nagłówków i danych, wprowadzanie obliczeń, zmiana struktury arkusza, formatowanie arkusza, praca z wieloma arkuszami, specjalne techniki Excela itp)
    3. Program PowerPoint-przedstawianie danych (o programie PowerPoint, rozpoczynanie i projektowanie prezentacji, tworzenie przeźroczy tekstowych i z wykresami, formatowanie wykresów, schematy organizacyjne i tabele, sortowanie przeźroczy, dopasowywanie prezentacji, rysowanie na przeźroczach, tworzenie pokazu przezroczy itp)
    III Komunikowanie się ( E-mail, wysyłanie i odczytywanie wiadomości, zarządzanie pocztą elektroniczną, korzystanie z internetu)
    Szkoleniem zostanie objętych 14 osób
    KURS PRACOWNIK BIUROWY Z OBSŁUGĄ KOMPUTERA
    Liczba godzin dla każdego uczestnika min. 100 godzin; zakres zagadnień tematycznych:
    I PRACOWNIK BIUROWY
    -organizacja i technika pracy biurowej, kultura zawodu
    -obsługa technicznych środków biurowych
    -efektywna komunikacja
    -informacje w zarządzaniu biurem
    -prowadzenie korespondencji biurowej
    II OBSŁUGA KOMPUTERA
    I Metody pracy z pakietem OFFICE
    1) Podstawowe procedury Windows (uruchamianie, używanie myszki, terminologia, okno programu użytkowego, wybieranie z menu w Windows, zaznaczanie opcji w okienkach dialogowych, używanie pasków narzędzi, uruchamianie programów użytkowych, posługiwanie się oknami: minimalizacja, maksymalizacja itp)
    2) Główne metody pracy z pakietem Office (metody pracy, wprowadzanie tekstu, używanie pasków przewijania, zaznaczanie i zastępowanie tekstu, zaznaczanie i formatowanie obiektów, korzystanie z menu szybkiego dostępu, skalowanie, ustawianie marginesów na stronie, wybór drukarki i drukowanie, zapamiętywanie pliku i ponowne otwieranie, itp)
    II Przetwarzanie tekstu
    1) O Program Word (wprowadzanie i redagowanie tekstu, formatowanie znaków, akapitów, automatyczne formatowanie tekstu, formatowanie stron, tworzenie tabel, specjalne techniki Worda itp)
    2) O programie Excel (wprowadzanie nagłówków i danych, wprowadzanie obliczeń, zmiana struktury arkusza, formatowanie arkusza, praca z wieloma arkuszami, specjalne techniki Excela itp)
    3) Program PowerPoint-przedstawianie danych (o programie PowerPoint, rozpoczynanie i projektowanie prezentacji, tworzenie przeźroczy tekstowych i z wykresami, formatowanie wykresów, schematy organizacyjne i tabele, sortowanie przeźroczy, dopasowywanie prezentacji, rysowanie na przeźroczach, tworzenie pokazu przezroczy itp)
    III Komunikowanie się ( E-mail, wysyłanie i odczytywanie wiadomości, zarządzanie pocztą elektroniczną, korzystanie z internetu) Szkoleniem zostanie objęta 2 osoby.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0, 80.53.00.00-8, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: KURS INSTRUKTOR NAUKI JAZDY KAT. B KURS PRAWA JAZDY KAT. C KURS PRAWA JAZDY KAT. D.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie i jego zakres przedmiotowy powinno być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów. Dz.U.Nr 217 poz.1834)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: KURS KOMPUTEROWY AUTOCAD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs obejmować będzie następującą tematykę (zakres minimalny):
    1) Podstawy - Filozofia pracy z programem AutoCAD, Wygląd głównego okna aplikacji, Dopasowanie programu do własnych potrzeb (zmiana wyglądu głównego okna aplikacji, dostosowanie pasków narzędzi, tworzenie własnych pasków narzędzi )
    2) Otwieramy pierwszy rysunek - Tworzenie rysunków (używanie standardu, szablony, kreatory), otwieranie rysunków istniejących w formacie DWG, zapisywanie rysunków w dowolnych formatach
    3) Podstawowe narzędzia rysunkowe ( Pierwsze kreski ,rysowanie linii , rysowanie prostej, ultilinii, pollylinii, parę słów na temat oglądania rysunku, rysowanie okręgu, łuku, elipsy, wieloboku, prostokąta, splajnu
    4) Narzędzia modyfikacyjne ( wymaż, kopiuj, przesuń, obrót, lustro, odsuń, szyk, utnij, wydłuż, przedłuż, rozciągnij, przerwij, omówienie uchwytów, skala, fazuj, zaokrąglij)
    5) Narzędzia rysowania precyzyjnego
    6) Narzędzia służące do oglądania rysunku (ZOOM, PAN)
    7) Warstwy
    8) Bloki rysunkowe ( omówienie rodzajów bloków rysunkowych stosowanych w AutoCADzie, tworzenie bloków wewnętrznych, tworzenie bloków zewnętrznych, wstawianie bloków do rysunku, wstawianie plików do rysunku jako blok, edycja bloków
    9) Atrybuty ( definicja, edycja definicji , edycja atrybutu, ekstrakcja na zbiór, wczytanie do Excela i zewnętrzne zestawienia
    10) Optymalizacja objętości rysunku
    11) Menu piktogramowe
    12) Menu rozwijalne
    13) Filtry współrzędnych ( filtrowanie pojedynczych współrzędnych, rzuty)
    14) Zbiory wskazań ( metody tworzenia zbioru wskazań, operacje logiczne na zbiorach wskazań
    15) Kalkulator geometryczny ( omówienie funkcji programowych, przykłady zastosowań)
    16) Przestrzeń modelu i przestrzeń papieru (ustawienia, zależności, wydruki - wykonywanie próbnych wydruków
    17) Referencje - zagnieżdżanie wielopoziomowe obiektów (dołączanie referencji odłączanie referencji, bindowanie, odświeżanie). Szkoleniem zostanie objęta 1 osoba...

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: KURS PROFESJONALNEGO FRYZJERSTWA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs obejmować będzie 120 godzin tj. zajęcia teoretyczne i praktyczne z następujących zagadnień tematycznych ( zakres minimalny):
    technologie fryzjerskie , stylizacja fryzur ,higiena pracy fryzjera zajęcia praktyczne: mycie głowy , masaż głowy ,regeneracja włosów ,ondulacja wodna ,układanie fal grzebieniem , nawijanie włosów na wałki , przypinanie loków , modelowanie włosów za pomocą szczotki, suszarki, ondulacja trwała , spuszanie włosów , prostowanie włosów , farbowanie całej głowy , farbowanie odrostów , balayage, pasemka , kontrasty , cieniowanie włosów ,przerzedzanie (zdejmowanie objętości z końcówek włosów) , punktowanie , stopniowanie , strzyżenie damskie (podstawy) , strzyżenie męskie (podstawy) ,strzyżenie maszynką elektryczną. Szkoleniem zostanie objęta 1 osoba..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: KURS OPIEKUN OSÓB STARSZYCH, NIEPEŁNOSPRAWNYCH ORAZ DZIECI + KURS W ZAKRESIE PIERWSZEJ POMOCY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie i jego zakres przedmiotowy winne być przeprowadzone z wykorzystaniem modułowego programu szkolenia zawodowego dla zawodu opiekunka dziecięca (kod zawodu 513102 ) oraz opiekunka domowa (kod zawodu: 513301 ) dostępnego w bazie danych prowadzonej przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej na stronie internetowej www.kwalifikacje.gov.pl i obejmować będzie min. 80 godzin wykładów i ćwiczeń z zakresu następujących zagadnień:
    I OPIEKA NAD OSOBAMI CHORYMI, NIEPEŁNOSPRAWNYMI I W PODESZŁYM WIEKU
    -zajęcia organizacyjne ( ogólne informacje, zasady BHP, ochrona przed zakażeniem, dezynfekcja itp.)
    -rola i zadania opiekuna, formy opieki i pomocy
    -postawa wobec uczuć i sposobu zachowania sie pielęgnowanej osoby, choroby wieku podeszłego, obserwacja chorego, pomiar parametrów, pielęgnacja chorych w podeszłym wieku, zasady żywienia osób chorych, starszych i niepełnosprawnych
    -aspekty pielęgnacyjne rehabilitacji
    -profilaktyka odleżyn oraz skutków długotrwałego unieruchomienia
    -wybrane zagadnienia farmakoterapii
    II OPIEKA NAD DZIEĆMI
    -Zasady organizacji pracy, specyfika pracy opiekuńczej i wychowawczej
    -Podstawy psychologii i pedagogiki
    -Bezpieczeństwo dzieci.
    -Rozwój zdrowotny dzieci (Żywienie zgodnie z normami żywieniowymi dziecka, obserwowanie i reagowanie na stan zdrowia dziecka, pielęgnowanie dziecka w opiece domowej, Środki do pielęgnacji dziecka i ich właściwe zastosowanie)
    -Telefony alarmowe
    -Instytucje opieki nad dzieckiem
    -Aktualne potrzeby dziecka, reakcje i zachowania typowe dla dzieci
    III PIERWSZA POMOC PRZEDMEDYCZNA
    -postępowanie w nagłym zatrzymaniu krążenia u osób dorosłych
    -używanie AED (automatycznego defibrylatora zewnętrznego) w nagłym zatrzymaniu krążenia
    -układanie w pozycji bezpiecznej
    -postępowanie w zadławieniu
    -postępowanie w omdleniu
    -postępowanie w zatrzymaniu krążenia u niemowląt i dzieci
    -postępowanie w zadławieniu o niemowląt
    -postępowanie w sytuacjach urazowych
    -postępowanie w napadzie padaczki
    Liczba godzin: 90
    Liczba uczestników: 1 osoba.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8, 80.56.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.